Resultats globals: 7 registres trobats en 0.07 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 4 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 1 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
42 p, 613.6 KB Lingüística : la ciència del llenguatge / Balari, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
En aquest article es presenten els diversos aspectes d'una aproximació científica al llenguatge. Una de les principals conseqüències d'adoptar els principis metodològics propis de les ciències és que la lingüística no pot ser una ciència de les llengües, perquè, des d'aquesta perspectiva és impossible donar una definició objectiva de llengua. [...]
In this paper we sketch a number of issues pertaining to a scientific approach to the study of language. One of the main consequences of adopting the methodological principles typical of the sciences is that linguistics cannot be seen as a science of languages, because from this perspective it is impossible to provide an objective definition of language. [...]

2019 - 10.5565/rev/regroc.41
ReGroc : revista de gramática orientada a las competencias, Vol. 2 Núm. 1 (2019) , p. 1-42 (Articles)  
2.
47 p, 230.7 KB Speculations About Early Syntax : the Production of Wh-questions by Normally Developing French Children and French Children with SLI / Hamann, Cornelia (University of Oldenburg. Department of English)
This paper examines the spontaneous (and elicited) production of questions in 3 typically developing French children (1;8-2;10) and 11 French children with SLI (3;10-9;1). French has three types of constituent questions (Wh-in-situ, fronted Wh without inversion, fronted Wh with inversion) graded in syntactic complexity, allowing detailed investigation of syntactic competence. [...]
2006 - 10.5565/rev/catjl.82
Catalan journal of linguistics, V. 5 (2006) p. 143-189  

Documents de recerca 4 registres trobats  
1.
44 p, 750.5 KB L'Adquisició de l'elevació en Català : un experiment amb el verb semblar / Jo Galí, Sergi ; Gavarró Algueró, Anna, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
A la bibliografia es troba que, de la mateixa manera que es troba un retard en l'adquisició de les passives, en anglès també hi ha un retard en l'adquisició de les oracions amb elevació. Entre els autors que han proposat hipòtesis per tal d'explicar el retard en l'adquisició de les oracions amb elevació hi ha Wexler (2004) i Orfitelli (2012). [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022
Grau en Estudis d'Anglès i Català [1500]  
2.
54 p, 1.1 MB La Influència dels àlbums en el desenvolupament del llenguatge dels 0-3 anys / Romero Franco, Marina ; Correro Iglesias, Cristina, 1974-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
El present treball de final de grau s'emmarca dins de l'àmbit de recerca de la didàctica de la literatura infantil. Aquest estudi parteix de la premissa que la lectura compartida d'àlbums il·lustrats té múltiples beneficis sobre l'aprenentatge i desenvolupament dels infants, en àmbits com l'alfabetització, l'afectivitat o la cognició. [...]
El presente trabajo se enmarca en el ámbito de la didáctica de la literatura infantil. Este estudio parte de la premisa que la lectura compartida de álbumes ilustrados tiene múltiples beneficios sobre el aprendizaje y desarrollo de los niños, en ámbitos como son la alfabetización, la afectividad o la cognición. [...]
The present work is aimed in the field of the didactics of children's literature. This study starts from the premise that the shared reading of picture books has multiple benefits on children's learning and development, in areas such as literacy, affectivity or cognition. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2021
Grau en Educació Infantil [847]  
3.
58 p, 1.2 MB Disseny d'una eina d'anàlisi prosocial de protocols per l'atenció en Logopèdia d'infants d'entre 0 i 6 anys víctimes de violència masclista / Lagares Bustamante, Anna ; Escotorin, Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La Violència Masclista és un problema social i sanitari. Els logopedes, com altres professionals sanitaris, han de conèixer i aplicar els protocols d'intervenció quan atenen casos, d'infants testimoni i víctimes de Violència Masclista (VM). [...]
The Gender Violence is a social and sanitary problem. The speech therapists, like other sanitary professionals, have to meet and apply the protocols of intervention when attend cases, of children witness and victims of gender violence. [...]

2020
Grau en Psicologia [954]  
4.
10 p, 884.8 KB Videojocs educatius : millores d'una plataforma per a l'anàlisi de les estratègies utilitzades a un joc de tipus Tower Defense / Guiu Aula, David Domènec ; Hernandez-Sabaté, Aura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest treball busca canviar la perspectiva d'aprenentatge de les matemàtiques d'avui en dia. Les noves tecnologies obren una ample ventall de possibilitats que es poden utilitzar per canviar les metodologies d'aprenentatge actuals. [...]
Este trabajo busca modificar la perspectiva de aprendizaje de las matemáticas de hoy en día. Las nuevas tecnologías abren un amplio abanico de posibilidades que se pueden utilizar para cambiar las metodologías de aprendizaje actuales. [...]
This work seeks to change the perspective of learning mathematics today. New technologies open up a wide range of possibilities that can be used to change the current learning methodologies. The main objective of the project is to create a fun environment where students acquire knowledge through a Tower Defense game to help reinforce calculations of estimates, probabilities, geometric analysis and possible situations. [...]

2014-06-30
Enginyeria Informàtica [958]  

Documents gràfics i multimèdia 1 registres trobats  
1.
35.3 KB Lletra, Educació lingüistica i literària / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats ; Universitat Autònoma de Barcelona. LLETRA, Educació lingüística i literària ; Universitat de Barcelona
Captura de la pàgina web del Grup de Recerca LLETRA (2017 SGR 1728), acrònim format amb les inicials dels mots que designen els eixos de la seva activitat: Llengua, Literatura, Educació, Transferència, Recerca, Acció.
2017  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.