Resultats globals: 676 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 381 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 59 registres trobats
Publicacions periòdiques, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 30 registres trobats
Documents de recerca, 134 registres trobats
Materials didàctics, 33 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 39 registres trobats
Fons personals i institucionals, 1 registres trobats
Articles 381 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
8 p, 1.3 MB Developing oral expression during confinement with very young learners / Arxé, Eva Alcalà (Escola Lloriana)
As teachers, we are aware of the fact that hundreds of unexpected things can occur in our day-to-day lives with our students and that being flexible and able to adapt to new situations is one of the most important features of our jobs. [...]
Els mestres som plenament conscients del fet que en el nostre dia a dia a l'aula poden passar centenars de coses inesperades amb els nostres alumnes i que ser flexible i capaç d'adaptar-se a noves situacions és una de les característiques més importants de les nostres feines. [...]
Los maestros somos conscientes de que en nuestro día a día en el aula pueden ocurrir una multitud de situaciones inesperadas con nuestros alumnos y que ser flexible y capaz de adaptarse a nuevas situaciones es una de las características más importantes de nuestra tarea. [...]

2021 - 10.5565/rev/clil.55
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 4 Núm. 1 (2021) , p. 49-56 (Innovació i transmissió de coneixement)  
2.
15 p, 288.8 KB The Struggle for human attention : between the abuse of social media and digital wellbeing / Giraldo Luque, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Aldana Afanador, Pedro Nicolás (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Fernández-Rovira, Cristina (Universitat de Vic. Departament de Ciències de la Comunicació)
Human attention has become an object of study that defines both the design of interfaces and the production of emotions in a digital economy ecosystem. Guided by the control of users' attention, the consumption figures for digital environments, mainly social media, show that addictive use is associated with multiple psychological, social, and physical development problems. [...]
2020 - 10.3390/healthcare8040497
Healthcare, Vol. 8 Núm. 4 (2020) , p. 497  
3.
19 p, 3.9 MB Tracking websites' digital communication strategies in Latin American hospitals during the COVID-19 pandemic / Tejedor, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Pérez-Escoda, Ana (Universidad Antonio de Nebrija. Departamento de Comunicación) ; Ventín Sánchez, Augusto (Universidad de La Sabana. Facultad de Comunicación) ; Tusa, Fernanda (Universidad Técnica de Machala. Facultad de Ciencias Sociales) ; Martínez, Fátima (Universidad de El Rosario, Bogotá. Departamento de Periodismo)
Since the advent of the Internet, websites have become the nerve center of the digital ecosystems of media, companies and all kinds of institutions. Currently, the impact of the global coronavirus pandemic has placed healthcare issues at the center of social debate, including hospitals and their websites as digital sources of trustworthy information. [...]
2020 - 10.3390/ijerph17239145
International journal of environmental research and public health, Vol. 17 Núm. 23 (2020) , p. 9145  
4.
8 p, 273.4 KB El largo proceso de personalización de la política : hacia una genealogía de la mediatización del lazo social en Francia / Olivera, Guillermo (Universidad Nacional de Córdoba)
El proceso de personalización de la política mediatizada tiene una larga historia, que excede con creces la relativamente reciente emergencia de los medios digitales y las redes sociales en el siglo XXI. [...]
The process of personalisation of mediatized politics has a long history that is deeply rooted, far back and well beyond the relatively recent emergence of the digital media and the social media of the 21st century. [...]

2020 - 10.35659/designis.i33p231-244
DeSignis, Núm. 33 (2020) , p. 231-244  
5.
10 p, 334.0 KB Las universidades de Madrid y Cataluña en redes sociales / Perez-Bonaventura, Marc (Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses) ; Tárrega Larrea, Salomé (Universitat de Vic. Facultat de Ciències de la Salut de Manresa) ; Vilajosana, Jordi (Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses)
En el entorno competitivo actual el marketing y la publicidad son esenciales para las instituciones de educación superior. En el momento de elección de la futura universidad, estas se esfuerzan por estar en la mente del estudiante. [...]
In nowadays' competitive environment, marketing and advertising are essential for higher education institutions. When students have to choose their future university, universities strive to be in the student's mind. [...]

2021 - 10.5565/rev/qp.349
Questiones publicitarias, Vol. 4 Núm. 27 (2021) , p. 11-20 (Artículos de investigación)  
6.
28 p, 435.3 KB Becoming Macedonian : Name Mapping and Ethnic Identity. The Case of Hephaistion / Reames, Jeanne (University of Nebraska, Omaha)
An epigraphical survey (with digital mapping component) of Greece and Magna Graecia reveals a pattern as to where Hephais-based names appear, up through the second century BCE. Spelled with an /eta/, these names are almost exclusively Attic-Ionian, while Haphēs-based names, spelled with an alpha, are Doric-Aeolian, and much fewer in number. [...]
Un estudio epigráfico (con componente de mapeo digital) de Grecia y Magna Graecia revela un patrón en cuanto a dónde aparecen los nombres basados en Hephais, hasta el siglo II a. C. Deletreados con una / eta /, estos nombres son casi exclusivamente ático-jónico, mientras que los nombres basados en Haphēs, escritos con un alfa, son dórico-eólico, y mucho menos en número. [...]

2020
Karanos, Vol. 3 (2020) , p. 11-37 (Articles)  
7.
18 p, 466.8 KB Spanish journalists on Twitter : Diagnostic approach to what, and how Spanish journalists talk about politics, international affairs, society, communication and culture / Tejedor, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Cervi, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Jaraba, Gabriel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tusa, Fernanda (University of Machala. Faculty of Social Sciences)
Twitter has become a broad network of news and information. Journalists exploit the possibilities of this network to access information sources, to disseminate messages or participate in debates about current news. [...]
Twitter s'ha convertit en una àmplia xarxa de notícies i informació. Els periodistes aprofiten les possibilitats d'aquesta xarxa per accedir a fonts d'informació, difondre missatges o participar en debats sobre actualitat. [...]
Twitter se ha convertido en una amplia red de noticias e información. Los periodistas aprovechan las posibilidades de esta red para acceder a fuentes de información, difundir mensajes o participar en debates sobre actualidad. [...]

2020 - 10.5565/rev/analisi.3333
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 63 (desembre 2020) , p. 1-18 (Articles)
2 documents
8.
18 p, 666.2 KB Migración masiva venezolana en Colombia : estudio de "news framing" en cibermedios de referencia / Lotero-Echeverri, Gabriel (Universidad Pontificia Bolivariana) ; Romero-Rodríguez, Luis Miguel (Universidad Rey Juan Carlos) ; Pérez-Rodríguez, M. Amor (Universidad de Huelva)
Se presentan los resultados de una investigación sobre la cobertura mediática de la reciente e intensa migración venezolana con destino a Colombia, como principal país de acogida. El objetivo del estudio es analizar el proceso de construcción de la agenda informativa y los encuadres mediáticos (news framing) predominantes, durante los últimos años, por parte de dos periódicos colombianos de referencia en su versión digital. [...]
This paper presents the results of an investigation on the media coverage of the recent and intense Venezuelan migration to Colombia as the leading receiving country. The objective of the study is to analyze the process to construct the informative agenda and the predominant media frames (news framing) during the last years by two Colombian newspapers of reference in their digital version. [...]
Es presenten els resultats d'una investigació sobre la cobertura mediàtica de la recent i intensa migració veneçolana amb destinació a Colòmbia com a principal país d'acollida. L'objectiu de l'estudi és analitzar el procés de construcció de l'agenda informativa i els enquadraments mediàtics (news framing) predominants, durant els últims anys, per part de dos diaris colombians de referència en la seva versió digital. [...]

2020 - 10.5565/rev/analisi.3280
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 63 (desembre 2020) , p. 35-52 (Articles)
2 documents
9.
16 p, 257.0 KB Ética periodística y uso de imágenes en los atentados terroristas de Barcelona y Cambrils : un análisis comparado de 14 medios digitales nacionales e internacionales / López-Meri, Amparo (Universitat Jaume I) ; Rodríguez-Martínez, Ruth (Universitat Pompeu Fabra) ; Ramon-Vegas, Xavier (Universitat Pompeu Fabra)
La cobertura periodística de los atentados terroristas de Barcelona y Cambrils en 2017 generó un intenso debate sobre la conveniencia de haber publicado ciertas fotografías e informaciones particularmente sensibles. [...]
La cobertura periodística dels atemptats terroristes de Barcelona i Cambrils el 2017 va generar un intens debat sobre la conveniència d'haver publicat certes fotografies i informacions particularment sensibles. [...]
The journalistic coverage of the terrorist attacks in Barcelona and Cambrils in 2017 generated an intense debate on the desirability of having published certain particularly sensitive photographs and information. [...]

2020 - 10.5565/rev/analisi.3275
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 63 (desembre 2020) , p. 19-34 (Articles)
2 documents
10.
12 p, 345.7 KB Nous manuscrits de l'obra mèdica d'Arnau de Vilanova / Giralt Soler, Sebastià (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest article és una primera presentació dels resultats obtinguts en el procés de revisió dels manuscrits de l'obra mèdica d'Arnau de Vilanova en el marc del desenvolupament de la base de dades Arnau BD dedicada a recopilar els còdexs del corpus atribuït a aquest metge medieval. [...]
This article is a first presentation of the results obtained by reviewing the manuscripts of Arnau de Vilanova's medical works in the development of the Arnau BD database, in which the codices of the corpus attributed to this medieval physician are collected. [...]

2020 - 10.3989/asclepio.2020.14
Asclepio, Vol. 72, núm. 1 (2020) , p. e313  

Articles : 381 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 59 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
1 p, 209.3 KB Digital transformation of the municipal official food controls of restaurants in Barcelona / Grau-Noguer, Eduard (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Portaña, Samuel (Agència de Salut Pública de Barcelona) ; Rodríguez, Maica (Agència de Salut Pública de Barcelona) ; Suppi Boldrito, Remo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Serratosa, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments)
Barcelona Public Health Agency implements official food safety controls in Barcelona city. Data-driven controls are crucial to guarantee their effectiveness, consistency, fairness and quality. Historically, data and information have been collected, analysed and interpreted analogically, which may be influenced by individual- or experience-factors. [...]
2020
EFFoST International Conference 2020. Online, 34è : 2020  
2.
15 p, 229.3 KB Funciones y cambios del fotoperiodismo en los medios online / Villa Montoya, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Asociación Española de Investigación de la Comunicación. Congreso Internacional Fundacional (2008 : Santiago de Compostela, Galícia)
Existen pocos precedentes teóricos y metodológicos sobre el estudio de la imagen informativa en Internet. No obstante, la fotografía ocupa un lugar privilegiado en las ediciones de los medios online y gana cada día más protagonismo. [...]
2008
Congreso Internacional Fundacional AE-IC. Santiago de Compostela, Galícia, : 2008  
3.
17 p, 1019.4 KB L'auditoria i certificació al repositori de la Universitat Autònoma de Barcelona d'acord amb la ISO 16363 / Térmens i Graells, Miquel (Universitat de Barcelona. Departament de Biblioteconomia i Documentació) ; Casaldàliga, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques) ; Azorín, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques) ; Piera Moreno, Beatriu (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques)
2015
Intensiu de Col·leccions Digitals. Barcelona, : 2015  
4.
21 p, 2.5 MB Red de telecentros de la amazonía peruana : empoderando jóvenes y productores de cultivos alternativos / Valdivia, Paloma (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Subauste, Percy (Universidad de Lima)
Desde el año 2012, CEDRO implementó el Programa Inclusión Digital (PID) con el propósito de contribuir al desarrollo social y económico de las regiones de Huánuco, San Martín, Ucayali y Junín (Satipo). [...]
2017
Congreso Internacional de Pedagogía Social. Sevilla, México, XXX : 2017  
5.
24 p, 996.3 KB Las redes sociales y las aplicaciones móviles en las estrategias de transformación digital de los medios de servicio público europeos / Crusafon Baqués, Carmina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González-Saavedra, Carlos, (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Murciano, Marcial (Universitat Autònoma de Barcelona)
Los medios de servicio público europeos han acometido en pocos años un acelerado proceso de expansión en redes sociales y de desarrollo de aplicaciones móviles. Desde el punto de vista cuantitativo, la actividad, la diversificación y la trayectoria en este ámbito ha sido intensa: 306 cuentas principales verificadas, 275 millones de seguidores, 5,5 millones de aportaciones de contenidos, 16 mil millones de visualizaciones y 48 millones de descargas de las 90 Apps oficiales. [...]
2019
Congreso Internacional de Investigadores en Comunicación. Barcelona, 2nd : 2019  
6.
12 p, 930.4 KB Los servicios públicos de televisión en España y el Mercado Único Digital : ¿existe una convergencia real? / Crusafon Baqués, Carmina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González-Saavedra, Carlos, (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Murciano, Marcial (Universitat Autònoma de Barcelona)
El Mercado Único Digital europeo y la nueva realidad multipantalla obligan a avanzar a los medios de servicio público de España desde una fase centrada en la tecnología y los cambios en los consumos, a una etapa focalizada en la financiación, los nuevos públicos y los valores.
2019
Congreso Internacional de la Sociedad Española de Periodística (SEP): oportunidades y riesgos del periodismo hiperconectado. Bilbao, 25è: 2019  
7.
7 p, 635.8 KB Adaptarse o "morir" : la televisión pública en España ante los retos del Mercado Único Digital europeo / Crusafon Baqués, Carmina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Carniel Bugs, Ricardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
En el escenario del Mercado Único Digital europeo, las estrategias de innovación y adaptación son fundamentales para la supervivencia de televisión pública, nacional, autonómica y local en España.
2019
Congreso Internacional de Investigadores Audiovisuales: retos de la tecnología en los ámbitos de la sociedad. Santader, : 2019  
8.
9 p, 150.1 KB Tendencias investigativas sobre la relación entre migración, interconexión global e hibridación cultural / Huertas Bailén, Amparo (Universitat Autònoma de Barcelona)
Esta ponencia presenta una reflexión sobre la evolución seguida por las investigaciones que han abordado la actividad digital de las personas con experiencias migratorias. Junto a obras que ya desde un primer momento dieron cuenta en términos generales de las nuevas posibilidades socio-técnico-culturales que los movimientos migratorios en un mundo hiperconectado generaban, se dispone de una amplia gama de trabajos empíricos, que nos permite definir líneas temáticas de investigación consolidadas a partir de su agrupación en tres ámbitos: la influencia de los imaginarios geográfico-político-culturales que actúan como estimuladores en la decisión de emigrar, la comunicación interpersonal y la de carácter colectivo.
2018
Migraciones: memoria del 56.º Congreso Internacional de Americanistas. Salamanca, 56 : 2018  
9.
2 p, 127.8 KB Red de telecentros de la amazonía peruana : empoderando jóvenes y productores de cultivos alternativos / Valdivia, Paloma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemática i Social) ; Subauste, Percy (Universidad de Lima)
2017
Congreso Internacional de Pedagogía Social. Sevilla, México, XXX : 2017  
10.
7 p, 378.9 KB Evaluación del estado de la preservación de los repositorios REBIUN 2018 / Térmens i Graells, Miquel (Universitat de Barcelona) ; Azorín, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat Tècnica i de Projectes) ; Barrueco Cruz, José Manuel (Universitat de València) ; Martínez-Pousa, Cristal (Universidade de Santiago de Compostela)
Se presentan los resultados de una encuesta realizada por el grupo de trabajo de repositorios, entre los meses de mayo y junio, con el objetivo de evaluar las actuaciones en preservación digital que se están llevando a cabo por parte de las universidades españolas, en sus repositorios institucionales.
2018
Workshop REBIUN de Poyectos Digitales. Sevilla, Andalusia, 17è : 2018  

Contribucions a jornades i congressos : 59 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Publicacions periòdiques 1 registres trobats  
1.
29 p, 396.7 KB Music, sound and the moving image / Liverpool University Press
[Liverpool] : Liverpool University Press, 2007-
164 documents

Llibres i col·leccions 30 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
489 p, 12.0 MB Towards a comparative analysis of social inequalities between Europe and Latin America / López-Roldán, Pedro, ed. (Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball) ; Fachelli, Sandra, ed. (Universidad Pablo Olavide. Departamento de Sociología)
This open access volume identifies the common and specific aspects of social mechanisms that generate inequalities, through comparative analyses of different dimensions in which inequalities are expressed. [...]
Springer 2021 - 10.1007/978-3-030-48442-2  
2.
27 p, 440.3 KB Digital revolution and sociocultural change / Miguélez, Fausto (Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball) ; Planas, Jordi, 1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Benítez, Paula (Universidad de Concepción de Chile)
The title of this chapter refers to how current developments in technology are not just one further innovation of the industrial era, but will lead to decisive changes in production methods, markets, labour, consumption and, to a considerable extent, personal and social relationships. [...]
Springer 2020 - 10.1007/978-3-030-48442-2_5
Towards a Comparative Analysis of Social Inequalities between Europe and Latin America, 2020, p. 141-167  
3.
10 p, 476.2 KB Televisión pública en España y jóvenes universitarios : radiografía del acceso, consumo y valores más preciados / Crusafon Baqués, Carmina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González-Saavedra, Carlos, (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Murciano, Marcial (Universitat Autònoma de Barcelona)
La televisión pública se enfrenta a diferentes retos en el escenario digital. Por un lado, la transformación tecnológica le está obligando a desplegar nuevas estrategias de distribución de contenidos. [...]
Public television faces various challenges in the digital world. On the one hand, technological transformation is forcing it to deploy new content distribution strategies. On the other, it faces limited budgets that force a rationalization of priorities. [...]

Granada: Ediciones Profesionales de la Información, 2020 - 10.3145/AE-IC-epi.2020.e21
Comunicación y diversidad. Selección de comunicaciones del VII Congreso Internacional de la Asociación Española de Investigación de la Comunicación (AE-IC), 2020, p. 357-366  
4.
1 p, 374.7 KB Manifest de les biblioteques universitàries davant el COVID-19 / Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya
Les biblioteques de 13 universitats membres i participatives del CSUC (UB, UAB, UPC, UPF, UdL, UdG, URV, UOC, URL, UVic-UCC, UIC, UIB i UJI) han fet públic un manifest conjunt on volen mostrar la necessitat d'accelerar la transformació digital de l'educació superior, que s'ha fet encara més evident a causa de la crisi sanitària provocada per la COVID-19. [...]
2020
3 documents
5.
159 p, 6.1 MB Diccionario básico de estrategia digital & posicionamiento de contenidos / Carniel Bugs, Ricardo coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Tejedor, Santiago coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Jaraba, Gabriel prologuista (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Aguado Carro, Paloma ; Cardona Mercado, Natalia ; Contreras Tellez, Lourdes del Carmen ; Corte Liboreiro, Maria del Pilar ; Costa Siles, Cristina ; Frigola Marco, Marc ; González Gómez, Luisa Fernanda ; De las Heras Álvarez, Pelayo ; Hidalgo Navarro, Rubén ; La Rotta Amador, Santiago ; Llaneras Cabanellas, Maria ; Martínez Wilches, Juan Sebastián ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
El Diccionario básico de Estrategia Digital y Posicionamiento de Contenidos es el resultado de un trabajo en equipo en el que han participado, bajo la dirección de los profesores Ricardo Carniel y Santiago Tejedor, los alumnos de la asignatura de Estrategia digital y posicionamiento de contenidos periodísticos del Máster Universitario en Periodismo e Innovación en Contenidos Digitales de la Universidad Autónoma de Barcelona. [...]
Bellaterra : Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació, 2019  
6.
7 p, 55.7 KB Problemes de viabilitat de la televisió digital terrestre (TDT) / Majó, Joan, 1939- (Exministre d'Indústria)
L'autor analitza el procés d'implantació de la televisió digital terrestre a Catalunya, en el context més general de la política de comunicació i de telecomunicacions a Espanya i Europa. Aprofundeix en les contradiccions que es deriven de la multiplicació de l'oferta de canals televisius, especialment en la situació de crisi que caracteritza el final de la primera dècada del nou segle. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)
Moragas i Spà, Miquel de; Civil i Serra, Marta; Fernández Alonso, Isabel; Blasco Gil, José Joaquín; López, Bernat, eds: Informe de la comunicació a Catalunya 2009-2010, 2011, p. 345-351  
7.
352 p, 1.9 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2005-2006 / Moragas Spà, Miquel de, 1943-, ed. ; Fernández Alonso, Isabel, ed. ; Blasco Gil, José Joaquín, ed. ; Guimerà i Orts, Josep Àngel, ed. ; Corbella, Joan M. , ed. ; Civil i Serra, Marta, ed. ; Gibert i Fortuny, Oriol, ed.
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La quarta edició, corresponent al bienni 2005‒2006, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural SDG; la col·laboració de la Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra (UNICA-UPF), el Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi (GRISS-UAB), la Diputació de Barcelona, l'Observatori de la Comunicació Lolca (OCL InCom-UAB) i el Portal de la Comunicació (InCom-UAB); i com a subscriptors institucionals el Consell de l'Audiovisual de Catalunya, la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió i RTVE-TVE Catalunya.
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Edicions UAB. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007 (Edicions UAB; 1)  
8.
16 p, 1.1 MB La ràdio / Martí, Josep Maria, 1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
El bienni 2003-2004 presenta una sèrie de transformacions en el sistema radiofònic català amb conseqüències difícils de preveure. D'una banda, els emissors han augmentat, fins a unes 800 freqüències el 2005, però en un context d'estancament de l'audiència i de la inversió publicitària. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2005 (Aldea Global, Documents; 2)
Corominas, Maria; Moragas i Spà, Miquel de; Guimerà i Orts, eds: Informe de la comunicació a Catalunya 2003‒2004, 2005, p. 51-66  
9.
24 p, 2.2 MB La xarxa a la premsa, la premsa a la xarxa / Borrat, Héctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació) ; Casamajó Solé, Gemma, trad.
Present a la premsa com a tema d'actualitat periodística i com a sistema de fonts d'informació, la Xarxa acull alhora una quantitat creixent de periòdics digitals heterogenis produïts per un nou tipus de professional de la informació: el ciberperiodista. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000
Corominas, Maria; Moragas i Spà, Miquel de, eds: Informe de la comunicació a Catalunya 2000, 2000, p. 275-292  
10.
12 p, 212.3 KB Conclusiones : gobernar los cambios en el trabajo y en el empleo / Miguélez, Fausto, coord. (Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball)
2019
Economía digital y políticas de empleo, 2019  

Llibres i col·leccions : 30 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 134 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
222 p, 6.5 MB Pla de comunicació digital d'una entitat esportiva : el RCD Espanyol de Barcelona / Pedret i López, Dolça ; Torras Planas, Núria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest projecte s'analitzarà com una entitat esportiva d'elit com el Reial Club Deportiu Espanyol de Barcelona utilitza les seves principals xarxes socials per, posteriorment, formular un seguit de propostes de millora per tal que el club assoleixi els seus objectius comunicatius.
En este proyecto se analizará como una entidad deportiva de élite como el Real Club Deportivo Espanyol de Barcelona usa sus redes sociales principales para, posteriormente, formular varias propuestas de mejora para que el club pueda lograr sus objetivos comunicativos.
In this project we'll analize how an elite sports entity as the football club Real Club Deportivo Espanyol de Barcelona uses their social media and, later, we'll formulate several suggestions for helping the club to achieve their communicative goals.

2020
Grau en Periodisme [971]  
2.
107 p, 2.0 MB La planificación estratégica digital de las marcas en la industria del café : estudio de caso Nespresso / Serrat Valentin, Arnau ; Lopes Da Silva, Elaine Aparecida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació acadèmica vol demostrar la importància d'una bona planificació estratègica digital per atraure a les noves generacions al consum de café. Per aconseguir-ho, s'ha fet una recerca de fonts secundàries, una enquesta, dos focus group i dues entrevistes amb l'objectiu de millorar l'estratègia digital de Nespresso, la marca icònica de la industria cafetera.
Esta investigación acadèmica quiere demostrar la importancia de una buena planificación estratégica digital para atraer a las nuevas generaciones para el consumo de café. Para ello, se ha realizado una investigación de fuentes secundarias, una encuesta, dos focus group y dos entrevistas con el objetivo de mejorar la estrategia digital de Nespresso, la marca icónica de la industria cafetera.
This academic research wants to demostrate the importance of good digital strategic planning to attract the new generations for coffee consumption. To do this, I have done secondary sources research, a survey, two focus group and two interviews with the aim of improving the digital strategy of Nespresso, the iconic brand of the coffee industry.

2020
Grau en Periodisme [971]  
3.
109 p, 7.0 MB Creació d'un pla de comunicació digital per a Kilsy Case, com fer créixer una marca online / Valls Cunillera, Clara ; Astals Serés, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de fi de grau consisteix en la realització d'un pla de comunicació digital per a una empresa acabada de néixer que es dedica a la venda online de fundes amb corretja per a telèfons mòbils. [...]
Este proyecto de fin de grado consiste en la realización de un plan de comunicación digital para una empresa acabada de nacer que se dedica a la venta online de fundas con correa para teléfonos móviles. [...]
This final degree project consists of the development of a digital communication plan for a newly founded company that sells strap-on cases for mobile phones online. The project consists of an analysis of the sector and the proposal of a communication strategy with the corresponding action plan.

2020
Grau en Periodisme [971]  
4.
187 p, 1.9 MB CCMA : el repte d'uns mitjans públics plurals i del segle XXI / Miró Canturri, Adrià ; Montagut Martínez, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els mitjans de comunicació audiovisuals públics a Catalunya, especialment la televisió pública (TV3), s'han convertit en un instrument de confrontació entre els partits de l'oposició i el govern. [...]
Los medios de comunicación audiovisuales públicos en Cataluña, y especialmente la televisión pública (TV3), se han convertido en un instrumento de confrontación entre los partidos de la oposición y el gobierno. [...]
The public media in Catalonia, especially the public TV (TV3), have become an instrument of confrontation between the opposition parties and the government. The legislatives changes and the lack of project have left the Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals in terms of plurality and technological renewal. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
5.
128 p, 24.3 MB Plan de Comunicación para el Museo Nacional del Romanticismo de Madrid / Font López, Carla ; Tamborero Viadiu, Vicenç, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Creació d'un Pla de Comunicació adequat a les necessitats reals del Museo Nacional del Romanticismo de Madrid, un centre museístic de titularitat pública especialitzat en el moviment cultural i artístic del romanticisme a Espanya. [...]
Creación de un Plan de Comunicación adecuado a las necesidades reales del Museo Nacional del Romanticismo de Madrid, un centro museístico de titularidad pública especializado en el movimiento cultural y artístico del romanticismo en España. [...]
Constitution of a Communication Plan adapted to the actual needs of the Museo Nacional del Romanticismo de Madrid, a public-titularity museum center specialized in Spain's cultural and artistic romantic movement. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
6.
129 p, 1.3 MB Influencers gastronómicos : ¿Recomendación personal o publicidad disfrazada? / Solórzano, Fernando ; Fajula Payet, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona.) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Los influencers gastronómicos se han convertidos en voces de autoridad y diferentes sectores se han beneficiado de estos nuevos perfiles, encontrando nuevas formas de llevar sus productos allí donde su público realmente estaba, y uno de esos sectores es el sector gastronómico. [...]
Els influencers gastronòmics s'han convertits en veus d'autoritat i diferents sectors s'han beneficiat d'aquests nous perfils, trobant noves maneres de portar els seus productes allí on el seu públic realment estava, i un d'aquests sectors és el sector gastronòmic. [...]
Gastronomic influencers have become voices of authority and different sectors have benefited from these new profiles, finding new ways to take their products where their public really is, and one of these sectors is the gastronomic sector. [...]

2019  
7.
42 p, 4.2 MB Motivaciones detrás del eWOM y su influencia en la credibilidad de las reseñas online / Rubiños Suescun, Elidia ; Badajoz Dávila, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona.) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Según un estudio del INE del 2019, España cuenta con alrededor de 70. 000 restaurantes activos. Las nuevas tecnologías de la información otorgan poder de expresión a los consumidores. Los procesos de decisión de compra cambian rápidamente y la evaluación de alternativas antes de consumir un producto cada vez es más importante. [...]
Segons un estudi de l'INE del 2019, Espanya compta amb al voltant de 70. 000 restaurants actius. Les noves tecnologies de la informació atorguen poder d'expressió als consumidors. Els processos de decisió de compra canvien ràpidament i l'avaluació d'alternatives abans de consumir un producte cada vegada és més important. [...]
According to an Spanish Statistic Office 2019 study, Spain has around 70,000 active restaurants. New information technologies give consumers the power to express themselves. Purchase decision processes change rapidly and the evaluation of alternatives before consuming a product is increasingly important. [...]

2019  
8.
46 p, 1.3 MB Marketing de contenidos en el sector universitario : ¿qué categorías generan más interacción en Instagram? / Olivares i Muñoz, Marc ; Fernández Cavia, José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Hoy en día muchas empresas tienen presencia digital en redes sociales. Aparte de la publicidad pagada en estas plataformas, algunas de éstas permiten desarrollar una estrategia de marketing de contenidos con la que se intenta llegar al público objetivo a través de entretenimiento o información de valor, para poder alcanzar un objetivo determinado. [...]
Avui dia moltes empreses tenen presència digital en xarxes socials. A part de la publicitat pagada en aquestes plataformes, algunes d'aquestes permeten desenvolupar una estratègia de màrqueting de continguts amb la qual s'intenta arribar al públic objectiu a través d'entreteniment o informació de valor, per a poder aconseguir un objectiu determinat. [...]
Today many businesses have digital presence in social media. Besides payed media in this platforms, some of them allow to develop a content marketing strategy that tries to reach a target through entertainment or valuable information to reach a specific objetive. [...]

2019  
9.
187 p, 35.4 MB Creación del sistema visual para una aplicación de adopción de mascotas / Naveros Fretes, Beatriz ; Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball consisteix a crear el sistema visual d'una app mòbil destinada a l'adopció de mascotes (inexistent) en base a l'afinitat entre els adoptants i les mascotes. Per a això, s'han analitzat les apps de la competència (elements visuals, contingut i funcionament), s'ha concretat el desenvolupament de la imatge visual, i finalment, s'ha desenvolupat el prototip de la nostra app.
Este trabajo consiste en crear el sistema visual de una app móvil destinada a la adopción de mascotas (inexistente) según la afinidad entre los adoptantes y las mascotas. Para ello, se han analizado las apps de la competencia (elementos visuales, contenido y funcionamiento), se ha concretado el desarrollo de la imagen visual, y por último, se ha desarrollado el prototipo de nuestra app.
This project consists in creating the visual system of a nonexistent mobile app, which allows people to adopt pets according to the affinity among them. For that purpose, the competitior apps have been analysed (its visual elements, content and functioning), the visual system of our app has been defined, and finally, the prototype has been developed.

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
236 p, 9.1 MB Cómo convertirse en un influencer del culturismo en 12 meses: estrategia y ejecución / Julian Vilella, Erika ; Martín Almansa, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Ser un influencer va més enllà de tenir un gran nombre de seguidors, engloba conceptes com l'engagement, indispensable per a conèixer com d'influent és aquella persona sobre els usuaris que el segueixen. [...]
Ser un influencer va más allá de tener un gran nombre de seguidores, engloba conceptos como el engagement, indispensable para conocer qué tan influente es aquella persona sobre los usuarios que lo siguen. [...]
Becoming an influencer goes beyond having a great number of followers, it includes concepts such as engagement, essential to know how influential that person is on the users who follow him. Becoming an influencer is a long process that requires perseverance, and that is increasingly difficult because of the growing competition. [...]

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 134 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 33 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
41 p, 5.1 MB Destino : acceso abierto / Jordan Gili, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia) ; Álvarez Díaz, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Presentació sobre l'accés obert en motiu de la Setmana Internacional de l'Accés Obert 2020. S'explica el context de ciència oberta i l'accés obert: què és, beneficis, obligatorietat, llicències Creative Commons i les diferents vies de publicació en obert. [...]
Presentación sobre el acceso abierto con motivo de la Semana Internacional del Acceso Abierto 2020. Se explica el contexto de ciencia abierta y el acceso abierto: qué es, beneficios, obligatoriedad, licencias Creative Commons y las diferentes vías de publicación en abierto. [...]

2020 (Producció científica) (Eines per a la recerca)
2 documents
2.
61 p, 5.7 MB Com publicar recursos docents en obert a la UAB / Azorín, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques) ; Besson Ribas, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Material del curs 'Com publicar recursos docents en obert a la UAB' organitzat per la Oficina de Qualitat Docent (OQD) i impartit per personal del Servei de Biblioteques el 2 i 3 de juliol de 2020.
2020
3 documents
3.
33 p, 600.5 KB Wörterbücher und Online-Tools. Materialien für Übersetzer und Dolmetscher. Deutsch, Spanisch, Katalanisch / Doerr, Emmanuel Jean André (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
The translator's so-called hand apparatus at the workplace consists, on the one hand of dictionaries, which must be distinguished according to their purpose: consultation dictionaries and general dictionaries, translation dictionaries, terminological dictionaries, pictorial dictionaries, style dictionaries, grammars of various types, perhaps a learner's dictionary for German as a foreign language, a phonetic or phraseological dictionary . [...]
El llamado aparato de a mano del traductor en su lugar de trabajo consiste, por una parte, en diccionarios, que deben distinguirse según su finalidad: diccionarios de consulta y diccionarios generales, diccionarios de traducción, diccionarios terminológicos, diccionarios pictóricos, diccionarios de estilo, gramáticas de diversos tipos, tal vez un diccionario didáctico para el aprendizaje del alemán como lengua extranjera, un diccionario fonético o fraseológico. [...]
Der sogenannte Handapparat des Übersetzers am Arbeitsplatz besteht einerseits aus Wörterbüchern, die es nach ihrem Zweck zu unterscheiden gilt. Konsultationswörterbücher und Allgemeinlexika, Übersetzungswörterbücher, Terminologische Wörterbücher, Bildwörterbücher, Stilwörterbücher, Grammatiken verschiedenen Typus, vielleicht noch ein Lernerwörterbuch für Deutsch als Fremdsprache, ein phonetisches oder phraseologisches Wörterbuch … Doch weiteres kommt hinzu , ob gedruckt oder digital, online oder offline.

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020 (Idioma B per a traductors i intèrprets (alemany). Materials docents)  
4.
Accés a la Biblioteca Digital UAB / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Videotutorial sobre com accedir a la Biblioteca Digital a través del cercador de les biblioteques UAB.
2019 (Serveis)  
5.
1 p, 3.8 MB Crea't una identitat digital / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Infografia adreçada a investigadors per millorar la seva reputació digital.
2019 (Eines per a la recerca)  
6.
50 p, 2.2 MB 10 passos per a la configuració inicial d'un blog a Blogger. Manual bàsic inicial / Mercader Juan, Cristina
El Manual per a la Configuració d'un Blog de Blogger que es presenta a continuació neix de la necessitat d'oferir un material de suport als i les estudiants que estan cursant l'assignatura Comunicació i Interacció Educativa II, en la qual un dels mitjans de treball és la creació i gestió d'un blog acadèmic. [...]
2020
2 documents
7.
39 p, 7.1 MB Cartografia digital a la xarxa : doctorat Geografia / Universitat Autònoma de Barcelona. Cartoteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Presentació dels principals recursos de cartografia digital en un tema o àmbit geogràfic concret que es poden trobar gratuïtament a la xarxa.
2019 (Fonts d'informació)  
8.
13.1 KB 10 anys del DDD (Dipòsit Digital de Documents de la UAB) / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Gonzàlez Gavara, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Calvet Renedo, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició virtual de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General amb motiu dels 10 anys del Dipòsit Digital de Documents del Servei de Biblioteques de la UAB.
2016  
9.
20 p, 2.5 MB Herramientas y recursos digitales para el docente, el estudiante o el empresario basados en las tecnologías de la información y la comunicación / Fuentes Agustí, Marta
En el presente documento se encuentran listadas y clasificadas diversidad de herramientas y recursos digitales basados en las tecnologías de la información y la comunicación idóneos para elaborar informes, cuestionarios, pruebas rápidas, diagramas de flujo, mapas conceptuales, mapas mentales, líneas del tiempo, pictogramas, cómics, presentaciones, animaciones, infografías, podcast, diarios, vídeos, pósters, muros, etc. [...]
2018  
10.
43 p, 1.8 MB Propietat intel·lectual en l'elaboració de la tesi / Besson Ribas, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Contreras Torres, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Álvarez Díaz, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Jordan Gili, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Medicina) ; Rial, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Barri, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Castells Prims, Oriol (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Presentació preparada en el marc del Programa de Formació de Doctors on es dóna una visió de tots els aspectes que cal tenir en compte per tal de no vulnerar els drets de tercers a l'hora de redactar la tesi. [...]
2021 (Eines per a la recerca)
14 documents

Materials didàctics : 33 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 39 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
Accés a la Biblioteca Digital UAB / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Videotutorial sobre com accedir a la Biblioteca Digital a través del cercador de les biblioteques UAB.
2019 (Serveis)  
2.
150x129, 6.0 KB Logotips del DDD i de l'Accés Obert / Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat Tècnica i de Projectes
Mostra dels diferents logotips del DDD i de l'Accés Obert. Disposeu d'aquests logos que podeu fer servir en les vostres pàgines web, presentacions, etc. Els logotips d'aquesta pàgina són un signe d'identitat visual del dipòsit. [...]
2018
9 documents
3.
1 p, 421.5 KB Secciones dorsales. Cabeza. Fotografías D1 a D6 / López Plana, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Mayor Aparicio, Pedro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals)
Se incluyen seis secciones dorsales de la cabeza, numeradas del 1 al 6 siguiendo una secuencia de dorsal a ventral. Las secciones incluyen además parte de la región del cuello. Las imágenes se muestran desde un punto de vista dorsal o ventral. [...]
2017 (Atlas de anatomía seccional en el perro)
17 documents
4.
1 p, 435.4 KB Secciones dorsales. Cuello. Fotografías D7 a D8 / López Plana, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Mayor Aparicio, Pedro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals)
Se incluyen dos secciones dorsales del cuello, numeradas del 7 al 8. La sección 7, más dorsal, afecta a las vértebras cervicales. La sección 8, más ventral, incluye a la laringe. Ambas secciones incluyen además la cabeza. [...]
2017 (Atlas de anatomía seccional en el perro)
4 documents
5.
1 p, 370.4 KB Secciones dorsales. Tronco. Fotografías D9 a D13 / López Plana, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Mayor Aparicio, Pedro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals)
Se incluyen cinco secciones dorsales del tronco, numeradas del 9 al 13 siguiendo una secuencia de dorsal a ventral. Se presentan también ampliaciones fotográficas de áreas seleccionadas para mostrar con más detalle las estructuras significativas. [...]
2017 (Atlas de anatomía seccional en el perro)
26 documents
6.
1 p, 323.5 KB Secciones dorsales (o frontales). Miembro torácico. Fotografías D14 a D19 / López Plana, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Mayor Aparicio, Pedro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals)
Se incluyen seis secciones dorsales del miembro torácico, numeradas del 14 al 19, que corresponden a las regiones del hombro (secciones 14 y 15), del codo (secciones 16, 17 y 18) y de la mano (sección 19). [...]
2017 (Atlas de anatomía seccional en el perro)
8 documents
7.
1 p, 412.9 KB Secciones dorsales (o frontales). Miembro pelviano. Fotografías D20 a D26 / López Plana, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Mayor Aparicio, Pedro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals)
Se incluyen siete secciones dorsales del miembro pelviano, numeradas del 20 al 26, que corresponden a las regiones de la cadera (sección 20), de la rodilla (secciones 21 a 24) y del pie (secciones 25 y 26). [...]
2017 (Atlas de anatomía seccional en el perro)
8 documents
8.
1 p, 416.9 KB Secciones transversales. Cabeza. Fotografías T1 a T7 / López Plana, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Mayor Aparicio, Pedro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals)
Se incluyen siete secciones transversales de la cabeza, numeradas del 1 al 7 siguiendo una secuencia rostrocaudal. Se presentan también ampliaciones fotográficas de áreas seleccionadas para mostrar con más detalle las estructuras significativas. [...]
2017 (Atlas de anatomía seccional en el perro)
21 documents
9.
1 p, 445.9 KB Secciones transversales. Cuello. Fotografías T8 a T15 / López Plana, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Mayor Aparicio, Pedro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals)
Se incluyen ocho secciones transversales del cuello, numeradas del 8 al 15 siguiendo una secuencia craneocaudal. Se presentan también ampliaciones fotográficas de áreas seleccionadas para mostrar con más detalle las estructuras significativas. [...]
2017 (Atlas de anatomía seccional en el perro)
24 documents
10.
1 p, 459.4 KB Secciones transversales. Tórax. Fotografías T16 a T21 / López Plana, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Mayor Aparicio, Pedro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals)
Se incluyen seis secciones transversales del tórax, numeradas del 16 al 21 siguiendo una secuencia craneocaudal. Se presentan también ampliaciones fotográficas de áreas seleccionadas para mostrar con más detalle las estructuras significativas. [...]
2017 (Atlas de anatomía seccional en el perro)
26 documents

Documents gràfics i multimèdia : 39 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Fons personals i institucionals 1 registres trobats  
1.
12 p, 9.2 MB [Dossier de premsa sobre l'homenatge a José Agustín Goytisolo realitzat per Canal Cultura de Via Digital a la Casa del Llibre]
15 març 2000  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.