Resultados globales: 70 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 25 registros
Libros y colecciones, Encontrados 4 registros
Documentos de investigación, Encontrados 40 registros
Materiales didàcticos, Encontrados 1 registros
Artículos Encontrados 25 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
9 p, 982.5 KB Actitudes hacia la creación de empresas / Genescà i Garrigosa, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Veciana, José Ma. (José María), 1932-2009 (Universitat Autònoma de Barcelona)
La creación de nuevas empresas es la savia del sistema de economía de mercado y factor importante en la estructura de la industria de un país. Sin embargo, mientras que la problemática de concentración de empresas, de la acumulación de poder económico a través de la creciente dimensión de las grandes unidades económico-financieras y de la proliferación de multinacionales ha atraído el interés de políticos, empresarios y científicos, al tema de la creación de nuevas empresas, que viene a constituir la otra cara de la moneda, no se le ha atribuido en España, salvo excepciones la importancia que tiene. [...]
1984
Información comercial española, Núm. 611 (1984) , p. 147-155  
2.
8 p, 707.4 KB Anàlisi de l'ocupació per compte propi a Catalunya / Capelleras i Segura, Joan-Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Genescà i Garrigosa, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona)
Self-employment has been stimulated over recent years by supportive policies in many European countries. Accordingly, this topic has received a renewed interest in academic research. In this paper the main characteristics of self-employment in Catalonia are analysed and compared to Spain and other selected European Union countries. [...]
2004
Revista econòmica de Catalunya, Núm. 49-50 (2004) , p. 34-41  
3.
41 p, 423.2 KB Investment, duration, and exit strategies for corporate and independent venture capital‐backed start‐ups / Guo, Bing (Universidad Carlos III de Madrid) ; Lou, Yun (HEC Paris) ; Pérez-Castrillo, David (Universitat Autònoma de Barcelona)
We propose a model of investment, duration, and exit strategies for start-ups backed by venture capital (VC) funds that accounts for the high level of uncertainty, the asymmetry of information between insiders and outsiders, and the discount rate. [...]
2015 - 10.1111/jems.12097
Journal of economics & management strategy, Vol. 24 Núm. 2 (2015) , p. 415-455  
4.
9 p, 213.9 KB Més enllà dels diners : noves formes de produir i col·laborar / Berlinguer, Marco (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Fuster Morell, Mayo, 1975- (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Martínez Moreno, Ruben (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Subirats, Joan (Subirats i Humet) (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques)
Aquest treball afronta un fenomen emergent caracteritzat pel canvi i l'experimentació continus: la creació col·laborativa de continguts audiovisuals online. L'anàlisi se centra a analitzar quins són els models de sostenibilitat d'aquest tipus de creació, i presta una atenció particular a diferents modalitats d'ús de la publicitat. [...]
This paper addresses an emerging phenomenon characterized by constant change and experimentation: the collaborative creation of audiovisual content online. The analysis wants to focus on models of sustainability of collaborative online creation, paying particular attention to the use of different forms of advertising. [...]

2013
Quaderns del CAC, Vol. 16 Núm. 39 (Juliol 2013) , p. 49-56  
5.
2 p, 269.0 KB Quan Instagram i YouTube ens diuen qui som / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2017
Ara, Núm. 2473 (25 de setembre de 2017) , p. 40-41  
6.
10 p, 371.7 KB Los discursos del proyecto de diseño tipográfico / Pérez Mena, María (Universidad del País Vasco)
El ser humano es creativo por naturaleza. Su capacidad para crear nuevas realidades a partir de otras existentes es una actividad intelectual y altamente compleja. Por este motivo, el diseñador/a requiere comprender los mecanismos mentales de creación así como la naturaleza de aquello que se pretende proyectar. [...]
L'ésser humà és creatiu per naturalesa. La seva capacitat per crear noves realitats a partir d'altres existents és una activitat intel·lectual i altament complexa. Per aquest motiu, el dissenyador / a requereix comprendre els mecanismes mentals de creació així com la naturalesa d'allò que es pretén projectar. [...]
Human being is intrinsically creative. His/her capacity of creating new realities from other ones is an intellectual and highly complex activity. Because of that, designer needs to understand mental mechanisms of creation as well as the essence of what it is intended to design. [...]

2017 - 10.5565/rev/grafica.58
Grafica, Vol. 5 Núm. 9 (2017) , p. 9-17 (Investigación)  
7.
30 p, 394.1 KB Why do university spin-offs attract more venture capitalists? / Ortín Ángel, Pedro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Vendrell Herrero, Ferran (Instituto Vasco de Competitividad. Orkestra)
This paper provides empirical evidence that young university spin-offs are more likely to receive venture capital than other technological start-ups. In addition, this fact is explained mainly by the lack of managerial skills among the founders of certain university spin-offs. [...]
2014 - 10.1080/13691066.2010.486166
Venture capital : an international journal of entrepreneurial finance, Vol. 12 Núm. 4 (2014)  
8.
18 p, 140.9 KB La creación de spin-off universitarias en España : características, determinantes y resultados / Ortín Ángel, Pedro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economía de l'Empresa) ; Salas, Vicente (Universidad de Zaragoza. Departamento de Economía y Dirección de Empresas) ; Trujilo, María Victoria (Universidad Autónoma de Barcelona. Departament d'Economía de l'Empresa.) ; Vendrell, Ferran (Universidad Autónoma de Barcelona. Departament d'Economía de l'Empresa)
Este trabajo presenta evidencias empíricas sobre la creación de spin-off universitarias en España así como de sus principales rasgos diferenciadores de otras empresas de base tecnológica originadas fuera de los centros de investigación. [...]
This paper presents empirical evidence about the recent experience of the creation of university spin-off in Spain, as well as evidence of the main characteristics of these firms compared with those of high-tech firms from other origins, and their main characteristics. [...]

2008
Economía industrial, Núm. 368 (2008) , p. 79-95  
9.
16 p, 152.5 KB Performativitat i aporia derridianes en la creació del món segons Hasday Cresques / Rosàs Tosas, Mar (The University of Chicago)
L'objectiu d'aquest article és fer llum a la complexa i ambigua explicació sobre la creació del món que proposa Hasday Cresques —un rabí, metge i filòsof jueu nascut a Barcelona al segle xiv— a Or Adonay (La llum del Senyor). [...]
The aim of this article is to shed light on the complex and ambiguous explanation of the creation of the world put forward in Or Adonay (The Light of God) by Hasdai Crescas—a Jewish rabbi, doctor and philosopher born in Barcelona in the 14th century. [...]
El objetivo de este artículo es dar luz a la compleja y ambigua explicación sobre la creación del mundo que propone Hasday Cresques —un rabino, médico y filósofo judío nacido en Barcelona en el siglo XIV— en Or Adonay (La luz del Señor). [...]

2015 - 10.5565/rev/enrahonar.30
Enrahonar : quaderns de filosofia, Vol. 54 (2015) , p. 77-92 (Articles)  
10.
6 p, 111.9 KB Ressenyes / Casanellas i Bassols, Pere (Societat Catalana d'Estudis Hebraics)
Índex de l'obra ressenyada: Llibre de la Creació, Edició i traducció de Manuel Forcano. Barcelona: Fragmenta Editorial, 2012.
2015 - 10.5565/rev/enrahonar.241
Enrahonar : quaderns de filosofia, Vol. 54 (2015) , p. 152-157 (Ressenyes)  

Artículos : Encontrados 25 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Libros y colecciones Encontrados 4 registros  
1.
28 p, 2.3 MB La creació i producció de cultura / Cardús i Ros, Salvador, 1954-
Barcelona Fundació Jaume Bofill 1989 (Temes bàsics ; 7)
Catalunya 77-88. Societat, economia, política i cultura, 1989, p. 371-398  
2.
41 p, 5.2 MB Pere Calders : discurs llegit a la cerimònia d'investidura celebrada a la sala d'actes del Rectorat el dia 27 de maig de 1992. / Calders, Pere, 1912-1994. ; Castellanos, Jordi, 1946-2012.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 1992. (Doctor honoris causa (Universitat Autònoma de Barcelona))

Conté: Presentació de Pere Calders / per Jordi Castellanos ; Discurs llegit / per Pere Calders ; Curriculum vitae de Pere Calders.  

3.
32 p, 517.0 KB Facultat de Filosofia i Lletres. Lliçó inaugural del curs 2014-2015 / Riera, Carme, 1948- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2014  
4.
10 p, 68.5 KB El foment de la creativitat i de l'esperit emprenedor en el context dels ECTS / Urbano, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; Uroz, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
L'objectiu principal d'aquest projecte és fomentar la creativitat i l'esperit emprenedor entre els estudiants de primer curs de la diplomatura de Turisme de la UAB en el context dels ECTS (crèdits europeus). [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 23-32
3 documentos

Documentos de investigación Encontrados 40 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
102 p, 1.8 MB Regional entrepreneurship capital, spillovers and productivity / Massón-Guerra, José Luis, autor. ; Ortín Ángel, Pedro, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa.
La Teoría del Emprendimiento basado en las Externalidades del Conocimiento (KSTE) sugiere que el Capital Emprendedor genera efectos externos que incrementan la producción de las empresas en una región (Audretsch y Keilbach 2005, 2007, Audretsch y Lehmann 2016). [...]
The Knowledge Spillover Theory of Entrepreneurship (KSTE) suggests that Entrepreneurship Capital in a region has positive spillovers that increase the production of firms in this region (Audretsch and Keilbach 2005, 2007; Acs et al. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
2.
138 p, 60.5 MB Vender a través del miedo : creación de una empresa dedicada a las experiencias de terror para marcas y consumidores / Coronil Ruiz, Laura ; Zhang, Irene ; Martínez Moreno, Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les persones busquen emocions diferents per sortir de la rutina. La por és una d'elles. És per això que, després de veure l'èxit en aquest sector que està en ple creixement, hem creat una empresa que realitza experiències de terror per a consumidors i marques.
Las personas buscamos emociones diferentes para salir de la rutina. El miedo es una de ellas. Es por eso que, tras ver el éxito en este sector que está en pleno crecimiento, hemos creado una empresa que realiza experiencias de terror para.
consumidores y marcas.

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
84 p, 1.1 MB La traducció de novel·la del castellà al català actualment / Morala Reboredo, Laia ; Bacardí, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Aquest Treball de Fi de Grau (TFG) estudia la realitat editorial actual de les traduccions de novel·la del castellà al català. Per a aconseguir-ho, hem recopilat les novel·les traduïdes del castellà al català de deu dels autors espanyols més coneguts (i reconeguts) del panorama estatal, a mode de mostra. [...]
Este Trabajo de Fin de Grado (TFG) estudia la realidad editorial actual de las traducciones de novela del castellano al catalán. Para conseguirlo, hemos recopilado las novelas traducidas del castellano al catalán de diez de los autores españoles más conocidos (y reconocidos) del panorama estatal, a modo de muestra. [...]
This work is focused on the current editorial reality of translations of novels from Spanish into Catalan. In order to have a detailed study, we have compiled the novels translated from Spanish into Catalan written by ten of the best-known —and recognised— Spanish authors as a sample. [...]

2019
Estudis d'Àsia Oriental [0]  
4.
36 p, 576.6 KB Entorno e iniciativa emprendedora : una perspectiva internacional / Alvarez, Claudia ; Urbano, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa
El objetivo de este trabajo es analizar la influencia que tienen las instituciones en la actividad emprendedora, utilizando como marco teórico de referencia la Teoría Económica Institucional. A partir de un modelo de datos de panel y con información del Global Entrepreneurship Monitor (GEM), se demuestra estadísticamente el impacto que algunas instituciones tienen en la creación de empresas. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa 2008 (Document de treball (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; 08/7)  
5.
59 p, 2.8 MB Les potencialitats de l'escriptura col·laborativa en línia / Masdeu Cañellas, Pol ; Sanz, Jesús (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball d'investigació posa el focus en els beneficis que aporta l'escriptura col·laborativa, mitjançant l'eina Google Drive, tant per als alumnes com per al docent, qui pot observar el procés d'aprenentatge dels estudiants en tot moment. [...]
This research project focuses on the benefits of collaborative writing through Google Drive for students as well as for teachers, who can observe the learning process of their students. Data analysis is taken over the didactic unit "Mulla't amb la dialectologia" in a 4th of ESO class, where students wrote an essay, in pairs or groups of three, about one controversial aspect of Catalan sociolinguistics. [...]

2019  
6.
79 p, 2.8 MB Creences de professors i alumnes sobre la creativitat literària / Martí Soteras, Montserrat ; Fontich Vicens, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball d'investigació-acció sorgeix a partir d'una seqüència didàctica basada en una tasca de reescriptura de textos que van dur a terme els alumnes de 2n d'ESO de l'Institut Llobregat de Sallent. [...]
2019  
7.
40 p, 2.2 MB Pla d'empresa d'una consultoria per a la consolidació d'iniciatives de l'Economia Social i Solidària / Salado Vallejo, Francesc ; Estapé Dubreuil, Gloria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El treball presenta el pla d'empresa d'Alkimia, una cooperativa de treball associat que ofereix serveis de consolidació per a iniciatives de l'Economia Social i Solidària (ESS). També col·laborarà i oferirà serveis a l'administració pública per al foment de l'ESS i l'acció social.
El trabajo presenta el plan de empresa de Alkimia, una cooperativa de trabajo asociado que ofrece servicios de consolidación para iniciativas de la Economía Social y Solidaria (ESS). También colaborará y ofrecerá servicios a la administración pública para el fomento de la ESS y la acción social.
The work presents the business plan of Alkimia, an associated work cooperative that offers consolidation services for initiatives of the Social Economy and Solidarity (ESS). It also collaborates and offers services to the public administration for the promotion of ESS and social action.

2018
Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]  
8.
1 p, 849.7 KB L'ajustament psicològic de l'alumnat mitjançant els tallers de creació artística / Balihar Fernández, Marisol ; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Al present TFG es pretén cercar com afavorir la competència intercultural de l'alumnat, i avaluar com els tallers de creació artística poden repercutir en l'ajustament psicològic de l'alumnat. Per realitzar la investigació, s'ha fet una recopilació de dades i continguts clars i definits, dels aspectes clau, que han donat lloc al marc teòric del treball. [...]
2018
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  
9.
1 p, 387.6 KB La creació musical en l'escola catalana / Gutiérrez, Daniel ; Pujol Corominas, Blanca, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La creativitat és una qualitat que la societat actual no dubta en destacar com a tret imprescindible per assolir l'èxit i la realització personal. Estem habituats a que les escoles proposin tasques creatives en diferents matèries als seus alumnes, com per exemple escriure un conte, inventar-se un còmic, fer un dibuix. [...]
2018
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  
10.
244 p, 53.3 MB Tripper, la red social de economía colaborativa para viajeros / Vargas Zamora, Rubén ; Valli, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Una idea que mou a les noves generacions: viatjar. Una eina que les defineix: noves tecnologies. La unió entre ambdues beneficia la creació d'aplicacions que marquen un abans i un després en les seves vides. [...]
Una idea que mueve a las nuevas generaciones: viajar. Una herramienta que les define: nuevas tecnologías. La unión entre ambas favorece la creación de aplicaciones exitosas que marcan un antes y un después en sus vidas. [...]
An idea that moves the new generations: travel. A tool that defines them: new technologies. The union between both benefits the creation of successful applications that mark a before and after in their lives. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documentos de investigación : Encontrados 40 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Materiales didàcticos Encontrados 1 registros  
1.
3.0 KB La Creació d'empreses, una alternativa davant de la deslocalització industrial? / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca Universitària de Sabadell ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició sobre les mesures que des de l'Administració Autonòmica fomenten la creació d'empreses per tal de contrarestar la deslocalització industrial. També es tracta de la creativitat en les noves iniciatives empresarials i dels emprenedors.
2004  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.