Resultats globals: 93 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 54 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 5 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 33 registres trobats
Articles 54 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
9 p, 158.5 KB Perspectives docents i investigadores sobre l'ensenyament de llengües estrangeres : Entrevista amb la Dra. Begoña Bellés-Fortuño / Bellés-Calvera, Lucía (Universitat de València) ; Martínez-Hernández, Ana-Isabel (Universitat Jaume I)
Begoña Bellés-Fortuño és professora titular del Departament d'Estudis Anglesos de la Universitat Jaume I (UJI). Actualment, és directora de l'Institut Interuniversitari de Llengües Modernes Aplicades (IULMA) de la Universitat Jaume I. [...]
Begoña Bellés-Fortuño is a senior lecturer in the Department of English Studies at Universitat Jaume I (UJI). She is currently the Director of the Interuniversity Institute of Modern Applied Languages (IULMA) at Universitat Jaume I. [...]
Begoña Bellés-Fortuño es profesora titular del Departamento de Estudios Ingleses de la Universidad Jaume I (UJI). Actualmente, es directora del Instituto Interuniversitario de Lenguas Modernas Aplicadas (IULMA) de la Universitat Jaume I. [...]
Begoña Bellés-Fortuño est professeur titulaire au Département d'études anglaises de l'Université Jaume I (UJI). Actuellement, elle est directrice de l'Institut interuniversitaire de langues modernes appliquées (IULMA) de l'Université Jaume I. [...]

2023 - 10.5565/rev/jtl3.1145
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 16 Núm. 3 (2023) , p. e1145 (Interviews)  
2.
34 p, 1.1 MB CLIL in Pre-primary education : the views of In-service and Pre-service teachers / Segura, Marta (Universitat Internacional de Catalunya)
Content and Language Integrated Learning (CLIL) has rapidly gained ground in schools within the latest decades. Consequently, interest in analysing stakeholders' perceptions and needs has increased. [...]
L'Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües Estrangeres (AICLE) ha guanyat terreny ràpidament a les escoles durant les darreres dècades. En conseqüència, l'interès en analitzar les percepcions i necessitats dels agents implicats ha augmentat. [...]
El Aprendizaje Integrado de Contenidos y Lenguas Extranjeras (AICLE) ha ganado terreno rápidamente en las escuelas durante las últimas décadas. En consecuencia, el interés en analizar las percepciones de los agentes implicados y sus necesidades ha aumentado. [...]
L'Enseignement d'une Matière par l'Intégration d'une Langue Étrangère (EMILE) a rapidement gagné du terrain dans les écoles au cours des dernières décennies. Par conséquent, l'intérêt pour l'analyse des perceptions et des besoins des acteurs impliqués s'est accru. [...]

2023 - 10.5565/rev/jtl3.1230
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 16 Núm. 2 (2023) , p. e1230 (Articles)  
3.
16 p, 842.3 KB The role of English for specific purposes (ESP) in supporting the linguistic dimension in English-medium instruction (EMI) / Costa, Francesca (Università Cattolica del Sacro Cuore) ; Mastellotto, Lynn (Free University of Bolzano)
Partly because of the Bologna Declaration, the so-called English-Medium Instruction (EMI) courses in universities have undergone a strong surge in the last 15 years. This initial phase of growth in EMI has had an impact on LSP (Language for Specific Purposes) courses, which have in some cases suffered a consequent decline. [...]
Degut en part a la Declaració de Bolonya, els anomenats cursos de Docència universitària en anglès (DUA) a les universitats han experimentat un fort auge els darrers 15 anys. Aquesta fase inicial de creixement en DUA ha tingut un impacte en els cursos de Llengua /Anglès amb Finalitats Especifiques (LFE /AFE), que en alguns casos han patit una disminució. [...]
En parte debido a la Declaración de Bolonia, los llamados cursos English-Medium Instruction (EMI) en las universidades han experimentado un fuerte auge en los últimos 15 años. Esta fase inicial de crecimiento de EMI ha tenido un impacto en los cursos de LSP (Language for Specific Purposes), que en algunos casos han sufrido una disminución consecuente. [...]

2022 - 10.5565/rev/clil.91
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 5 Núm. 2 (2022) , p. 37-52 (Innovació i transmissió de coneixement)  
4.
15 p, 993.7 KB CLIL for medical universities : How to teach effectively in the glocal classroom / Valcke, Jennifer (Karolinska Institutet (Estocolm, Suècia)) ; Giezynska, Justyna (Luminar Foundation) ; Nagy, Andras (University of Pecs) ; Eltayb, Amani (Karolinska Institutet (Estocolm, Suècia))
This article offers insights into the knowledge, skills and attitudes medical educators need to teach effectively to culturally diverse cohorts of medical students. "CLIL in Medical Education: Reaching for Tools to Teach Effectively in English in a Multicultural and Multilingual Learning Space" (CLILMED), an Erasmus+ Strategic Partnership, designed a profile to assist medical educators in the process of intentional goal-setting and self-reflection around their pedagogy, language and culture. [...]
Aquest article ofereix una reflexió sobre els coneixements, habilitats i actituds que els educadors mèdics necessiten per a ensenyar eficaçment a cohorts culturalment diverses d'estudiants de medicina. [...]
Este artículo ofrece una reflexión sobre los conocimientos, habilidades y actitudes que los educadores médicos necesitan para enseñar eficazmente a cohortes culturalmente diversas de estudiantes de medicina. [...]

2022 - 10.5565/rev/clil.80
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 5 Núm. 2 (2022) , p. 7-21 (Innovació i transmissió de coneixement)  
5.
11 p, 876.8 KB Becoming "Language-Aware" in ICLHE : Creating a space of trust for collaborative partnerships between teachers, teacher trainers and language specialists / Kletzenbauer, Petra (University of Applied Sciences FH JOANNEUM) ; Fürstenberg, Ulla (Universität Graz) ; Reitbauer, Margit (Universität Graz)
In this paper, we present a cross-disciplinary collaboration model inspired by collaborative action research (CAR) developed at a computer science department at a University of Applied Sciences in Austria. [...]
En aquest article presentem un model de col·laboració interdisciplinària inspirat en la investigació-acció col·laborativa (IAC) desenvolupat en un departament d'informàtica d'una universitat de ciències aplicades d'Àustria. [...]
En este artículo presentamos un modelo de colaboración interdisciplinar inspirado en la Investigación-acción colaborativa (IAC) desarrollado en un departamento de informática de una Universidad de Ciencias aplicadas de Austria. [...]

2022 - 10.5565/rev/clil.81
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 5 Núm. 2 (2022) , p. 53-63 (Innovació i transmissió de coneixement)  
6.
11 p, 219.2 KB Internet vs. propiedad Intelectual : nuevos límites a la técnica de transclusión de enlace o "framing" según la STJUE (Gran Sala) de 9 de marzo de 2021. As. C-392/19 / Padrós, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona)
La Deutsche Digitale Bibliothek almacena en su página web miniaturas de fotos de obras digitalizadas de museos e instituciones culturales, lo que supone poner a disposición del público un enorme escaparate de contenidos culturales. [...]
La Deutsche Digitale Bibliothek emmagatzema a la seva pàgina web miniatures de fotos d'obres digitalitzades de museus i institucions culturals, fet que suposa posar a disposició del públic un enorme aparador de continguts culturals. [...]
The Deutsche Digitale Bibliothek stores on its web page thumbnails of digitized works from museums and cultural institutions, which means making a huge showcase of cultural content available to the public. [...]

2022 - 10.5565/rev/quadernsiee.2
Quaderns IEE, Vol. 1 Núm. 1 (2022) , p. 120-130 (Comentaris)  
7.
16 p, 519.1 KB L'image de la mort : approche contrastive chinois, français et anglais / Zhu, Lichao (LLF, Université de Paris)
L'image de la mort est abordée dans l'article avec une approche contrastive en français, en anglais et en chinois. Nous donnerons des éléments sur les faits culturels, les langues, les littératures et les traductions, afin de témoigner de la représentation de contenus culturels sur la mort d'une langue à une autre.
En aquest article s'aborda la imatge de la mort en un enfocament contrastiu en francès, anglès i xinès. S'hi analitzen elements sobre els fets culturals, les llengües, les literatures i les traduccions per tal de posar de manifest la representació de continguts culturals sobre la mort en una i altra llengua.
In this paper we discuss the image of death in a contrastive approach (French, English and Chinese). We analyze different aspects on cultural facts, the languages, literatures and translations to show the representation of cultural contents on death in each language.
En este artículo se aborda la imagen de la muerte en un enfoque contrastivo en francés, inglés y chino. Se analizan elementos sobre los hechos culturales, las lenguas, las literaturas y las traducciones con el fin de dar cuenta de la representación de contenidos culturales sobre la muerte en una y otra lengua.

2021 - 10.5565/rev/languesparole.83
Langue(s) & Parole, Vol. 6 (2021) , p. 233-248 (Articles)  
8.
27 p, 467.1 KB Els reptes de la didàctica de l'educació física al grau de primària en anglès : l'aprenentatge de continguts i el desenvolupament de la competència discursiva en llengua estrangera / Coral Mateu, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona)
L'article descriu l'estructura del programa d'Educació Física (EF) que s'ofereix en el «Grau d'Educació Primària-Docència Universitària en Anglès» (GEP-DUA). Es presenten les aportacions de l'EF als enfocaments AICLE i a la formació de mestres, i es descriu l'organització de l'assignatura d'EF en l'educació primària en el GEP-DUA. [...]
El artículo describe la estructura del programa de Educación Física (EF) que se ofrece en el «Grado de Educación Primaria-Docencia Universitaria en Inglés» (GEP-DUI). Se presentan las contribuciones de la EF a los enfoques AICLE y a la formación de maestros y se describe la organización de la asignatura de EF en la educación primaria en el GEP-DUI. [...]
L'article décrit la structure du programme d'Éducation physique (EP) proposé dans le « Grade d'Enseignement primaire - Cours universitaires en anglais » (GEP-DUA). Il présente notamment les contributions de l'EP aux approches EMILE et à la formation des enseignants du primaire, et décrit l'organisation de la matière d'EP du primaire dans le cadre du GEP-DUA. [...]
This paper describes the structure of the programme in Physical Education (PE) that is offered as part of the Bachelor's Degree in Primary Education - University Teaching in English (GEP-DUA). The paper presents the contributions of PE to the CLIL approach and to teacher education and it describes the organization of the PE subject area in primary education within the GEP-DUA. [...]

2017 - 10.1344/TE2017.52.7
Temps d'educació, Núm. 52 (2017) , p. 91-117  
9.
18 p, 1.1 MB The Effects of a Content-Based Language Course on Students' Academic Vocabulary Production / Navarro Gil, Noelia (Universidad Complutense de Madrid)
This study examines the effects of content-based language instruction (CBI)on the production of academic vocabulary in texts written in Englishby university learners enrolled in two different instruction settings, i. [...]
Aquest estudi examina els efectes de l'ensenyament de llengua basat en continguts (CBI per les seves sigles en anglès) en la producció de vocabulari acadèmic en una tasca escrita de classe. Els textos van ser redactats per estudiants universitaris de primer any inscrits en dues modalitats diferents, anglès com a mitjà d'instrucció (EMI per les seves sigles en anglès) i el mateix programa en la seva L1 (Català / Castellà), durant un semestre. [...]
Este estudio examina los efectos de la enseñanza de lengua basada en contenidos (CBI por sus siglas en inglés) en la producción de vocabulario académico en una tareaescrita de clase. Los textos fueron redactados por estudiantes universitarios de primer año inscritos en dos modalidades diferentes, inglés como medio de instrucción (EMI por sus siglas en inglés) y el mismo programa en su L1 (Catalán/Castellano), durante un semestre. [...]

2019 - 10.5565/rev/clil.30
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 2 Núm. 2 (2019) , p. 25-42 (Foundations & Research)  
10.
3 p, 285.3 KB A call for contributions from Content-Pedagogy Specialists / Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
The A-B-C of Content Learning in CLIL Settings section of CJ aims to become a forum where the role of PCK in CLIL can be explored collaboratively, thus helping to fill a gap in the field. With this purpose, The A-B-C invites content-area specialists and PCK-Language teacher tandems to make informed contributions about how best to approach the teaching and learning of their particular subject matter in language development settings such as CLIL and Immersion classrooms, or Language Reception programmes for newly arrived students with migration backgrounds.
La secció L'A-B-C de l'aprenentatge de continguts en contextos CLIL de CJ pretén convertir-se en un fòrum on es pot explorar el paper de CPC (Coneixement Pedagògic del Contingut) en AICLE de forma col·laborativa, ajudant així a omplir un buit en aquest camp. [...]
La sección El A-B-C del aprendizaje de contenidos en contextos AICLE de CJ pretende convertirse en un foro donde el rol de CPC (Conocimiento Pedagógico del Contenido) en CLIL pueda explorarse colaborativamente, ayudando así a llenar un vacío en el campo. [...]

2018 - 10.5565/rev/clil.7
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 1 Núm. 1 (2018) , p. 45-47 (The A-B-C of Content Learning in CLIL Settings)  

Articles : 54 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 5 registres trobats  
1.
57 p, 8.2 MB La intel·ligència artificial generativa a la professió bibliotecària : propostes i reptes / Franganillo, Jorge (Universitat de Barcelona. Facultat d'Informació i Mitjans Audiovisuals) ; Lopezosa, Carlos (Universitat de Barcelona. Facultat d'Informació i Mitjans Audiovisuals)
Els models generatius són eines d'intel·ligència artificial que poden crear continguts nous a partir de dades existents. Aquest seminari explora què són, com funcionen i quins són els seus usos i limitacions per a les biblioteques universitàries. [...]
2023
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 17 : 2023  
2.
4 p, 22.4 KB Hit the road: aprendre ciències socials en anglès en classes basades en continguts / Parellada Torres, Ernest (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 253-256  
3.
12 p, 475.3 KB Caront : implementació i millora d'activitats d'avaluació i primeres experiències amb diferents organitzacions docents / Martí, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Rocarías, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Radeva Ivanova, Petia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Toledo Morales, Ricardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Vitrià i Marca, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
El gestor documental Caront basat en Moodle, del que es va presentar una primera comunicació en l'anterior JID continúa navegant en assignatures d'Enginyeria. Caront gestiona les diferents activitats que configuren una assignatura: gestió de grups, activitats, avaluacions, fòrums, wiki, etc. [...]
2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
4.
10 p, 130.2 KB Millora de les competències en llengua anglesa dels alumnes de la titulació de mestre especialitat llengua estrangera mitjançant la impartició d'assignatures no-lingüístiques en anglès : una experiència AICLE / Feixas, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Codó, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Els avantatges de les propostes didàctiques basades en l'aprenentatge integrat de continguts i llengua (AICLE) són nombrosos i entre ells destaca el fet que en la selecció dels continguts es tenen en compte les capacitats cognitives, lingüístiques i comunicatives dels estudiants (Caballero i Masats, 1999) i que l'aprenentatge de la llengua s'emmarca en un context real. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  
5.
18 p, 622.9 KB El gestor de continguts web : aplicació a les biblioteques de la UAB / Azorín, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat Tècnica i de Projectes) ; Casaldàliga, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat Tècnica i de Projectes) ; Llorente López, Elia (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat Tècnica i de Projectes)
El Servei de Biblioteques de la UAB ha passat d'un web amb pàgines estàtiques html, creat i pensat conceptualment l'any 1996, a un web elaborat a través d'un gestor de continguts -Fatwire-, amb canvis fonamentals en l'arquitectura de la informació.
2008
Jornades Catalanes d'Informació i Documentació. Barcelona, Catalunya, 10es : 2008
2 documents

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
286 p, 12.9 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2015-2016 / Civil i Serra, Marta, ed. ; Corbella, Joan M., ed. ; Ferré Pavia, Carme, 1969-, ed. ; Sabaté i Salazar, Joan, ed. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2015 (Lexikon Informes; 5)  

Documents de recerca 33 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
70 p, 7.3 MB L'ESS no arriba al jovent. A Catalunya / Trunas Villalobos, Laura ; Estévez Marténez, Carmen, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Garcia Hernández, Rosa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aquest Treball de Final de Postgrau (TFP) realitzat a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) té com a objectiu analitzar la comunicació de l'Economia Social i Solidària (ESS) dirigida a la població jove. [...]
Este Trabajo de Final de Postgrado (TFP) realizado en la Universidad Autónoma de Barcelona (UAB) tiene como objetivo analizar la comunicación de la Economía Social y Solidaria (ESS) dirigida a la población joven. [...]
This Postgraduate Final Project (TFP) carried out at the Autonomous University of Barcelona (UAB) aims to analyze the communication of Social and Solidarity Economy (SSE) targeted at the youth population. [...]

2023
Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]  
2.
123 p, 10.6 MB Análisis de contenidos de Twitch que replican a la televisión lineal / Pallarès Sampietro, Francesc ; Monclús Blanco, Belén, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La irrupció de les plataformes SVoD ha canviat les regles del entreteniment oferint alternatives a la televisió lineal tradicional, o potser no les ha canviat del tot. En aquest TFM s'analitzaran un seguit de continguts emesos a la plataforma Twitch. [...]
La irrupción de las plataformas SVoD ha cambiado las reglas del entretenimiento ofreciendo alternativas en la televisión lineal tradicional, o quizás no las ha cambiado del todo. En este TFM se analizarán una serie de contenidos emitidos a la plataforma Twitch. [...]
The emergence of SVoD platforms has changed the rules of entertainment by offering alternatives to traditional linear television, or perhaps it has not changed them at all. In this TFM it would be analised a series of contents broadcasted on the platform Twitch. [...]

2023
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]  
3.
75 p, 2.0 MB Usos de contenidos audiovisuales con fines terapéuticos en hospitales de Barcelona / Ibáñez Monforte, Raquel ; Prado, Emili, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La present recerca sorgeix de l'interès en el potencial terapèutic dels continguts i relats audiovisuals en pacients diagnosticats d'alguna malaltia física. El marc teòric es basa en les teories sobre potencial terapèutic de la narració. [...]
La presente investigación surge del interés en el potencial terapéutico de los contenidos y relatos audiovisuales en pacientes diagnosticados de alguna enfermedad física. El marco teórico se basa en las teorías sobre potencial terapéutico de la narración. [...]
This research stems from an interest in the therapeutic potential of audiovisual content and stories in patients diagnosed with physical illnesses. The theoretical framework is based on theories regarding the therapeutic potential of storytelling and narratives. [...]

2023
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]  
4.
68 p, 11.9 MB 'Drive Through Podcast' : un projecte sobre Fórmula 1 / Villanueva Clar, Mar ; Niqui, Cinto, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest document és la memòria detallada del procés de desenvolupament de la segona temporada de "Drive Through Podcast", un projecte multiplataforma dedicat a la Fórmula 1. Els objectius fonamentals consisteixen a proporcionar un espai per parlar d'aquest esport, desvinculat de les formalitats pròpies dels mitjans de comunicació convencionals, i acostar a nous oients, especialment joves, al món del motor. [...]
Este documento es la memoria detallada del proceso de desarrollo de la segunda temporada de "Drive Through Podcast", un proyecto multiplataforma dedicado a la Fórmula 1. Los objetivos fundamentales consisten en proporcionar un espacio para hablar de este deporte, alejado de las formalidades propias de los medios de comunicación convencionales, y acercar a nuevos oyentes, especialmente jóvenes, al mundo del motor. [...]
This document is a detailed record of the development process of the second season of "Drive Through Podcast", a multi-platform project dedicated to Formula 1. The fundamental objectives consist of providing a space to discuss this sport, detached from the formalities of conventional media, and to bring new listeners, especially young ones, into the world of motorsport. [...]

2023
Grau en Periodisme [1432]  
5.
50 p, 8.2 MB La informació esportiva a TikTok Espanya : Una anàlisi del contingut produït per creadors digitals / Robles Quirós, Carla ; Ortuño Iserte, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Tiktok ha revolucionat les xarxes socials i el consum de vídeos breus amb una proposta hipnotitzant per l'usuari. Dins un context de cultura participativa, els consumidors adopten també el rol de productor i esdevenen agents comunicatius els creadors de contingut. [...]
TikTok ha revolucionado las redes sociales y el consumo de vídeos breves con una propuesta hipnótica para el usuario. En un contexto de cultura participativa, los consumidores adoptan también el rol de productor y se convierten en agentes comunicativos los creadores de contenido. [...]
TikTok has revolutionized social networks and the consumption of short videos with a mesmerizing proposal for the user. In a context of participatory culture, consumers also take on the role of producer and become communicative agents and content creators. [...]

2023
Grau en Periodisme [1432]  
6.
124 p, 2.3 MB La comunicació a Instagram de la festa "Caníbal" i el seu impacte al públic universitari de Barcelona / Yadav Massó, Nil ; Blanco, Josep Ma., (Josep Maria) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Tracta l'anàlisi dels continguts de la comunicació de la festa "Caníbal" de la Sala Apolo de Barcelona a la xarxa social Instagram i l'impacte que aquests tenen en els joves universitaris de Barcelona en quant a la seva decisió d'assistir-hi, o la seva consciència del perfil i publicacions de l'esdeveniment.
Trata el análisis de los contenidos de la comunicación de la fiesta "Caníbal" de la Sala Apolo de Barcelona en la red social Instagram y el impacto que éstos tienen en los jóvenes universitarios de Barcelona en cuanto a su decisión de asistir al evento, o su consciencia de la existencia del perfil y publicaciones de éste.
The analysis deals with the content of the communication present on the Instagram profile of the "Caníbal" party at Sala Apolo in Barcelona, and the impact it has on young university students in Barcelona in terms of their decision to attend or their awareness of the event's profile and publications.

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
7.
57 p, 796.2 KB La desinformación como herramienta para atacar a mujeres de la esfera pública / Guerra Camarero, Gisela ; Ferrer Rodríguez, Iliana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball s'ha dut a terme una anàlisi de contingut de diferents rumors o continguts enganyosos desmentits per la plataforma de verificació de dades Maldita. es sobre dones que pertanyen a l'esfera pública, protagonitzats majoritàriament per dones que es dediquen a la política. [...]
En este trabajo se ha llevado a cabo un análisis de contenido de diferentes bulos desmentidos por la plataforma de verificación de datos Maldita. es sobre mujeres que pertenecen a la esfera pública, protagonizados mayoritariamente por mujeres que se dedican a la política. [...]
In this work, has been carried out a content analysis of different hoaxes disproved by the fact-checking platform Maldita. es about women who belong to the public sphere, mainly starring women who are involved in politics. [...]

2023
Grau en Periodisme [1432]  
8.
608.0 KB La creación de contenidos en el mundo de los videojuegos. Del ocio al trabajo : una perspectiva de género / Osorio Recorda, Paula ; Carrasquer, Pilar, 1957-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
La creació de continguts en el món dels videojocs s'està convertint, cada cop més, en una opció professional per a molts/es joves. Aquesta investigació és un estudi exploratori per conèixer per quins motius hi ha tan poques creadores de continguts en el món dels videojocs i quins són els factors que ho expliquen, que són rellevants ja que aquells/es que arriben al màxim nivell s'acaben convertint en referents per a diferents generacions. [...]
La creación de contenidos en el mundo de los videojuegos se está convirtiendo, cada vez más, en una opción profesional para muchos/as jóvenes. Esta investigación es un estudio exploratorio para conocer por qué motivos hay tan pocas creadoras de contenidos en el mundo de los videojuegos y qué factores lo explican, que son relevantes ya que aquellos/as que llegan al máximo nivel terminan convirtiéndose en referentes para diferentes generaciones. [...]
Videogames world content creation is increasingly becoming a career choice for many young people. This research is an exploratory study to find out why there are so few women content creators in videogames world and what are the factors that explain it, which are relevant as those who reach the highest level become referents for different generations. [...]

2021
Grau en Estadística Aplicada i Grau en Sociologia [1282]
3 documents
9.
136 p, 1.9 MB El consum de Netflix i TV3 dels joves a Catalunya / Carné Comaposada, Alba ; Prades Català, Rosa ; Corominas, Maria, 1961-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu d'aquest treball és fer una anàlisi del consum de la ciutadania jove resident a Catalunya en relació amb Netflix, plataforma líder en servei de vídeo sota demanda a Catalunya, i també respecte a TV3, el canal generalista de televisió de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals. [...]
El objetivo de este trabajo es hacer un análisis del consumo de la ciudadanía joven que reside en Cataluña con relación a Netflix, plataforma líder en servicio de vídeo bajo demanda en Cataluña, y también respecto a TV3, la cadena generalista de televisión de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals. [...]
The aim of this study is to analyze the consumption of young citizens living in Catalonia in relation to Netflix, the leading video on demand service platform in Catalonia, and also to TV3, the generalist television channel of the Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals. [...]

2022
Grau en Periodisme [1432]  
10.
213 p, 7.6 MB Modelo de negocios de la producción de contenidos interactivos en Mendoza / Rego Jauregui, María de la Paz ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier, dir. ; Navarro Drazich, Diego Mauricio, dir.
La tesi Model de negocis de la producció de continguts interactius a Mendoza busca conèixer els models de negocis que hi ha al sector de producció de continguts interactius de les petites i mitjanes empreses mendocinas. [...]
La tesis Modelo de negocios de la producción de contenidos interactivos en Mendoza busca conocer los modelos de negocios que existen en el sector de producción de contenidos interactivos de las pequeñas y medianas empresas mendocinas. [...]
The thesis Business model of interactive content production in Mendoza seeks to know the business models that exist in the interactive content production sector of Mendoza's pymes's. For this purpose, enough bibliography was studied to explore the conceptual categories business model and interactive contents. [...]

2021  

Documents de recerca : 33 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.