Resultados globales: 2 registros encontrados en 0.09 segundos.
Artículos, Encontrados 1 registros
Documentos de investigación, Encontrados 1 registros
Artículos Encontrados 1 registros  
1.
39 p, 752.9 KB The Critical levels of atmospheric ammonia in a Mediterranean holm-oak forest in North-Eastern Spain / Aguillaume Rodríguez-O'connor, Laura (Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals) ; Àvila i Castells, Anna (Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals) ; Pinho, Pedro (Universidade de Lisboa. Centro de Ecologia, Evolução and Environmental Changes) ; Matos, Paula (Universidade de Lisboa. Centro de Ecologia, Evolução and Environmental Changes) ; Llop, Esteve (Universitat de Barcelona. Departament de Biologia Evolutiva, Ecologia i Ciències Ambientals) ; Branquinho, Cristina (Universidade de Lisboa. Centro de Ecologia, Evolução and Environmental Changes)
Despite recent regulations, atmospheric ammonia (NH₃) emissions have not changed much over the last decades and excessive nitrogen remains as one of the major drivers for biodiversity changes. To prevent deleterious effects on species and ecosystems, it is very important to establish safety thresholds, such as those defined by the Critical Level (CLE) concept, "the concentration above which direct adverse effects on receptors may occur, based on present knowledge. [...]
2017 - 10.1007/s11270-017-3286-8
Water, air, & soil pollution, Vol. 228, issue 3 (March 2017) , p. 93-222017  

Documentos de investigación Encontrados 1 registros  
1.
85 p, 1.0 MB La identitat reflexiva de les docents d'Educació Infantil i Primària / Albella Gallego, Cristina ; Giralt Romeu, Mireia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La següent investigació té per finalitat descriure la competència reflexiva de diferents docents d'educació infantil i primària. Aquesta descripció es fa a partir dels incidents crítics que viuen a l'aula, els quals, els porten a engegar processos de reflexió que canvien la seua identitat docent; dels dispositius de reflexió que fan servir i dels nivells d'aprofundiment que desenvolupen. [...]
La siguiente investigación tiene por finalidad describir la competencia reflexiva de diferentes docentes de educación infantil y primaria. Esta descripción se hace a partir de los incidentes críticos que viven en el aula, los cuales, los llevan a poner en marcha procesos de reflexión que cambian su identidad docente; de los dipositivos de reflexión que usan y de los niveles de profundización que desarrollan. [...]
The following research aims to describe the reflexive competence of different teachers of primary and early childhood education. This description is based on the critical incidents that live in the classroom, which lead them to start reflection processes that change their teacher identity; the reflection devices they use and the levels of depth they develop. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Grau en Educació Infantil [847]  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.