Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
17 p, 495.3 KB Himne a Sant Zenon : canvi de significació de la tradició. / Aguiló Coll, Ferran (Universitat Autònoma de Barcelona)
Sovint la percepció que tenim de la tradició popular ens remet a conceptes atemporals i inalterables. Realment però, la transformació dels actes populars ens mostren el caràcter inevitablement canviant d'una cultura. [...]
Often our perception of the folk tradition refers to concepts not changing throughout the time, but the transformation of popular events shows that inevitably a culture changes. Furthermore, through the collective expression we can perceive how a certain population sees itself and how the world sees it and understands it. [...]

2015 - 10.5565/rev/periferia.484
Perifèria : revista de recerca i formació en antropologia, Vol. 20 Núm. 2 (desembre 2015) , p. 91-107 (Artículos)  
2.
26 p, 155.5 KB Explorant les possibilitats transformatives de la pràctica educativa : el coneixement antropològic aplicat a la formació de mestres / Soto Marata, Josefa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural)
Durant dos cursos escolars s'ha dut a terme un procés de formació de mestres per a la millora de les relacions interculturals a l'escola, mitjançant seminaris, a tres centres d'Educació Infantil i Primària públics de Catalunya. [...]
A lo largo de dos cursos escolares se llevó a cabo un proceso de formación de maestros, mediante seminarios, en tres centros públicos de Educación Infantil y Primaria de Cataluña, con el objetivo de mejorar las relaciones interculturales en la escuela. [...]
A program of teacher's trainning has been developed in three public elementary and primary schools, in a period of two years. The main goal was to improve intercultural relationships in school. The sociol-antropological app roach and the consideration that each member of the group is a cultural subjectect a r e the new features of this p roposal, which has let the transformation of the socio-cultural relationships and the educational task in minority grops with isolation risks.

1999
Educar, N. 24 (1999) , p. 131-155  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.