Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
9 p, 552.0 KB Comunicación organizacional en clave sonora : el caso de 'Blink', los podcast de BBVA / Barbeito Veloso, Ma. Luz (María Luz) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Perona Páez, Juan José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
La inclusión de podcasts en la estrategia comunicativa de las organizaciones es un fenómeno emergente, pues las empresas y las instituciones que confían en el audio branding para conectar con sus públicos saben que el sonido es una herramienta eficaz para transmitir sus activos inmateriales. [...]
The inclusion of podcasts in the communication strategy of organizations is an emerging phenomenon. There are many companies that rely on audio branding to connect with their audiences, and they know how sound could be an effective tool to communicate their intangible values. [...]

2019 - 10.3145/epi.2019.sep.11
El Profesional de la información, Vol. 28, Num. 5 (2019) , p. 1-9  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
266 p, 13.7 MB "Loewe: Elements" : diseño de un cortometraje e imágenes promocionales para una propuesta de colección de fragancias genderless / Sanso Tebar, Carlos ; Ferrer Rodriguez, Iliana Esther, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball de fi de grau consisteix en la creació d'un curtmetratge a mode d'anunci publicitari per a la marca Loewe basat en els quatre elements de la natura i remarcant l'aspecte genderless en el món cosmètic i audiovisual. [...]
El presente trabajo de fin de grado consiste en la creación de un cortometraje a modo de anuncio publicitario para la marca Loewe basado en los cuatro elementos de la natura y remarcando el aspecto genderless en el mundo cosmético y audiovisual. [...]
This end-of-degree project consists of the creation of a short film as an advertisement for the Loewe brand based on the four elements of nature and highlighting the genderless aspect in the cosmetic and audiovisual world. [...]

2023
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.