Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
16 p, 3.1 MB El turisme a l'Àrea Metropolitana de Barcelona / López Palomeque, Francesc (Universitat de Barcelona. Departament de Geografia Física i Anàlisi Geogràfica Regional) ; Torres Delgado, Anna (Universitat de Barcelona. Departament de Geografia Física i Anàlisi Geogràfica Regional)
L'article comprèn una caracterització bàsica del turisme a l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), institució administrativa formada per 36 municipis, amb una extensió de 633 Km2 i una població de 3,2 milions d'habitants. [...]
El artículo comprende una caracterización básica del turismo en el Área Metropolitana de Barcelona (AMB), institución administrativa formada por 36 municipios, con una extensión de 633 Km2 y una población de 3,2 millones de habitantes. [...]

2019
Papers : Regió Metropolitana de Barcelona : Territori, estratègies, planejament, Núm. 62 (Octubre 2019) , p. 21-35
2 documents

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
370 p, 6.3 MB Estudi comparatiu de la imatge projectada per una destinació enoturística des d'una xarxa social : el cas del Penedès / Calaf Ferre, Roger ; Cànoves, Gemma, dir.
La capacitat i potencial de creació de la Imatge Turística d'una Destinació (TDI) divergeix significativament entre territoris, especialment entre aquelles destinacions urbanes i no urbanes. L'aglutinament poblacional en àrees urbanes redueix el contacte i relació amb zones no urbanes i, per tant, en limita la reproducció i difusió d'imatges pertanyents a aquest àmbit. [...]
La capacidad y potencial de creación de la Imagen Turística de un Destino (TDI) diverge significativamente entre territorios, especialmente entre aquellos destinos urbanos y no urbanas. El aglutinamiento poblacional en áreas urbanas reduce el contacto y relación con zonas no urbanas y, por lo tanto, limita la reproducción y difusión de imágenes pertenecientes a este ámbito. [...]
The production of Tourism Destination Image (TDI) -and its potential spread- differs greatly between territories, and especially so between urban and non-urban destinations. The concentration of population that defines urban areas lessens the mutual contact and kinship vis-à-vis their non-urban counterpart, thus limiting the exposure and circulation of images in this field of interest. [...]

2022  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.