Resultats globals: 4 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 4 registres trobats
Articles 4 registres trobats  
1.
26 p, 496.5 KB The Changes of the Entrepreneurial Identity : Case Study / Valencia, Alina (Universitat Autònoma de Barcelona)
This research assumes the study of the construction and the changes in the identity of entrepreneurs based on the analysis of their personal and professional way and the influence of critical incidents and its changes based on Dialogical Self Theory (Hubert Hermans, Harry Kempen, Rens van Loon) leading to increase the quality of life and effectiveness of their business. [...]
Esta investigación asume el estudio de la construcción y los cambios en la identidad de los em-prendedores con base en el análisis personal y profesional y la influencia de incidentes críticos y sus cambios basados en la Teoría del Self Dialogical (Hubert Hermans, Harry Kempen, Rens van Loon). [...]

2020 - 10.5565/rev/qpsicologia.1574
Quaderns de psicologia, Vol. 22 Núm. 2 (2020) , p. 1574 (Sección temática)  
2.
20 p, 159.7 KB La formación en alternancia en Francia : entre prácticas sociales y objeto de investigación / Boudjaoui, Mehdi (Université de Lille 1) ; Clénet, Jean (Université de Lille 1) ; Kaddouri, Mokhtar (Université de Lille 1)
La formación en alternancia (o dual) en Francia es una práctica educativa antigua. En la actualidad se presenta en distintas formaciones, bajo diferentes formas en la educación secundaria y la educación superior. [...]
La formació en alternança (o dual) a França és una pràctica educativa antiga. Actualment, la trobem en diferents formacions i en diferents modalitats en l'ensenyament secundari i en l'educació superior. [...]
Co-op education (or sandwich courses) is a long-standing educational practice in France. Today it is present under various statuses and forms in secondary and higher education. In the education sciences, however, it became a subject of research much later on. [...]

2015 - 10.5565/rev/educar.679
Educar, Vol. 51 Núm. 2 (2015) , p. 239-258 (Monográfico)  
3.
19 p, 691.0 KB De madres a hijas, de hijas a madres : el cambio en la transmisión intergeneracional de lenguas / Llompart Esbert, Julia (Universitat Autònoma de Barcelona)
Este trabajo pretende investigar los cambios en la dinámica de la transmisión de lenguas que se produce en familias procedentes de Pakistán y Marruecos y, en concreto, entre madres e hijas, éstas últimas en edad escolar y escolarizadas, total o parcialmente, en Cataluña. [...]
Aquest treball pretén investigar els canvis en la dinàmica de la transmissió de llengües que es produeix en famílies procedents de Pakistan i del Marroc i, en concret, entre mares i filles, aquestes darreres en edat escolar i escolaritzades, total o parcialment, a Catalunya. [...]
The objective of this article is to investigate the dynamics of language transmission in families from Pakistan and Morocco, especially between mothers and their daughters who have been educated, totally or partially, in Catalonia. [...]

2013 - 10.5565/rev/jtl3.533
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 6, Núm. 3 (Agost-Setembre 2013) , p. 47-65  
4.
17 p, 143.2 KB Joves i ficció televisiva : representacions i efectes / Lacalle Zalduendo, María Rosario (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
La recerca sobre els joves i la ficció televisiva constitueix un camp d'estudi més aviat poc explorat. L'atenció dedicada tradicionalment als programes infantils i a altres gèneres televisius, com els programes informatius, han estat clau en el relatiu desinterès que s'hi constata. [...]
Research on young people and television fiction is a field of study rather unexplored. The attention devoted to children and other television genres, such as information, have been keys of the relative lack of interest that is observed. [...]

2010 - 10.7238/a.v0i40.1143
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 40 (2010) , p. 29-45  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.