Resultados globales: 714 registros encontrados en 0.01 segundos.
Artículos, Encontrados 261 registros
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 6 registros
Publicaciones periódicas, Encontrados 2 registros
Libros y colecciones, Encontrados 9 registros
Documentos de investigación, Encontrados 426 registros
Materiales didàcticos, Encontrados 7 registros
Documentos gráficos y multimedia, Encontrados 2 registros
Fondos personales e institucionales, Encontrados 1 registros
Artículos Encontrados 261 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
10 p, 817.3 KB Oral Meloxicam Administration in Sows at Farrowing and Its Effects on Piglet Immunity Transfer and Growth / Navarro Vives, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Mainau Brunsó, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; de Miguel, Ricardo (Universidad de Zaragoza. Departmento de Patologia Animal) ; Temple, Déborah (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Salas, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Manteca Vilanova, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments)
Many factors can lead to an inadequate development of piglets during their first days of life, including poor maternal behavior, which can be due to pain caused by farrowing, and reduced colostrum ingestion. [...]
2021 - 10.3389/fvets.2021.574250
Frontiers in Veterinary Science, Vol. 8 (february 2021)  
2.
43 p, 1.5 MB Management and Feeding Strategies in Early Life to Increase Piglet Performance and Welfare around Weaning : a review / Blavi Josa, Laia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Solà Oriol, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Llonch, Pol (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; López Vergé, Sergi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Martín Orúe, Susana M (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Pérez Hernández, José Francisco (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments)
The performance of piglets in nurseries may vary depending on body weight, age at weaning, management, and pathogenic load in the pig facilities. The early events in a pig's life are very important and may have long lasting consequences, since growth lag involves a significant cost to the system due to reduced market weights and increased barn occupancy. [...]
2021 - 10.3390/ani11020302
Animals, Vol. 11 Núm. 2 (2021) , p. 302  
3.
16 p, 149.5 KB Concepciones de planificación en la formación profesional para el empleo : la importancia de la experiencia profesional / Ros-Garrido, Alicia (Universidad de Valencia)
Este artículo presenta los resultados de una investigación que pertenece al grupo de estudios sobre el conocimiento del profesorado. Tiene como objetivos explorar las concepciones de planificación del profesorado y del personal gestor de la formación profesional para el empleo y analizar similitudes y divergencias entre las mismas, puesto que ambos son agentes que participan en los procesos de planificación en esta formación. [...]
Aquest article presenta els resultats d'una investigació que pertany al grup d'estudis al voltant del coneixement del professorat. Té com a objectius explorar les concepcions de planificació del professorat i del personal gestor de la formació professional per a l'ocupació i analitzar les similituds i les divergències que hi ha entre elles, atès que tots dos són agents que participen en els processos de planificació en aquesta formació. [...]
This article presents the results of a research study carried out in the field of teacher knowledge. The objectives are to explore vocational education teachers and managers' conceptions of planning and to analyze the similarities and differences between them. [...]

2021 - 10.5565/rev/educar.1187
Educar, Vol. 57 Núm. 1 (2021) , p. 65-80 (Monográfico)  
4.
17 p, 443.2 KB Play as a stimulator for the development of children with West syndrome and other epileptic encephalopathies at early ages / Del Toro Alonso, Víctor (Universidad Complutense de Madrid) ; Gútiez Cuevas, Pilar (Universidad Complutense de Madrid) ; Torres González, José Antonio (Universidad de Jaén)
Games can be an ideal tool to stimulate the development of children aged 0 to 6 years with West syndrome (Del Toro, 2013). This study aims to provide an overview of intervention through play in children with epileptic encephalopathies, starting with knowledge of its development and ending with an intervention model for this population. [...]
El juego puede ser una herramienta ideal para estimular el desarrollo de los niños con síndrome de West entre 0 y 6 años de vida (Del Toro, 2013). Este trabajo aporta una perspectiva global de la intervención a través del juego en niños con encefalopatías epilépticas, partiendo del conocimiento de su desarrollo y terminando con un modelo de intervención con esta población. [...]
El joc pot ser una eina ideal per estimular el desenvolupament dels infants amb síndrome de West entre 0 i 6 anys de vida (Del Toro, 2013). Aquest treball aporta una perspectiva global de la intervenció a través del joc en nens amb encefalopaties epilèptiques, partint del coneixement del seu desenvolupament i arribant a un model d'intervenció per a aquesta població. [...]

2021 - 10.5565/rev/educar.1145
Educar, Vol. 57 Núm. 1 (2021) , p. 155-171 (Temas de investigación)  
5.
15 p, 123.9 KB The Meaning of Mission Statements to School Practice and Professional Development : an Interpretative Phenomenological Analysis / Ransom, Bradley (University of Roehampton (London) Online) ; Vlachopoulos, Dimitrios (Amsterdam University of Applied Sciences)
While mission statements (MSs) are included in schools often due to governing policy, evidence suggests they remain underutilized by leaders. Scant research is undertaken with regard to school mission statements and how these affects daily practice. [...]
Si bien las declaraciones de misión (DM) se incluyen en las escuelas a menudo debido a la política de gobierno, la investigación actual subraya que los líderes siguen subutilizándolas. El presente estudio fenomenológico explora la medida en que las DM y el desarrollo profesional influyen en la práctica diaria de las escuelas tanto para los líderes escolares como para el profesorado. [...]
Si bé les declaracions de missió (DM) s'inclouen en les escoles sovint a causa de la política de govern, la investigació actual subratlla que els líders continuen subutilitzant-les. El present estudi qualitatiu fenomenològic explora la mesura en què les DM i el desenvolupament professional influeixen en la pràctica diària de les escoles tant per als líders escolars com per al professorat. [...]

2021 - 10.5565/rev/educar.1126
Educar, Vol. 57 Núm. 1 (2021) , p. 49-63 (Monográfico)  
6.
16 p, 1.2 MB Teaching about sustainable consumption with sustainable tools / Knight, Janine (Universitat Internacional de Catalunya)
This paper focuses on the topic of sustainable consumption in order to support teacher trainers and future primary teachers in planning and integrating Education for Sustainable Development (ESD) competencies within their classes. [...]
Aquest article se centra en el tema del consum sostenible per tal de donar suport als formadors de mestres i futurs mestres de primària en la planificació i integració de les competències en Educació per al Desenvolupament Sostenible (EDS) dins de les seves classes. [...]
Este artículo se centra en el tema del consumo sostenible para dar apoyo a los formadores de maestros y futuros maestros de primaria en la planificación e integración de las competencias en Educación para el Desarrollo Sostenible (EDS) dentro de sus clases. [...]

2021 - 10.5565/rev/clil.41
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 4 Núm. 1 (2021) , p. 19-34 (Innovació i transmissió de coneixement)  
7.
24 p, 330.4 KB Procesos de centralización urbana : factores individuales y tipologías metropolitanas / Torrado, José Manuel (Universidad de Granada. Departamento de Sociología) ; Duque Calvache, Ricardo (Universidad de Granada. Departamento de Sociología) ; Palomares-Linares, Isabel (Universidad de Granada. Departamento de Sociología)
La vuelta a la ciudad constituye un fenómeno de gran interés. Algunos individuos y hogares buscan la centralidad, pese a que la tendencia general continúa siendo la expansión hacia lo suburbano. [...]
El retorn a la ciutat constitueix un fenomen de gran interès. Alguns individus i llars busquen la centralitat, tot i que la tendència general continua sent l'expansió a espais suburbans. La nostra aportació consisteix a connectar els plantejaments dels estudis sobre comportament residencial amb les explicacions de la recuperació dels municipis centrals per valorar fins a quin punt les teories expliquen la realitat de les ciutats metropolitanes espanyoles. [...]
The return to the city constitutes a phenomenon of great interest. Some individuals and households seek centrality, although the general trend continues to be suburbanization. Our contribution aims to relate studies on residential behavior to those addressing the recovery of the central urban districts in order to ascertain whether these theories correctly explain the reality of Spanish metropolitan cities. [...]
Le retour en ville constitue un phénomène de grand intérêt. Certains individus et ménages recherchent la centralité, bien que la tendance générale reste l'expansion vers les banlieues. Notre contribution consiste à relier les approches des études sur le comportement résidentiel aux explications de la reprise des communes centrales afin d'évaluer dans quelle mesure les théories expliquent la réalité des métropoles espagnoles. [...]

2020 - 10.5565/rev/dag.568
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 66 Núm. 3 (2020) , p. 649-672 (Articles)  
8.
20 p, 846.1 KB Comment la ponctuation se développe-t-elle chez les élèves? : Une revue systématique des recherches empiriques en classe de français langue d'enseignement / Arseneau, Rosianne (Université du Québec à Montréal)
How does punctuation in the texts of primary and secondary students develop? For example, in what order do the different signs be mastered in the written productions (in the absence of a particular didactic intervention)? The systematic review of empirical research proposed here lists 15 studies on the development of punctuation among elementary and secondary students (6 to 17 years old) in French as a language of instruction. [...]
Com es desenvolupa la puntuació en textos d'alumnes de primària i secundària? Per exemple, en quin ordre apareixen ben emprats els diferents signes en les produccions escrites (en absència d'una intervenció didàctica concreta)? La revisió sistemàtica de la recerca empírica proposada aquí llista 15 estudis sobre el desenvolupament de la puntuació en alumnes de primària i secundària (de 6 a 17 anys) a la classe de francès com a primera llengua. [...]
¿Cómo se desarrolla la puntuación en los textos de alumnos de primaria y secundaria? Por ejemplo, ¿en qué orden aparecen los diferentes signos usados correctamente en las producciones escritas (en ausencia de una intervención didáctica particular)? La revisión sistemática de la investigación empírica propuesta aquí lista 15 estudios sobre el desarrollo de la puntuación en alumnos de primaria y secundaria (de 6 a 17 años) en la clase de francés como primera lengua. [...]
Comment la ponctuation dans les textes des élèves du primaire et du secondaire se développe-t-elle? Par exemple, dans quel ordre les différents signes apparaissent-ils maitrisés dans les productions écrites (en l'absence d'une intervention didactique particulière)? La revue systématique des recherches empiriques proposée ici recense 15 études portant sur le développement de la ponctuation chez les élèves du primaire et du secondaire (6 à 17 ans) en classe de français langue d'enseignement. [...]

2020 - 10.5565/rev/jtl3.850
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 13 Núm. 3 (august-september 2020) , e850 (Articles)  
9.
18 p, 820.9 KB Le cercle pédagogique : pour développer les savoirs et les pratiques d'enseignement en grammaire actuelle / Giguère, Marie-Hélène (Université du Québec à Montréal) ; Fonds de Recherche Québcois Société et Culture (Ministère de l'Enseignement du Loisir et du Sport; Robert David, Université de Montréal)
Cette étude porte sur les effets de la mise en œuvre d'un dispositif de développement professionnel appelé «cercle pédagogique» sur les pratiques effectives des enseignants participants. Des observations sur vidéo, réalisées dans la classe des participants, avant et après la formation d'une durée d'un an ont permis de constater que la majorité des enseignants a développé, d'une part, des savoirs grammaticaux acquis lors de la formation, soit un métalangage et un raisonnement grammatical et, d'autre part, des pratiques pédagogiques liées au cadre conceptuel de la didactique de la grammaire actuelle. [...]
This study looks at the effects of implementing a professional development device called "teaching community" on the participating teachers' practices. Video observations made in the participants' classrooms before and after the one-year project revealed that the majority of teachers developed both their grammatical knowledge (use of metalanguage and grammatical reasoning) and their teaching practices in relation to the current pedagogical framework for grammar teaching in French as language of schooling. [...]
Aquest estudi examina els efectes de la implementació d'un dispositiu de desenvolupament professional anomenat "cercle pedagògic" sobre les pràctiques reals dels professors participants. Les observacions en vídeo, realitzades a l'aula dels participants, abans i després de la formació d'un any de durada, van revelar que la majoria de professors van desenvolupar coneixements gramaticals durant la formació (quant a l'ús del metallenguatge i el raonament gramatical), a més de pràctiques pedagògiques relacionades amb el marc conceptual de la didàctica de la gramàtica actual. [...]
Este estudio examina los efectos de la implementación de un dispositivo de desarrollo profesional llamado "círculo pedagógico" sobre las prácticas reales de los docentes participantes. Las observaciones en video, realizadas en el aula de los participantes, antes y después de la formación de un año de duración, revelaron que la mayoría de los docentes desarrollaron conocimientos gramaticales durante la formación (en cuanto al uso de metalenguaje y a razonamientos gramaticales), además de prácticas pedagógicas con relación al marco de la didáctica de la gramática actual. [...]

2020 - 10.5565/rev/jtl3.849
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 13 Núm. 3 (august-september 2020) , e849 (Articles)  
10.
17 p, 182.8 KB Global and Development Education and Global Skills / Bourn, Douglas (University College London. Institute of Education)
Development education has its roots in Europe in response to decolonisation and the need for public support and engagement in international development. From these roots, it grew as a field of educational practice to encompass themes of global citizenship, postcolonialism and critical pedagogy. [...]
La educación para el desarrollo tiene sus raíces en Europa en respuesta a la descolonización y la necesidad de apoyo público y participación en el desarrollo internacional. A partir de estas raíces, creció como un campo de práctica educativa para incorporar temas de ciudadanía global, poscolonialismo y pedagogía crítica. [...]
L'educació per al desenvolupament té les arrels a Europa en resposta a la descolonització i a la necessitat de suport públic i compromís en el desenvolupament internacional. A partir d'aquestes arrels, va créixer com a camp de pràctiques educatives per aportar temes de ciutadania global, postcolonialisme i pedagogia crítica. [...]

2020 - 10.5565/rev/educar.1143
Educar, Vol. 56 Núm. 2 (2020) , p. 279-295 (Monográfico)  

Artículos : Encontrados 261 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 6 registros  
1.
1 p, 393.7 KB Cicle de tallers Comunicació i desenvolupament
Cicle de sessions formatives sobre Comunicació i Desenvolupament compost per tres tallers al voltant de la comunicació per a la salut, en clau cultural, mediàtica i comunitària, la comunicació participativa, com a model per al canvi social, i finalment, el fundraising o com captar recursos per a finalitats no lucratives. [...]
2015
Cicle de Tallers sobre Comunicació i Desenvolupament. Bellaterra, 2n : 2015  
2.
1 p, 430.2 KB V Seminario Internacional Comunicación, desarrollo y derechos humanos: la agenda 2030
Investigadors, professors i professionals de la comunicació van participar el 15 de novembre de 2016 en un Seminari Internacional sobre el paper de la comunicació i dels comunicadors per aconseguir els Objectius de Desenvolupament Sostenible inclosos en l'Agenda 2030 de Nacions Unides. [...]
2016
Seminario Internacional Comunicación, Desarrollo y Derechos Humanos: la Agenda 2030. Bellaterra, : 2016  
3.
1 p, 1.1 MB Policy addressing climate change & learning about consumer behaviour and everyday life : PACHELBEL / Prades, Ana (Centro de Investigaciones Energéticas, Medioambientales y Tecnológicas (Espanya)) ; Espluga, Josep, 1964- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Horlick-Jones, Tom (Cardiff University) ; Rosenhead, Jonathan (London School of Economics) ; Poumadère, Marc (Institut Symlog (França)) ; Konrad, Wilfried (Dialogik (Alemanya)) ; Enander, Ann (Swedish National Defence College) ; Constantin, Marian (Meda research) ; Medina, Beatriz (Amphos 21 (Espanya)) ; Barnett, Julie (Brunel University)
The main objective of PACHELBEL is the development, trialling and operationalisation of a tool called STAVE, which will be designed to support the work of policy-making for sustainability in real-world settings. [...]
L'objectiu principal del projecte PACHELBEL és desenvolupar, provar i operacionalitzar un instrument anomenat STAVE (Systematic Tool for Behavioural Assumption Validation and Exploration), que haurà de servir per a donar suport als dissenyadors de polítiques públiques ambientals i per la sostenibilitat. [...]

2010
2 documentos
4.
8 p, 102.9 KB Estudi de casos en desenvolupament organitzacional / Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Muñoz Moreno, José Luís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
L'aportació tracta de la incorporació de la metodologia de l'estudi de casos per a l'anàlisi institucional, en el marc de l'assignatura de Desenvolupament Organitzacional de la llicenciatura en Pedagogia. [...]
This communication presents the incorporation of the methodology of the study of cases for institutional analysis, in the subject organizational development master's degree in Pedagogy. The methodology let the student study individuals situations, in specifics institutions contexts, thus promoting the competence for the direct intervention in educations process. [...]

2008
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 5es : 2008  
5.
70 p, 411.2 KB Aula d'Ecologia : cicle de conferències 2001 / Àvila i Castells, Anna (Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals) ; Terradas, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Aula d'Ecologia
Bellaterra : Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona, 2002 (Ecologia 20) (Ciència i tècnica ; 20) (Ciència i tècnica. Ecologia)

Ecologia de l'artificialitat / Oriol Bohigas. - L'inici del fenomen urbà / Isabel Rodà. - Democràcia, globalització i medi ambient / Fèlix Ovejero. - Estratègies territorials de conservació davant l'acceleració de processos destructors / Josep M. Mallarach. - L'observació de canvis ambientals per mitjà dels estanys d'alta muntanya / Jordi Catalán. - Residus i territori / Ferran Relea. - Diversitat i estratègia evolutiva humana / Jaume Bertranpetit. - La protecció d'espais en la nova economia rural / Joan Cals. - El canvi global i els usos del sòl / David Saurí. - L'espai metropolità barceloní: reptes i limitacions ambientals / Pilar Andrés. - Administració pública i agents privats en la gestió del territori / Josep Maria Vila d'Abadal. - La teledetecció i els sistemes d'informació geogràfica / Xavier Pons.  

6.
131 p, 6.3 MB Aula d'Ecologia : cicles de conferències 1999 i 2000 / Castells, Eva (Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals) ; Terradas, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Argullol, Rafael ; Lloret, Antoni ; Wagensberg, Jorge, 1948- ; Ludevid, Manuel ; Grasa, Rafael, 1953- ; Fernández Hermana, Luis Ángel 1946- ; Ximeno, Frederic ; Porcuna, José Luis ; Josep Germain ; Gracia, Carles ; Herce, Manuel ; Llebot, Josep Enric, 1953- ; Aguilar, Àlex ; Olives, Josep ; Cabré, Anna, 1943- ; Kogevinas, M ; Arandes, Ramon ; Simó Canonge, Rafael ; Caylà, Joan A. ; Serra Raventós, Jordi ; Vilaplana, Joan Manuel ; Vila Brugalla, Montserrat ; Egozcue, Josep, 1940-2006 ; Millán, Millán M. ; Terradas, Jaume ; Burriel, José Ángel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Aula d'Ecologia
Bellaterra : Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona, 2001 (Ecologia 19) (Ciència i tècnica ; 19) (Ciència i tècnica. Ecologia)  

Publicaciones periódicas Encontrados 2 registros  
1.
1 p, 1.2 MB Notícies UE [butlletí] / Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Documentació Europea
Aquesta publicació conté un extracte del web "Notícies UE: portal del CDE-UAB", que es publica des de 2011. Anteriorment (de 2004 a 2010) es va publicar el butlletí "CDE UAB Info", que es pot consultar també al DDD.
Centre de Documentació Europea 2020-
8 documentos
2.
58 p, 1.1 MB Publicacions online sobre la Unió Europea / Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Documentació Europea
Recopilació de publicaciones de i sobre la Unió Europea (articles de revistes científiques, working papers de centre de recerca i estudis i informes generats per les institucions i agències de la Unió Europea).
Centre de Documentació Europea 2020-
8 documentos

Libros y colecciones Encontrados 9 registros  
1.
85 p, 14.6 MB La comunicació com a eina per a la cohesió social contra el racisme i la intolerància / Carniel Bugs, Ricardo, coord. ; Velázquez, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tejedor, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Riba, Laura (Fundació Autònoma Solidària) ; Del Rio, Olga (Universitat de Girona) ; Martín Villodres, Francisco (Centro Social Darna) ; Messias, Adriano (Pontifícia Universidade Católica de São Paulo) ; García Juanatey, Ana (Observatorio Proxi) ; Tarragona Fenosa, Laia (Observatorio Proxi) ; Román-Velázquez, Patria (Loughborough University) ; Jara, Yuli (Maldita Migración) ; Bonilla, Thais (NOVACT) ; Gallego Ayala, Juana (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Prieto, Rodrigo (Institut Diversitas) ; Borges-Rey, Eddy Residence Northwestern University of Qatar ; Fernández-Rovira, Cristina (Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya) ; Observatori Mediterrani de la Comunicació
Aquesta publicació és resultat del projecte "La comunicació com a eina per a la cohesió social contra el racisme i la intolerància", finançat pel XXXV Fons de Solidaritat de la Universitat Autònoma de Barcelona (FSXXXV-03). [...]
Bellaterra: Observatori Mediterrani de la Comunicació, 2020  
2.
42 p, 750.5 KB Doctora Honoris Causa Marie-Paule Kieny : discurs llegit a la cerimònia d'investidura celebrada a la sala d'actes de l'edifici Rectorat el dia 16 de gener de l'any 2019 / Kieny, Marie-Paule ; Pumarola Suñé, Tomàs ; Universitat Autònoma de Barcelona, entitat editora
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019. (Doctor honoris causa (Universitat Autònoma de Barcelona))  
3.
35 p, 316.0 KB As políticas de sustentabilidade ambiental : informação social e participação no campus de duas universidades / Ruscheinsky, Aloisio ; Paulo Gomes, Luciana ; Espluga, Josep, 1964-
Caxias do Sul : EDUCS. Editora da Universidade de Caxias do Sul, 2017
Cidadania, meio ambiente e sustentabilidade, 2017, p. 44-78  
4.
48 p, 10.2 MB Frederic Mayor Zaragoza : Discurs llegit a la cerimònia d'investidura celebrada a la sala d'actes d'aquest rectorat el dia 25 de maig de l'any 1989 / Mayor Zaragoza, Federico ; Cuchillo, Claudi
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 1989 (Doctor honoris causa (Universitat Autònoma de Barcelona))

Conté: Presentació de Frederic Mayor Zaragoza /per Claudi M. Cuchillo; Una nova visió del desenvolupament / per Frederic Mayor Zaragoza ; curriculum vitae de Frederic Mayor Zaragoza  

5.
336 p, 17.2 MB Memòria : desplegament de l'agenda 21 escolar. 2011-2012 / Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat ; Sant Cugat del Vallès (Catalunya). Ajuntament ; Servei Educatiu de Zona Vallès Occidental IV ; Grup de Treball Educació per la Sostenibilitat al Llarg de la Vida
El present volum recull les activitats realitzades en el marc del Programa Agenda 21 Escolar de Sant Cugat del Vallès durant el curs 2011-2012. Aquest programa es duu a terme amb la col·laboració de la Universitat Autònoma de Barcelona a través d'un conveni subscrit per ambdues institucions: la UAB i l'Ajuntament de Sant Cugat.
2012 (Monografies d'Educació per a la sostenibilitat a Sant Cugat del Vallès ; 13)  
6.
13 p, 254.0 KB Las trayectorias y los motores del desarrollo humano: un debate científico y un dilema pragmático / Rambla, Xavier, 1966- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Desde que en 1990 el Programa de Naciones Unidas para el Desarrollo lo adoptase como objeto de sus informes y objetivo de sus programas sobre el terreno, el desarrollo humano ha avanzado en muchos países del mundo. [...]
Fundación Intervida 2010
Cambio social y cooperación en el siglo XXI, 2010, p. 55-66  
7.
109 p, 4.0 MB Desigualdad y diversidad en América Latina : hacia un análisis tipológico comparado / Fachelli, Sandra ; López, Néstor ; López-Roldán, Pedro ; Sourrouille, Florencia
Este libro tiene su origen en una pregunta metodológica y conceptual: ¿cómo abordar "lo social" cuando se intenta analizar la relación entre los procesos sociales y educativos en América Latina? Enmarcado en esa búsqueda, se utiliza la construcción de tipologías como una posible estrategia de aproximación a la realidad social. [...]
Buenos Aires : SITEAL, Instituto Internacional de Planeamiento de la Educación (UNESCO-OEI), 2012 (Libros digitales / SITEAL)  
8.
20 p, 2.2 MB Sexo á voluntad : opúsculo ilustrado con grabados / Darder y Llimona, Francisco de A. 1851-1918
Barcelona Imp. de Henrich y Cª 1893  
9.
27 p, 6.2 MB Los Padres ante la educación del niño / Isern Galceran, Carme.
Madrid : Ministerio de la Gobernación, Dirección General de Sanidad, Servicios de Protección Maternal e Infantil, 1959 (Al Servicio de España y del Niño español ; 261)  

Documentos de investigación Encontrados 426 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
4.0 MB Understanding the interaction of metal complexes with their biomolecular targets : an integrated approach / Sciortino, Giuseppe ; Maréchal, Jean-Didier, dir. ; Garribba, Eugenio, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química
Caracteritzar la interacció entre complexos de metalls de transició i proteïnes és fonamental en camps d'investigació com la farmacologia i la química mèdica i per al disseny de metal·loenzims artificials. [...]
Caracterizar la interacción entre complejos de metales de transición y proteínas es fundamental en campos de investigación como la farmacología y la química médica y para el diseño de metaloenzimas artificiales. [...]
Decoding the interaction of transition metal complexes with proteins is fundamental in biology, pharmacy, medicinal chemistry as well as in the design of artificial metalloenzymes. X-ray crystallography and Nuclear Magnetic Resonance (NMR) methods provide with explicit structural description of the system although their application is far from trivial. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020.  
2.
13 p, 961.4 KB Aplicación basada en Flutter para el control de dispositivos BLE / Merino Rueda, Víctor ; Bernal del Nozal, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En los últimos años, el uso de herramientas multiplataforma ha ido en aumento. De entre ellas, la demanda de aplicaciones desarrolladas en Flutter ha crecido. Idneo, empresa donde realizo las prácticas, ha querido ganarse un sitio en este mercado buscando con la realización de este proyecto establecer una base de conocimientos sobre esta tecnología, centrándose en funcionalidades de Bluetooth Low Energy (BLE), considerando el gran uso futuro de estas. [...]
In the last few years, the use of cross platform tools has been rapidly increasing. Among all of them, the demand for applications developed in Flutter has particularly grown. Idneo, the company where I am currently doing an internship in, has dedicated ef forts and resources at earning a stake in this market in recent years. [...]
En els últims anys, l'ús d'eines multiplataforma ha anat en augment. D'entre elles, la demanda d'aplicacions desenvolupades en Flutter ha crescut. Idneo, empresa on realitzo les pràctiques, ha volgut guanyar-se un lloc en aquest mercat buscant amb la realització d'aquest projecte establir una base de coneixements sobre aquesta tecnologia, centrant-se en funcionalitats de Bluetooth Low Energy (BLE), considerant el gran ús futur d'aquestes. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
14 p, 2.0 MB Estudi i desenvolupament d'un simulador de la vida real amb Unity 3D / Yuste Bohé, Xavier ; Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El projecte consisteix en el desenvolupament i l'estudi d'un videojoc del gènere Life Simulator (Simulació de la vida real) amb el motor gràfic Unity 3d. Life Simulator es defineix per ser un gènere de videojocs de simulació, centrat en la vida real d'un personatge el qual ha d'anar desenvolupant la seva pròpia vida i guanyar diners per no perdre la partida. [...]
The project consists of the development and study of a video game of the genre Life Simulator with the Unity 3d graphics engine. Life Simulator is defined as a genre of simulation video games, focused on the real life of a character who must develop his own life and earn money so as not to lose the game. [...]
El proyecto consiste en el desarrollo y el estudio de un videojuego del género Life Simulator (Simulación de la vida real) con el motor gráfico Unity 3d. Life Simulator se define por ser un género de videojuegos de simulación, centrado en la vida real de un personaje el cual debe ir desarrollando su propia vida y ganar dinero para no perder la partida. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
58 p, 1.2 MB Disseny d'una eina d'anàlisi prosocial de protocols per l'atenció en Logopèdia d'infants d'entre 0 i 6 anys víctimes de violència masclista / Lagares Bustamante, Anna ; Escotorin Soza, Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La Violència Masclista és un problema social i sanitari. Els logopedes, com altres professionals sanitaris, han de conèixer i aplicar els protocols d'intervenció quan atenen casos, d'infants testimoni i víctimes de Violència Masclista (VM). [...]
The Gender Violence is a social and sanitary problem. The speech therapists, like other sanitary professionals, have to meet and apply the protocols of intervention when attend cases, of children witness and victims of gender violence. [...]

2020
Grau en Psicologia [954]  
5.
133 p, 2.9 MB Desenvolupament d'estratègies de comunicació per aconseguir "engagement" de les Generacions Z i Y amb la marca Patagonia a Espanya / Reventós Guisnet, Joana ; Lopes Da Silva, Elaine Aparecida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació acadèmica té com a objectiu aconseguir un major "engagement" per part de la Generació Z i la Millenial (Y) amb la marca Patagonia a Espanya a través d'estratègies de comunicació. [...]
Esta investigación académica tiene como objetivo conseguir un mayor "engagement" de la Generación Z y la Millenial (Y) con la marca Patagonia en España a través de estrategias de comunicación. Para conseguirlo, se ha realizado un estudio de la industria de la moda sostenible y la marca Patagonia, y un estudio de la Generación Z y Millenial como grupos consumidores. [...]
This academic research aims to achieve a greater engagement from the Z and Y Generations with the brand Patagonia in Spain through communication strategies. To achieve this, I have conducted a study of the sustainable fashion industry and the brand Patagonia, and a study of the Generations Z and Y as consumers. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
6.
176 p, 3.5 MB Neurociencia y coaching : cómo entender el cerebro / Vilches Petra, Marina ; Visús Ollé, Ester ; Cervantes Urbieta, Rosa Margarita, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball és un projecte audiovisual que pretén ensenyar de manera didàctica i fàcil com funciona el pensament de l'ésser humà i com influeixen en les decisions que prenem. De la mà de quatre experts en neurociència i coaching entendrem com funciona el cervell i la relació que té amb les emocions, apart de descobrir les eines que ens ajudaran a gestionar-les.
El trabajo es un proyecto audiovisual que pretende enseñar de manera didáctica y fácil cómo funciona el pensamiento del ser humano y cómo influyen en las decisiones que tomamos. De la mano de cuatro expertos en neurociencia y coaching entenderemos cómo funciona el cerebro y la relación que tiene con las emociones, a parte de descubrir herramientas que nos ayuden a gestionarlas.
The work is an audiovisual project that aims to teach in an easy and educational way how human thinking works and influences the decisions we make. Along with four neuroscience and coaching experts, we will understand how the human brain functions and it relationships with emotions, as well as discovering tools that help manage these emotions.

2020
Grau en Periodisme [971]  
7.
63 p, 1.7 MB Contra el creixement sostenible. Impacte, incoherències i límits d'un concepte hegemònic / Paricio Valls, Helena ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La intenció d'aquest treball és dur a terme una anàlisi de les evidències científiques que argumenten en contra del creixement sostenible, concepte en què es basa el sistema socioeconòmic dominant. [...]
La intención de este trabajo es levar a cabo un análisis de las evidencias científicas que argumentan en contra del crecimiento sostenible, concepto en el cual se basa el sistema socioeconómico dominante. [...]
This project aims to carry out an analysis of the evidence arguing against sustainable growth, a concept around which the entire dominant socioeconomic system builds. It examines its origins, the manipulations it has suffered and its ecological impact, as well as some projections for this next century based on current growth tendencies. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
8.
80 p, 1.7 MB Desenvolupament de Mapes de Cadena de Valor per a la reparació de peces en motors aeronàutics / Ureña Santiago, Tomás ; Perez de la Cruz, Jose Manuel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En aquest treball es desenvolupa una metodologia per a la realització de Mapes de Cadenes de Valor i s'analitza un cas d'estudi mitjançant aquests per identificar els principals elements que llasten un procés productiu destinat a la reparació de peces de motor aeronàutic. [...]
En este trabajo se desarrolla una metodología para la realización de Mapas de Cadenas de Valor y se analiza un caso de estudio mediante éstos para identificar los principales elementos que lastran un proceso productivo destinado a la reparación de piezas de motor aeronáutico. [...]
In this thesis, a methodology for Value Stream Mapping is developed and a case study is analyzed in order to identify the main elements that are maiming the productive process of aero engine parts repair. [...]

2020
Màster en Gestió Aeronàutica [1171]  
9.
177 p, 11.0 MB Plan de Comunicación en RSC : caso IKEA / Dengra Soria, Laura Gracia ; Domínguez Garcia, Carla ; Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Pla de comunicació en matèria de Responsabilitat Social Corporativa per a l'empresa IKEA Ibérica. Es tracta de potenciar els valors en sostenibilitat i responsabilitat d'IKEA per donar-li major visibilitat en aquest àmbit, i trascendir en la RSC per convertir-se en un referent de l'educació sostenible a Espanya.
Plan de comunicación en materia de Responsabilidad Social Corporativa para la empresa IKEA Ibérica. Se trata de potenciar los valores en sostenibilidad y responsabilidad de IKEA para darle mayor visibilidad en este ámbito, y trascender en la RSC para convertirse en un referente de la educación sostenible en España.
Communication plan on Corporate Social Responsibility for IKEA Ibérica. It is about enhancing the sustainability and responsibility values of IKEA to give it greater visibility in this area, and transcending CSR to become a benchmark for sustainable education in Spain.

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
277 p, 66.1 MB Lebasy.studio : Creació d'una marca de moda sostenible / Codina Clavaguera, Adriana ; Cara Ibar, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball de fi de grau consisteix en crear una marca de moda basada en la sostenibilitat que sigui una alternativa al model de negoci del "Fast fashion". La marca es crea amb la finalitat de no generar residus, sinó reutilitzar els que ja hi ha, donant-los una segona vida. [...]
El trabajo de fin de grado consiste en crear una marca de moda basada en la sostenibilidad que sea una alternativa al modelo de negocio del "fast fashion". La marca se crea con el fin de no generar residuos, sino reutilizar los que ya hay, dándoles una segunda vida. [...]
The final degree work consists of creating a fashion brand based on sustainability that is an alternative to the fast fashion business model. The brand is created in order not to generate waste, but to reuse those that already exist, giving them a second life. [...]

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documentos de investigación : Encontrados 426 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Materiales didàcticos Encontrados 7 registros  
1.
21 p, 291.0 KB Marc de referència sobre la COMPETÈNCIA DE RESPONSABILITAT ÈTICA a la universitat / Basart i Muñoz, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Urrea-Monclús, Aida (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Corbella Molina, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Ruíz Bueno, Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Puente, Sílvia ; Pla Soler, Reyes (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Álvarez Moleiro, María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Blanco-Romero, Asunción (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; García López, María del Mar ; Montaña Peironcely, Montserrat ; Ballarín Dahmke, Ana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Autònoma Solidària
Aquest document va adreçat principalment a professorat i té dos propòsits. En primer lloc, promoure i facilitar la reflexió sobre aquest aprenentatge en l'àmbit universitari, en particular, en les assignatures que conformen els graus i els postgraus. [...]
març 2021  
2.
1 p, 5.3 MB Responsabilitat ètica. On Comença la formació per a la responsabilitat ètica? / Urrea-Monclús, Aida, coord. ; Corbella Molina, Laura ; Ballarín Dahmke, Ana ; Basart i Muñoz, Josep M. ; Pla Soler, Reyes (M. Teresa Reyes) ; Ruiz Bueno, Carme ; Puente Rodríguez, Sílvia ; García López, María del Mar ; Álvarez Moleiro, María ; Blanco-Romero, Asunción ; Montaña Peironcely, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Autònoma Solidària
Infografia sobre la Competència de Responsabilitat Ètica. Què és, quins components són necessaris per a la formació d'aquesta competència i com podem incorporar-la a la universitat.
2021  
3.
1 p, 437.8 KB Desenvolupament emocional i social en l'edat escolar. Aprenentatge i desenvolupament I, Grau d'Educació Primària, Universitat Autònoma de Barcelona / Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Aquest material didàctic es vincula amb l'assignatura Aprenentatge i Desenvolupament (I) la qual forma part de la matèria Formació Bàsica: Aprenentatge i desenvolupament de la personalitat (Ordre Ministerial ECI/3857/2007) del Grau d'Educació Primària impartit a la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
2019  
4.
1 p, 440.8 KB Desenvolupament cognitiu i lingüístic en l'edat escolar. Aprenentatge i desenvolupament I, Grau d'Educació Primària, Universitat Autònoma de Barcelona / Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Aquest material didàctic es vincula amb l'assignatura Aprenentatge i Desenvolupament (I) la qual forma part de la matèria Formació Bàsica: Aprenentatge i desenvolupament de la personalitat (Ordre Ministerial ECI/3857/2007) del Grau d'Educació Primària impartit a la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
2019  
5.
1 p, 437.5 KB Desenvolupament psicomotor en l'edat escolar. Aprenentatge i desenvolupament I, Grau d'Educació Primària, Universitat Autònoma de Barcelona / Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Aquest material didàctic es vincula amb l'assignatura Aprenentatge i Desenvolupament (I) la qual forma part de la matèria Formació Bàsica: Aprenentatge i desenvolupament de la personalitat (Ordre Ministerial ECI/3857/2007) del Grau d'Educació Primària impartit a la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
2019  
6.
3 p, 453.5 KB Bases biològiques, socials i culturals dels processos de desenvolupament. Aprenentatge i desenvolupament I, Grau d'Educació Primària, Universitat Autònoma de Barcelona / Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Aquest material didàctic es vincula amb l'assignatura Aprenentatge i Desenvolupament (I) la qual forma part de la matèria Formació Bàsica: Aprenentatge i desenvolupament de la personalitat (Ordre Ministerial ECI/3857/2007) del Grau d'Educació Primària impartit a la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
2019  
7.
36 p, 1.2 MB Programa de Desenvolupament Professional d'Investigadors / Díaz, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Miñarro, Begoña (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ariño, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona)
Programa impulsat per la Unitat de Projectes Estratègics de l'Àrea de Recerca de la UAB, té per objectiu donar suport als investigadors en la seva carrera investigadora, dissenyant accions formatives que cobreixin les seves necessitats en cadascun dels seus estadis de desenvolupament professional.
2018
2 documentos

Documentos gráficos y multimedia Encontrados 2 registros  
1.
1024x524, 784.0 KB El Tercer món és un camp de concentració en temps de pau : / Comités Jovenils de la Campanya contra la Fam
Murcia : Libesa, 1973
2 documentos
2.
3.0 KB Economia ecològica i ecologia industrial: el treball de Robert U. Ayres / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició sobre Robert U. Ayres, un dels pioners en el camp del desenvolupament sostenible des del punt de vista del metabolisme industrial. En la seva llarga trajectòria també ha treballat en camps com l'anàlisi de les externalitats del sistema productiu, l'eco-reestructuració, el canvi climàtic, etc.
2002 (Exposicions bibliogràfiques (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials))  

Fondos personales e institucionales Encontrados 1 registros  
1.
5 p, 27.1 KB ¡Atención al frío! / Camps i Rabadà, Jaume  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.