Resultats globals: 4 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 3 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
5 p, 134.1 KB Trazando caminos educativos : el legado de Jordi en la transformación de la enseñanza de las ciencias en Chile / Moraga Toledo, Sylvia (Universidad de Playa Ancha (Valparaíso, Xile)) ; Otárola Benavides, Fabianna (Universidad de Playa Ancha (Valparaíso, Xile)) ; Soto Martínez, Jessica ; Astudillo Leiva, Pía
La reforma educativa chilena de 2015 enfatizó el desarrollo de habilidades y procesos de investigación científica en los programas de Ciencias Naturales a través de la aplicación de metodologías activas como la indagación científica. [...]
La reforma educativa xilena del 2015 emfatitza el desenvolupament d'habilitats i processos de recerca científica als programes de Ciències Naturals. A través de l'aplicació de metodologies actives com la indagació científica a l'ensenyament de les ciències en països llatinoamericans. [...]
The Chilean educational reform of 2015 emphasizes the development of scientific research skills and processes in Natural Sciences programs. Through the application of active methodologies such as scientific inquiry in science teaching in Latin American countries. [...]

2024 - 10.5565/rev/ciencies.508
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 47 (2024) , p. 69-73 (Articles)
2 documents
2.
5 p, 474.7 KB "MasterChef Junior", un context rellevant per a aprendre sobre el regne vegetal a 1r d'ESO / Cardona Roca, Emma ; Marchán Carvajal, Iván (Institut Europa (L'Hospitalet de Llobregat))
La proposta didàctica que es presenta es basa en una experiència didàctica desenvolupada a 1r d'ESO durant la unitat del Regne Vegetal. Treballada des d'un context proper per l'alumnat (el concurs "MasterChef Junior") pretén promoure l'aprenentatge significatiu del contingut científic, així com la rellevància dels continguts científics en la vida quotidiana.
The following didactic proposal consists of a didactic experience that took part at 1 ESO during the unit of Plant Kingdom. Developed from a point of view which was very close to students: "MasterChef Junior's contest", it had different aims. [...]

2015 - 10.5565/rev/ciencies.43
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 30 (Desembre 2015) , p. 2-6 (Experiències didàctiques i treballs pràctics)  
3.
20 p, 270.6 KB La competencia en alimentación. Un marco de referencia para la educación obligatoria / España, Enrique (Universidad de Málaga) ; Cabello-Garrido, Aurelio ; Blanco-López, Ángel (Universidad de Málaga)
En este artículo se presenta un marco teórico de referencia para desarrollar la competencia en alimentación en la educación obligatoria. Los planteamientos seguidos para su elaboración implican salir inicialmente del contexto escolar y situarse en la vida diaria para conocer cuál es la situación actual en nuestra sociedad. [...]
In this paper, a theoretical framework for developing Food Competence in compulsory education is presented. The approaches involved initially lead us to leave the school context and move into daily life in order to find out what the current situation in our society is. [...]
En aquest article es presenta un marc teòric de referència per a desenvolupar la competència en alimentació en l'educació obligatòria. Els plantejaments seguits per a la seva elaboració impliquen sortir inicialment del context escolar i situar-se en la vida diària per a conèixer quina és la situació actual en la nostra societat. [...]

2014 - 10.5565/rev/ensciencias.1080
Enseñanza de las ciencias, Vol. 32 Núm. 3 (2014) , p. 611-629  

Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
6 p, 128.9 KB An analysis of context and learning environment models in science education research and practice / Espinet, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
The presentation aims at in one hand reviewing different models of "Context" used in context-based science curricula and teaching, in the other hand identifying different views of the concept "Learning environments" as used within science education literature as well as education more generally, and finally establishing relationships between the views of Context and Learning Environments to show their complementarities as the basis for a unified view. [...]
2013
European Science Education Research Association (ESERA) Conference. Nicosia, Xipre, 10a : 2013  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.