1.
|
70 p, 4.3 MB |
Les transformacions del sector editorial en l'era de la plataforma : L'autopublicació com a principal alternativa
/
Ribera Morera, Ruth ;
Monclús Blanco, Belén, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu d'aquest treball és fer una anàlisi de com ha canviat el circuit de producció i distribució de continguts literaris després de l'aparició de vies alternatives de publicació per als escriptors com espais web, plataformes, aplicacions, etc. [...] El objetivo de este trabajo es hacer un análisis de cómo ha cambiado el circuito de producción y distribución de contenidos literarios después de la aparición de vías alternativas de publicación para los escritores como espacios web, plataformas, aplicaciones, etc. [...] The target of this project is to accomplish an analysis of how the circuit of production and distribution of literary content has changed after the appearance of alternative patterns of publication for writers such as web spaces, platforms, applications, etc. [...]
2023 Grau en Periodisme [1432]
|
|
2.
|
93 p, 1.1 MB |
El proceso de digitalización en el mundo de la comunicación : desafíos presentes y futuros
/
Prado Terón, David ;
Tejedor, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ;
Montagut Martínez, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El món de la comunicació està vivint una constant transformació des de l'arribada d'Internet. La digitalització ha portat amb si nous canals de comunicació i nous formats audiovisuals molt atractius, especialment per a les generacions més joves. [...] El mundo de la comunicación está viviendo una constante transformación desde la llegada de Internet. La digitalización ha traído consigo nuevos canales de comunicación y nuevos formatos audiovisuales muy atractivos, especialmente para las generaciones más jóvenes. [...] The world of communication is undergoing a constant transformation since the advent of the Internet. Digitalization has brought with it new communication channels and new audiovisual formats that are very attractive, especially for the younger generations. [...]
2023 Grau en Periodisme [1432]
|
|
3.
|
33 p, 527.4 KB |
E-sports, la revolució esportiva del futur. Una mirada sociològica
/
Farrés Aguilera, Martí ;
Muntanyola-Saura, Dafne, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
El present treball tracta d'un estudi sociològic sobre els e-sports, un nou fenomen que des de fa ben bé una dècada està copsant l'atenció de milions de persones a través d'internet i les xarxes socials. [...] El presente trabajo trata de un estudio sociológico sobre los e-sports, un nuevo fenómeno que desde hace una década está captando la atención de millones de personas a través de internet y las redes sociales. [...] This paper is a sociological study of e-sports, a new phenomenon that has been gaining the attention of millions of people through the internet and social media for over a decade. E-sports refer to the professionalization of the practice of video games, thus being considered digital sports or electronic sports where multi-player competitions are held in a virtual environment.
2022 Grau en Sociologia [819]
3 documentos
|
|
4.
|
179 p, 5.7 MB |
La digitalización de la vida y la emergencia de nuevas formas de subjetivación
/
González García, Diego ;
Tirado Serrano, Francisco Javier, dir.
La tesi indaga el fenomen contemporani que anomenem experiència digital o digitalització de la vida. Aquest fenomen està donat per la disseminació i expansió de les tecnologies digitals a la vida quotidiana. [...] La tesis indaga el fenómeno contemporáneo que denominamos experiencia digital o digitalización de la vida. Este fenómeno está dado por la diseminación y expansión de las tecnologías digitales en la vida cotidiana. [...] The thesis explores the contemporary phenomenon that we refer to as the digital experience or digitalisation of life. This phenomenon is the result of the dissemination and expansion of digital technologies in everyday life. [...]
2022
|
|
5.
|
13 p, 2.0 MB |
Anàlisi ambiental del procés de digitalització de l'administració pública : el cas de la Universitat Autònoma de Barcelona
/
Calvo Santaella, Jordi ;
Font i Segura, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Aquest article és la presentació del projecte que analitza l'impacte ambiental del procés de digitalització de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) des del 2017 fins l'any 2022. S'examinen diversos factors com el consum de paper a la universitat, el protagonisme dels sistemes informàtics i les xarxes dins i fora del campus, l'impacte del teletreball en les dinàmiques dels treballadors de la universitat o la mobilitat generada pel funcionament del centre. [...] Este artículo es la presentación del proyecto que analiza el impacto ambiental del proceso de digitalización de la Universidad Autónoma de Barcelona (UAB) des del 2017 hasta el año 2022. Se examinan diversos factores como el consumo de paper en la universitat, el protagonismo de los sistemas informáticos y las redes dentro y fuera del campus, el impacto del teletrabajo en las dinámicas de los trabajadores de la universidad o la movilidad generada por el funcionamientodel centro. [...] This article is the presentation of the project that analyzes the environmental impact of the digitization process of the Autonomous University of Barcelona (UAB) from 2017 to 2022. It examines various factors such as the consumption of paper in the university, the role of computer systems and networks on and off campus, the impact of telework on the dynamics of university workers or the mobility generated by the operation of the center. [...]
2022 Grau en Gestió de Ciutats Intel·ligents i Sostenibles [1395]
|
|
6.
|
86 p, 3.2 MB |
Transformació digital i gestió per processos
/
Amorós Soldevila, Xènia ;
Piqué Huerta, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació
En aquest treball es dissenya una metodologia per dur a terme un procés de transformació digital en empreses de traducció o organitzacions que tinguin un departament dedicat a la traducció. Per fer-ho, primerament s'identifica la situació actual del sector de la traducció, els seus factors de creixement, les tendències tecnològiques i les diferències entre les empreses grans, mitjanes i petites en el context econòmic actual; tot seguit, es defineix què s'entén per transformació digital i es proposa una mètrica per conèixer el nivell de digitalització en empreses de traducció. [...] En este trabajo se diseña una metodología para llevar a cabo un proceso de transformación digital en empresas de traducción u organizaciones que tengan un departamento dedicado a la traducción. Para ello, en primer lugar, se identifica la situación actual del sector de la traducción, sus factores de crecimiento, las tendencias tecnológicas y las diferencias entre las empresas grandes, medianas y pequeñas en el contexto económico actual; seguidamente, se define qué se entiende por transformación digital y se propone una métrica para conocer el nivel de digitalización en empresas de traducción. [...] This work designs a methodology to carry out a process of digital transformation in translation companies or organizations that have a translation department. To do this, we first identified the current situation of the translation sector, its growth factors, technological trends and the differences between large, medium and small companies in the current economic context; then, we defined what is meant by digital transformation and propose a metric to know the level of digitization in translation companies. [...]
2020 Màster Universitari en Tradumàtica: Tecnologies de la Traducció [1350]
|
|
7.
|
14 p, 15.0 MB |
Zones d'estacionament regulat al municipi de Berga
/
Barniol Llurda, Jordi ;
Coll Pujol, Francesc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
En aquest Treball de Final de Grau s'exposa l'anàlisi de les zones d'estacionament regulat al municipi de Berga, primerament es descriu el sistema i distribució d'aquestes zones en el municipi i s'exposen els sistemes utilitzats a Mollerussa, Olot i en els municipis de l'Àrea Metropolitana de Barcelona, per poder comparar les diferències i extreure quin model seria el millor pel municipi de Berga. [...] In this Final Degree Project the analysis of the regulated parking areas in the municipality of Berga is exposed, firstly the system and distribution of these areas in the municipality is described and the systems used in Mollerussa, Olot and in the municipalities are exposed of the Metropolitan Area of Barcelona, to be able to compare the differences and extract which model would be the best for the municipality of Berga. [...]
2021 Grau en Gestió de Ciutats Intel·ligents i Sostenibles [1395]
|
|
8.
|
73 p, 2.3 MB |
L'estratègia de digitalització internacional de les organitzacions esportives : el cas de LaLiga
/
Donate Delgado, Eric ;
Ortuño Iserte, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Les organitzacions esportives han abraçat l'ús dels mitjans digitals amb l'objectiu d'arribar a nous públics, incloent-hi mercats internacionals. LaLiga, com entitat esportiva, també ha desenvolupat una estratègia de digitalització internacional a través de Twitter amb diversos perfils on es promocionen partits i s'estableixen sinergies a partir dels futbolistes originaris d'aquestes audiències globals. Las organizaciones deportivas han abrazado el uso de los medios digitales con el objetivo de llegar a nuevos públicos, incluyendo mercados internacionales. LaLiga, como entidad deportiva, también ha desarrollado una estrategia de digitalización internacional a través de Twitter con varios perfiles donde se promocionan partidos y se establecen sinergias a partir de los futbolistas originarios de estas audiencias globales. Sports organizations have embraced the use of digital media to reach new audiences, including international markets. LaLiga, as a sports entity, has also developed an international digitisation strategy through Twitter with various profiles promoting matches and establishing synergies from footballers originating in these global audiences.
2021 Grau en Periodisme [971]
|
|
9.
|
|
10.
|
215 p, 3.6 MB |
El paper de la confiança en la construcció de la credibilitat telegènica dels líders polítics : Anàlisi del lideratge al context espanyol
/
Pruna Moré, Aina ;
Blanco, Josep Ma., , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de la present investigació és identificar i definir els valors que configuren la confiança i la credibilitat telegènica dels líders polítics espanyols. Espanya està marcada per una forta crisi que ha provocat la desafecció i desconfiança social de la ciutadania vers els polítics, una situació que cal analitzar detingudament per determinar les raons principals d'aquest fenomen. El objetivo de la presente investigación es identificar y definir los valores que configuran la confianza y la credibilidad telegénica de los líderes políticos españoles. España está marcada por una fuerte crisis que ha provocado la desafección y desconfianza social de la ciudadanía hacia los políticos, una situación que cabe analizar detenidamente para determinar las razones principales de este fenómeno. The objective of this research is identify and define the values that build the trust and the credibility of the Spanish telegenic political leaders. Spain is suffering a strong crisis that has caused social unrest and distrust of citizens towars politics, a situation that should be carefully analyzed to determine the main reasons of this phenomenon.
2015 Grau en Periodisme [971]
|
|