1.
|
177 p, 11.0 MB |
Plan de Comunicación en RSC : caso IKEA
/
Dengra Soria, Laura Gracia ;
Domínguez Garcia, Carla ;
Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Pla de comunicació en matèria de Responsabilitat Social Corporativa per a l'empresa IKEA Ibérica. Es tracta de potenciar els valors en sostenibilitat i responsabilitat d'IKEA per donar-li major visibilitat en aquest àmbit, i trascendir en la RSC per convertir-se en un referent de l'educació sostenible a Espanya. Plan de comunicación en materia de Responsabilidad Social Corporativa para la empresa IKEA Ibérica. Se trata de potenciar los valores en sostenibilidad y responsabilidad de IKEA para darle mayor visibilidad en este ámbito, y trascender en la RSC para convertirse en un referente de la educación sostenible en España. Communication plan on Corporate Social Responsibility for IKEA Ibérica. It is about enhancing the sustainability and responsibility values of IKEA to give it greater visibility in this area, and transcending CSR to become a benchmark for sustainable education in Spain.
2020 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
2.
|
277 p, 66.1 MB |
Lebasy.studio : Creació d'una marca de moda sostenible
/
Codina Clavaguera, Adriana ;
Cara Ibar, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball de fi de grau consisteix en crear una marca de moda basada en la sostenibilitat que sigui una alternativa al model de negoci del "Fast fashion". La marca es crea amb la finalitat de no generar residus, sinó reutilitzar els que ja hi ha, donant-los una segona vida. [...] El trabajo de fin de grado consiste en crear una marca de moda basada en la sostenibilidad que sea una alternativa al modelo de negocio del "fast fashion". La marca se crea con el fin de no generar residuos, sino reutilizar los que ya hay, dándoles una segunda vida. [...] The final degree work consists of creating a fashion brand based on sustainability that is an alternative to the fast fashion business model. The brand is created in order not to generate waste, but to reuse those that already exist, giving them a second life. [...]
2020 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
3.
|
|
Modelo de asociatividad para el desarrollo sostenible de territorios indígenas de la Amazonía Ecuatoriana : el caso del Pueblo Kichwa Rukullakta.
/
Veloz Jaramillo, Gloria Elizabeth, autor. ;
Tulla i Pujol, Antoni F. 1945- (Antoni Francesc), supervisor acadèmic. ;
Vera, Ana, 1973- supervisor acadèmic. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Geografia
Les activitats productives que sostenen als territoris comunitaris indígenes de la Amazònia equatoriana depenen principalment de la producció agrícola dels seus predis, cosa que resulta insostenible si considerem que compten amb terrenys comunitaris ben delimitats, tenen o limiten amb boscos primaris, alguns inaccessibles per la seva topografia, i compta amb una població dispersa i creixent que redueix cada vegada més l'àrea de cultiu familiar. [...] Las actividades productivas que sostienen a los territorios comunitarios indígenas de la Amazonía ecuatoriana dependen principalmente de la producción agrícola de sus predios, lo cual resulta insostenible si consideramos que cuentan con terrenos comunitarios bien delimitados, tienen o limitan con bosques primarios algunos inaccesibles por su topografía, y cuenta con una población dispersa y creciente que reduce cada vez más el área de cultivo familiar. [...] The productive activities of the indigenous communities of the Ecuadorian Amazon depend mainly on the agricultural production of their “predios”, which is unsustainable if we consider that they have well-defined community lands, have or limit themselves with primary forests, some inaccessible to their topography, and has a dispersed and growing population that increasingly reduces the area of family farming. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020.
|
|
4.
|
|
5.
|
|
6.
|
|
7.
|
127 p, 2.6 MB |
L'agricultura urbana a l'àrea metropolitana de Barcelona. Un estudi de casos
/
Giner Coté, Jordi ;
Tulla Pujol, Francesc Antoni ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
El següent treball analitza la situació de l'agricultura urbana a l'àrea metropolitana de Barcelona (AMB) a través d'un estudi de casos. Amb una metodologia mixta de dades quantitatives i qualitatives, s'analitza el tipus d'agricultor urbà actual (tant el professional com el que s'hi dedica per oci), com s'organitza i quin és el seu paper dins del model de ciutat sostenible. [...] El siguiente trabajo analiza la situación de la agricultura urbana en el área metropolitana de Barcelona (AMB) a través de un estudio de casos. Con una metodología mixta de datos cuantitativos y cualitativos, se analiza el tipo de agricultor urbano actual (ya sea el que se dedica profesionalmente o por ocio), cómo se organiza y cuál es su papel dentro del modelo de ciudad sostenible. [...] The following work analyzes the situation of urban agriculture in the metropolitan area of Barcelona (AMB) through a case study. With a mixed methodology of quantitative and qualitative data, the type of current urban farmer is analyzed (whether it is professionally or leisurely), how it is organized and what is its role within the sustainable city model. [...]
2019
|
|
8.
|
|
9.
|
|
10.
|
282 p, 24.2 MB |
La Responsabilitat Social Corporativa en marques de moda de luxe i baix cost
/
Corbalán Santos, Marta ;
Barrio Fraile, Estrella, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest TFG consisteix en una investigació en forma d'estudi de cas sobre la gestió i la comunicació de la Responsabilitat Social Corporativa de les marques de la indústria de la moda. Per a dur a terme l'estudi s'han escollit dues marques de moda: una de luxe, Burberry, i una de baix cost, H&M, per tal de comparar quines diferències existeixen entre elles a nivell de RSC. Este TFG consiste en una investigación en forma de estudio de caso sobre la gestión y la comunicación de la Responsabilidad Social Corporativa de las marcas de moda de la indústria de la moda. Para llevar a cabo el estudio se han escogido dos marcas de moda: una de lujo, Burberry, y una de bajo coste, H&M, con tal de comparar qué diferencias existen entre ellas a nivel de RSC. This final thesis consists of a research shaped as a study case about the management and communication of the Corporate Social Responsibility of fashion industry brands. To carry out this case study, two fashion brands have been chosen: a luxury brand, Burberry, and a low-cost brand, H&M, in order to compare the differences between in therms of CSR.
2019 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|