Resultats globals: 1 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
12 p, 499.2 KB Modos espontáneos de razonar : un análisis de su incidencia sobre el aprendizaje del conocimiento físico a nivel universitario básico / Salinas de Sandoval, Julia (Universidad Nacional de Tucumán (Argentina). Instituto de Física) ; Colombo de Cudmani, Leonor (Universidad Nacional de Tucumán (Argentina). Instituto de Física) ; Pesa de Danón, M. (Universidad Nacional de Tucumán (Argentina). Instituto de Física)
The acquisition of knowledge in different domains may share certain general ways of reasoning; but besides this, each specific domain may require specific ways of reasoning. In this paper we identify and we characterize four manifestations of spontaneous ways of reasoning, and we analize up to what extent they act as obstacles for a meaningful learning of scientific knowledge about simple electric circuits. [...]
1996 - 10.5565/rev/ensciencias.4227
Enseñanza de las ciencias, V. 14 n. 2 (1996) p. 209-220  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.