Resultats globals: 210 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 74 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 13 registres trobats
Documents de recerca, 115 registres trobats
Materials didàctics, 3 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 5 registres trobats
Fons personals i institucionals, 4 registres trobats
Articles 74 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
16 p, 1.2 MB Teaching about sustainable consumption with sustainable tools / Knight, Janine (Universitat Internacional de Catalunya)
This paper focuses on the topic of sustainable consumption in order to support teacher trainers and future primary teachers in planning and integrating Education for Sustainable Development (ESD) competencies within their classes. [...]
Aquest article se centra en el tema del consum sostenible per tal de donar suport als formadors de mestres i futurs mestres de primària en la planificació i integració de les competències en Educació per al Desenvolupament Sostenible (EDS) dins de les seves classes. [...]
Este artículo se centra en el tema del consumo sostenible para dar apoyo a los formadores de maestros y futuros maestros de primaria en la planificación e integración de las competencias en Educación para el Desarrollo Sostenible (EDS) dentro de sus clases. [...]

2021 - 10.5565/rev/clil.41
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 4 Núm. 1 (2021) , p. 19-34 (Innovació i transmissió de coneixement)  
2.
16 p, 245.2 KB Un estudio sobre hábitos de consumo de información en la era digital / Mujika Alberdi, Alazne (Universidad de Deusto) ; García-Arrizabalaga, Iñaki (Universidad de Deusto) ; Gibaja Martins, Juan José (Universidad de Deusto)
La aparición de Internet y los dispositivos móviles han revolucionado la manera de consumir información y, en consecuencia, el modelo de negocio de los medios. Siendo difícil encontrar un modelo rentable para los medios, es innegable que lo más elemental es seguir respondiendo a la siguiente pregunta: ¿ha dejado de interesarle al ser humano lo que ocurre a su alrededor? O, ¿quizá lo que ha cambiado es el modo de consumir información y no tanto el grado de interés? En una encuesta administrada entre 1. [...]
The emergence of the Internet and mobile devices has revolutionized the way information is consumed and transformed the media business model as a result. As it is difficult to find a profitable model for the media, it is undeniable that what is really essential is to carry on trying to find an answer to the following question: Are human beings no longer interested in what is happening all around them? Or perhaps what has changed is the way that information is consumed and not so much the level of interest in it? A survey carried out among 1,500 individuals, grouped together by generations (millennials, generation X, baby-boomers and the silent generation), provides an emphatic response to this question: information does interest them, especially local and social information, and must be characterized by being truthful, reliable, objective, topical and rigorous, rather than deep. [...]
L'aparició d'Internet i els dispositius mòbils han revolucionat la manera de consumir informació i, en conseqüència, el model de negoci dels mitjans. Com que és difícil trobar un model rendible per als mitjans, és innegable que el més elemental és continuar responent a la pregunta següent: ha deixat d'interessar-li a l'ésser humà el que ocorre al seu voltant? O, potser el que ha canviat és la manera de consumir informació i no tant el grau d'interès? En una enquesta administrada entre 1. [...]

2020 - 10.5565/rev/analisi.3227
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. extraordinari (2020) , p. 31-46 (Articles)
2 documents
3.
16 p, 137.6 KB El romance en el "femslash" : un análisis narrativo del "fan fiction" "Una vez más, una oportunidad más" / Villa-Montoya, Maria Isabel (Universidad EAFIT (Colòmbia)) ; Montoya-Bermudez, Diego (Universidad EAFIT (Colòmbia)) ; Escobar, Johanna (Universidad Politécnica Salesiana (Cuenca, Equador))
Este artículo analiza hasta qué punto el femslash, relato creado por fans que se ocupa en su mayor parte de narrativas lésbicas, puede romper con los cánones clásicos de la construcción del romance en la ficción y proponer alternativas para superar estigmas sociales alrededor de la distinción de género. [...]
This article analyzes to what extent femslash, a story created by fans that deals primarily with lesbian narratives, breaks with the classic canons of the construction of romance in fiction and proposes alternatives to overcome social stigmas around gender distinction. [...]
Aquest article analitza fins a quin punt el femslash, relat creat per fans que s'ocupa en la seva major part de narratives lèsbiques, pot trencar amb els cànons clàssics de la construcció del romanç en la ficció i proposar alternatives per superar estigmes socials al voltant de la distinció de gènere. [...]

2019 - 10.5565/rev/analisi.3192
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 60 (June 2019) , p. 65-79 (Articles)
2 documents
4.
2 p, 8.1 MB És Black Friday, no cal comprar! / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Ara, Núm. 2892 (23 de novembre de 2018) , p. 40-41  
5.
9 p, 213.8 KB Adolescents, consum televisiu i control parental. Indicacions a educadors i programadors des d'un estudi sobre el consum adolescent de la ficció televisiva realitzat a Catalunya / Fedele, Maddalena (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; García Muñoz, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Es presenten part dels resultats d'un estudi més ampli sobre el consum adolescent de la ficció televisiva, realitzat a Catalunya, mitjançant la combinació de tècniques quantitatives (enquesta) i qualitatives (grups de discussió), amb una mostra de 233 estudiants de secundària escolaritzats a la ciutat de Barcelona. [...]
Se presentan parte de los resultados de un estudio más amplio sobre el consumo adolescente de ficción televisiva, realizado en Cataluña, a través de la combinación de técnicas cuantitativas (encuesta) y cualitativas (grupos de discusión), con una muestra de 233 estudiantes de secundaria escolarizados en la ciudad de Barcelona. [...]
This paper presents some of the results of a larger study on adolescent consumption of television fiction made in Catalonia, through a combination of quantitative (survey) and qualitative (focus groups) with a sample of 233 high school students of Barcelona. [...]

2014
Quaderns del CAC, Num. 40 (2014) , p. 5-13
2 documents
6.
18 p, 222.9 KB La sequera del 2007-2008 a la ciutat de Barcelona : gènesi, gestió i visions discordants / March, Hug (Universitat Oberta de Catalunya) ; Saurí i Pujol, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
Els episodis de sequera, intrínsecs al clima mediterrani, han influït de manera important en la història del subministrament d'aigua a Barcelona. El darrer d'aquests episodis(2007-2008) en particular va posar en evidència dues aproximacions força diferents sobre aquest subministrament. [...]
2013 - 10.2436/20.3002.01.50
Treballs de la Societat Catalana de Geografia, Num. 76 (2013) , p. 289-306 (Notes i documentació)  
7.
16 p, 166.7 KB ¿Nueva escucha en la red? : Hábitos universitarios de consumo musical y navegación / Torras i Segura, Daniel (Universitat Pompeu Fabra. Escola Superior Politècnica TecnoCampus)
Este estudio describe las tendencias generales en los hábitos de consumo de contenido musical en la navegación por la red, desde la perspectiva de los universitarios como generación inmersa en la cultura de internet. [...]
Aquest estudi descriu les tendències generals en els hàbits de consum de contingut musical en la navegació per la xarxa des de la perspectiva dels universitaris com a generació immersa en la cultura d'internet. [...]
This study describes the general trends in music content consumption habits in web browsing from the perspective of university students as a generation immersed in Internet culture. Using descriptive statistics, it is shown what devices or sources they use to listen to music while browsing, what style of music or sound content they listen to, if activities are performed simultaneously, and what forms of listening this digital generation uses in the Internet environment. [...]

2017 - 10.5565/rev/analisi.3092
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 57 (Desembre 2017) , p. 115-130 (Articles)
2 documents
8.
30 p, 754.1 KB La producción de agua desalinizada en las regiones de Murcia y Valencia : balance de un recurso alternativo con luces y sombras / Morote Seguido, Álvaro Francisco (Universidad de Alicante. Instituto Interuniversitario de Geografía) ; Rico Amorós, Antonio M. (Universidad de Alicante. Instituto Interuniversitario de Geografía) ; Moltó Mantero, Enrique (Universidad de Alicante. Instituto Interuniversitario de Geografía)
El litoral de las regiones de Murcia y Valencia ha sufrido grandes transformaciones territoriales durante las últimas décadas, debido a la fuerte expansión de las funciones residenciales, turísticas y de servicios. [...]
El litoral de les regions de Múrcia i València ha patit grans transformacions territorials durant les últimes dècades, a causa de la forta expansió de les funcions residencials, turístiques i de servicis. [...]
The coast of the regions of Murcia and Valencia has undergone important land use changes in recent decades due to the intense expansion of tourism activity and residential and services uses. In general, the Spanish National Hydrological Plan of 2001, and especially the A. [...]
Les régions côtières de Murcia et de Valencia ont subi d'importantes transformations territoriales au cours des dernières décennies en raison de la forte expansion des fonctions résidentielles, touristiques et des services. [...]

2017 - 10.5565/rev/dag.353
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 63 Núm. 2 (maig-agost 2017) , p. 473-502 (Miscel·lània)  
9.
25 p, 997.9 KB Mobilitat quotidiana, consum de carburants i forma urbana a la regió metropolitana de Barcelona / López Redondo, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
El consum de carburants produït per la mobilitat laboral a la regió metropolitana de Barcelona està estretament relacionat amb la morfologia dels teixits urbans. Per demostrar-ho, el present treball desenvolupa una metodologia destinada a 1) superar les mancances de dades de mobilitat actuals amb un elevat nivell de desagregació territorial; 2) assignar un consum de carburant a cada flux de mobilitat en funció del seu volum, de la distància recorreguda i dels mitjans de transport utilitzats, i 3) creuar els resultats de cada municipi amb una classificació del seu sòl residencial. [...]
Fuel consumption produced by travel to work in the metropolitan region of Barcelona is closely linked to the morphology of the urban fabric. In order to demonstrate this affirmation, this paper develops a methodology to 1) overcome the lack of mobility data at the local scale; 2) assign fuel consumption to each mobility flow depending on its size, the distance travelled and the transport mode used, and 3) cross results by municipalities with a classification of their residential land. [...]
El consumo de carburantes producido por la movilidad laboral en la región metropolitana de Barcelona está estrechamente relacionado con la morfología de los tejidos urbanos. Para demostrarlo, el presente trabajo desarrolla una metodología destinada a 1) superar las carencias de datos de movilidad actuales con un elevado nivel de desagregación territorial; 2) asignar un consumo de carburante a cada flujo de movilidad en función de su volumen, de la distancia recorrida y de los medios de transporte utilizados, y 3) cruzar los resultados de cada municipio con una clasificación de su suelo residencial. [...]
La consommation de carburant produite par la mobilité professionnelle dans la région métropolitaine de Barcelone est étroitement liée à la morphologie du tissu urbain. Pour le démontrer, l'article développe une méthodologie dans l'objectif de 1) combler les lacunes des données actuelles de mobilité avec un niveau de découpage territorial élevé; 2) attribuer la consommation de carburant à chaque flux de mobilité en fonction de son volume, de la distance parcourue et des moyens de transport utilisés, et 3) recouper les résultats obtenus dans les municipalités avec une classification de leur terrain résidentiel. [...]

2017 - 10.5565/rev/dag.347
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 63 Núm. 2 (maig-agost 2017) , p. 447-471 (Miscel·lània)  
10.
4 p, 104.9 KB Propuestas para llegar al currículo / Calafell, Genina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Fonolleda Riberaygua, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Querol, Marta (Agència Catalana del Consum)
La Agencia Catalana del Consumo pone a disposición de docentes y alumnado su saber técnico y legal sobre el consumo y los mecanismos que lo rodean. Así nace la Escola del Consum de Catalunya, un escenario con talleres, seminarios, publicaciones y proyectos educativos que invitan a conectar este fenómeno con las programaciones de aula de todos los niveles educativos.
2008
Cuadernos de pedagogía, Vol. 383 (2008) , p. 52-55  

Articles : 74 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
18 p, 560.8 KB Expediente X : el culto que persiste / Martín Alegre, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Xerrada oferta dins el Festival de Sèries de Sabadell. Introducció a la sèrie Expediente X.
2015
Festival de Sèries. Sabadell, Catalunya, : 2015  

Llibres i col·leccions 13 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
12 p, 1.1 MB Canvis en els hàbits de consum / Sabaté i Salazar, Joan (Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna)
Els hàbits de consum de l'audiència s'estan transformant gràcies a la portabilitat de les tecnologies de la comunicació i a les xarxes socials, que donen una rellevància més gran al moment i el lloc d'accés, així com també al fet que creem i compartim continguts amb altres persones. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2017 (Lexikon Informes; 5)
Civil i Serra, Marta; Corbella i Cordomí, Joan M.; Ferré Pavia, Carme; Sabaté i Salazar, Joan, eds.: Informe de la comunicació a Catalunya 2015-2016, 2017, p. 219-229  
2.
286 p, 12.9 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2015-2016 / Civil i Serra, Marta, ed. ; Corbella, Joan M., ed. ; Ferré Pavia, Carme, 1969-, ed. ; Sabaté i Salazar, Joan, ed. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2015 (Lexikon Informes; 5)  
3.
8 p, 556.0 KB Internet en el context comunicatiu de Catalunya / Tubella, Imma, 1953- (Universitat Oberta de Catalunya)
La progressiva implantació d'Internet comporta una modificació del consum de mitjans de comunicació de masses entre la població catalana. Aquest capítol resumeix com utilitzen la Xarxa els internautes del Principat, tot comparant-lo amb l'ús que fan dels mitjans tradicionals, i remarca la necessitat d'un replantejament dels estudis sobre mitjans tenint en compte els efectes d'Internet en la transformació del sistema comunicatiu, la identitat i la cultura.
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2005 (Aldea Global, Document; 2)
Corominas, Maria; Moragas i Spà, Miquel de; Guimerà i Orts, eds: Informe de la comunicació a Catalunya 2003‒2004, 2005, p. 301-308  
4.
175 p, 3.3 MB Informe sobre les polítiques locals de consum a la província de Barcelona, 1999-2008 / Brugué, Joaquim ; Canal i Oliveras, Ramon ; Marquilles, Bernat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques ; Barcelona (Catalunya : Província). Diputació Provincial
Barcelona : Diputació de Barcelona, 2010 (Documents de treball (Barcelona (Província). Diputació). Desenvolupament econòmic ; 11)  
5.
12 p, 1017.2 KB Els agents culturals / Cardús i Ros, Salvador, 1954-
Barcelona Fundació Jaume Bofill 1989 (Temes bàsics ; 7)
Catalunya 77-88. Societat, economia, política i cultura, 1989, p. 359-370  
6.
66 p, 677.2 KB La mediació en l'àmbit del consum / Barral i Viñals, Immaculada (Universitat de Barcelona) ; Suquet Capdevila, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia)
Aquest capítol engloba el treball que l'equip de mediació en consum ha realitzat en el marc del Llibre Blanc. Es tracta de la primera anàlisi amb dades reals sobre la mediació en consum dut a a terme a Catalunya i pràcticament a nivell comparat, ja que gran part dels estudis que s'han realitzat fins el present moment s'han centrat en l'àmbit més genèric dels ADR de consum o bé s'han enfocat des d'una vessant estrictament jurídica. [...]
Barcelona Generalitat de Catalunya, Departament de Justícia 2010
Llibre Blanc de la mediació a Catalunya, 2010, p. 249-314
2 documents
7.
210 p, 621.1 KB Consumiendo religión : un análisis del consumo de productos con connotaciones espirituales entre la población juvenil / Griera i Llonch, Ma. del Mar 1978- ; Urgell, Ferran ; Fundació la Caixa
Barcelona : Fundación "La Caixa", 2002 (Premios Duocastella ; 15)  
8.
30 p, 16.8 MB La leche principal factor de los trastornos digestivos en la primera infancia, su higiene y control sanitario / Riera i Adroher, Antoni, 1884-1967
[Madrid] Universidad Central. Facultad de Medicina 1926  
9.
14 p, 22.9 MB Real Cedula de S.M. y Señores del Consejo, por la qual se prescriben las reglas convenientes para imponer los capitales de los depósitos que hay en el Reyno sobre la renta del tabaco á razon de tres por ciento de cuenta de la Real Hacienda / Espanya ; Carles IV, 1748-1819 rei d'Espanya ; Escolano de Arrieta, Pedro ; Espanya. Monarca (1788-1808 : Carles IV) ; Viuda e Hijo de Pedro Marín, impr
Cèdula Reial on es prescriuen les regles per a imposar els capitals dels Dipòsits que hi ha al Regne sobre la Renda del Tabac a raó de tres per cent de compte de la "Real Hacienda". .
En Madrid : en la imprenta de la viuda é hijo de Marin, 1793  
10.
31 p, 228.4 MB Ministerio de Hacienda. Su Magestad la Reina se ha servido expedir en 23 de Mayo último el Real decreto siguiente: Para establecer el derecho sobre el consumo de especies determinadas con arreglo á lo dipuesto en el 7º del Presupuesto de ingresos contenido en la ley de esta fecha y bases á que se contrae / Espanya. Ministerio de Hacienda ; Isabel II, Reina d'Espanya ; Espanya. Monarca (1833-1868 : Isabel II)
"Publicación del Ministerio de Hacienda reproduciendo el Real Decreto de S. M. la Reina que establece la contribución o impuesto de consumos para el vino, aguardientes" --Catàleg manual de la Biblioteca Econòmica Carandell.
Publicació del ministeri d'Hisenda reproduint el Decret Reial de la reina que estableix la contribució o impost de consum per al vi, l'aiguardent. .

[Madrid? : s.n., 1841]

Conté full solt manuscrit  


Llibres i col·leccions : 13 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Documents de recerca 115 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
133 p, 2.9 MB Desenvolupament d'estratègies de comunicació per aconseguir "engagement" de les Generacions Z i Y amb la marca Patagonia a Espanya / Reventós Guisnet, Joana ; Lopes Da Silva, Elaine Aparecida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació acadèmica té com a objectiu aconseguir un major "engagement" per part de la Generació Z i la Millenial (Y) amb la marca Patagonia a Espanya a través d'estratègies de comunicació. [...]
Esta investigación académica tiene como objetivo conseguir un mayor "engagement" de la Generación Z y la Millenial (Y) con la marca Patagonia en España a través de estrategias de comunicación. Para conseguirlo, se ha realizado un estudio de la industria de la moda sostenible y la marca Patagonia, y un estudio de la Generación Z y Millenial como grupos consumidores. [...]
This academic research aims to achieve a greater engagement from the Z and Y Generations with the brand Patagonia in Spain through communication strategies. To achieve this, I have conducted a study of the sustainable fashion industry and the brand Patagonia, and a study of the Generations Z and Y as consumers. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
2.
100 p, 3.3 MB MUSnews : un informativo semanal en formato musical dirigido a jóvenes / Bou Silvestre, Mònica ; González Rodríguez, Laura ; González Sequeira, Sofia ; Saavedra Ruiz, Paula ; Delgado Reina, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte de desenvolupament d'un format televisiu informatiu musical amb l'objectiu de produir-lo posteriorment. Aquest format, realitzat des d'un bar musical, pretén ser un punt de trobada per joves. [...]
Proyecto de desarrollo de un formato televisivo informativo musical con el objetivo de producirlo posteriormente. Este formato, realizado desde un bar musical, pretende ser un punto de encuentro para jóvenes. [...]
Project developing a musical news television format with the aim to produce it at a later date. This format, carried out at a music bar, has the intention to be a meeting point for the youth. It contains the documentation to develop this transmedia format, the pilot proposal and a teaser.

2020
Grau en Comunicació Audiovisual [968]
2 documents
3.
232 p, 13.1 MB Crema catalana: t'animes a salvar la llengua? Creació d'una marca de samarretes humorístiques basades en la llengua catalana i el seu pla de comunicació / Pérez i Campillo, Eva ; Menal Casas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Es tracta de la creació d'un projecte basat en la fabricació de samarretes juvenils centrades en defensar la llengua catalana amb missatges associats a l'humor. És una iniciativa impulsada per freqüentar i introduir més la llengua catalana en el nostre entorn per evitar la pèrdua d'aquesta, ja que cada cop és menys parlada als Països Catalans. [...]
Proyecto basado en la fabricación de camisetas juveniles centradas en defender la lengua catalana con mensajes asociados al humor. Iniciativa impulsada para frecuentar e introducir más el catalán en nuestro entorno para evitar su pérdida, ya que cada vez es menos hablado. [...]
This is the creation of a project based on the manufacture of T-shirts for young people focused on defending the Catalan language with messages linked to humor. It is an initiative driven by an objective; to frequent and introduce more the Catalan language in our environment to avoid the loss of it. [...]

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
177 p, 11.0 MB Plan de Comunicación en RSC : caso IKEA / Dengra Soria, Laura Gracia ; Domínguez Garcia, Carla ; Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Pla de comunicació en matèria de Responsabilitat Social Corporativa per a l'empresa IKEA Ibérica. Es tracta de potenciar els valors en sostenibilitat i responsabilitat d'IKEA per donar-li major visibilitat en aquest àmbit, i trascendir en la RSC per convertir-se en un referent de l'educació sostenible a Espanya.
Plan de comunicación en materia de Responsabilidad Social Corporativa para la empresa IKEA Ibérica. Se trata de potenciar los valores en sostenibilidad y responsabilidad de IKEA para darle mayor visibilidad en este ámbito, y trascender en la RSC para convertirse en un referente de la educación sostenible en España.
Communication plan on Corporate Social Responsibility for IKEA Ibérica. It is about enhancing the sustainability and responsibility values of IKEA to give it greater visibility in this area, and transcending CSR to become a benchmark for sustainable education in Spain.

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
277 p, 66.1 MB Lebasy.studio : Creació d'una marca de moda sostenible / Codina Clavaguera, Adriana ; Cara Ibar, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball de fi de grau consisteix en crear una marca de moda basada en la sostenibilitat que sigui una alternativa al model de negoci del "Fast fashion". La marca es crea amb la finalitat de no generar residus, sinó reutilitzar els que ja hi ha, donant-los una segona vida. [...]
El trabajo de fin de grado consiste en crear una marca de moda basada en la sostenibilidad que sea una alternativa al modelo de negocio del "fast fashion". La marca se crea con el fin de no generar residuos, sino reutilizar los que ya hay, dándoles una segunda vida. [...]
The final degree work consists of creating a fashion brand based on sustainability that is an alternative to the fast fashion business model. The brand is created in order not to generate waste, but to reuse those that already exist, giving them a second life. [...]

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
2 p, 144.2 KB Smart Rural / Salvat Jofresa, Roser (Parc de Recerca UAB) ; El Briyak Ereddam, Hafsa (Parc de Recerca UAB) ; Tort Xirau, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Valorització i Patents) ; Espluga Trenc, Josep col. (Universitat Autònoma de Barcelona)
Denominem Smart Rural a les iniciatives d'articulació d'economies verdes circulars de caràcter local que pretenen re-impulsar la competitivitat al món rural, aportant múltiples beneficis de tipus econòmic, social, ambiental i d'equilibri territorial.
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) : Parc de Recerca UAB, 2020 (Informe de Vigilància Tecnològica)
2 documents
7.
37 p, 628.2 KB Els supermercats cooperatius i participatius com a eina per la sobirania alimentària i el mercat social / Cappadona Cappadona, Giulio ; Griera Llonch, Eudald, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El sistema agroalimentari, per com està planejat avui dia, representa la maximització del benefici en contra de la dignitat dels treballadors del sector i de el medi rural en el qual es desplega. El moviment de la sobirania alimentària neix per contrarestar aquest procés i proposar una alternativa, l'agroecologia, que representa la forma més sostenible, ecològicament i socialment, de produir aliments i de redistribuir benestar. [...]
El sistema agro-alimentario, por como está planeado hoy en día, representa la maximización del beneficio en contra de la dignidad de los trabajadores del sector y del medio rural en el cual se despliega. [...]
The agro-food system, as planned today, represents the maximization of profit against the dignity of workers in the sector and in the rural environment in which it is deployed. The food sovereignty movement was born to counter this process and propose an alternative, agroecology, which represents the most ecologically and socially sustainable way of producing food and redistributing well-being. [...]

2020
Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]  
8.
87 p, 4.4 MB SIG per al pacte d'alcaldies. Eina de consulta i presa de decisions / Abellà Masdeu, Ester ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Treball de final del Màster en Geoinformació, 3a edició, curs 2019-2020, destinat a la convalidació a títol universitari oficial del títol propi del Màster en Tecnologies de la Informació Geogràfica (MTIG) 15a edició, cursat durant el 2012-2013. [...]
Trabajo de final del Máster en Geoinformación, 3a edición, curso 2019-2020, destinado a la convalidación a título universitario oficial del título propio del Máster en Tecnologías de la Información Geográfica (MTIG) 15a edición, cursado durante el 2012-2013. [...]
Final of the Máster in Geoinformación, 3th edition, course 2019-2020, allocated to the validation to official university title of the Máster in Technologies of the Geographic Information (MTIG) degree, 15th edition, during 2012-2013. [...]

2020
Màster Universitari en Geoinformació [1373]
3 documents
9.
118 p, 9.3 MB Plan de Negocio para Determinar la Viabilidad de la Creación de un Nuevo Negocio de Bubble Tea en Barcelona / Zhang, Xinyi ; Feiyu, Ye ; Zhichao, Yang ; Llonch Andreu, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El Bubble Tea ha arribat a conquerir mercats al voltant del món convertint-se en un producte de moda i amb gran participació en el mercat global. A Barcelona aquesta beguda també es posa popular en els últims cinc anys, però, el preu sobre aquest producte és bastant alt, la ubicació dels locals està molt centrats a centre de Barcelona, fa que molts aspectes siguin particularment inconvenients i fan que són incapaços de complir amb les necessitats dels clients. [...]
El Bubble Tea ha llegado a conquistar mercados alrededor del mundo convirtiéndose en un producto de moda y con gran participación en el mercado global. En Barcelona esta bebida también se pone popular en los últimos cinco años, sin embargo, el precio sobre este producto es bastante alto, la ubicación de los locales está muy centrados al centro del Barcelona, hace que muchos aspectos sean particularmente inconvenientes y hacen que son incapaces de cumplir con las necesidades de los clientes. [...]
The Bubble Tea has come to conquer markets around the world becoming a fashion product and with great participation in the global market. In Barcelona this drink has also become popular in the last five years, however, the price of this product is quite high, the location of those Bubble Tea stores is very centered in the center of Barcelona, which makes them unable to meet part of customers' needs. [...]

2020
Màster Universitari en Màrqueting [1093]  
10.
138 p, 3.7 MB InTime : Proyecto de aplicación móvil para controlar y reducir el desperdicio alimentario en el hogar / Garrido Brokate, Triana ; Izard Granados, Gabriel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Espanya és el setè país de la Unió Europea on més es malgasten aliments. Cada any són desaprofitades 7,7 milions de tones de menjar, sent les llars les que aporten el major percentatge a aquesta problemàtica. [...]
España es el séptimo país de la Unión Europea en donde más se desperdician alimentos. Cada año son desaprovechadas 7,7 millones de toneladas de comida, siendo los hogares los que aportan el mayor porcentaje a esta problemática. [...]
Spain is the seventh country in the European Union where food is wasted the most. Every year 7. 7 million tons of food are wasted, with households being the largest contributors to problem in percentage terms. [...]

2020
Màster Universitari en Màrqueting [1093]  

Documents de recerca : 115 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 3 registres trobats  
1.
5.0 KB Consum responsable : un canvi de paradigma / Albiol López, Esther ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats
Exposició realitzada per la nostra companya Esther Albiol López. Ens hem preguntat alguna vegada quin és el cost ambiental o social del nostre consum?. O per què aquest preu se silencia a les etiquetes dels productes que comprem?. [...]
2015  
2.
1 p, 4.0 MB Dona i publicitat. Consum d'objectes, objecte de consum / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Pujol, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Calvet Renedo, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Sierra Hinojosa, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Exposició organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 9 de desembre de 2009 i l'11 de gener de 2010. Consta de llibres, revistes, cartells i audiovisuals sobre el tema del sexisme en la publicitat. [...]
2009
10 documents
3.
2.2 KB Jean Baudrillard / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició en memòria de Jean Baudrillard (1929-2007), sociòleg i filòsof francès conegut per les seves teories sobre la desaparició de la realitat (virtualitat i simulació) i d'altres temes: seducció, postestructuralisme, etc. [...]
2007 (Exposicions bibliogràfiques (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials))  

Documents gràfics i multimèdia 5 registres trobats  
1.
Producció de tomàquets / Revista Soberanía Alimentaria, Biodiversidad y Culturas ; Observatori del Deute en la Globalització ; GRAIN
La idea d'aquest vídeo és promoure el consum de proximitat de tomàquets.
2015  
2.
1024x768, 609.8 KB Exposició "Consum responsable : un canvi de paradigma" / Albiol López, Esther ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats
Fotografies de l'exposició "Consum responsable: un canvi de paradigma", que es pot visitar del 12 de juny al 15 de setembre de 2015 a la Biblioteca d'Humanitats.
2015
13 documents
3.
1182x780, 182.6 KB Conformación in vivo de especies de consumo / Fàbregas i Comadran, Xavier
La conformación in vivo de las diferentes razas o cruces es indicativa de la calidad de la canal y de la carne y de su aptitud para carnicería o industria. Se presentan distintas razas y cruces.
La conformació in vivo de les diferents races o creuaments és indicativa de la qualitat de la canal i de la carn i de la seva aptitud per a carnisseria o indústria. Es presenten diferents races i creuaments.

1994 (Memoria cárnica digital)
39 documents
4.
1 p, 4.0 MB Dona i publicitat. Consum d'objectes, objecte de consum / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Pujol, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Calvet Renedo, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Sierra Hinojosa, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Exposició organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 9 de desembre de 2009 i l'11 de gener de 2010. Consta de llibres, revistes, cartells i audiovisuals sobre el tema del sexisme en la publicitat. [...]
2009
10 documents
5.
1024x768, 470.6 KB Jean Baudrillard / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició en memòria de Jean Baudrillard (1929-2007), sociòleg i filòsof francès conegut per les seves teories sobre la desaparició de la realitat (virtualitat i simulació) i d'altres temes: seducció, postestructuralisme, etc. [...]
2007
41 documents

Fons personals i institucionals 4 registres trobats  
1.
2 p, 47.9 KB Identificación de especie, sexo y edad en canales (carnes) de consumo habitual / Fàbregas i Comadran, Xavier
La identificación de la especie, el sexo y la edad en las canales y despojos de consumo habitual, tiene un interés económico principal en diversos ámbitos: en la inspección y prevención de fraudes en la comercialización y el consumo (el dicho antiguo de "dar gato por liebre") y también en la clasificación de canales y el reconocimiento de las características organolépticas de canales, carnes foráneas, despiece y envasados. [...]
La identificació de l'espècie, el sexe i l'edat en les canals i despulles de consum habitual, porta un interès econòmic principal en diversos àmbits: en la inspecció i prevenció de fraus en la comercialització i el consum (l'antiga dita de "vendre gat per llebre") i també en la classificació de canals i en el reconeixement de les característiques organolèptiques de canals, carns foranes, especejament i envasats. [...]

2018 (Memoria cárnica digital)
2 documents
2.
1182x780, 182.6 KB Conformación in vivo de especies de consumo / Fàbregas i Comadran, Xavier
La conformación in vivo de las diferentes razas o cruces es indicativa de la calidad de la canal y de la carne y de su aptitud para carnicería o industria. Se presentan distintas razas y cruces.
La conformació in vivo de les diferents races o creuaments és indicativa de la qualitat de la canal i de la carn i de la seva aptitud per a carnisseria o indústria. Es presenten diferents races i creuaments.

1994 (Memoria cárnica digital)
39 documents
3.
30 p, 16.8 MB La leche principal factor de los trastornos digestivos en la primera infancia, su higiene y control sanitario / Riera i Adroher, Antoni, 1884-1967
[Madrid] Universidad Central. Facultad de Medicina 1926  
4.
5 p, 58.5 KB Producción, calidad y consumo de carnes equinas en España / Fàbregas i Comadran, Xavier
La producción de carne equina se localiza principalmente en Cataluña y la Comunidad Valenciana. Las razas de las hembras de carne son autóctonas de cada zona geográfica, la mayoría se localiza en la montaña y son manejadas siguiendo un sistema de explotación extensivo. [...]
2002 (Memoria digital de producció animal)
Eurocarne, Núm. 110 (Octubre 2002) , p. 1-5  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.