Resultats globals: 64 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 25 registres trobats
Llibres i col·leccions, 4 registres trobats
Documents de recerca, 34 registres trobats
Materials didàctics, 1 registres trobats
Articles 25 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
9 p, 982.5 KB Actitudes hacia la creación de empresas / Genescà i Garrigosa, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Veciana, José Ma. (José María), 1932-2009 (Universitat Autònoma de Barcelona)
La creación de nuevas empresas es la savia del sistema de economía de mercado y factor importante en la estructura de la industria de un país. Sin embargo, mientras que la problemática de concentración de empresas, de la acumulación de poder económico a través de la creciente dimensión de las grandes unidades económico-financieras y de la proliferación de multinacionales ha atraído el interés de políticos, empresarios y científicos, al tema de la creación de nuevas empresas, que viene a constituir la otra cara de la moneda, no se le ha atribuido en España, salvo excepciones la importancia que tiene. [...]
1984
Información comercial española, Núm. 611 (1984) , p. 147-164  
2.
8 p, 701.7 KB Anàlisi de l'ocupació per compte propi a Catalunya / Capelleras i Segura, Joan-Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Genescà i Garrigosa, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona)
Self-employment has been stimulated over recent years by supportive policies in many European countries. Accordingly, this topic has received a renewed interest in academic research. In this paper the main characteristics of self-employment in Catalonia are analysed and compared to Spain and other selected European Union countries. [...]
2004
Revista econòmica de Catalunya, Núm. 49-50 (2004) , p. 34-41  
3.
41 p, 423.2 KB Investment, duration, and exit strategies for corporate and independent venture capital‐backed start‐ups / Guo, Bing (Universidad Carlos III de Madrid) ; Lou, Yun (HEC Paris) ; Pérez-Castrillo, David (Universitat Autònoma de Barcelona)
We propose a model of investment, duration, and exit strategies for start-ups backed by venture capital (VC) funds that accounts for the high level of uncertainty, the asymmetry of information between insiders and outsiders, and the discount rate. [...]
2015 - 10.1111/jems.12097
Journal of economics & management strategy, Vol. 24 Núm. 2 (2015) , p. 415-455  
4.
9 p, 213.9 KB Més enllà dels diners : noves formes de produir i col·laborar / Berlinguer, Marco (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Fuster Morell, Mayo, 1975- (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Martínez Moreno, Ruben (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Subirats, Joan (Subirats i Humet) (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques)
Aquest treball afronta un fenomen emergent caracteritzat pel canvi i l’experimentació continus: la creació col·laborativa de continguts audiovisuals online. L’anàlisi se centra a analitzar quins són els models de sostenibilitat d’aquest tipus de creació, i presta una atenció particular a diferents modalitats d’ús de la publicitat. [...]
This paper addresses an emerging phenomenon characterized by constant change and experimentation: the collaborative creation of audiovisual content online. The analysis wants to focus on models of sustainability of collaborative online creation, paying particular attention to the use of different forms of advertising. [...]

2013
Quaderns del CAC, Vol. 16 Núm. 39 (Juliol 2013) , p. 49-56  
5.
2 p, 269.0 KB Quan Instagram i YouTube ens diuen qui som / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2017
Ara, Núm. 2473 (25 de setembre de 2017) , p. 40-41  
6.
10 p, 371.7 KB Los discursos del proyecto de diseño tipográfico / Pérez Mena, María (Universidad del País Vasco)
El ser humano es creativo por naturaleza. Su capacidad para crear nuevas realidades a partir de otras existentes es una actividad intelectual y altamente compleja. Por este motivo, el diseñador/a requiere comprender los mecanismos mentales de creación así como la naturaleza de aquello que se pretende proyectar. [...]
L'ésser humà és creatiu per naturalesa. La seva capacitat per crear noves realitats a partir d'altres existents és una activitat intel·lectual i altament complexa. Per aquest motiu, el dissenyador / a requereix comprendre els mecanismes mentals de creació així com la naturalesa d'allò que es pretén projectar. [...]
Human being is intrinsically creative. His/her capacity of creating new realities from other ones is an intellectual and highly complex activity. Because of that, designer needs to understand mental mechanisms of creation as well as the essence of what it is intended to design. [...]

2017 - 10.5565/rev/grafica.58
Grafica, Vol. 5 Núm. 9 (2017) , p. 9-17 (Investigación)  
7.
30 p, 394.1 KB Why do university spin-offs attract more venture capitalists? / Ortín Ángel, Pedro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d’Empresa) ; Vendrell Herrero, Ferran (Instituto Vasco de Competitividad. Orkestra)
This paper provides empirical evidence that young university spin-offs are more likely to receive venture capital than other technological start-ups. In addition, this fact is explained mainly by the lack of managerial skills among the founders of certain university spin-offs. [...]
2014 - 10.1080/13691066.2010.486166
Venture capital : an international journal of entrepreneurial finance, Vol. 12 Núm. 4 (2014)  
8.
18 p, 140.9 KB La creación de spin-off universitarias en España : características, determinantes y resultados / Ortín Ángel, Pedro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economía de l'Empresa) ; Salas, Vicente (Universidad de Zaragoza. Departamento de Economía y Dirección de Empresas) ; Trujilo, María Victoria (Universidad Autónoma de Barcelona. Departament d'Economía de l'Empresa.) ; Vendrell, Ferran (Universidad Autónoma de Barcelona. Departament d’Economía de l'Empresa)
Este trabajo presenta evidencias empíricas sobre la creación de spin-off universitarias en España así como de sus principales rasgos diferenciadores de otras empresas de base tecnológica originadas fuera de los centros de investigación. [...]
This paper presents empirical evidence about the recent experience of the creation of university spin-off in Spain, as well as evidence of the main characteristics of these firms compared with those of high-tech firms from other origins, and their main characteristics. [...]

2008
Economía Industrial, Núm. 368 (2008) , p. 79-95  
9.
16 p, 152.5 KB Performativitat i aporia derridianes en la creació del món segons Hasday Cresques / Rosàs Tosas, Mar (The University of Chicago)
L’objectiu d’aquest article és fer llum a la complexa i ambigua explicació sobre la creació del món que proposa Hasday Cresques —un rabí, metge i filòsof jueu nascut a Barcelona al segle xiv— a Or Adonay (La llum del Senyor). [...]
The aim of this article is to shed light on the complex and ambiguous explanation of the creation of the world put forward in Or Adonay (The Light of God) by Hasdai Crescas—a Jewish rabbi, doctor and philosopher born in Barcelona in the 14th century. [...]
El objetivo de este artículo es dar luz a la compleja y ambigua explicación sobre la creación del mundo que propone Hasday Cresques —un rabino, médico y filósofo judío nacido en Barcelona en el siglo XIV— en Or Adonay (La luz del Señor). [...]

2015 - 10.5565/rev/enrahonar.30
Enrahonar : quaderns de filosofia, Vol. 54 (2015) , p. 77-92 (Articles)  
10.
6 p, 111.9 KB Ressenyes / Casanellas i Bassols, Pere (Societat Catalana d’Estudis Hebraics)
Índex de l'obra ressenyada: Llibre de la Creació, Edició i traducció de Manuel Forcano. Barcelona: Fragmenta Editorial, 2012.
2015 - 10.5565/rev/enrahonar.241
Enrahonar : quaderns de filosofia, Vol. 54 (2015) , p. 152-157 (Ressenyes)  

Articles : 25 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Llibres i col·leccions 4 registres trobats  
1.
28 p, 2.3 MB La creació i producció de cultura / Cardús i Ros, Salvador, 1954-
Barcelona Fundació Jaume Bofill 1989 (Temes bàsics ; 7)
Catalunya 77-88. Societat, economia, política i cultura, 1989, p. 371-398  
2.
41 p, 5.2 MB Pere Calders : discurs llegit a la cerimònia d'investidura celebrada a la sala d'actes del Rectorat el dia 27 de maig de 1992. / Calders, Pere, 1912-1994. ; Castellanos, Jordi, 1946-2012.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 1992. (Doctor honoris causa (Universitat Autònoma de Barcelona))

Conté: Presentació de Pere Calders / per Jordi Castellanos ; Discurs llegit / per Pere Calders ; Curriculum vitae de Pere Calders.  

3.
32 p, 517.0 KB Facultat de Filosofia i Lletres. Lliçó inaugural del curs 2014-2015 / Riera, Carme, 1948- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2014  
4.
10 p, 68.5 KB El foment de la creativitat i de l'esperit emprenedor en el context dels ECTS / Urbano, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; Uroz, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
L'objectiu principal d'aquest projecte és fomentar la creativitat i l'esperit emprenedor entre els estudiants de primer curs de la diplomatura de Turisme de la UAB en el context dels ECTS (crèdits europeus). [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 23-32
3 documents

Documents de recerca 34 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
40 p, 2.2 MB Pla d'empresa d'una consultoria per a la consolidació d'iniciatives de l'Economia Social i Solidària / Salado Vallejo, Francesc ; Estapé Dubreuil, Gloria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El treball presenta el pla d'empresa d'Alkimia, una cooperativa de treball associat que ofereix serveis de consolidació per a iniciatives de l'Economia Social i Solidària (ESS). També col•laborarà i oferirà serveis a l'administració pública per al foment de l'ESS i l'acció social.
El trabajo presenta el plan de empresa de Alkimia, una cooperativa de trabajo asociado que ofrece servicios de consolidación para iniciativas de la Economía Social y Solidaria (ESS). También colaborará y ofrecerá servicios a la administración pública para el fomento de la ESS y la acción social.
The work presents the business plan of Alkimia, an associated work cooperative that offers consolidation services for initiatives of the Social Economy and Solidarity (ESS). It also collaborates and offers services to the public administration for the promotion of ESS and social action.

2018
Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]  
2.
1 p, 849.7 KB L'ajustament psicològic de l'alumnat mitjançant els tallers de creació artística / Balihar Fernández, Marisol ; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Al present TFG es pretén cercar com afavorir la competència intercultural de l’alumnat, i avaluar com els tallers de creació artística poden repercutir en l’ajustament psicològic de l’alumnat. [...]
2018
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  
3.
1 p, 387.6 KB La creació musical en l'escola catalana / Gutiérrez, Daniel ; Pujol Corominas, Blanca, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La creativitat és una qualitat que la societat actual no dubta en destacar com a tret imprescindible per assolir l’èxit i la realització personal. Estem habituats a que les escoles proposin tasques creatives en diferents matèries als seus alumnes, com per exemple escriure un conte, inventar-se un còmic, fer un dibuix. [...]
2018
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  
4.
244 p, 53.3 MB Tripper, la red social de economía colaborativa para viajeros / Vargas Zamora, Rubén ; Valli, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Una idea que mou a les noves generacions: viatjar. Una eina que les defineix: noves tecnologies. La unió entre ambdues beneficia la creació d'aplicacions que marquen un abans i un després en les seves vides. [...]
Una idea que mueve a las nuevas generaciones: viajar. Una herramienta que les define: nuevas tecnologías. La unión entre ambas favorece la creación de aplicaciones exitosas que marcan un antes y un después en sus vidas. [...]
An idea that moves the new generations: travel. A tool that defines them: new technologies. The union between both benefits the creation of successful applications that mark a before and after in their lives. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
94 p, 7.1 MB Creación de una marca de experiencias personalizadas / Silva Alcojor, Marta ; Sanchez Sancho, Angel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte que es presenta a continuació té com a finalitat la creació, el desenvolupament i la comunicació de MADE4U, una marca de disseny d’experiències personalitzades. Així doncs, trobarem totes les etapes necessàries per la final creació d’aquesta; des de l’anàlisi del context i mercat, passant per l’estratègia de marca i comunicació i, per últim, el pla d’accions.
El proyecto que se presenta a continuación tiene como finalidad la creación, el desarrollo y la comunicación de una marca de diseño de experiencias personalizadas; MADE4U. Así pues, encontraremos todas las etapas necesarias para la final creación de ésta; desde el análisis de contexto y mercado, pasando por la estrategia de marca y comunicación y, por último, el plan de acciones.
The aim of this project is to create, develop and communicate a brand which designs customized experiences, called MADE4U. Therefore, on this Degree Thesis Dissertation, readers will be able to know the different steps followed to create the brand. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
115 p, 4.8 MB Plan de comunicación : Liight, la app que recompensa la sostenibilidad. / Sánchez Tomás, Nuria ; Valli, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les start-ups i les apps estan vivint el seu millor moment, constantment sorgeixen noves idees i emprenedors que busquen finançament per poder fer els seus projectes, afegit a aquesta recerca d'inversió hi està la falta de recursos per dedicar a la comunicació i és aquí d'on sorgeix aquest projecte. [...]
Las startups y las apps están viviendo su mejor momento, constantemente surgen nuevas ideas y emprendedores en busca de financiación para llevar a cabo sus proyectos, unido a esta búsqueda de inversión va la falta de recursos para dedicar a la comunicación y de aquí surge el objetivo de este proyecto. [...]
Startups and apps are living their best moment, with new ideas and entrepreneurs constantly appear in search of financing to carry out their projects, together with this investment search goes the lack of resources to devote to communication and from here arises this project. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
115 p, 6.3 MB Creació d'una marca i un pla de comunicació per una galeria d'art online / Quintas Codina, Guillermo ; Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent projecte consisteix en la creació de la marca d’un negoci totalment nou, en aquest cas una galeria d'art en línia, així com també un pla de comunicació per la etapa de llançament. [...]
El siguiente proyecto consiste en la creación de la marca de un negocio totalmente nuevo, en este caso una galería de arte en línea, así como también un plan de comunicación para su etapa de lanzamiento. [...]
This project consists in the creation of the brand of a totally new business, an online art gallery, as well as a communication plan for the launch of the brand. With a previous investigation and a theoretical framework, the making of this two elements is detailed step by step.

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
16 p, 772.9 KB Espais C. Espais de llibertat i creació a l'escola / Tuset Queralt, Marc ; Morón Velasco, Mar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els espais de creació com a resposta a la necessitat d’implementar un nou model d’educació artística que doni importància, espais i temps a la creació artística dins les escoles, on els alumnes puguin experimentar i crear en llibertat. [...]
2017
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
9.
11 p, 1.8 MB Red de transporte colaborativo e integración con transporte público / Marín Batista, Brian ; Roig, Jordi (Roig Zárate), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En la actualidad nos encontramos con un gran volumen de vehículos en circulación que gran parte de ellos siguen produciendo contaminación atmosférica. Sin embargo, a medida que avanza la tecnología y la necesidad de cuidar el medio ambiente, se fabrican vehículos no contaminantes o que contaminen poco y se pretende impulsar el uso del transporte público. [...]
Nowadays we find a large volume of vehicles in circulation and much of them continue to produce air pollution. However, as technology as well as the need to care for the environment advances the number of produced vehicles with zero or low emissions have increased. [...]
En l'actualitat ens trobem amb un gran volum de vehicles en circulació que gran part d'ells segueixen produint contaminació atmosfèrica. Amb tot, a mida que avança la tecnologia i la necessitat de tenir cura del medi ambient, es fabriquen vehicles no contaminants o que contamine poc, i es pretén impulsar l'ús del transport públic. [...]

2017-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  
10.
39 p, 945.9 KB Assignació automàtica de signes de puntuació a partir de les pauses en reconeixement de la parla / Lendínez Gutiérrez, Alberto ; Llisteri Boix, Joaquim, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Hispànica) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
La relació entre pauses silencioses i signes de puntuació està, en part, molt condicionada pel propi parlant ja que no existeix cap tipus de normativa que defineixi la seva duració. Donada la quantitat d'estudis existents en diverses llengües des d'un punt de vista més lingüístic, aquest treball pretén trobar una relació entre parlants i pauses silencioses mitjançant altre tipus de disciplina: la matemàtica funcional. [...]
2016
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Català [835]  

Documents de recerca : 34 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 1 registres trobats  
1.
3.0 KB La Creació d'empreses, una alternativa davant de la deslocalització industrial? / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca Universitària de Sabadell ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició sobre les mesures que des de l'Administració Autonòmica fomenten la creació d'empreses per tal de contrarestar la deslocalització industrial. També es tracta de la creativitat en les noves iniciatives empresarials i dels emprenedors.
2004  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.