Results overview: Found 15 records in 0.02 seconds.
Articles, 7 records found
Research literature, 8 records found
Articles 7 records found  
1.
8 p, 149.3 KB La salut a la xarxa : propostes de qualitat i de certificació / Mayer, Miquel Àngel (Web Mèdica Acreditada) ; Terrón Blanco, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Leis, Angela (Web Mèdica Acreditada)
Els serveis que ofereix internet estan produint canvis importants en molts camps de la comunicació. Aquest fenomen és especialment present en l'àmbit sanitari, ja que és un dels sectors més intensius en l'ús de la informació a la xarxa. [...]
2008
Quaderns del CAC, Núm. 30 (1-6 2008) , p. 61-68  
2.
3 p, 466.7 KB Creer ¿a quiénes? / Borrat, Héctor
1994
Comunicació (Barcelona), Núm. 5 (Octubre 1994) , p. 15-17  
3.
26 p, 286.9 KB Il valore di Cristo. L'autocomprensione della comunità politica in Francesc Eiximenis / Evangelisti, Paolo
Els conceptes de res publica i monarquia d'Eiximenis són de gran interès per conèixer la matriu medieval del pensament polític. L'autor analitza de quina manera «la doctrina dada per Jesucrist» defineix en clau pactista la relació entre cives i monarquia i estableix alhora una fidelització entre el rei i el ciutadà. [...]
Eiximenis's concepts of res publica and monarchy are of great interest for knowing the medieval matrix of political thinking. The author analyses the way in which «the doctrine given by Jesus Christ» defines with spirit of agreement the relation between cives and monarchy and at the same time establishes a certain faithfulness between the king and the citizen. [...]

2009 - 10.5565/rev/enrahonar.286
Enrahonar, N. 42 (2009) p. 65-90  
4.
21 p, 706.2 KB La professionalitat dels periodistes a la ràdio espanyola / Balsebre, Armand (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
El Reial Decret del 6 d'octubre de 1977 sobre "libertad de información general para las emisoras de radiodifusión" significa la fi del monopoli informatiu de Radio Nacional de España instaurat per Franco i el naixement d'una etapa cabdal de la ràdio contemporània espanyola: el boom de la ràdio informativa. [...]
The Royal Decree of 6 October, 1977 on "Freedom of general information for radio broadcasting stations" brought an end to Spanish National Radio's monopoly on information which had been created by General Franco. [...]

1995
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 18 (1995) p. 37-57  
5.
13 p, 92.5 KB Gabinets de premsa i de comunicació. L'ambigua frontera entre el periodisme i les relacions públiques / Risquete, Jaume
Els gabinets de premsa i de comunicació són una realitat present en moltes institucions, organitzacions i empreses amb l'objectiu de construir i transmetre una bona imatge i reputació amb tècniques informatives, publicitàries i de les relacions públiques. [...]
Press and communication offices are correctly present in many institutions, organizations and companies, their aim being to build and transmit a good image and reputation using informative, advertising and public relations techniques and skills. [...]

2006
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 34 (2006) p. 209-221  
6.
12 p, 94.0 KB La gestió del compromís : construir la identitat i els valors a les organitzacions a partir de les relacions públiques / Ordeix i Rigo, Enric
L'article se centra en la relació dels conceptes «identitat» i «valors», com a elements definitoris de la personalitat de les organitzacions, decisius per a la millora del coneixement i la credibilitat de les entitats. [...]
The article «Managing commitment: building up internal organizational identity and values though public relations» focuses on the existing relationship between identity and values, the two main elements of organizational behavior. [...]

2006
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 34 (2006) p. 181-192  
7.
35 p, 180.1 KB La trampa de la informació. La classificació dels gèneres periodístics com a coartada de l'objectivisme / Burguet i Ardiaca, Francesc
L'article fa una anàlisi crítica del concepte d'objectivitat, damunt del qual s'ha bastit tradicionalment la teoria dels gèneres en l'àmbit de la comunicació periodística. Aquesta teoria ha satanitzat l'opinió i l'ha proscrit de la pràctica periodística. [...]
This article is a critical analysis of the concept of objectivity, on which the theory of genres in the environment of journalistic communication has traditionally been built. This theory has satanised opinion and banished it from journalistic practice. [...]

2002
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 28 (2002) , p. 121-155  

Research literature 8 records found  
1.
65 p, 6.5 MB La credibilitat en comunicacions de crisis 2.0 : una anàlisi de la percepció de la credibilitat a través llenguatge corporal en "vídeos disculpa" de Youtubers / Pérez Farré, Abril ; Vinyals Ros, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La comunicació en línia ha experimentat una autèntica revolució en l'última dècada, i en particular, la plataforma YouTube ha emergit com un dels canals de comunicació més importants. En aquest context, els Youtubers han guanyat gran popularitat i, en moltes ocasions, han hagut de fer front a situacions de crisis que han requerit disculpes públiques. [...]
La comunicación en línea ha experimentado una auténtica revolución en la última década, y en particular, la plataforma YouTube ha emergido como uno de los canales de comunicación más importantes. [...]
Online communication has undergone a real revolution in the last decade, and in particular, the YouTube platform has emerged as one of the most important communication channels. In this context, Youtubers have gained great popularity and, on many occasions, have had to face crisis situations that have required public apologies. [...]

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
2.
68 p, 2.7 MB La credibilidad y el entretenimiento en las voces femeninas : un estudio fonosimbólico sobre la altura tonal en un vídeo de divulgación histórica de YouTube / González Caparrós, Daniel ; De la Mota Gorriz, Carme, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Varios estudios aseguran la correspondencia fonosimbólica entre la altura tonal y algunas ideas abstractas. En concreto, han asociado las voces agudas a conceptos como la diversión, el entretenimiento o la agradabilidad, mientras que las voces graves están relacionadas con la credibilidad y la competencia. [...]
Diversos estudis asseguren la correspondència fonosimbòlica entre l'altura tonal i algunes idees abstractes. En concret, han associat les veus agudes a conceptes com la diversió, l'entreteniment o l'agradabilitat, mentre que les veus greus estan relacionades amb la credibilitat i la competència. [...]

2021
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]  
3.
78 p, 3.1 MB El periodisme de paper : 10 crisis en una / González Serrano, Adrià ; Burguet i Ardiaca, Francesc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El periodisme de paper viu un moment complicat. L'arribada de les noves tecnologies i internet van començar una crisi que es va veure agreujada amb la davallada econòmica mundial a partir de 2008. [...]
El periodismo de papel vive un momento complicado. La llegada de las nuevas tecnologías e Internet comenzaron una crisis que se vio agravada con la caída económica mundial a partir de 2008. Las cabeceras tradicionales se encuentran en decadencia, buscando un modelo de negocio rentable e intentando recuperar la credibilidad perdida ante otras fuentes de información, como las redes sociales o el periodismo ciudadano. [...]
Print journalism is experiencing a difficult time. The arrival of new technologies and the Internet began a crisis that exacerbated the globaleconomic downturn since 2008. The traditional journalism is in decline, looking for a profitable business model and trying to regain lost credibility against other sources of information, such as socialnetworks and citizen journalism. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  
4.
215 p, 3.6 MB El paper de la confiança en la construcció de la credibilitat telegènica dels líders polítics : Anàlisi del lideratge al context espanyol / Pruna Moré, Aina ; Blanco, Josep Ma., , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de la present investigació és identificar i definir els valors que configuren la confiança i la credibilitat telegènica dels líders polítics espanyols. Espanya està marcada per una forta crisi que ha provocat la desafecció i desconfiança social de la ciutadania vers els polítics, una situació que cal analitzar detingudament per determinar les raons principals d'aquest fenomen.
El objetivo de la presente investigación es identificar y definir los valores que configuran la confianza y la credibilidad telegénica de los líderes políticos españoles. España está marcada por una fuerte crisis que ha provocado la desafección y desconfianza social de la ciudadanía hacia los políticos, una situación que cabe analizar detenidamente para determinar las razones principales de este fenómeno.
The objective of this research is identify and define the values that build the trust and the credibility of the Spanish telegenic political leaders. Spain is suffering a strong crisis that has caused social unrest and distrust of citizens towars politics, a situation that should be carefully analyzed to determine the main reasons of this phenomenon.

2015
Grau en Periodisme [971]  
5.
72 p, 550.4 KB El problema dels tancs alemanys / Prior Cayuela, Sílvia ; Bardina i Simorra, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
El problema dels tancs alemanys és un problema d'estimació de la mida d'una població quan aquesta està numerada correlativament. Aquest problema va ser resolt durant la Segona Guerra Mundial per part dels Aliats i el seu resultat segueix vigent avui en dia. [...]
2015
Grau en Estadística Aplicada [973]  
6.
87 p, 7.8 MB La publicidad pornográfica online : Estudio sobre las motivaciones y los rechazos en relación con su consumo por parte de los jóvenes / Blanco Torres, Àngel ; Perona Páez, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta recerca té com a objectiu conèixer què motivacions i barreres tenen els joves en visualitzar un anunci pornogràfic en una pàgina web de contingut adult. Per tant, estudia quins elements dels anuncis (text, imatges, informació brindada, etc. [...]
Esta investigación tiene como objetivo conocer qué motivaciones y barreras muestran los jóvenes al visualizar un anuncio pornográfico en una página web de contenido adulto. Estudia, por tanto, qué elementos de los anuncios (texto, imágenes, información brindada, etc. [...]
This research's objective is to know which barriers and motivations have young people when viewing a pornographic ad in an adult website. So, it studies which ad's elements (text, images, information etc. [...]

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
77 p, 4.0 MB La figura de la presentadora d'informatius i la importància de l'aspecte físic en contraposició a la credibilitat informativa / Ameller Gornés, Carla ; Lorite, Nicolàs, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent treball té la voluntat de demostrar que la figura de les presentadores d'informatius de les cadenes de televisió espanyoles actuen com a objecte d'atracció de l'audiència, en detriment de la credibilitat professional. [...]
El siguiente trabajo tiene la voluntad de demostrar que la figura de las presentadoras de informativos de las cadenas de televisión españolas actúa como objeto de atracción de la audiencia, en detrimento de la credibilidad profesional. [...]
This present paper intends to give a qualitative approach regarding the role of anchorwomen in Spanish television as they are believed to be a physical appeal as well as a detriment for the professional credibility. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
8.
75 p, 940.8 KB El rapport com a fase clau en l'entrevista cognitiva a menors testimonis : un estudi sobre l'obtenció i la valoració del testimoni infantil / Encarnación Ordóñez, Esther de la ; Casado Gomez, Manuel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Durant molts anys, el testimoni dels menors ha estat qüestionat per considerar-se poc fiable. En aquest sentit, es defensava que els menors configuraven un col·lectiu suggestionable i manipulable que difícilment podia oferir informació rellevant en una investigació judicial. [...]
For a long time, child's testimony has been questioned as unreliable. In that sense, it was considered that children was a suggestible and manipulated collective and could hardly provide relevant information in a criminal investigation. [...]

2014
Grau en Criminologia [805]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.