Results overview: Found 3 records in 0.02 seconds.
Articles, 2 records found
Books and collections, 1 records found
Articles 2 records found  
1.
15 p, 106.7 KB El sobreconsumo y el infraconsumo de televisión en España / Etayo Pérez, Cristina (Universidad de Navarra. Departamento de Empresa Informativa) ; Bayo Moriones, Alberto (Universidad Pública de Navarra. Departamento de Gestión de Empresas)
La televisión continúa siendo una de las actividades a las que mayor cantidad de tiempo dedicamos diariamente. Sin embargo, en ocasiones se le dedica menos tiempo del que se quisiera (infraconsumo), mientras que en otras sucede lo contrario (sobreconsumo). [...]
Television viewing is one of the activities to which we devote a significant amount of time every day. At times, however, people may watch less TV than they would like (underconsumption), while at other times, the opposite is the case (overconsumption). [...]

2014 - 10.7238/a.v0i51.2004
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 51 (Desembre 2014) , p. 1-15  
2.
14 p, 737.3 KB El consumo televisivo del niño / García-Muñoz, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona)
1998 - 10.1174/113839597322011951
Comunicación y cultura, Num. 1-2 (1997) , p. 69-82  

Books and collections 1 records found  
1.
10 p, 476.2 KB Televisión pública en España y jóvenes universitarios : radiografía del acceso, consumo y valores más preciados / Crusafon Baqués, Carmina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González Saavedra, Carlos Alberto, (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Murciano, Marcial (Universitat Autònoma de Barcelona)
La televisión pública se enfrenta a diferentes retos en el escenario digital. Por un lado, la transformación tecnológica le está obligando a desplegar nuevas estrategias de distribución de contenidos. [...]
Public television faces various challenges in the digital world. On the one hand, technological transformation is forcing it to deploy new content distribution strategies. On the other, it faces limited budgets that force a rationalization of priorities. [...]

Granada: Ediciones Profesionales de la Información, 2020 - 10.3145/AE-IC-epi.2020.e21
Comunicación y diversidad. Selección de comunicaciones del VII Congreso Internacional de la Asociación Española de Investigación de la Comunicación (AE-IC), 2020, p. 357-366  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.