Results overview: Found 10 records in 0.01 seconds.
Articles, 5 records found
Research literature, 5 records found
Articles 5 records found  
1.
2 p, 8.1 MB És Black Friday, no cal comprar! / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Ara, Núm. 2892 (23 de novembre de 2018) , p. 40-41  
2.
2 p, 192.3 KB Com es pot allargar la vida dels aparells electrònics? / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2016
Ara, Núm. 1969 (6 de maig de 2016) , p. 32-33  
3.
22 p, 860.6 KB Lingua e potere in Pier Paolo Pasolini / Virga, Francesco (Palermo)
L'analisi delle diverse forme del linguaggio umano e dei suoi poteri, la questione dei rap­porti tra lingua e dialetti, con i suoi nessi stretti con la politica e la società, rappresentano una delle preoccupazioni centrali e insieme una costante dell'opera pasoliniana. [...]
Analysing different forms of human language and its powers, the issue of language-dialect connections, strictly intertwined with politics and society, represent one of the author's main concerns and, at the same time, a constant feature of Pasolini's work. [...]

2011 - 10.5565/rev/qdi.304
Quaderns d'Italià, Núm. 16 ( 2011) , p. 175-196  
4.
19 p, 122.9 KB Contra Product Red. Una revisió crítica del màrqueting amb causa / Alfonso Escuder, Pilar
El dia 26 de gener de 2006, en el Fòrum Mundial de Davos, Paul Bono Hewson i Bobby Shriver -president de DATA (Debt, Aids, Trade, Africa)- anunciaren al món la creació de Product Red, una marca de marques constituïda per un grup de multinacionals, inicialment AMEX, The Gap, Emporio Armani i Converse, que s'havien atorgat llicència per fabricar i vendre productes Red amb el compromís de lliurar un percentatge dels seus beneficis al Fons Global per a la lluita contra la sida a l'Àfrica. [...]
On 26th January 2006 at de Davos summit of world leaders, Paul Bono Hewson and Bobby Shriver -chairman of DATA (Debt, Aids, Trade, Africa)- made the announcement of the creation of Product Red. This brand of brands is made up of a group of multinational corporations such as AMEX, The Gap, Emporio Armani and Converse, which make and sell Red products with the commitment to donate a percentage of their profits to the Global Fund to fight aids in Africa. [...]

2008
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 37 (2008) p. 49-67  
5.
14 p, 464.1 KB Geografia, turisme i màrqueting : Una barreja impossible o una barreja necessària? / Mundet i Cerdan, Lluis (Universitat de Girona. Secció de Geografia)
El postmodernisme ha situat l'economia en una posició central dins de la nostra societat, la racionalitat del mercat ho envaeix tot. Els llocs, seguint aquesta tendència, s'han equiparat a la resta de productes i, per tant, es compren i es venen com a tals, els individus s'identifiquen més aviat com a consumidors que com a ciutadans, i el consumisme apareix com una activitat central dins de la nostra societat. [...]
El postmodernismo ha situado la economía en una posición central dentro de nuestra sociedad, la racionalidad del mercado lo invade todo. Los lugares, siguiendo esta tendencia, se han equiparado al resto de productos y, por tanto, se compran y se venden como tales, los individuos se identifican antes como consumidores que como ciudadanos, apareciendo el consumismo como una actividad central dentro de nuestra sociedad. [...]
Le postmodernisme, a entraîné le positionnement de l'économie au beau milieu de notre société, la rationalité du marché a tout envahi. D'où il suit que les endroits, se sont alignés aux restants produits, de sorte qu'ils sont achetés et vendus comme tels. [...]
The economy has acquired a central position within our society in postmodernism. Market rationality invades everywhere. As a result, places have been commoditized in such a way that they are bought and sold like any other commodity. [...]

1996
Documents d'anàlisi geogràfica, N. 29 (1996) p. 71-86  

Research literature 5 records found  
1.
144 p, 2.7 MB Los nuevos modelos de la mujer china en los reality shows: el caso de Sisters who make waves / Chen, Yangyang ; Gallego Ayala, Joana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura
Aquest estudi té com a objectiu analitzar la imatge de la dona en el programa Sisters who make waves 2020 ("Sisters") mitjançant l'anàlisi de contingut. S'arriba a la conclusió que "Sisters" ha ofert més espais per a les veus de les dones de mitjana edat. [...]
Este trabajo tiene como objetivo analizar la imagen de la mujer en el programa Sisters who make waves 2020("Sisters") mediante el análisis de contenido. Se llega a la conclusión de que "Sisters" ha ofrecido más espacios para las voces de las mujeres de mediana edad. [...]
This study aims to analyze the image of women in the program Sisters who make waves 2020("Sisters") through content analysis. It is concluded that "Sisters" has offered more spaces for the voices of middle-aged women. [...]

2021
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  
2.
35 p, 582.9 KB La construcció social de la maternitat / Coll Barboza, Lidia ; Borràs Català, Vicent, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Resum L'objecte d'estudi d'aquesta investigació s'ha realitzat al voltant de l'anàlisi de la taxa de natalitat en el context actual. Ens enfrontem a una crisi de natalitat; un context en el qual cada vegada hi ha menys criatures i són molt desitjades. [...]
Resumen El objeto de estudio de esta investigación se ha realizado en torno al análisis de la tasa de natalidad en el contexto actual. Nos enfrentamos a una crisis de la tasa de natalidad; un contexto en el que cada vez hay menos criaturas y son muy deseadas. [...]
Abstract The object of study of this research has been carried out around the analysis of the birth rate in the current context. So we are facing a birth rate crisis; a context in which there are fewer and fewer creatures and they are much desired. [...]

2021
Grau en Sociologia [819]
3 documents
3.
47 p, 518.4 KB Deconstructing the American Façade in Nabokov's Lolita : a Tale of Decadence within a Memoir / Muñoz Varela, Albert ; Monnickendam, Andrew, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Humbert deconstructs post-War American façade in Lolita by means of turning three of its main characters into caricatures that illustrate American decadence. The first one, Annabel Leigh, tries to give visibility to the dependence some Americans have on psychotherapy. [...]
En Humbert desconstrueix la faceta Nord-americana a Lolita emprant tres dels seus protagonistes com a caricatures que mostren la decadència americana. El primer, Annabel Leigh, intenta donar visibilitat a la dependència al psicoanàlisis que tenen alguns americans. [...]
Humbert deconstruye la faceta Norteamericana en Lolita transformando tres de sus protagonistas en caricaturas que ilustran la decadencia americana. El primero, Annabel Leigh, intenta dar visibilidad a la dependencia a la psicoterapia de algunos americanos. [...]

2018
Grau en Estudis Anglesos [801]  
4.
88 p, 5.2 MB Orfeu a les flames del fènix / Domínguez Escobar, Carlos ; Chillón, Albert, 1960-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"Orfeu a les flames del fènix" és una aproximació empírica a les relacions que mantenen art i cultura a la societat de masses. L'objectiu és, a través d'un conjunt de set entrevistes en profunditat a experts en les diferents tipologies d'art i cultura, conèixer com afecten el consumisme, les noves tecnologies i el model de pensament contemporani a un art i una cultura en constant transformació.
"Orfeo en las llamas del fénix" es una aproximación empírica a las relaciones que mantienen arte y cultura en la sociedad de masas. El objetivo es, a través de un conjunto de siete entrevistas en profundidad a expertos en las diferentes tipologías de arte y cultura, conocer cómo afectan el consumismo, las nuevas tecnologías y el modelo de pensamiento contemporáneo a un arte y una cultura en constante transformación.
"Orpheus in the flames of the phoenix" is an empirical approximation to the relations that maintain art and culture in mass society. The objective is, through a set of seven in-depth interviews to experts in the different types of art and culture, know how affect consumerism, new technologies and the model of contemporary thinking to an art and a culture in constant transformation.

2015
Grau en Periodisme [971]  
5.
30 p, 662.9 KB Counterculture, consumerism and "the system" : examining cultural tensions and oppositional ideologies in Jack Kerouac's 'The Dharma Bums' (1959) / López Salvans, Joan ; Monnickendam, Andrew, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The aim of this paper is to explore the ways in which Jack Kerouac's The Dharma Bums (1959) is representive of the countercultural movements that challenged the North-American society of the 1950s; in order to detect and analyse the 'rebellious' elements of the novel and in order to see how these relate to and display the cultural tensions of that time, a socio-historical contextualization of the text will be established (along with the main theoretical ideas that will serve as the basis of the analysis). [...]
L'objectiu d'aquest treball és explorar les maneres en les que la novel·la de Jack Kerouac The Dharam Bums (1959) és representativa dels moviments contraculturals que van qüestionar la societat Nord Americana dels anys 50. [...]

2015
Grau en Estudis Anglesos [801]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.