Resultados globales: 82 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 37 registros
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 2 registros
Libros y colecciones, Encontrados 2 registros
Documentos de investigación, Encontrados 39 registros
Materiales didàcticos, Encontrados 1 registros
Documentos gráficos y multimedia, Encontrados 1 registros
Artículos Encontrados 37 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
10 p, 1.7 MB Creative Decoding Tool : una herramienta para la medición de las competencias de los diseñadores. Análisis de los primeros resultados / Martínez Villagrasa, Beatriz (Escola Elisava, Escuela Universitaria de Diseño e Ingeniería de Barcelona)
Fruto de investigaciones previas, se desarrolla la Creative Decoding Tool (CDT), una encuesta online que mide una serie de competencias centrales en los procesos creativos de los diseñadores y que resulta útil como herramienta para fomentar la reflexión personal. [...]
Fruit d'investigacions prèvies, es desenvolupa la Creative Decoding Tool (CDT), una enquesta online que mesura una sèrie de competències centrals en els processos creatius dels dissenyadors i que resulta útil com a eina per fomentar la reflexió personal. [...]
As a result of previous research, the Creative Decoding Tool (CDT) is developed. An online survey that measures the core competencies in the creative processes of designers, and it is useful as a tool to encourage personal reflection. [...]

2019 - 10.5565/rev/grafica.155
Grafica, Vol. 7 Núm. 14 (2019) , p. 109-118 (Investigación)  
2.
4 p, 104.9 KB Symposium grafica : Cuarto encuentro académico en diseño gráfico / Balbuena Palacios, Leonor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
El IV Symposium Gráfica contó con la presencia de profesionales y estudiantes del ámbito de la comunicación y la creatividad gráfica. Además de tener el soporte de las revistas "grafica" y "questiones publicitarias". [...]
El IV Simposi Gràfica va comptar amb la presència de professionals i estudiants de l'àmbit de la comunicació i la creativitat gràfica. A més de tenir el suport de les revistes "gràfica" i "questions publicitàries". [...]
The IV Graphic Symposium was attended by professionals and students in the field of communication and graphic creativity. In addition to having the support of "graphic" magazines and "advertising questions". [...]

2019 - 10.5565/rev/grafica.147
Grafica, Vol. 7 Núm. 13 (2019) , p. 69-72 (Reseñas)  
3.
2 p, 8.1 MB ¿L'art és només humà o també de les màquines? / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Ara, Núm. 2611 (14 de febrer de 2018) , p. 40-41  
4.
8 p, 1.9 MB Valorar la Publicidad / Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
La valoración del trabajo publicitario, especialmente el que va asociado a la creatividad, lejos de ser un dictamen objetivo se asemeja más a la arbitrariedad o desconocimiento del sujeto evaluador. [...]
La valoració del treball publicitari, especialment el que va associat a la creativitat, lluny de ser un dictamen objectiu s'assembla més a l'arbitrarietat o desconeixement del subjecte avaluador. El fons de la qüestió és si tot és mesurable o només algunes coses: ¿és mesurable la creativitat? Són fiables els estudis d'audiències? La transferència de coneixement obliga a l'acadèmia al fet que el coneixement sigui verídic (científic). [...]
The valuation of advertising work, especially that which is associated with creativity, far from being an objective opinion, is more similar to the arbitrariness or ignorance of the evaluating subject. [...]

2018 - 10.5565/rev/qp.319
Questiones publicitarias, Vol. 1 Núm. 22 (2018) , p. 51-58 (Editorial)  
5.
6 p, 921.4 KB Design Thinking en STEAM / Albalat Martínez, Ana (Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament)
El Design Thinking és una estratègia de pensament creatiu que situa en el centre del procés a l'usuari de la solució a implementar. Donada la seva flexibilitat i facilitat d'adaptació a diferents propostes, al llarg dels últims dos anys ha estat una metodologia utilitzada en el meu dia a dia en l'aula, obtenint bons resultats degut a l'increment de la motivació dels alumnes per la seva participació més activa apropant-los a les STEAM.
Design Thinking is a strategy for creative thinking that situates the user in the centre of the solution to be implemented. Because of its flexibility and its easy adaptation to different proposals, this methodology has been used in my school daily life during the two last years. [...]

2017
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 34 (2017) , p. 31-36 (El Racó STEAM)  
6.
7 p, 263.5 KB Espai, context i creativitat : aprenentatge de les matemàtiques / Planella, Montserrat (Institut Castell d'Estela (Amer, Catalunya)) ; Vilches, Santi (Institut Marta Estrada (Granollers, Catalunya)) ; Font, Jordi (Institut Baix a Mar (Vilanova i la Geltrú, Catalunya)) ; Grau, Roger (Institut Baix a Mar (Vilanova i la Geltrú, Catalunya)) ; Gorriz, Maite (Institut Pla Marcell (Cardedeu, Catalunya))
L'ensenyament de les matemàtiques implica l'adquisició d'habilitats de planificació matemàtica i la capacitat d'identificar les matemàtiques en els contexts. En aquest sentit, l'Aprenentatge Basat en Projectes és una oportunitat perquè les matemàtiques recuperinaquest paper de motor. [...]
Mathematics learning implies the development of planning skills and the ability to identify mathematics in Contexts. Project-Based Learning is an opportunity to give to Mathematics this role as a driving force. [...]

2017
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 33 (2017) , p. 42-48 (Monogràfic sobre Aprenentatge Basat en Projectes en àmbits STEM)  
7.
6 p, 155.2 KB Apps i automatismes, oportunitats amb propòsit per a l'aprenentatge de la Tecnologia mitjançant projectes / Villar, Jordi (Institut Badalona VII (Badalona, Catalunya)) ; Zurita i Món, Sílvia (Institut de Tordera (Tordera, Catalunya)) ; Giménez, Francesc (Institut de Gurb (Gurb, Catalunya))
La creativitat i les TIC són elements clau del procés tecnològic que poden incloure's en l'ensenyament de la Tecnologia mitjançant metodologies com l'Aprenentatge Basat en Projectes. Aquesta metodologia permet el desenvolupament de projectes oberts a noves solucions creatives. [...]
Creativity and ICTs are key elements of the Technologic process that can be included in Technology teaching through Project-Based Learning Methodologies. This didactic approach allow to develop projects open to new solutions, creative and innovative. [...]

2017
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 33 (2017) , p. 29-34 (Monogràfic sobre Aprenentatge Basat en Projectes en àmbits STEM)  
8.
4 p, 104.3 KB Sí, eres creativo : Técnicas para potenciar tu creatividad. / Miguélez Juan, Blanca (Universidad del País Vasco)
Obra ressenyada: M. HASEGAWA, Sí, eres creativo. Técnicas para potenciar tu creatividad. 2ª edición. Sevilla: Advook, 2016.
2018 - 10.5565/rev/grafica.87
Grafica, Vol. 6 Núm. 11 (2018) , p. 49-52 (Reseñas)  
9.
1 p, 199.1 KB Espacios de creación artística y necesidades específicas / Morón Velasco, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
2012
Cuadernos de pedagogía, Num. 428 (2012) , p. 77  
10.
10 p, 371.7 KB Los discursos del proyecto de diseño tipográfico / Pérez Mena, María (Universidad del País Vasco)
El ser humano es creativo por naturaleza. Su capacidad para crear nuevas realidades a partir de otras existentes es una actividad intelectual y altamente compleja. Por este motivo, el diseñador/a requiere comprender los mecanismos mentales de creación así como la naturaleza de aquello que se pretende proyectar. [...]
L'ésser humà és creatiu per naturalesa. La seva capacitat per crear noves realitats a partir d'altres existents és una activitat intel·lectual i altament complexa. Per aquest motiu, el dissenyador / a requereix comprendre els mecanismes mentals de creació així com la naturalesa d'allò que es pretén projectar. [...]
Human being is intrinsically creative. His/her capacity of creating new realities from other ones is an intellectual and highly complex activity. Because of that, designer needs to understand mental mechanisms of creation as well as the essence of what it is intended to design. [...]

2017 - 10.5565/rev/grafica.58
Grafica, Vol. 5 Núm. 9 (2017) , p. 9-17 (Investigación)  

Artículos : Encontrados 37 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 2 registros  
1.
9 p, 388.3 KB La dramatúrgia catalana : reserva integral zoològica? / Foguet i Boreu, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
Intervenció en la taula rodona "Panorama crític de la dramatúrgia catalana viva" en el marc dels actes entorn del I Encontre de Dramatúrgia dels Països Catalans celebrat a la Universitat de València els dies 24 i 25 d'octubre de 2003. [...]
2005
Panorama crític de la dramatúrgia catalana viva, 1r : 2003  
2.
17 p, 1.5 MB Is there gender bias in the assessment of advertising creativity? / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Lázaro, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Gender discrimination in creative departments has been studies using surveys, content analyses, and qualitative methods (Broyles, S. & Grow, J. 2008). Previous research depicts that there exists interest in variables related with assessing advertising creativity (Koslow et al. [...]
2012
International Conference on Research in Advertising, 11a : 2012  

Libros y colecciones Encontrados 2 registros  
1.
70 p, 1.8 MB Creatius made in Barcelona: consells sobre la creativitat publicitària / Universitat Autònoma de Barcelona ; Roca, David ed ; Martínez, Unai ed ; Felip, María ed
Entrevistes a director creatius que treballen a Barcelona. Cada entrevista s'estructura en 4 apartats: la persona creativa, l'entorno creatiu, el procés creatiu i els aspirants. Les entrevistes van ser realitzades per alumnes de l'assignatura de "Book Creatiu".
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions, 2019  
2.
12 p, 76.6 KB Publiradio.net : aplicatiu per a la creació de publicitat radiofònica en el marc de l'EEES / Balsebre, Armand (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Perona Páez, Juan José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Ricarte, José María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Barbeito, Mariluz (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Fajula, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
L'experiència d'innovació docent que es presenta a continuació és el resultat de quatre anys de treball que el grup Publiradio, del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat, ha dedicat a idear, dissenyar i posar en funcionament una plataforma en línia (Publiradio. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 87-98
4 documentos

Documentos de investigación Encontrados 39 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
165 p, 14.2 MB Reposicionament estratègic i campanya publicitària de rellançament de la pilota valenciana. / Montilla i Bofí, Josep ; Colomer Miralbell, Pep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Estratègia publicitària per posicionar la Pilota valenciana com un esport modern i atractiu. Mitjançant l'anàlisi de la situació actual i la seva evolució històrica per traçar una estratègia adequada i construir una campanya publicitària de reposicionament que ho comunique de manera efectiva i creativa.
Estrategia publicitaria para posicionar la Pilota valenciana como un deporte moderno y atractivo. Mediante el análisis de la situación actual y su evolución histórica trazando una estrategia adecuada y construyendo una campaña publicitaria de reposicionamento que lo comunique de manera efectiva y creativa.
The intention of this project is to generate an advertising strategy to position the Valencian ball as a modern and attractive sport. The idea is to do it through the analysis of the ongoing situation and its historic evolution. [...]

2019
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
182 p, 16.4 MB Plan de negocio de Shine Advertising : cómo crear una agencia de publicidad / Gutiérrez Sanz, Maria Àngels ; Salvat i Sangrà, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte és un pla de negoci per la nova agència de publicitat creativa Shine Advertising. Aquesta agència ofereix serveis de branding i disseny de marca, campanyes de publicitat per tota classe de mitjans i organització d'esdeveniments associats a una campanya. [...]
Este proyecto es un plan de negocio para la nueva agencia de publicidad creativa Shine Advertising. Esta agencia ofrece servicios de branding y diseño de marca, campañas de publicidad para todo tipo de medios y organización de eventos asociados a una campaña. [...]
This project is a business plan for the new creative advertising agency Shine Advertising. This agency offers branding and brand design services, advertising campaigns for all types of media and events management associated with a campaign. [...]

2019
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
82 p, 12.0 MB Qüestió de gènere? Desequilibri en la professió creativa publicitària :Les dones creatives als festivals creatius publicitaris del Club de Creativos i El Sol / Felip Llavayol, Maria ; Roca Correa, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
A partir de l'anàlisi de la presència de dones entre els creatius que van treballar en les campanyes que conformen l'Anuari del Club de Creativos de 2018 i les premiades al Festival el Sol del mateix any, aquest treball proposa aportar dades de valor que mostrin la desigualtat de gènere en la professió creativa. [...]
A partir del análisis de la presencia de mujeres entre los creativos que trabajaron en las campañas que conforman el Anuario del Club de Creativos de 2018 y las premiadas al Festival el Sol del mismo año, este trabajo propone aportar datos de valor que muestren la desigualdad de género en la profesión creativa. [...]
Based on the analysis of the presence of women among the creatives who worked in the campaigns that make up the 2018 Club de Creativos Yearbook and those awarded at the Festival El Sol of the same year, this work proposes to provide value data to show gender inequality in the creative profession. [...]

2019
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
197 p, 56.9 MB Pla de comunicació per als Castellers de Sabadell : una mirada creativa al món casteller / Armengol Vilella, Georgina ; Castellblanque Ramiro, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La cultura és un element clau que fomenta el creixement de la humanitat. Els castellers de la societat catalana estan entre totes les agrupacions culturals que vetllen per aquestes necessitats d'autorealització, i s'han convertit al pas del temps en una tradició diferenciadora de la cultura a Catalunya. [...]
La cultura es un elemento clave que fomenta el crecimiento de la humanidad. Los castellers de la sociedad catalana están entre todas las agrupaciones culturales que velan por estas necesidades de autorrealización, y se han convertido en una tradición diferenciadora de la cultura en Cataluña. [...]
Culture is a key element that encourages the growth of humanity. Castellers of the catalan society are among all the cultural groups that look after these needs for self-realization and have become over time a tradition that differentiates culture in Catalonia. [...]

2019
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documentos
5.
52 p, 1.3 MB Acompanyar l'escriptura. Anàlisi del biaix entre la consigna i la creativitat de les respostes de l'alumnat en el marc d'un taller de rondalles de 1r d'ESO / Vilà Garcia, Marta ; Sanz, Jesús ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball de recerca – acció parteix de l'anàlisi d'una seqüència didàctica basada en l'escriptura d'un conte tradicional per tal de reflexionar sobre el dispositiu dissenyat i l'acompanyament que es va fer, atès que els objectius d'aprenentatge marcats no s'assoliren. [...]
2019  
6.
79 p, 2.8 MB Creences de professors i alumnes sobre la creativitat literària / Martí Soteras, Montserrat ; Fontich Vicens, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball d'investigació-acció sorgeix a partir d'una seqüència didàctica basada en una tasca de reescriptura de textos que van dur a terme els alumnes de 2n d'ESO de l'Institut Llobregat de Sallent. [...]
2019  
7.
102 p, 1.6 MB Eficàcia de l'storytelling com a estratègia publicitària / Villodres Santana, Carla ; Lázaro, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent estudi centra la seva atenció en l'estratègia publicitària de l'storytelling i en els beneficis que aporta a les marques que la utilitzen. L'estudi està compost per una part teòrica on es fa referència a diverses investigacions sobre l'storytelling i una part empírica en la qual s'analitza una mostra de peces audiovisuals per determinar si es poden considerar com a storytelling i descobrir quins són els aspectes que afavoreixen l'eficàcia de les campanyes a través d'una enquesta.
El siguiente estudio centra su atención en la estrategia publicitaria del storytelling y en los beneficios que aporta a las marcas que la utilizan. El estudio está compuesto por una parte teórica donde se hace referencia a diversas investigaciones sobre el storytelling y una parte empírica en que se analiza una muestra de piezas audiovisuales para determinar si se pueden considerar como storytelling y descubrir cuales son los aspectos que favorecen la eficacia de las campañas a través de una encuesta.
The following study focuses on the advertising strategy of storytelling and the benefits it brings to the brands that use it. The study is composed of a theoretical part that refers to various reseach studies on storytelling and an empirical part in which a sample of audiovisual pieces is analyzed to determine if they can be considered as storytelling and discover what are the aspects that favor the effectiveness of the campaigns through a survey.

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
126 p, 3.0 MB Plan de comunicación para la empresa Parainvitados.com / Tamayo Llirinós, Alfred ; Rodríguez Bravo, Àngel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball representa un pla de comunicació per una petita empresa que es basa en un comerç electrònic d'invitacions i detalls per a casaments, batejos i comunions. La marca Parainvitados. com es caracteritza per ser creativa, diferent i atrevida amb els seus dissenys trencadors i vol fugir en tot moment del més convencional. [...]
El proyecto representa un plan de comunicación para una pequeña empresa que se basa en un comercio electrónico de invitaciones y detalles para bodas, bautizos y comuniones. La marca Parainvitados. [...]
The project represents a communication plan for a small company that is based on an e-commerce of invitations and details for weddings, baptisms and communions. The brand Parainvitados. com is characterized for being creative, different and daring with its breakthrough designs and wants to escape at all times from the more conventional aspects. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
119 p, 14.3 MB Become : l'obra escrita convertida en imatges / Font Marsal, Mariona ; Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte consisteix en passar un llibre de poesia en imatges, realitzant fotografies que expressin visualment el que explica cada poema. Es tracta de reproduir el llibre Become, escrit per Emery Allen, afegint imatges en cadascuna de les seves pàgines. [...]
Este proyecto consiste en pasar un libro de poesía a imágenes, realizando fotografías que expresen visualmente lo que explica cada poema. Se trata de reproducir el libro Become, escrito por Emery Allen, añadiendo imágenes en cada una de sus páginas. [...]
This project consists on turning a poetry book into images, taking pictures that visually express what each poem explains. It is about reproducing the book Become, written by Emery Allen, adding images to each of its pages. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
100 p, 24.6 MB Creación del manual de imagen corporativa de la agencia de creatividad Chandler Bing / Fernández Hueso, Albert ; Badajoz Dávila, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte consisteix en la producció del manual d'imatge corporativa d'una agència de creativitat publicitària inventada. En aquest projecte apareix tant l'evolució de la creació d'aquesta agència com la del seu manual d'estil de marca. [...]
Este proyecto consiste en la producción del manual de imagen corporativa de una agencia de creatividad publicitaria inventada. En este proyecto aparece tanto la evolución de la creación de dicha agencia como la del propio manual de estilo de esta. [...]
This project consists of the production of the corporate image manual of an invented advertising creativity agency. In this project appears both the evolution of the creation of the agency and the manual of style itself. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documentos de investigación : Encontrados 39 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Materiales didàcticos Encontrados 1 registros  
1.
3.0 KB La Creació d'empreses, una alternativa davant de la deslocalització industrial? / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca Universitària de Sabadell ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició sobre les mesures que des de l'Administració Autonòmica fomenten la creació d'empreses per tal de contrarestar la deslocalització industrial. També es tracta de la creativitat en les noves iniciatives empresarials i dels emprenedors.
2004  

Documentos gráficos y multimedia Encontrados 1 registros  
1.
683x1024, 320.0 KB Exposició "Creativitat : homenatge a José María Ricarte" / Sierra Hinojosa, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Fotografies de l'exposició "Creativitat : homenatge a José María Ricarte" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 12 de desembre de 2011 i el 31 de gener de 2012 amb material de l'obra de José María Ricarte i sobre la creativitat en la publicitat en general.
2011
17 documentos

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.