Resultats globals: 95 registres trobats en 0.03 segons.
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 59 registres trobats
Articles, 30 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 4 registres trobats
Multimèdia, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
336 p, 17.2 MB Memòria : desplegament de l'agenda 21 escolar. 2011-2012 / Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat ; Sant Cugat del Vallès (Catalunya). Ajuntament ; Servei Educatiu de Zona Vallès Occidental IV ; Grup de Treball Educació per la Sostenibilitat al Llarg de la Vida
El present volum recull les activitats realitzades en el marc del Programa Agenda 21 Escolar de Sant Cugat del Vallès durant el curs 2011-2012. Aquest programa es duu a terme amb la col·laboració de la Universitat Autònoma de Barcelona a través d'un conveni subscrit per ambdues institucions: la UAB i l'Ajuntament de Sant Cugat.
2012 (Monografies d'Educació per a la sostenibilitat a Sant Cugat del Vallès ; 13)  

Documents de recerca 59 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
81 p, 12.3 MB Reinventat la Tinença de Benifassà : creació i comunicació d’una idea de negoci per la zona / Jiménez Bel, Sara ; Júdez Fuentes, Samanta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La Tinença de Benifassà, subcomarca de Castelló situada al Baix Maestrat, està composta per un total de set pobles immersos en un paratge natural singular. Actualment aquestes set localitats es troben en una situació complexa, a causa de varis factors, que impliquen pels seus habitants diferents dificultats per seguir mantenint una vida confortable a la zona. [...]
La Tinença de Benifassà, subcomarca de Castellón situada al Bajo Maestrazgo, está constituida por un total de siete pueblos sumergidos en un paraje natural singular. Actualmente estas siete localidades se encuentran en una situación compleja, a causa de diferentes factores, que implican para sus habitantes diferentes dificultades para poder continuar manteniendo una vida confortable en la zona. [...]
Tinença de Benifassà, subregion of Castelló located at Baix Maestrat, consists on a total of seven towns which are immersed in a singular natural setting. Currently these seven towns find themselves in a complex situation, due to various factors, which are leading the inhabitants to difficulties to maintain a comfortable lifestyle in the region. [...]

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
113 p, 1.8 MB Achieving sustainability transitions : behavioral barriers, limits to green growth, and investments under uncertainty / Gazheli, Ardjan, autor ; Bergh, Jeroen C. J. M. van den, supervisor acadèmic ; Antal, Miklós, supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals
Está ampliamente aceptado que es necesaria una transición urgente hacia la sostenibilidad. El cómo hacer esa transición está intensamente en discusión. Está claro, sin embargo, que implicará grandes cambios radicales, socio-­‐técnicos, que van mucho más allá de enfoques tradicionales de políticas públicas. [...]
It is widely agreed that a transition to sustainability is urgently needed. How to make such a transition is strongly debated. It is clear, though, that it will involve radical, large-scale socio-technical changes that go well beyond traditional policy approaches. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
3.
237 p, 5.0 MB Evaluation of urban sustainability through the metabolic study of nutrient food flows : the case of the Grand Nador, Morocco, city-region / Dinarès Fernández, Marta ; Saurí i Pujol, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Rovira Val, Ma. Rosa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals
Por primera vez en la historia de la humanidad, una mayor proporción de la población global vive en áreas urbanas. En las próximas décadas, se espera que la mayor parte del crecimiento mundial previsto sea absorbido por las zonas urbanas costaneras del mundo en desarrollo, específicamente en las ciudades pequeñas y medianas así como en las zonas periféricas. [...]
For the first time in history a majority of the global population live in urban areas. In the coming decades, most of the world's population growth is expected to be absorbed by coastal urban areas -specifically in small and medium cities and urban peripheries- of the developing world. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
4.
623 p, 4.3 MB Parlar per avaluar en Educació per a la Sostenibilitat : anàlisi del discurs avaluatiu de mestres i educadors/es ambientals en contextos dialògics / Grau Roca, Pere ; Espinet Blanch, Mariona, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
En aquesta recerca s'analitza el discurs avaluatiu de mestres i educadors ambientals en contextos dialògics, així com la seva funcionalitat a l'hora de provocar canvis en activitats d'Educació per a la Sostenibilitat que giren al voltant de l'agroecologia escolar. [...]
In this research we analyse the evaluative discourse of teachers and environmental educators within dialogical contexts and their functionality to trigger changes in education for sustainability activities in scholar agroecology. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
5.
52 p, 1.7 MB Un archipiélago 100% renovable : reportaje sobre las energías limpias en Canarias / Corte Araguás, Beatriz del ; Ramentol, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El periodisme ambiental és una especialització poc consolidada i poc tractada. La seva naturalesa heterogènia fa que la figura del periodista ambiental sigui de concepció difusa. Aquests professionals disposen d'una responsabilitat social en els mitjans de comunicació pel que fa a la difusió de continguts per a una consciència socioambiental. [...]
El periodismo ambiental es una especialización poco consolidada y poco tratada. Su naturaleza heterogénea hace que la figura del periodista ambiental sea de difusa concepción. Estos profesionales disponen de una responsabilidad social en los medios de comunicación en cuanto a la difusión de contenidos para una conciencia socio ambiental. [...]
Environmental Journalism has small consolidation as specialisation. Its heterogeneous nature makes a diffuse conception of the figure of the environmental journalist. These professionals have a social responsibility in the media regarding the dissemination of content diffusion for a social and environmental conscience. [...]

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
294 p, 6.4 MB Re-pensar el petróleo o actuar como de costumbre / Gallardo Fierro, Lucía ; Subirats, Joan, dir. ; Lemkow, Louis, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals
El Yasuní es considerado como una de las áreas de más biodiversidad en el planeta. Sin embargo, existen al menos cuatro campos petroleros dentro del Yasuní y el único campo que no ha sido explotado es el Ishpingo-Tambococha-Tiputini (ITT). [...]
The Yasuní is located in one of the most bio diverse plot of the world so its ecological metabolism is so unique. Besides, the Yasuní National Park, is considered as one of the areas of greatest biodiversity of the planet. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
7.
287 p, 3.9 MB Uncovering REDD+ readiness in Mexico : actors, discourses and benefit-sharing / Špirić, Jovanka ; Corbera, Esteve, dir. ; Reyes-García, Victoria, dir. ; Porter-Bolland, Luciana, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals
La Reducción de Emisiones por Deforestación y Degradación forestal, además de la conservación, el manejo sostenible de bosques y aumento de reservas de carbón forestal (RE31+) es un mecanismo de política internacional que busca mitigar el cambio climático y, a su vez, aliviar la pobreza y contribuir a la conservación de biodiversidad en los países en desarrollo. [...]
Reducing Emissions from Deforestation and forest Degradation, plus conservation, sustainable management of forests and enhancement of forest carbon stocks (REDD+) is an international policy mechanism that seeks to mitigate climate change, while potentially alleviating poverty and contributing towards biodiversity conservation in developing countries. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
8.
287 p, 5.0 MB Competències professionals en educació per a la sostenibilitat des de la complexitat : plantejament i instrument d'avaluació / Garcia, Rosa (Garcia Segura) ; Fonolleda Riberaygua, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Junyent i Pubill, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
La tesi doctoral Competències professionals en Educació per a la Sostenibilitat des de la complexitat: plantejament i instrument d'avaluació té per finalitat analitzar la mobilització de competències professionals en Educació per a la Sostenibilitat (ES) dels docents del Camp d'Aprenentatge Monestirs del Cister (CdAMC). [...]
The doctoral thesis Professional competences in Education for Sustainability from Complexity: approach and assessment tool aims to analyze the mobilization of teachers' competencies in Education for Sustainability (ES) in the case of the Learning Field of Cistercian Monasteries (CdAMC). [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
9.
228 p, 6.4 MB Towards new forms of learning : exploring the potential of participatory theatre in sustainability science / Heras López, María ; Tàbara, J. David 1964- (Joan David) ; Lemkow, Louis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals
Frente a las limitaciones de la ciencia convencional para abordar la complejidad y los retos del cambio socio-ambiental global, la ciencia de la sostenibilidad emerge como un enfoque científico estratégico. [...]
In face of the challenges posed by global socio-environmental change, participatory sustainability science emerges as a strategic scientific approach linking multiple sources of knowledge with action in specific contexts to foster transitions towards sustainability. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
10.
211 p, 1.6 MB El propósito de vida en la Comunidad Intencional : la transformación personal para el cambio micro-social / Silvestri Lombardo, María Laura ; Montenegro Martínez, Marisela, dir ; Martínez Guzmán, Francisco Antar, dir ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social
Las comunidades intencionales (CI) se presentan como una alternativa al sistema global capitalista: al individualismo y consumismo se responde con modos de vida sostenibles. Esta definición genérica parte de la condición de un propósito en torno del cual se congrega un grupo de personas. [...]
The intentional communities (CI) originate as an alternative to the global capitalist system: the sustainable lifestyles as an answer to individualism and consumerism. This generic definition is the purpose around which a group of people build its common life. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  

Documents de recerca : 59 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Articles 30 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
22 p, 992.3 KB Oportunidades de aprendizaje en temáticas ambientales brindadas por el currículum nacional de ciencias de Chile / Navarro Ciudad, Marianela Beatriz (Universidad de Los Andes (Xile). Centro de Investigación en Educación y Aprendizaje)
El objetivo del trabajo es evaluar en qué medida el currículum nacional de ciencias de Chile brinda oportunidades de alfabetización científica en temas ambientales. Para ello se efectuó un análisis de contenido de documentos curriculares, utilizando la metodología del estudio de oportunidades en matemáticas y ciencias (SMSO) y utilizando como referente los contenidos de medio ambiente que PISA evalúa. [...]
L'objectiu del treball és avaluar en quina mesura el currículum nacional de ciències de Xile brinda oportunitats d'alfabetització científica en temes ambientals. Per a això es va efectuar una anàlisi de contingut de documents curriculars, utilitzant la metodologia de l'estudi d'oportunitats en matemàtiques i ciències (SMSO) i utilitzant com a referent els continguts de medi ambient que PISA avalua. [...]
The aim of the current study is to evaluate to what extent Chile's national science currículum offers scientific literacy opportunities related to the environment. A content analysis of curricular documents was carried out using the Survey of Mathematics and Science Opportunities methodology (SMSO) and using the environmental contents that are evaluated by PISA as a reference. [...]

2017 - 10.5565/rev/ensciencias.1961
Enseñanza de las ciencias, Vol. 35 Núm. 3 (2017) , p. 107-127 (Investigaciones Didácticas)  
2.
19 p, 460.3 KB Actividades productivas y legislación ambiental : análisis de su relación y resultados desde el metabolismo social en las regiones Atlántico/Caribe y Chorotega de Costa Rica. 1950-2015 / Blanco Obando, Edgar Eduardo (Universidad de Costa Rica)
En el presente artículo se evidencia que desde la segunda mitad del siglo XX en las regiones costarricenses Atlántico/Caribe y Chorotega se han desarrollado modelos productivos basados en el consumo intensivo de los recursos naturales, responsables de un severo daño al ambiente. [...]
Al present article s'evidencia que des de la segona meitat del segle XX a les regions costarricenses d'Atlántico/Carib i Chorotega s'han desenvolupat models productius basats en el consum intensiu dels recursos naturals, responsables d'un greu dany a l'ambient. [...]
Since 1950, it has been developed in Atlántico/Caribe and Chorotega regions in Costa Rica, different production systems that have caused important issues in local nature. Although Costa Rica has built a large environmental legislation to control productive activities and conserve nature, this has not been completely accomplished, so agricultural and touristic activities have operated practically out of law. [...]

2017
Rúbrica contemporánea, Vol. 6 Núm. 11 (2017) , p. 115-133 (Articles)  
3.
5 p, 1.9 MB Una propuesta para ambientalizar el currículum / Calafell, Genina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Junyent i Pubill, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
La escuela debe capacitar al alumnado para que comprenda el mundo desde una visión global y compleja. Para ello, en este artículo los autores nos presentan una propuesta fundamentada en lo que se denomina una idea vector, que orienta y vertebra la acción educativa y las esferas, elementos y estrategias que la concretan en la práctica.
2015
Cuadernos de pedagogía, Num. 460 (2015) , p. 56-60  
4.
5 p, 1.8 MB Retos y oportunidades en la ambientalización curricular / Granados Sánchez, Jesús (Glasgow University) ; Junyent i Pubill, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
El término "ambientalizar" apareció inicialmente relacionado con la Educación Ambiental y especialmente con la consideración e introducción de la variable ambiental. Hoy, el término se vincula a la incorporación de la sostenibilidad. [...]
2015
Cuadernos de pedagogía, Num. 460 (2015) , p. 48-52  
5.
3 p, 64.5 KB La selecció de tècniques i cultius pot determinar l'impacte ambiental i econòmic dels horts en terrat / Sanyé Mengual, Esther (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambiental)
Investigadors del Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals (ICTA) de la UAB, en col·laboració amb el Departament de Ciències Agràries de la Universitat de Bolonya, analitzen els impactes ambientals i els costos econòmics de la producció d'aliments en horts comunitaris en terrat des d'una perspectiva quantitativa. [...]
2016
UAB divulga, Febrer 2016  
6.
3 p, 140.3 KB Com veuen les competències en Educació per al Desenvolupament Sostenible els futurs docents? / Cebrián, Gisela (Universidad Camilo José Cela) ; Junyent i Pubill, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Un estudi ha explorat la percepció de les competències de l'Educació per al Desenvolupament Sostenible (EDS) en 32 estudiants del grau d'educació primària. Els resultats mostren quins aspectes jutgen com a més importants en EDS els futurs docents, els quals gairebé no valoren elements considerats importants pels experts en el tema. [...]
2015
UAB divulga, Novembre 2015  
7.
21 p, 226.0 KB Urban metabolism : a review of recent literature on the subject / Dinarès, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
Urban areas are the primary habitat for a majority of the global population. The development of cities not only entails a fundamental change in human settlement patterns but also a dramatic transformation of the physical environment. [...]
Les àrees urbanes són el principal hàbitat de la majoria de la població mundial. El desenvolupament de les ciutats no sols implica un canvi essencial en els patrons d’assentament humans, sinó també una dramàtica transformació del medi físic. [...]
Las áreas urbanas son el principal hábitat de la mayoría de la población mundial. El desarrollo de las ciudades no solo implica un cambio fundamental en los patrones de asentamiento humano, sino también una dramática transformación del entorno físico. [...]
Les zones urbaines constituent l’habitat principal de la majorité de la population mondiale. Le développement des villes implique non seulement un changement fondamental dans les schémas d’établissement humain, mais aussi une transformation radicale de l’environnement physique. [...]

2014 - 10.1234/no.disponible.a.RACO.291318
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 60 Núm. 3 (octubre-desembre 2014) , p. 551-571  
8.
24 p, 653.9 KB Making sense of sustainability, energy policies and citizens' related domestic behaviour : a case study in Germany / Konrad, Wilfried (Dialogik Institute (Stuttgart))
The objective of this paper is to illustrate the main results of a German case study on citizen awareness and habits regarding sustainability, energy consumption and related public policies. A specific methodological tool, called STAVE, has been developed in order to create evidence about citizens’ daily energy-related behaviour at home and to investigate their motives, activities and obstacles as to saving energy. [...]
La finalitat d’aquest article és il·lustrar els principals resultats d’un estudi de cas sobre els coneixements i hàbits d’una mostra de persones a Alemanya pel que fa al consum domèstic d’energia i les polítiques públiques relacionades amb la sostenibilitat. [...]
La finalidad de este artículo es ilustrar los principales resultados de un estudio de caso sobre los conocimientos y hábitos de una muestra de personas en Alemania con respecto al consumo doméstico de energía y las políticas públicas relacionadas con la sostenibilidad. [...]

2015 - 10.5565/rev/papers.2230
Papers : revista de sociologia, Vol. 100 Núm. 4 (octubre-desembre 2015) , p. 453-476 (Artículos de monográfico)  
9.
16 p, 506.3 KB Consideraciones de la Educación Ambiental no Formal para generar un Modelo Educativo / Villadiego Lorduy, Jorge (Universidad de la Guajira (Colòmbia)) ; Huffman-Schwocho, Dennis (Instituto Tecnológico de Costa Rica) ; Cortecero Bossio, Adolfo (Fundación Kontiqui (Colòmbia)) ; Velez Vargas, Jairo (Instituto Geográfico Agustín Codazzi (Colòmbia)) ; Baloco Quintero, Karol (Fundación Salud Mental para Todos (Colòmbia))
El propósito de este artículo es debatir sobre las diversas concepciones de la educación ambiental no formal, así como el desarrollo de una apreciación al modelo económico actual basado en la superproducción y superconsumo para unos pocos y la escasez para la mayoría; al igual que los elementos o ejes sobre los que se podría estructurar un modelo de educación ambiental no formal y participativa y las diferencias existentes entre crecimiento económico y desarrollo. [...]
The purpose of this paper is to discuss various conceptions of non-formal environmental education as well as to develop an appreciation of the current economic model based on overproduction and overconsumption for a few and scarcity for the majority. [...]

2014
Revibec : revista de la Red Iberoamericana de Economia Ecológica, Vol. 23 (Diciembre 2014) , p. 31-46  
10.
19 p, 205.9 KB Estratègies de comunicació del risc i modificació de pautes de comportament : més enllà del model del dèficit / Espluga, Josep 1964- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Prades, Ana (Centro de Investigaciones Energéticas, Medioambientales y Tecnológicas (Espanya)) ; Boso i Gaspar, Àlex (Centro de Investigaciones Energéticas, Medioambientales y Tecnológicas (Espanya))
En aquest article es descriu l’evolució de la investigació sobre percepció i comunicació del risc, tot mostrant com es va passar d’una concepció unidireccional, en la qual s’interpretava que el públic era ignorant i per tant havia de ser informat correctament pels experts, a les tendències contemporànies on s’entén que les definicions del risc i de les mesures correctores s’haurien d’elaborar mitjançant un diàleg entre experts i ciutadans. [...]
This article describes the evolution of research on risk perception and communication. The article shows how communication practices have moved away from a one-way concept, in which the public is held to be unaware of said risks and therefore need to be informed by experts, towards contemporary trends that recognise the need to develop a dialogue between experts and citizens. [...]

2012 - 10.2436/20.3008.02.23
Periodística, Núm. 14 (2012) , p. 25-43  

Articles : 30 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 4 registres trobats  
1.
1 p, 430.2 KB V Seminario Internacional Comunicación, desarrollo y derechos humanos: la agenda 2030
Investigadors, professors i professionals de la comunicació van participar el 15 de novembre de 2016 en un Seminari Internacional sobre el paper de la comunicació i dels comunicadors per aconseguir els Objectius de Desenvolupament Sostenible inclosos en l'Agenda 2030 de Nacions Unides. [...]
2016
Seminario Internacional Comunicación, Desarrollo y Derechos Humanos: la Agenda 2030. Bellaterra, : 2016  
2.
1 p, 1.1 MB Policy addressing climate change & learning about consumer behaviour and everyday life : PACHELBEL / Prades, Ana (Centro de Investigaciones Energéticas, Medioambientales y Tecnológicas (Espanya)) ; Espluga, Josep, 1964- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Horlick-Jones, Tom (Cardiff University) ; Rosenhead, Jonathan (London School of Economics) ; Poumadère, Marc (Institut Symlog (França)) ; Konrad, Wilfried (Dialogik (Alemanya)) ; Enander, Ann (Swedish National Defence College) ; Constantin, Marian (Meda research) ; Medina, Beatriz (Amphos 21 (Espanya)) ; Barnett, Julie (Brunel University)
The main objective of PACHELBEL is the development, trialling and operationalisation of a tool called STAVE, which will be designed to support the work of policy-making for sustainability in real-world settings. [...]
L’objectiu principal del projecte PACHELBEL és desenvolupar, provar i operacionalitzar un instrument anomenat STAVE (Systematic Tool for Behavioural Assumption Validation and Exploration), que haurà de servir per a donar suport als dissenyadors de polítiques públiques ambientals i per la sostenibilitat. [...]

2010
2 documents
3.
70 p, 411.2 KB Aula d'Ecologia : cicle de conferències 2001 / Àvila i Castells, Anna (Centre de Recerca Ecològica i Aplicacions Forestals) ; Terradas, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Aula d'Ecologia
Bellaterra : Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona, 2002 (Ecologia 20.) (Ciència i tècnica ; 20) (Ciència i tècnica. Ecologia)

Ecologia de l'artificialitat / Oriol Bohigas. - L'inici del fenomen urbà / Isabel Rodà. - Democràcia, globalització i medi ambient / Fèlix Ovejero. - Estratègies territorials de conservació davant l'acceleració de processos destructors / Josep M. Mallarach. - L'observació de canvis ambientals per mitjà dels estanys d'alta muntanya / Jordi Catalán. - Residus i territori / Ferran Relea. - Diversitat i estratègia evolutiva humana / Jaume Bertranpetit. - La protecció d'espais en la nova economia rural / Joan Cals. - El canvi global i els usos del sòl / David Saurí. - L'espai metropolità barceloní: reptes i limitacions ambientals / Pilar Andrés. - Administració pública i agents privats en la gestió del territori / Josep Maria Vila d'Abadal. - La teledetecció i els sistemes d'informació geogràfica / Xavier Pons.  

4.
131 p, 6.3 MB Aula d'Ecologia : cicles de conferències 1999 i 2000 / Castells, Eva (Centre de Recerca Ecològica i Aplicacions Forestals) ; Terradas, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Aula d'Ecologia
Bellaterra : Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona, 2001 (Ecologia 19.) (Ciència i tècnica ; 19) (Ciència i tècnica. Ecologia)  

Multimèdia 1 registres trobats  
1.
3.0 KB Economia ecològica i ecologia industrial: el treball de Robert U. Ayres / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició sobre Robert U. Ayres, un dels pioners en el camp del desenvolupament sostenible des del punt de vista del metabolisme industrial. En la seva llarga trajectòria també ha treballat en camps com l'anàlisi de les externalitats del sistema productiu, l'eco-reestructuració, el canvi climàtic, etc.
2002 (Exposicions bibliogràfiques (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials))  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.