Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
26 p, 1.3 MB Transfer learning in wastewater treatment plant control design : from conventional to long short-term memory-based controllers / Pisa, Ivan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Morell Pérez, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Vilanova i Arbós, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; López Vicario, José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes)
In the last decade, industrial environments have been experiencing a change in their control processes. It is more frequent that control strategies adopt Artificial Neural Networks (ANNs) to support control operations, or even as the main control structure. [...]
2021 - 10.3390/s21186315
Sensors (Basel, Switzerland), Vol. 21, Issue 18 (September 2021) , art. 6315  
2.
12 p, 140.7 KB Investigación sobre juegos, interacción y construcción de conocimientos matemáticos / Edo, Mequè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Deulofeu Piquet, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En este artículo se presentan resultados de una investigación sobre aprendizajes de matemáticas realizados en un contexto de juego de mesa en el marco escolar. Se indaga sobre: presencia de contenidos matemáticos en el contexto de juego, papel que ejerce la influencia educativa de la maestra y presencia de la infl uencia educativa entre alumnos en el proceso de aprendizaje de contenidos matemáticos.
We present research findings about mathematical learning in a class context with table games. We explore, on the one hand, the opportunities derived from this class context in relation to mathematics learning and, on the other, the role of the teacher. [...]

2006 - 10.5565/rev/ensciencias.3804
Enseñanza de las ciencias, V. 24 n. 2 (2006) p. 257-268  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.