Resultats globals: 6 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 6 registres trobats
Articles 6 registres trobats  
1.
36 p, 1.9 MB ¿Ver para creer? : credibilidad de los locutores mediáticos / Soto Sanfiel, María Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona)
Este trabajo explora el efecto de la modalidad de percepción y del sexo (de locutores y receptores) en la credibilidad. 320 participantes (160 de cada sexo) fueron asignados al azar a dos condiciones experimentales (en una escucharon las voces de los locutores. [...]
This study explores the effect of the modality of perception and sex (of media speakers and members of audience) on the credibility. 320 participants (160 of each sex) were randomly assigned to one of two experimental conditions (listening to the voice of speakers and also seeing their voices). [...]

2012
Anuario ININCO, Vol. 24 Núm. 1 (2012) , p. 111-146  
2.
12 p, 354.9 KB Los valores del periodismo en la convergencia digital : civic journalism y quinto poder / Almiron, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació)
La convergencia digital está teniendo repercusiones de enorme magnitud sobre la profesión periodística. Entre ellas la modificación de los patrones de producción, distribución y consumo de la información y, para algunos, también, lo que podríamos denominar la creación de una nueva versión de periodismo, el periodismo cívico. [...]
Digital Convergence is having a big impact on the journalism profession. It alters the patterns of information production, information distribution and information consumption. For some, it’s also generating what could be called a new version of journalism, the civic journalism. [...]

2006
Revista latina de comunicación social, Núm. 61 (2006) , p. 1-12  
3.
21 p, 706.2 KB La professionalitat dels periodistes a la ràdio espanyola / Balsebre, Armand (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
El Reial Decret del 6 d'octubre de 1977 sobre "libertad de información general para las emisoras de radiodifusión" significa la fi del monopoli informatiu de Radio Nacional de España instaurat per Franco i el naixement d'una etapa cabdal de la ràdio contemporània espanyola: el boom de la ràdio informativa. [...]
The Royal Decree of 6 October, 1977 on "Freedom of general information for radio broadcasting stations" brought an end to Spanish National Radio's monopoly on information which had been created by General Franco. [...]

1995
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 18 (1995) p. 37-57  
4.
13 p, 92.5 KB Gabinets de premsa i de comunicació. L’ambigua frontera entre el periodisme i les relacions públiques / Risquete, Jaume
Els gabinets de premsa i de comunicació són una realitat present en moltes institucions, organitzacions i empreses amb l’objectiu de construir i transmetre una bona imatge i reputació amb tècniques informatives, publicitàries i de les relacions públiques. [...]
Press and communication offices are correctly present in many institutions, organizations and companies, their aim being to build and transmit a good image and reputation using informative, advertising and public relations techniques and skills. [...]

2006
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 34 (2006) p. 209-221  
5.
12 p, 94.0 KB La gestió del compromís : construir la identitat i els valors a les organitzacions a partir de les relacions públiques / Ordeix i Rigo, Enric
L’article se centra en la relació dels conceptes «identitat» i «valors», com a elements definitoris de la personalitat de les organitzacions, decisius per a la millora del coneixement i la credibilitat de les entitats. [...]
The article «Managing commitment: building up internal organizational identity and values though public relations» focuses on the existing relationship between identity and values, the two main elements of organizational behavior. [...]

2006
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 34 (2006) p. 181-192  
6.
35 p, 180.1 KB La trampa de la informació. La classificació dels gèneres periodístics com a coartada de l'objectivisme. / Burguet Ardiaca, Francesc
L'article fa una anàlisi crítica del concepte d'objectivitat, damunt del qual s'ha bastit tradicionalment la teoria dels gèneres en l'àmbit de la comunicació periodística. Aquesta teoria ha satanitzat l'opinió i l'ha proscrit de la pràctica periodística. [...]
This article is a critical analysis of the concept of objectivity, on which the theory of genres in the environment of journalistic communication has traditionally been built. This theory has satanised opinion and banished it from journalistic practice. [...]

2002
Analisi : quaderns de comunicacio i cultura, N. 28 (2002) , p. 121-155  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.