Results overview: Found 5 records in 0.02 seconds.
Articles, 2 records found
Research literature, 3 records found
Articles 2 records found  
1.
19 p, 1.9 MB MTradumàtica i la formació de traductors en Traducció Automàtica Estadística / Martín Mor, Adrià (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup Tradumàtica) ; Piqué i Huerta, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup Tradumàtica)
El present article es proposa acostar-se a la formació de traductors en l'àmbit de la traducció automàtica estadística (TAE), específicament des de l'òptica de la personalització de motors. Basant-se en l'informe ProjecTA del grup Tradumàtica, s'identifica la formació com un dels factors imprescindibles a l'hora d'acostar la traducció automàtica (TA) als professionals de la traducció, siguin traductors professionals o empreses de traducció. [...]
This article proposes bringing translator training closer to the sphere of statistical machine translation (SMT), particularly from the perspective of personalising them. Based on the Tradumàtica research group ProjecTA report, training sessions are identified as one of the essential factors when introducing professional to automatic translation, whether individual professional translators or translation companies. [...]
El presente artículo tiene el propósito de acercarse a la formación de traductores en el ámbito de la traducción automática estadística (TAE), específicamente desde la óptica de la personalización de motores. [...]

2017 - 10.5565/rev/tradumatica.199
Tradumàtica, Núm. 15 (2017) , p. 97-115 (Tradumàtica dossier)  
2.
8 p, 174.6 KB Cultural Localization : orientation and Disorientation in Japanese Video Games / Di Marco, Francesca (Università degli Studi di Perugia)
Què implica localitzar un videojoc japonès a una llengua europea? Mitjançant l'anàlisi d'alguns exemples de localització cultural, aquest article explora les possibilitats de l'adaptació dels videojocs i la feina multicompetencial del localitzador.
¿Qué implica la localización de un videojuego japonés a una lengua europea? A través del análisis de algunos ejemplos de localización cultural, este artículo explora las posibilidades de adaptación de los videojuegos y el trabajo multicompetencial del localizador.
What does it actually mean to localize a Japanese video game into a European language? Through the investigation of some cases of cultural localization, this essay will explore the potential of video game customization and the multifaceted work of the localizer.

2007
Tradumàtica, N. 5 (2007) p. 0-0  

Research literature 3 records found  
1.
10 p, 1.9 MB Implementación de formularios personalizables en uSell CRM / Ortiz Escarré, Ivan ; Benítez Fernández, Yolanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En este artículo se expone la implementación de un sistema de creación y personalización de campos adicionales para los diferentes formularios de la aplicación uSell CRM. Esta es una aplicación de gestión de la actividad comercial desarrollada por la empresa APP2U, la cual está disponible desde plataforma web, iOS y Android. [...]
This article discusses the implementation of a system in charge of the creation and customization of additional fields for the different forms of the uSell CRM application. This is a business activity manager developed by the company APP2u, which is available in web platform, iOS and Android. [...]
En aquest article s'exposa la implementació d'un sistema de creació i personalització de camps addicionals pels diferents formularis de l'aplicació uSell CRM. Aquesta és una aplicació de gestió de l'activitat comercial desenvolupada per l'empresa APP2U, la qual està disponible des de plataforma web, iOS i Android. [...]

2019-06-29
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
96 p, 2.3 MB Programari per a la personalització de motors de TA. Anàlisi de productes / Paillisse Vilanova, Nuria ; Martín Mor, Adrià, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
L'objectiu d'aquest Treball de Fi de Màster és analitzar programari que permet la personalització de motors de TA. Amb aquest propòsit s'han escollit 6 eines diferents (Machine Translation Training Tool, ModernMT, MTradumàtica, LetsMT, KantanMT i Microsoft Translation Hub) i s'ha investigat la seva instal·lació i el seu entrenament. [...]
El objetivo de este Trabajo de Fin de Máster es analizar software que permite la personalización de motores de TA. Con este propósito se han escogido 6 herramientas distintas (Machine Translation Training Tool, ModernMT, MTradumàtica, LetsMT, KantanMT y Microsoft Translation Hub) y se ha indagado acerca de su instalación y de su entrenamiento. [...]
The aim of this Master's Degree Dissertation is analyzing software that allows engine customization of Machine Translation. With this purpose 6 different tools (Machine Translation Training Tool, Mo-dernMT, MTradumàtica, LetsMT, KantanMT and Microsoft Translation Hub) have been chosen and their installation and their engine training have been explored. [...]

2018
Màster Universitari en Tradumàtica: Tecnologies de la Traducció [1350]
2 documents
3.
14 p, 1.7 MB SCORE FASTER : Aplicación multijugador en línea para fomentar la destreza y competitividad de los jugadores / Barquilla Gómez, Christian ; Benítez Fernández, Yolanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Este proyecto presenta como principal objetivo desarrollar una aplicación multijugador en línea que fomente la habilidad de los jugadores desde un modo competitivo. En ella, los jugadores de una misma partida compiten simultáneamente por obtener la mayor puntuación encestando una pelota en una canasta en un período de tiempo finito. [...]
The main objective of this project is to develop an online multiplayer application which encourages player's skill in a competitive way. In it, the players of the same match competes simultaneously for the highest score by throwing a ball inside of a basketball basket in a finite period of time. [...]
Aquest projecte presenta com a principal objectiu desenvolupar una aplicació multijugador en línia que fomenti l'habilitat dels jugadors des d'una manera competitiva. En ella, els jugadors d'una mateixa partida competeixen simultàniament per obtenir la millor puntuació encistellant una pilota en una cistella en un període de temps finit. [...]

2017-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.