Resultados globales: 2 registros encontrados en 0.03 segundos.
Artículos, Encontrados 2 registros
Artículos Encontrados 2 registros  
1.
19 p, 122.9 KB Contra Product Red. Una revisió crítica del màrqueting amb causa / Alfonso Escuder, Pilar
El dia 26 de gener de 2006, en el Fòrum Mundial de Davos, Paul Bono Hewson i Bobby Shriver -president de DATA (Debt, Aids, Trade, Africa)- anunciaren al món la creació de Product Red, una marca de marques constituïda per un grup de multinacionals, inicialment AMEX, The Gap, Emporio Armani i Converse, que s'havien atorgat llicència per fabricar i vendre productes Red amb el compromís de lliurar un percentatge dels seus beneficis al Fons Global per a la lluita contra la sida a l'Àfrica. [...]
On 26th January 2006 at de Davos summit of world leaders, Paul Bono Hewson and Bobby Shriver -chairman of DATA (Debt, Aids, Trade, Africa)- made the announcement of the creation of Product Red. This brand of brands is made up of a group of multinational corporations such as AMEX, The Gap, Emporio Armani and Converse, which make and sell Red products with the commitment to donate a percentage of their profits to the Global Fund to fight aids in Africa. [...]

2008
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 37 (2008) p. 49-67  
2.
12 p, 94.0 KB La gestió del compromís : construir la identitat i els valors a les organitzacions a partir de les relacions públiques / Ordeix i Rigo, Enric
L'article se centra en la relació dels conceptes «identitat» i «valors», com a elements definitoris de la personalitat de les organitzacions, decisius per a la millora del coneixement i la credibilitat de les entitats. [...]
The article «Managing commitment: building up internal organizational identity and values though public relations» focuses on the existing relationship between identity and values, the two main elements of organizational behavior. [...]

2006
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 34 (2006) p. 181-192  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.