Resultats globals: 3 registres trobats en 0.12 segons.
Articles, 3 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
23 p, 1.6 MB En la transición de la era digital : Políticas de comunicación y cultura: nuevas necesidades estratégicas / Bustamante Ramírez, Enrique (Universidad Complutense de Madrid)
Las Industrias Culturales se enfrentan a un nuevo reto caracterizado por las transformaciones provocadas por la tecnología digital. Entre los numerosos interrogantes que se abren ante este pro­ ceso surge la necesidad de replantear el papel que las diversas institu­ ciones estatales (central, autonómica y local) desarrollan en la plani­ ficación e implantación de políticas comunicacionales y culturales. [...]
Cultural Industries face a new challenge characterized by the transformations caused by digital technology. Between the nume­ rous questions that are opened bejore this process the necessity arises to reframe the role that the diverse state institutions (central, autonomic and local) develop in the planning and implantation of communica­ tional and cultural policies. [...]

2004 - 10.5565/rev/qp.172
Questiones publicitarias, Núm. 9 (2004) , p. 9-31 (Artículos de investigación)  
2.
14 p, 294.6 KB L'ús del català en l'àmbit dels videojocs / Mangiron i Hevia, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona)
Els videojocs s'han convertit en una de les formes de lleure més populars del segle xxi. La seva presència a la societat és cada vegada més important a causa de les seves funcions socials rellevants, com ara l'educació i la sanitat, així com la seva presència a gran varietat de plataformes: telèfons mòbils, tauletes, ordinadors personals i consoles. [...]
Video games have become one of the most popular forms of entertainment in the 21st century. Their significance in society keeps increasing due to their important social functions, such as education and health, and their presence in an array of platforms: mobile phones, tablets, PCs, and consoles. [...]

2016 - 10.2436/20.2504.01.106
Treballs de sociolingüística catalana, Núm. 26 (2016)  
3.
13 p, 535.4 KB Experiencias memorables en la era de la música instantánea / Fouce, Héctor (Universidad Complutense de Madrid)
La digitalización de la música ha hecho que los soportes dejen de tener valor y ha entronizado la canción como unidad de escucha (breve, inmediata, aislada), hasta el punto de que muchos consideran que la ingente cantidad de música disponible devalúa la calidad de la escucha. [...]
The digitization of music has decrease the value of the medium of music while the song has been enthroned as the unit of hearing (brief, immediate, isolated), to the point that many consider the vast amount of music available devalues the quality of the listening experience. [...]
La digitalització de la música ha fet que els suports deixin de tenir valor i ha entronitzat la cançó com a unitat d'escolta (breu, immediata, aïllada), fins al punt que molts consideren que la ingent quantitat de música disponible devalua la qualitat de l'escolta. [...]

2012 - 10.7238/a.v0iM.1504
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. monogràfic (febrer 2012) , p. 97-109  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.