Resultats globals: 12 registres trobats en 0.04 segons.
Documents de recerca, 12 registres trobats
Documents de recerca 12 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
143 p, 15.7 MB Les dones als festivals de música i el seu tractament a mitjans especialitzats. / Domínguez Romero, Elena ; Muntané Rodríguez, Isabel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present estudi realitza, per una banda, una anàlisis sobre la presència de les dones a deu festivals de música d'Espanya l'any 2018: Primavera Sound, Sónar, Azkena Rock Festival, Download Festival Madrid, Rock Fest Barcelona, Cruïlla Barcelona, Mad Cool Festival, Bilbao BBK Live, Festival Internacional de Benicàssim i Arenal Sound. [...]
El presente estudio realiza, por un lado, un análisis sobre la presencia de las mujeres en diez festivales de música de España de 2018: Primavera Sound, Sónar, Azkena Rock Festival, Download Festival Madrid, Rock Fest Barcelona, Cruïlla Barcelona, Mad Cool Festival, Bilbao BBK Live, Festival Internacional de Benicàssim y Arenal Sound. [...]
The present study carries out, on the one hand, an analysis on the presence of women in ten Spanish music festivals of 2018: Primavera Sound, Sónar, Azkena Rock Festival, Download Festival Madrid, Rock Fest Barcelona, Cruïlla Barcelona, Mad Cool Festival, Bilbao BBK Live, Festival Internacional de Benicàssim and Arenal Sound. [...]

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
90 p, 813.4 KB Análisis crítico del discurso sobre el feminismo posmoderno en redes sociales y su relación con el neoliberalismo : el caso de Amarna Miller / Torres Parada, Andrea ; Giró, Xavier (Dir) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El presente estudio pretende analizar de manera crítica el discurso del feminismo posmoderno en redes sociales y cómo este se relaciona con el neoliberalismo. Concretamente, se analiza el caso de Amarna Miller, actriz porno y activista feminista referente en redes sociales. [...]
El present estudi pretén analitzar de manera crítica el discurs del feminisme postmodern en xarxes socials i com aquest es relaciona amb el neoliberalisme. Concretament, s'analitza el cas de Amarna Miller, actriu porno i activista feminista, amb centenars de milers de seguidors en els seus comptes de xarxes socials. [...]
The present study aims to critically analyse the discourse of postmodern feminism in social networks and how it relates to neoliberalism. Specifically, the case of Amarna Miller, a porn actress and feminist activist referent in social network. [...]

Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General 2018  
3.
128 p, 9.9 MB La representació de gènere a la portada de la revista Rolling Stone (1967-2017) / Valls Panadero, Laura ; Marín, Enric (Dir) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball d'investigació La representació gènere a la portada de la revista Rolling Stone (1967 - 2017) analitza el paper de la dona a la portada d'aquest mitjà de comunicació al llarg de mig segle, des dels inicis de la revista, l'any 1967, fins al compliment del cinquantè aniversari d'aquesta publicació l'any 2017. [...]
El trabajo de investigación La representación de género en la portada de la revista Rolling Stone (1967 - 2017) analiza el papel de la mujer en la portada de este medio de comunicación a lo largo de medio siglo, desde los inicios de la revista en el año 1967 hasta el decimoquinto aniversario de esta publicación en el año 2017. [...]
This research titled Gender representation on the cover of Rolling Stone magazine (1967 - 2017) analyzes the role of women on the cover of this media over half a century, since the foundation of the magazine in 1967 until the fifteenth anniversary of this publication in 2017. [...]

Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General 2018  
4.
132 p, 2.6 MB La evolución de la mujer periodista en España desde 2006 hasta 2018 / Gómez Segura, Paula ; Oliva Lloveras, Rosa Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball d'investigació s'ha analitzat a diferents mitjans de comunicació espanyols, dos canals de televisió, dos canals de ràdio, dos mitjans digitals i dos mitjans de premsa escrita. L'objectiu d'aquest treball és comprovar la desigualtat laboral a la qual estan sotmeses les dones periodistes, esbrinar els motius, els avenços i els camins possibles per trobar les solucions a aquestes desigualtats. [...]
En este trabajo de investigación se ha analizado diferentes medios de comunicación españoles, dos canales de televisión, dos canales de radio, dos medios digitales y dos medios de prensa escrita. [...]
In this research work we have analyzed different Spanish media, two television channels, two radio channels, two digital media and two print media. The objective of this work is to verify the labor inequality to which women journalists are subjected, to find out the reasons, the advances and the possible ways to find solutions to these inequalities. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
119 p, 3.2 MB Ver, oír y opinar : valoración de la publicidad sexista por parte de los adolescentes / Ceballos Muñoz, Natalia ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En un panorama on les dones segueixen sent un col·lectiu afectat per la desigualtat de gènere en l'àmbit publicitari i en què la publicitat té una influència directa com a agent de socialització; resulta interessant estudiar en quina mesura els adolescents com a públic sensible als mitjans de comunicació perceben el sexisme publicitari i com això afecta la seva manera d'acceptar o rebutjar aquest tipus de comportaments.
En un panorama donde las mujeres siguen siendo un colectivo afectado por la desigualdad de género en el ámbito publicitario y en el que la publicidad tiene una influencia directa como agente de socialización; resulta interesante estudiar en qué medida los adolescentes como público sensible a los medios de comunicación perciben el sexismo publicitario y cómo esto afecta a su manera de aceptar o rechazar este tipo de comportamientos.
In a scene where women continue to be a collective affected by the gender inequality in the advertising field and where advertising has direct influence as an agent of socialization; it is interesting to study to what extent adolescents, as a public which is sensitive to the means of communications, perceive the advertising of sexism and how that affects their way of accepting or rejecting this type of content.

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
7 documents
6.
9 p, 146.9 KB Les dones i els mitjans de comunicació / Comas d'Argemir, Dolors, autor ; Institut de Ciències Polítiques i Socials. Barcelona, Catalunya
Barcelona: Institut de Ciències Polítiques i Socials, 2011 (Materials CiP. Articles feministes ; 8)  
7.
120 p, 9.1 MB Sexismo simbólico y estereotipos de género en el reality show Las Kardashian / Chimelis Fortet, Sara ; Pereira Garza, Manuel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els reality shows són programes de gran audiència a la nostra societat. Degut a la proliferació de les noves cadenes de televisió, aquests programes s'emeten en qualsevol franja horària, fet que encara els hi dona major visibilitat. [...]
Los reality shows son programas de gran audiencia en nuestra sociedad. Debido a la proliferación de nuevas cadenas de televisión, estos programas se emiten en cualquier franja horaria, con lo que todavía han adquirido mayor visibilidad. [...]
Reality shows are television programs with large audiences in our society. Due to the proliferation of new television channels, these programs are broadcasted at any time. Reason why they have gained a greater visibility. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
93 p, 7.6 MB La violència de gènere a la premsa catalana (El Periódico de Catalunya i La Vanguardia) / Perera Sánchez, Isabel ; Quitllet Magrina, Rosa Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present Treball de Fi de Grau analitza el tractament de dos mitjans de comunicació com són El Periódico de Catalunya i La Vanguardia respecte les notícies de violència de gènere. Les peces analitzades pertanyen als mesos de gener, febrer i març d'aquest any 2016.
El presente Trabajo de Fin de Grado analiza el tratamiento de dos medios de comunicación como son El Periódico de Catalunya y La Vanguardia respecto a las noticias sobre violencia de género. Las piezas analizadas pertenecen a los meses de enero, febrero y marzo de este año 2016.
This end-of-Degree discusses the treatment of two media such as El Periódico de Catalunya and La Vanguardia about the news of gender violence. The parsed pieces belong to the months of January, February and March of this year 2016.

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
9.
74 p, 15.7 MB Proposta de programa de televisió sobre igualtat de gènere a Barcelona : La balança / Navarro Gómez, Tatiana ; Lorite, Nicolás, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En els darrers anys s'ha donat un pas de gegant cap a la igualtat de gènere, però la desigualtat entre homes i dones encara està present en alguns aspectes de la vida de les dones. Per aquesta raó es proposa l'elaboració d'un programa de televisió que mostri els anomenats micromasclismes amb l'objectiu que, tant homes com dones, els identifiquin i hi plantin cara. [...]
En los últimos años se ha dado un paso de gigante hacia la igualdad de género, pero la desigualdad entre hombres y mujeres todavía está presente en algunos aspectos de la vida de las mujeres. Por esta razón se propone la elaboración de un programa de televisión que muestre los llamados micromachismos con el objetivo de que, tanto hombres como mujeres, los identifiquen y hagan frente. [...]
In recent years there has been a giant step towards gender equality, but inequality between men and women is still present in some aspects of life of women. For this reason we propose the production of a television program showing male chauvinism with the aim that both men and women, identify and cope them. [...]

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
10.
99 p, 1.8 MB Periodisme esportiu a la televisió : evolució i presència de les dones periodistes / Giménez Jarque, Nerea ; Recoder, Maria Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball tracta sobre la presencia, l'evolució i la situació actual de les periodistes que es dediquen al món de l'esport. De les periodistes que desenvolupen la seva tasca professional com a comunicadores a través de la televisió, front el rol dels seus companys del sector masculí.
Este trabajo trata sobre la presencia, la evolución y la situación actual de las periodistas que se dedican al mundo del deporte. De las periodistas que desarrollan su labor profesional como comunicadores a través de la televisión, frente el rol de sus compañeros del sector masculino.
This work is about the presence, evolution and current situation of female journalists who are dedicated of sport. About journalists carrying out their work as communicators through television, in front of the role of their male companions.

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 12 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.