Resultats globals: 1 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
7 p, 706.2 KB Diseño de una secuencia didáctica sobre hidrostática, teóricamente fundamentada : el papel de la modelización y de la emoción / Aliberas Maymí, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Izquierdo i Aymerich, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Gutiérrez Goncet, Rufina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Analizamos la estructura y la dinámica interna de una secuencia didáctica teóricamente fundamentada. La secuencia se realizó sobre hidrostática elemental, para 4º curso de Enseñanza Secundaria Obligatoria (ESO) en España (alumnos de 15-16 años). [...]
2013
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2013) , p. 84-90 (Innovacions didàctiques)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.