Resultats globals: 3 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 3 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
16 p, 312.9 KB El discurso matemático del profesor : ¿Cómo se produce en clase y cómo se puede investigar? / Planas, Núria (Planas i Raig) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Arnal Bailera, Alberto (Universidad de Zaragoza) ; García Honrado, Itziar (Universidad de Oviedo)
¿Cómo podemos evaluar si un discurso del profesor en clase de matemáticas es efectivo de acuerdo con los objetivos de comunicar una cultura de la matemática escolar y producir oportunidades para que los alumnos aprendan contenidos de esa cultura? En este artículo presentamos la construcción de una noción de coherencia local aplicable al discurso matemático hablado en clase. [...]
Com podem avaluar si un discurs del professor a l'aula de matemàtiques és efectiu d'acord amb els objectius de comunicar una cultura de la matemàtica escolar i produir oportunitats perquè l'alumnat en pugui aprendre continguts? En aquest article presentem la construcció d'una noció de coherència local aplicable al discurs matemàtic que s'usa a l'aula. [...]
How can we examine if a teacher's discourse in the mathematics classroom is effective according to the goals of communicating a culture of school mathematics and producing opportunities for students to learn contents of this culture? In this paper, we present the construction of a notion of local coherence applied to the oral mathematical discourse in the classroom. [...]

2018 - 10.5565/rev/ensciencias.2240
Enseñanza de las ciencias, Vol. 36 Núm. 1 (2018) , p. 45-60 (Investigaciones Didácticas)  
2.
7 p, 391.9 KB Cómo y de qué hablamos los docentes cuando diseñamos unidades didácticas cooperativamente : estudio etnográfico del trabajo en grupo de profesores de Ciencias de secundaria mediante análisis discursivo / Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Matemàtiques i de les Ciències Experimentals) ; Pintó, R. (Roser) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Matemàtiques i de les Ciències Experimentals) ; Pintó, Roser (Universitat Autonòma de Barcelona)
2005
Enseñanza de las Ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-7  
3.
16 p, 634.3 KB Comunicación multimodal en la clase de ciencias : el ciclo del agua / Márquez, Conxita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Matemàtiques i de les Ciències Experimentals) ; Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Matemàtiques i de les Ciències Experimentals) ; Izquierdo i Aymerich, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Espinet, Mariona
En este trabajo se presenta una propuesta de análisis del discurso de una profesora desde una perspectiva de comunicación multimodal, en el contexto de una clase de ciencias de secundaria donde se trabaja el ciclo del agua. [...]
In this paper we are presenting an analysis of teacher discourse from a multimodal communication perspective, in a secondary school science class about the "water cycle". This approach implies the consideration that every communication system (oral and written language, visual language and gesture) contributes to give meaning to the concept of water cycle in a cooperative or specialised way. [...]

2003
Ensenanza de las Ciencias, V. 21 N. 3 (2003) , p. 371-386  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.