Resultats globals: 4 registres trobats en 0.05 segons.
Articles, 3 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
17 p, 564.9 KB Effectiveness of the Auditory and Visual effects of Chinese e-Magazine on the Graduate Students' Reading Process / Zhang, Bing (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Zhang, Min (University of Shanghai for Science and Technology. Department of Publishing and Art Design)
We are in a digital society where new technologies are constantly emerging and old technologies are being upgraded faster than we can take in. Digital reading has become an important means of reading, but the visual process for digital and paper reading is different. [...]
Estamos en una sociedad digital, donde constantemente están surgiendo tecnologías nuevas y las viejas se actualizan más rápido de lo que a menudo podemos asimilar. En este contexto, la lectura digital se ha convertido en un importante medio de lectura, si bien el proceso visual de la lectura digital y la tradicional (en papel) es diferente. [...]

2016 - 10.7238/a.v0i54.2552
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 54 (Juny 2016) , p. 58-74
2 documents
2.
4 p, 574.0 KB Procés de digitalització d'un projecte de Física contextualitzada de batxillerat / Herreras Blanco, Luisa (Institut Guillem de Berguedà (Berga)) ; Olivella Busoms, Josep (INS Llobregat (Sallent))
La Física en Context és un projecte que proposa una nova metodologia per a l'ensenyament de la Física de Batxillerat basada en contextos. En aquest article es fa una revisió de com ha evolucionat aquest projecte fins arribar al format digital actual, com s'està aplicant actualment i quines són algunes de les dificultats que es troba el professorat que aplica aquest projecte.
2012 - 10.5565/rev/ciencies.118
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 22 (juny 2012) , p. 13-16  
3.
11 p, 84.2 KB La sociedad multipantallas: retos para la alfabetización mediática / Pérez Tornero, José Manuel (Universitat Autònoma de Barcelona)
La televisión convencional, en sus inicios medios de comunicación centralizada y de audiencia masiva, se está actualmente transformando y diversificando para acomodarse a las nuevas exigencias y condiciones de los nuevos contextos digitales. [...]
Conventional television is getting transformed and diversified to adapt to the new requirements and conditions of the new digital contexts. This means deep transformations in the production, distribution and reception systems; in the programs, genres, and contents in general; and in the commercialization channels and financing systems. [...]

2008
Comunicar, Vol. 16, Núm. 31 (octubre 2008) , p. 15-25  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
198 p, 2.2 MB Simposi Internacional "La Literatura en pantalla : textos, lectors i pràctiques docents" (1er : Barcelona, 3 i 4 d'octubre 2014) / Colomer Martínez, Teresa ; Manresa Potrony, Mireia ; Ramada Prieto, Lucas ; Turrión Penelas, Celia ; Correro, Cristina 1974- ; Real Mercadal, Neus ; Fernández de Gamboa Vázquez, Karla ; Reyes López, Lara ; Manresa Potrony, Mireia ; Margalló González, Ana María ; Aliagas Marin, Cristina ; Arenas, Christian ; Doménech, Oreto ; González Ramírez, Carolina ; Lima de Moraes, Giselly ; Llorens-García, Ramón F. ; Rovira-Collado, José ; Martín-Martín, Arantxa ; Martínez Ortega, Francisco Javier ; Mayumi Murakami Medrano, Sandra ; Kirchof, Edgar Roberto ; Palomares Marín, Mari Cruz ; Montaner Bueno, Andrés ; Pena Presas, Montse ; Cantero, Almudena ; Rubio Faus, Berta ; Sánchez, María Victoria ; Hessel Silveira, Rosa Maria ; Becker Karnopp, Lodenir ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. GRETEL
Resulta evidente que en las escuelas de nuestro entorno se ha extendido la utilización de las nuevas tecnologías en distintos niveles y aspectos de la enseñanza. Es habitual que profesores y alumnos recurran al ordenador para buscar información o realizar actividades en las distintas áreas de conocimiento y cabe señalar que la educación lectora digital se ha incorporado ya a los objetivos escolares hasta el punto de formar parte de las evaluaciones internacionales. [...]
Barcelona Universitat Autònoma de Barcelona 2014  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.