1.
|
168 p, 79.6 MB |
Caliu Studio : desenvolupament d'una agència creativa i elaboració d'una campanya gamificada per a donar a conèixer el projecte
/
Masip Domingo, Maria ;
Torrico Fernández Valera, Alejandro ;
Domingo Soler, Lluis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La formalització d'una agència creativa que conceptualitza campanyes que segueixen els principis d'estratègia, creativitat i innovació, fent èmfasi en la creació d'experiències interactives que connectin marques i empreses amb persones. [...] La formalización de una agencia creativa que conceptualiza campañas que siguen los principios de estrategia, creatividad e innovación, haciendo énfasis en la creación de experiencias interactivas que conecten marcas y empresas con personas. [...] The formalization of a creative agency that conceptualizes campaigns that follow the principies of strategy, creativity and innovation, emphasizing the creation of interactive experiences that connect brands and companies with people. [...]
2023 Grau en Comunicació Interactiva [1423]
|
|
2.
|
3.3 MB |
Gestión de la visibilidad del investigador de publicidad y relaciones públicas y su producción científica en la web
/
De Santis, Andrea ;
Morales Morante, Fernando, dir.
El coneixement és un actiu molt important d'una societat i, com a tal, ha de ser valorat pels seus membres. Per tant, universitats, investigadors i grups de recerca tenen la responsabilitat i obligació de donar a conèixer el seu treball per a complir amb la seva missió social. [...] El conocimiento es un activo muy importante de una sociedad y, como tal, debe ser valorado por sus miembros. Por lo tanto, universidades, investigadores y grupos de investigación tienen la responsabilidad y obligación de dar a conocer su trabajo para cumplir con su misión social. [...] Knowledge is a very important asset of a society and, as such, it should be valued by its members. Thus, universities, researchers and research groups have the responsibility and obligation to make their work known in order to fulfill their social mission. [...] Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Comunicació Estratègica, Publicitat i Relacions Públiques.
2022
|
|
3.
|
106 p, 2.3 MB |
Eleccions en pandèmia : anàlisi de la campanya d'Esquerra Republicana de Catalunya
/
Torra Carrera, Ignasi ;
Colomé, Gabriel, 1955-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
La pandèmia ens ha portat a viure situacions que, tres anys enrere, ens semblarien impensables. Malgrat tot, l'exercici del dret a vot es va obrir escletxa i, a Catalunya, es va materialitzar en les eleccions del 14 de febrer de 2021. [...] La pandemia nos ha llevado a vivir situaciones que tres años atrás nos parecerían impensables. Sin embargo, el ejercicio del derecho a voto abrió brecha y, en Cataluña, se materializó en las elecciones del 14 de febrero de 2021. [...] The pandemic has led us to experience situations that would have seemed unconceivable three years ago. However, the right to vote remained inviolable and the elections of February 14, 2021 were held in a pandemic context in Catalonia. [...]
2022 Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documents
|
|
4.
|
309 p, 15.0 MB |
El desarrollo del Noticiero Científico y Cultural Iberoamericano (NCC), proyecto educativo multiplataforma y en red, para la alfabetización científica (Investigación sobre la segmentación de contenidos, narrativas, audiencias, canales, recursos comunicativos, tecnológicos y audiovisuales)
/
Torres Espinoza, Gabriel ;
Pérez Tornero, José Manuel, dir. ;
Tejedor, Santiago, dir.
El propòsit d'aquesta investigació és l'anàlisi metodològic, com a estudi de cas, de l'Noticiero Científic i Cultural Iberoamericà (NCC), afavorit per l'Associació de les Televisions Educatives i Culturals Iberoamericanes (ATEI). [...] El propósito de esta investigación es el análisis metodológico, como estudio de caso, del Noticiero Científico y Cultural Iberoamericano (NCC), auspiciado por la Asociación de las Televisiones Educativas y Culturales Iberoamericanas (ATEI). [...] The aim of this research is the methodological analysis, through a case study of the Ibero-American Scientific and Cultural Newscast (NCC), sponsored by the Association of Ibero-American Educational and Cultural Television Channels (ATEI). [...]
2022
|
|
5.
|
|
6.
|
|
7.
|
11 p, 729.7 KB |
Xarxes socials per impulsar la recollida selectiva de residus
/
Lucín Landín, Steffy ;
Font i Segura, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ;
Gabarrell Durany, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ;
Barrena Gómez, Raquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
El present informe exposa els diferents tipus de recollida selectiva, i contextualitza la situació a Europa, Espanya i Catalunya, aportant xifres i mostrant aquelles ciutats o comarques on aquestes són més positives. [...] This report sets out the different types of selective collection, and contextualises the situation in Europe, Spain and Catalonia, providing figures and showing those cities or counties where these are most positive. [...]
2021 Grau en Gestió de Ciutats Intel·ligents i Sostenibles [1395]
|
|
8.
|
|
9.
|
242 p, 28.3 MB |
Agencias de publicidad, e-branding y ecosistemas digitales : análisis articulado de los metamedios de las agencias de publicidad de Argentina, Chile, Colombia, España, Estados Unidos, México y Perú
/
Sepúlveda Cardona, Edwin Andrés ;
Gutiérrez García, M., dir.
(I) La indústria publicitària convergeix sobre territoris disruptius i fluctuants que es transformen contínuament a partir dels canvis digitals de les plataformes, de les xarxes digitals, de les aplicacions, del maquinari i el programari. [...] (I) La industria publicitaria converge sobre territorios disruptivos y fluctuantes que se transforman continuamente a partir de los cambios digitales de las plataformas, de las redes digitales, de las aplicaciones, del hardware y el software. [...] (I) The advertising industry converges on disruptive and fluctuating territories that are continually transformed from the digital changes of platforms, digital networks, applications, hardware and software. [...]
2020
|
|
10.
|
453 p, 2.3 MB |
Political controversies over sexual and gender rights in ukrainian mainstream online news media. The case of the anti-discrimination reform in Ukraine in 2013 - 2015
/
Teteriuk, Maria ;
Franquet, Rosa, 1955-, dir.
L'estudi explora el paper dels mitjans informatius en línia en el canvi en els drets sexuals i de gènere a Ucraïna, basant-se en l'anàlisi del debat sobre la prohibició de la discriminació per orientació sexual i identitat de gènere (OSIG) com a part de la reforma antidiscriminació de 2013 - 2015. [...] El estudio explora el papel de los medios informativos en línea en el cambio en los derechos sexuales y de género en Ucrania, basándose en el análisis del debate sobre la prohibición de la discriminación por orientación sexual e identidad de género (OSIG) como parte de la reforma antidiscriminación de 2013-2015. [...] The study explores the role of online news media in sexual and gender rights change in Ukraine, relying on the analysis of the debate over the prohibition of discrimination on the grounds of sexual orientation and gender identity (SOGI) as part of the anti-discrimination reform in 2013 - 2015. [...]
2020
|
|