1.
|
80 p, 5.8 MB |
Maquetació i tatuatges : disseny de portafolis per a estudis de tatuatges
/
Losada i Ollé, Gal·la ;
Entenza Rodríguez, Ana I. (Ana Isabel), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Amb aquest projecte he desenvolupat revistes per a 3 estudis de tatuatges on es recull la feina de cada artista, com si d'un portafoli es tractés. Amb l'objectiu de crear una eina per ajudar als tatuadors a promocionar-se, he dissenyat uns catàlegs individualitzats amb entrevistes a cadascú i imatges on es mostren els seus estils. [...] Con este proyecto he desarrollado revistas para 3 estudios de tatuajes en las que se recoge el trabajo de cada artista, como si de un portafolio se tratase. Con el objetivo de crear una herramienta para ayudar a los tatuadores a promocionarse, he diseñado unos catálogos individualizados con entrevistas a cada uno e imágenes con las que se muestran sus estilos. [...] In this project, I have developed magazines for 3 tattoo studios which gather every artist's work, as if it was a portfolio. I've designed individualized catalogs containing interviews for each artist and images that show their styles, aiming to create a tool to help them promote themselves. [...]
2023 Grau en Periodisme [1432]
|
|
2.
|
168 p, 79.6 MB |
Caliu Studio : desenvolupament d'una agència creativa i elaboració d'una campanya gamificada per a donar a conèixer el projecte
/
Masip Domingo, Maria ;
Torrico Fernández Valera, Alejandro ;
Domingo Soler, Lluis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La formalització d'una agència creativa que conceptualitza campanyes que segueixen els principis d'estratègia, creativitat i innovació, fent èmfasi en la creació d'experiències interactives que connectin marques i empreses amb persones. [...] La formalización de una agencia creativa que conceptualiza campañas que siguen los principios de estrategia, creatividad e innovación, haciendo énfasis en la creación de experiencias interactivas que conecten marcas y empresas con personas. [...] The formalization of a creative agency that conceptualizes campaigns that follow the principies of strategy, creativity and innovation, emphasizing the creation of interactive experiences that connect brands and companies with people. [...]
2023 Grau en Comunicació Interactiva [1423]
|
|
3.
|
171 p, 39.0 MB |
Creació d'una marca personal : Lemon Studio
/
Sánchez Zafra, Cristina ;
Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball té com a objectiu principal la creació de la meva marca personal: un estudi de disseny gràfic. Partint de la base del brànding, es construirà, estratègicament, la identitat corporativa i visual de la marca, alhora que també es realitzaran diverses aplicacions gràfiques. El presente trabajo tiene como objetivo principal la creación de mi marca personal: un estudio de diseño gráfico. Partiendo de la base del branding, se construirá, estratégicamente, la identidad corporativa y visual de la marca, a la vez que también se realizarán varias aplicaciones gráficas. The main objective of this work is the creation of my personal brand: a graphic design studio. Starting from the basis of brànding, the corporate and visual identity of the brand will be strategically built, while various graphic applications will also be made.
2022 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
4.
|
170 p, 30.9 MB |
Creació de la marca "Con un Par" : proposta de l'estratègia de brànding i disseny de la identitat visual
/
Ribas Bagaria, Júlia ;
Danes Vilallonga, Arantza, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte consisteix en la creació d'una nova marca del sector de la restauració. "Con un Par" es dedica a l'elaboració de truita de patates, amb servei exclusiu de "delivery". La proposta consta d'un marc teòric, l'anàlisi de marques referents i les aportacions de professionals del sector. [...] El proyecto consiste en la creación de una nueva marca del sector de restauración. Con un Par se dedica a la elaboración de tortilla de patatas, con servicio exclusivo de "delivery". La propuesta consta de un marco teórico, el análisis de marcas referentes y las aportaciones de profesionales del sector. [...] The project is the creation of a new brand in the restaurant industry. "Con un Par" offers an exclusive delivery service of Spanish omelettes. The proposal consists of a theoretical framework, the analysis of brand referents and the contribution of professionals in the field. [...]
2022 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
5.
|
390 p, 21.2 MB |
Diseño gráfico e identidad cultural patrimonial. Creación de símbolos en base a la recomposición de signos indígenas chilenos de los pueblos Diaguita, Rapanui, Mapuche y Selk'nam
/
Reveco Sepúlveda, Camila Francisca ;
Bartomeu-Magaña, Elena, dir. ;
Casacuberta, David, 1967-, dir.
L'estudi té per objectiu fonamental difondre el patrimoni artístic de quatre pobles indígenes xilens: Diaguita, Mapuche, Selk'nam i Rapanui, que són representatius de cada macro regió geogràfica del país: nord, centre, sud (corresponents al Xile continental) i la Polinèsia. [...] El estudio tiene por objetivo fundamental difundir el patrimonio artístico de cuatro pueblos indígenas chilenos: Diaguita, Mapuche, Selk'nam y Rapanui, que son representativos de cada macro región geográfica del país: norte, centro, sur (correspondientes al Chile continental) y la Polinesia. [...] The study's main objective is to disseminate the artistic heritage of four Chilean indigenous peoples: Diaguita, Mapuche, Selk'nam and Rapanui, who are representative of each geographical macro region of the country: north, center, south (corresponding to continental Chile) and the Polynesia. [...]
2022
|
|
6.
|
358 p, 19.6 MB |
Comunicació Institucional i Producció de Sentit. La significació del text en l'estructura gràfica dels cartells de l'Ajuntament de Barcelona
/
Garrido Gabarrón, Enric ;
Bartomeu-Magaña, Elena, dir. ;
Casacuberta, David, 1967-, dir.
Els carrers de les ciutats són entorns visualment fèrtils perquè les institucions es relacionin amb els seus ciutadans a través de múltiples mitjans de comunicació. La irrupció de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació han derivat aquesta comunicació cap a les plataformes digitals i xarxes socials, però l'entorn visual urbà és encara un espai d'interacció comunicatiu utilitzat per empreses i institucions públiques per comunicar-se amb els seus usuaris. [...] Las calles de las ciudades son entornos visualmente fértiles para que las instituciones se relacionen con sus ciudadanos a través de múltiples medios de comunicación. La irrupción de las Tecnologías de la Información y la Comunicación han derivado esta comunicación hacia plataformas digitales y redes sociales, pero el entorno visual urbano es todavía un espacio de interacción comunicativo utilizado por empresas e instituciones públicas para comunicarse con sus usuarios. [...] City streets are visually fertile environments for institutions to relate to their citizens through multiple media. The iruption of Information and Communication Technologies has derived this communication to digital platforms and social networks, but the urban visual environment is still a communication interaction space used by companies and public institutions to communicate with their users. [...]
2021
|
|
7.
|
134 p, 288.0 MB |
Hella Beauty : diseño de la identidad visual de una nueva marca de maquillaje
/
Solé Sinués, Clara ;
Balbuena Palacios, Maria Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El present Treball de Fi de Grau consisteix en el disseny de la identitat visual d'una nova marca de maquillatge: Hella Beauty. Per a fer-ho, es va realitzar un estudi de mercat, analitzant la competència, a nivell d'empresa i com a marca gràfica per, posteriorment, desenvolupar la seva conceptualització, essència, missió, visió i valors. [...] El present Trabajo de Fin de Grado consiste en el diseño de la identidad visual de una nueva marca de maquillaje: Hella Beauty. Para ello, se realizó un estudio de mercado, analizando la competencia, a niverl de empresa y como marca gráfica para, posteriormente, desarrollar su conceptualización, esencia, misión, visión y valores. [...] This Final Degree Project consists of the visual identity desing of a new makeup brand: Hella Beauty. To do this, a market study was carried out, analyzing the competition, as a company and as a graphic brand to later develop its conceptualization, essence, mission, vision and values. [...]
2021 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
8.
|
73 p, 15.7 MB |
Diseño de la identidad visual de la marca Gemini
/
Díaz-Guerra Estrader, Guillem ;
Lorite, Nicolàs, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte consisteix en el disseny de la identitat visual de la marca GEMINI, firma espanyola dedicada al disseny i fabricació de components prèmium per a bicicletes. La proposta consta de dues parts: el mateix Brand Book i l'argumentació sobre totes les decisions preses en la seva elaboració. El proyecto consiste en el diseño de la identidad visual para la marca GEMINI, firma española dedicada al diseño y fabricación de componentes prémium para bicicletas. La propuesta consta de dos partes: El Brand Book en sí mismo y el argumentario sobre todas las decisiones tomadas en su elaboración. The project involves designing visual identity for GEMINI brand, a Spanish firm engaged in the design and manufacture of premium bicycle parts. The proposal has two points: the Brand Book itself and the argument about all decisions made in its preparations.
2021 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
9.
|
94 p, 66.7 MB |
Rediseño de la imagen corporativa de la Agencia Estatal de Meteorología
/
Camacho Casas, Alexis ;
Perona Páez, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest estudi es va concebre com un cas pràctic en el qual es mostrava la situació que viu el disseny gràfic a nivell institucional dins el marc de l'Estat Espanyol. La manera com això es va dur a terme va passar per la creació d'una nova proposta per a la imatge corporativa de l'Agència Estatal de Meteorologia. [...] El presente estudio se concibió como un caso práctico en el que se mostraba la situación que vive el diseño gráfico a nivel institucional dentro del marco del Estado Español. La manera en como esto se llevó a cabo pasó por la creación de una nueva propuesta para la imagen corporativa de la Agencia Estatal de Meteorología. [...] The present study was designed as a case in which the situation in graphic design at the institutional level within the framework of the Spanish state was shown. The way how this happened was performed by creating a new approach to the corporate image of the Meteorological Agency. [...]
2014 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|