1.
|
|
2.
|
382 p, 3.8 MB |
Learning and Assessment of Content and Language in EMI in Higher Education : Is Integration Possible? Multiple Case Study
/
Andjelkov, Sonja ;
Escobar Urmeneta, Cristina, dir.
La DUA (Docència Universitària en Anglès) fa referència a l'anglès com a llengua vehicular en assignatures acadèmiques als països on l'anglès no es parla com a idioma principal. En el cas d'Espanya, i d'altres països de parla no anglesa, la DUA ha estat adoptada pels responsables de nombroses universitats amb l'objectiu de contribuir al domini d'aquest idioma com a llengua addicional (ILA) per part dels estudiants. [...] Las últimas décadas han traído muchos cambios en la educación superior. En Europa, por ejemplo, tanto el Proceso de Bolonia, como el programa de intercambio interuniversitario "Erasmus", han ampliado las oportunidades educativas y han creado una perspectiva diferente sobre el perfil de la universidad para el siglo XXI. [...] One of the trends taking place in non-English-speaking countries in both Europe and elsewhere, which promotes cultural and international diversity, is the offering of degree programmes either partly or wholly in English. [...]
2022
|
|
3.
|
281 p, 19.4 MB |
360° content made accessible : A user-centered study on audio description
/
Fidyka, Anita ;
Matamala, Anna, dir.
Aquesta tesi explora com es pot implementar l'audiodescripció en vídeos de 360°, un dels nous formats audiovisuals que s'han introduït al mercat durant els últims anys. Els estudis de recepció, realitzats al llarg d'una primera etapa d'adopció de continguts immersius, van recollir els comentaris de dos grups d'usuaris. [...] Esta tesis explora cómo se puede implementar la audiodescripción en videos de 360°, uno de los nuevos formatos audiovisuales que se han introducido en el mercado durante los últimos años. Los estudios de recepción, realizados a lo largo de una primera etapa de adopción de contenidos inmersivos, recogieron los comentarios de dos grupos de usuarios. [...] This thesis explores how audio description (AD) can be implemented in 360° videos, one of the novel media formats to have entered the market in recent years. The studies, conducted at an early stage of adoption of immersive content, have obtained feedback from two groups of users. [...]
2021
|
|
4.
|
1072 p, 45.3 MB |
Estrategias de revitalización en la historia actual de Japón : La industria de contenido y sus oportunidades en el branding turístico y museístico
/
Mor Rodríguez, Cristian ;
Martí Escayol, Maria Antònia, dir.
Actualment, les pel·lícules, sèries i animacions s'han convertit en una eina imprescindible per a suportar la càrrega de l'individu a la societat post-contemporània. La cerca d'estímuls que sadollin les necessitats d'oci i entreteniment han influït en múltiples aspectes en la vida de les persones, condicionant les seves accions per mitjà de la inducció d'imatges i valors que han construït la realitat present. [...] En la actualidad, las películas, series y animaciones se han convertido en una herramienta imprescindible para sobrellevar la carga del individuo en la sociedad post-contemporánea. La búsqueda de estímulos que sacien las necesidades de ocio y entretenimiento han influido en múltiples aspectos en la vida de las personas, condicionando sus acciones por medio de la inducción de imágenes y valores que han construido la realidad presente. [...] Currently films, series and animations have become an essential tool for coping with the burden of the individual in post-contemporary society. The search for stimuli to satisfy leisure and entertainment needs has influenced multiple aspects of people's lives, conditioning their actions through the induction of images and values that have constructed the present reality. [...]
2022
|
|
5.
|
37 p, 744.9 KB |
Blurring the lines : the transmedial construction of Glee's Quinn Fabray
/
Aranda Salas, Aixa ;
Spengler, Nick, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
This TFG aims to study, analyze and uncover the transmedial construction of Glee's Quinn Fabray. To do so, it will first consider the show's original presentation and characterization of Quinn, how the character is villainized, and how it falls under the trope of the "mean girl". [...] Este TFG tiene como objetivo estudiar, analizar y desvelar la construcción del personaje Quinn Fabray de la serie Glee. Para ello, primeramente se considerará la presentación y caracterización original de Quinn, cómo el personaje se ve avillanado y cómo cae bajo el tropo de "mean girl". [...] Aquest TFG té com a objectiu estudiar, analitzar i desvelar la construcció transmèdica del personatge Quinn Fabray de la sèrie Glee. Per fer-ho, primerament es considerarà la presentació i caracterització original de la Quinn, com el personatge es veu vilanitzat i com cau sota el trop de la "mean girl". [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022 Grau en Estudis Anglesos [1482]
|
|
6.
|
11 p, 722.1 KB |
Generació procedural de contingut via Reinforcement Learning
/
Graupera Serra, Oriol ;
Hernandez-Sabaté, Aura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
L'objectiu d'aquest projecte és la creació de nivells per al joc de puzles Sokoban mitjançant Reinforcement Learning com a mètode de generació procedural de contingut. Per usar Reinforcement Learning, s'ha representat la generació de nivells com una tasca iterativa on, a cada iteració i mitjançant un sistema de recompenses, es modifica el tauler del joc per obtenir un nivell que tingui una solució. [...] The aim of this project is to create levels for the puzzle game Sokoban with Reinforcement learning as a Procedural Content Generation method. In order to use Reinforcement Learning, the level generation has been represented as an iterative task where in each step and with a reward system, the Sokoban board is modified to reach a solvable level. [...] El objetivo de este proyecto es crear niveles para el juego de puzzles Sokoban mediante Reinforcement Learning como método de generación procedimental de contenido . Para utilizar Reinforcement Learning, la generación de niveles se ha representado como una tarea iterativa donde en cada iteración y con un sistema de recompensas, se modifica el tablero del juego para alcanzar un nivel solucionable. [...]
2022 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
7.
|
14 p, 1.2 MB |
Movie rating and recommendation app
/
Suaña Barranco, Eugeni ;
Bolta Torrell, Helena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
This project was born out of the need from the people interested of an application totally focused on recommending and sharing opinions about digital content (Mainly movies and series). The main goal of this project is the development of a mobile application for the Android operating system that allows the creation of users, adding other users as contacts and bei ng able to share opinions, lists and recommendations about digital content. [...] Aquest projecte neix de la necessitat per part de les persones interessades d'una aplicació totalment enfocada en recomanar i compartir opinions sobre contingut digital (Principalment pel·lícules i sèries). [...] Este proyecto nace de la necesidad por parte de las personas interesadas de una aplicación totalmente enfocada en recomendar y compartir opiniones sobre contenido digital (Principalmente películas y series). [...]
2022 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
8.
|
172 p, 2.0 MB |
Easy audiovisual content for all : Easy-to-Read as an enabler of easy, multimode access services
/
Bernabé, Rocío ;
Orero, Pilar, dir. ;
Oncins Noguer, Estel·la, dir.
L'interès pel desenvolupament de serveis d'accessibilitat per facilitar l'accés a l'contingut audiovisual a persones amb dificultats de lectura i aprenentatge ha augmentat en els últims anys. Un exemple és l'atenció acadèmica que està rebent la Lectura Fàcil (LF). [...] El interés por el desarrollo de servicios de accesibilidad para facilitar el acceso al contenido audiovisual a personas con dificultades de lectura y aprendizaje ha aumentado en los últimos años. Un ejemplo es la atención académica que está recibiendo la Lectura Fácil (LF). [...] The development of access services that provide a way to overcome cognitive barriers in audiovisual communication is gaining momentum. One example is the academic attention that some text simplification methods, such as Easy-to-Read (E2R), have received in the last few years. [...]
2020
|
|
9.
|
60 p, 1.8 MB |
¿Hacia una legitimación del movimiento feminista en la prensa y sociedad española?
/
Sorando Cañuelo, Roger ;
Rico, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
El moviment social feminista ha guanyat en els últims anys cada vegada més força. Els carrers de les ciutats espanyoles s'han omplert aquests anys de molts homes i, sobretot dones, reivindicant uns drets per a la igualtat entre els dos sexes. [...] El movimiento social feminista ha ganado en los últimos años cada vez más fuerza. Las calles de las ciudades españolas se han llenado estos años de muchos hombres y, sobre todo mujeres, reivindicando unos derechos para la igualdad entre los dos sexos. [...] The feminist social movement has won strength these years in Spain's society. The streets of the Spanish cities have crowded these years a lot of men and, especially women, claiming some laws for equality among both sexes. [...]
2020 Grau en Sociologia [819]
3 documents
|
|
10.
|
11 p, 3.5 MB |
Study of the problems and solutions of information aggregators : UAB mobile app
/
Kammach Montiel, Karim ;
Garcia-Font, Victor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
The modern era is essentially characterized by information technology. Notwithstanding data availability, there is the urge to design systems capable of providing information quickly and effortlessly for the user. [...] L'època moderna és essencialment caracteritzada per les tecnologies de la informació. Malgrat l'alt nivell de disponibilitat de dades, existeix la necessitat de dissenyar sistemes capaços de proporcionar informació de manera ràpida i amb el mínim nivell d'esforç per part de l'usuari per tal de facilitar el procés de cerca. [...] La era moderna está esencialmente caracterizada por las tecnologías de la información. A pesar de la alta disponibilidad de los datos, existe la necesidad de diseñar sistemas capaces de proporcionar la información de forma rápida y con el mínimo nivel de esfuerzo por parte del usuario para facilitar el proceso de búsqueda. [...]
2019-07-01 Enginyeria Informàtica [958]
|
|