Resultats globals: 6 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 1 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 2 registres trobats
Documents de recerca, 3 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
19 p, 2.6 MB Coteaching in CLIL in Catalonia / Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
This article addresses the issue of coteaching in Content and Language Integrated Learning (CLIL) contexts. It does so by retrieving and reviewing data from previous studies on CLIL projects carried out in school-university partnership with three secondary schools based in Barcelona and its metropolitan area, in Catalonia (Spain), in which coteaching was adopted as a strategy for inclusive CLIL. [...]
Aquest article aborda la qüestió de la co-docència en contextos d'Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua (AICLE). Amb aquesta finalitat, recupera i revisa dades d'estudis previs sobre projectes AICLE realitzats en partenariat escola-universitat amb tres centres d'educació secundària amb seu a Barcelona i la seva àrea metropolitana, a Catalunya (Espanya), en els quals es va adoptar la co-docència com a estratègia per a un AICLE inclusiu. [...]
Este artículo aborda la cuestión de la co-docencia en contextos de Aprendizaje Integrado de Contenidos y Lenguas (AICLE). Para ello, recupera y revisa datos de estudios previos sobre proyectos AICLE realizados en partenariado escuela-universidad con tres centros de educación secundaria con sede en Barcelona y su área metropolitana, en Cataluña (España), en los que se adoptó la co-docencia como estrategia para un AICLE inclusivo. [...]

2020 - 10.5565/rev/clil.54
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 3 Núm. 2 (2020) , p. 37-55 (Investigació i qüestions teòriques)  

Contribucions a jornades i congressos 2 registres trobats  
1.
18 p, 598.9 KB El treball en grup com a mètode docent / Masjuan, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Elias, Marina (Universitat de Barcelona) ; Troiano i Gomà, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona)
Tot i que diverses titulacions han adoptat diferents graus i versions del treball de grup, des de fa algun temps, sembla clar que la modificació dels mètodes docents associada a Bolonya n'ha estès la seva consideració com a competència a assolir, el seu ús i la seva pràctica a gairebé tots els àmbits de docència universitària. [...]
The teaching and learning Bologna's reform has promoted the use of the working group as a teaching methodology. However, we must consider that different degrees and faculties have implemented diverse versions of this way of organising the learning experience. [...]

2010
CIDUI : Nuevos espacios de calidad en la Educación Superior. un análisis comparado y de tendencias. Barcelona, Catalunya, : 2010  
2.
3 p, 26.2 KB L'anàlisi de la desigualtat social. producció i experimentació col·lectiva de materials docents de sociologia / Rambla, Xavier, 1966- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Volem presentar un póster a les Jornades de Campus UAB 2006 per tal de transmetre els objectius i els resultats d'un treball docent en equip que ha consistit en la preparació i experimentació de materials docents sobre les desigualtats socials a les carreres d'antropologia, ciència política, ciències del treball, comunicació i sociologia (en el context del PMQD de la Fac. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  

Documents de recerca 3 registres trobats  
1.
52 p, 1.4 MB Coteaching in Foreign Language Education (FLE) Contexts : a narrative of a coteaching experience / Terès Arcarons, Clara ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This thesis aims to narrate a coteaching experience in real context during an internship period in a Catalan high-school. This narration exposes how the interns implemented a predesigned TeachingUnit in a ninth-grade classroom as well as its challenges and opportunities encountered in this implementation. [...]
Aquesta tesi té com a objectiu narrar una experiència de codocència viscuda en un context real durant el període de pràctiques en un institut Català. La narració exposa com les estudiants de pràctiques van implementar una unitat didàctica prèviament dissenyada en una classe de quart d'ESO, alhora que mostra els reptes i oportunitats que se'n van derivar. [...]

juny 2020  
2.
36 p, 1.3 MB Coteaching in Foreign Language Education (FLE). Contexts : perceptions of english student-teachers towards coteaching / Esgleyes Cadanet, Sandra ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This Master's dissertation aims to explore the views of student-teachers towards coteaching. Coteaching is an emergent teaching initiative widely used in the current educational system, as a way to promote collaborative work and more inclusive classrooms. [...]
Aquest treball té com a objectiu explorar la codocència des del punt de vista dels estudiants en pràctiques. La codocència és una iniciativa cada cop més utilitzada en el sistema educatiu actual com a eina per a promoure el treball cooperatiu i la inclusió. [...]

Juny 2020  
3.
30 p, 628.1 KB Coteaching in Foreign Language Education (FLE). Contexts : a literature review / Boada González, Joan ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This dissertation conducts a literature review that explores the concept of coteaching, an innovative educational approach emerged over the last decades which stands as an efficient strategy not only to enhance students' academic performance but also to embody 21st century keystone values such as collaborative learning and inclusion. [...]
Aquest treball consisteix en una revisió de la literatura existent respecte el concepte de la docència compartida o coteaching, una metodologia innovadora que ha aparegut amb força durant els darrers anys i que es presenta com una estratègia eficaç no només per a millorar el rendiment acadèmic dels alumnes, sinó també per a integrar dos dels valors més importants en el context educatiu del segle XXI com són l'aprenentatge col·laboratiu i la inclusió. [...]

Juny 2020  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.