Resultados globales: 3 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 1 registros
Materiales didácticos, Encontrados 2 registros
Artículos Encontrados 1 registros  
1.
10 p, 309.0 KB Cytoplasmic LSM-1 protein regulates stress responses through the insulin/IGF-1 signaling pathway in Caenorhabditis elegans / Cornes, Eric (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Porta-De-La-Riva, Montserrat (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Aristizábal-Corrales, David (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Brokate-Llanos, Ana María (Centro Andaluz de Biología del Desarrollo) ; García-Rodríguez, Francisco Javier (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Ertl, Iris (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Díaz, Mònica (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Fontrodona Montals, Laura (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Reis, Kadri (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Johnsen, Robert (Simon Fraser University. Department of Molecular Biology and Biochemistry) ; Baillie, David (Simon Fraser University. Department of Molecular Biology and Biochemistry) ; Muñoz, Manuel J. (Centro Andaluz de Biología del Desarrollo) ; Sarov, Mihail (Max Planck Institute of Molecular Cell Biology and Genetics (Dresden, Alemania)) ; Dupuy, Denis (Université Bordeaux) ; Cerón, Julián (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Genes coding for members of the Sm-like (LSm) protein family are conserved through evolution from prokaryotes to humans. These proteins have been described as forming homo- or heterocomplexes implicated in a broad range of RNA-related functions. [...]
2015 - 10.1261/rna.052324.115
RNA, Vol. 21 (september 2015) , p. 1544-1553  

Materiales didácticos Encontrados 2 registros  
1.
24 p, 468.4 KB Tipps für Deutsch als Fremdsprache Online. Deutsch als 1. und 2 Fremdsprache. Deutsch B, Deutsch C Onlinematerial für den Unterricht / Doerr, Emmanuel Jean André (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Material für virtuellen und hybriden Online Unterricht und Sprachenlernen in Deutsch als Fremdsprache. I. Tipps für das Deutsch als Fremdsprache-Online-Lernen zu Hause (allgemein; II. Online Quellen für Germanisten und Studierende der angewandten [±literarischen] Sprachstudien, der Literarischen und Verlagsorientierten Übersetzung aus dem Deutschen, sowie der Fachsprachen-Übersetzung (spezifisch).
Material for virtual and hybrid online teaching and language learning in German as a foreign language;I. Tips for learning German as a foreign language online at home (general); II. online resources for Germanists and students of applied [±literary] language studies, literary and publisher-oriented translation from German, and specialized language translation (specific).
Material para la enseñanza virtual e híbrida en línea y el aprendizaje de idiomas en alemán como lengua extranjera; I. Consejos para el alemán como lengua extranjera - aprendizaje en línea; I. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020 (Idioma B per a traductors i intèrprets (alemany). Materials docents)  
2.
86 p, 1.1 MB Lernziele Deutsch B. Adaptierung und Skalierung nach dem Gemeinsamen europäischen Referenzrahmen für Sprachen: Deutsch als 1. Fremdsprache der Übersetzung. Fächer Deutsch B1, B2, B3, B4 / Doerr, Emmanuel Jean André (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
This catalogue of learning objectives for German as 1st foreign and working language of translation focuses on the description of the general, language and communicative-linguistic competences and learning objectives necessary and achievable within the framework of the subject series. [...]
Este catálogo de objetivos de aprendizaje para el alemán como primera lengua extranjera y de trabajo de la traducción se centra en la descripción de las competencias generales, de lengua y comunicativas-lingüísticas y los objetivos de aprendizaje necesarios y alcanzables en el marco de la serie de asignaturas. [...]
Dieser Katalog der Lernziele für Deutsch als 1. Fremd- und Arbeitssprache der Übersetzung konzentriert sich auf die Beschreibung der im Rahmen der Fachreihe notwendigen und erreichbaren allgemeinen, sprachlichen und kommunikativ-linguistischen Kompetenzen und Lernziele. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020 (Idioma B per a traductors i intèrprets (alemany). Materials docents)  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.