Resultats globals: 16 registres trobats en 0.03 segons.
Documents de recerca, 15 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 1 registres trobats
Documents de recerca 15 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
126 p, 40.5 MB El tabú de la menstruación en publicidad / Font Jiménez, Júlia ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest Treball de Fi de Grau s'ha investigat al voltant del tabú, els mites i els recursos que s'han utilitzat per ocultar i explicar la menstruació, tenint en compte diferents experiències i perspectives culturals per a arribar a entendre tot el que conforma aquest tabú. [...]
En este Trabajo de Fin de Grado se ha investigado alrededor del tabú, los mitos y los recursos que se han utilizado para ocultar y explicar la menstruación, teniendo en cuenta diferentes experiencias y perspectivas culturales para llegar a entender todo lo que conforma este tabú. [...]
This Final Degree Project has investigated the taboo, myths and resources that have been used to hide and explain menstruation, taking into account different experiences and cultural perspectives to come to understand everything that makes up this taboo. [...]

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
252 p, 30.9 MB Sofía Casanova a través de sus crónicas, corresponsal en cinco guerras del siglo XX (1914-1944) / Rodríguez Filgueiras, Eila ; Ferré Pavia, Carme, 1969-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball exposa l'obra de Sofia Casanova com a primera corresponsal de guerra espanyola per al diari ABC des de Polònia i Rússia, durant les dues guerres mundials, la Revolució Bolxevic, la Gran Guerra russa i la guerra polonès-soviètica. [...]
El trabajo expone la labor de Sofía Casanova como primera corresponsal de guerra española para el diario ABC desde Polonia y Rusia, durante las dos guerras mundiales, la Revolución Bolchevique, la Gran Guerra rusa y la guerra polaco-soviética. [...]
This paper examines the writings of Sofia Casanova while she was the first Spanish war correspondent based in Poland and Russia, for the newspaper ABC during both world wars, the Bolshevik Revolution, the Great Patriotic War and the Polish-Soviet War. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]  
3.
76 p, 1.9 MB La presència de la dona periodista en els mitjans de comunicació esportius / Magrià Pinilla, Laura ; Puig Lobato, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest Treball de Fi de Grau s'ha estudiat la presència actual de la dona en els mitjans de comunicació esportius. Per aconseguir-ho, s'ha realitzat un anàlisi durant un mes de quatre diaris, quatre programes de televisió, quatre de ràdio i quatres pàgines webs amb l'objectiu de conéixer en quina situació es troba la dona en relació al número de periodistes que treballen i els minuts dels que disposen en comparació amb els seus homòlegs masculins.
En este Trabajo de Fin de Grado se ha estudiado la presencia actual de la mujer en los medios de comunicación deportivos. Para conseguirlo, se ha realizado un análisis durante un mes de cuatro diarios, cuatro programas de televisión, cuatro programas de radio, y cuatro páginas webs con el objetivo de conocer en qué situación se encuentra la mujer en relación al número de periodistas que trabajan y los minutos de los que disponen en comparación con sus homólogos.
masculinos.
In this Final Project the current presence of women in sports media has been studied. To achieve this, an analysis has been carried out over a month of four newspapers, four television programmes, four radio programmes and four web pages with the aim of finding out the situation of women in relation to the number of journalists working and the minutes available to them compared to their male counterparts.

2019
Grau en Periodisme [971]  
4.
143 p, 15.7 MB Les dones als festivals de música i el seu tractament a mitjans especialitzats / Domínguez Romero, Elena ; Muntané Rodríguez, Isabel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present estudi realitza, per una banda, una anàlisis sobre la presència de les dones a deu festivals de música d'Espanya l'any 2018: Primavera Sound, Sónar, Azkena Rock Festival, Download Festival Madrid, Rock Fest Barcelona, Cruïlla Barcelona, Mad Cool Festival, Bilbao BBK Live, Festival Internacional de Benicàssim i Arenal Sound. [...]
El presente estudio realiza, por un lado, un análisis sobre la presencia de las mujeres en diez festivales de música de España de 2018: Primavera Sound, Sónar, Azkena Rock Festival, Download Festival Madrid, Rock Fest Barcelona, Cruïlla Barcelona, Mad Cool Festival, Bilbao BBK Live, Festival Internacional de Benicàssim y Arenal Sound. [...]
The present study carries out, on the one hand, an analysis on the presence of women in ten Spanish music festivals of 2018: Primavera Sound, Sónar, Azkena Rock Festival, Download Festival Madrid, Rock Fest Barcelona, Cruïlla Barcelona, Mad Cool Festival, Bilbao BBK Live, Festival Internacional de Benicàssim and Arenal Sound. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]  
5.
90 p, 813.4 KB Análisis crítico del discurso sobre el feminismo posmoderno en redes sociales y su relación con el neoliberalismo : el caso de Amarna Miller / Torres Parada, Andrea ; Giró, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El presente estudio pretende analizar de manera crítica el discurso del feminismo posmoderno en redes sociales y cómo este se relaciona con el neoliberalismo. Concretamente, se analiza el caso de Amarna Miller, actriz porno y activista feminista referente en redes sociales. [...]
El present estudi pretén analitzar de manera crítica el discurs del feminisme postmodern en xarxes socials i com aquest es relaciona amb el neoliberalisme. Concretament, s'analitza el cas de Amarna Miller, actriu porno i activista feminista, amb centenars de milers de seguidors en els seus comptes de xarxes socials. [...]
The present study aims to critically analyse the discourse of postmodern feminism in social networks and how it relates to neoliberalism. Specifically, the case of Amarna Miller, a porn actress and feminist activist referent in social network. [...]

Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General 2018  
6.
128 p, 9.9 MB La representació de gènere a la portada de la revista Rolling Stone (1967-2017) / Valls Panadero, Laura ; Marín, Enric, 1956-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball d'investigació La representació gènere a la portada de la revista Rolling Stone (1967 - 2017) analitza el paper de la dona a la portada d'aquest mitjà de comunicació al llarg de mig segle, des dels inicis de la revista, l'any 1967, fins al compliment del cinquantè aniversari d'aquesta publicació l'any 2017. [...]
El trabajo de investigación La representación de género en la portada de la revista Rolling Stone (1967 - 2017) analiza el papel de la mujer en la portada de este medio de comunicación a lo largo de medio siglo, desde los inicios de la revista en el año 1967 hasta el decimoquinto aniversario de esta publicación en el año 2017. [...]
This research titled Gender representation on the cover of Rolling Stone magazine (1967 - 2017) analyzes the role of women on the cover of this media over half a century, since the foundation of the magazine in 1967 until the fifteenth anniversary of this publication in 2017. [...]

Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General 2018  
7.
132 p, 2.6 MB La evolución de la mujer periodista en España desde 2006 hasta 2018 / Gómez Segura, Paula ; Oliva Lloveras, Rosa Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball d'investigació s'ha analitzat a diferents mitjans de comunicació espanyols, dos canals de televisió, dos canals de ràdio, dos mitjans digitals i dos mitjans de premsa escrita. L'objectiu d'aquest treball és comprovar la desigualtat laboral a la qual estan sotmeses les dones periodistes, esbrinar els motius, els avenços i els camins possibles per trobar les solucions a aquestes desigualtats. [...]
En este trabajo de investigación se ha analizado diferentes medios de comunicación españoles, dos canales de televisión, dos canales de radio, dos medios digitales y dos medios de prensa escrita. [...]
In this research work we have analyzed different Spanish media, two television channels, two radio channels, two digital media and two print media. The objective of this work is to verify the labor inequality to which women journalists are subjected, to find out the reasons, the advances and the possible ways to find solutions to these inequalities. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
8.
119 p, 3.2 MB Ver, oír y opinar : valoración de la publicidad sexista por parte de los adolescentes / Ceballos Muñoz, Natalia ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En un panorama on les dones segueixen sent un col·lectiu afectat per la desigualtat de gènere en l'àmbit publicitari i en què la publicitat té una influència directa com a agent de socialització; resulta interessant estudiar en quina mesura els adolescents com a públic sensible als mitjans de comunicació perceben el sexisme publicitari i com això afecta la seva manera d'acceptar o rebutjar aquest tipus de comportaments.
En un panorama donde las mujeres siguen siendo un colectivo afectado por la desigualdad de género en el ámbito publicitario y en el que la publicidad tiene una influencia directa como agente de socialización; resulta interesante estudiar en qué medida los adolescentes como público sensible a los medios de comunicación perciben el sexismo publicitario y cómo esto afecta a su manera de aceptar o rechazar este tipo de comportamientos.
In a scene where women continue to be a collective affected by the gender inequality in the advertising field and where advertising has direct influence as an agent of socialization; it is interesting to study to what extent adolescents, as a public which is sensitive to the means of communications, perceive the advertising of sexism and how that affects their way of accepting or rejecting this type of content.

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
7 documents
9.
9 p, 146.9 KB Les dones i els mitjans de comunicació / Comas d'Argemir, Dolors ; Institut de Ciències Polítiques i Socials. Barcelona, Catalunya
Barcelona: Institut de Ciències Polítiques i Socials, 2011 (Materials CiP. Articles feministes ; 8)  
10.
120 p, 9.1 MB Sexismo simbólico y estereotipos de género en el reality show Las Kardashian / Chimelis Fortet, Sara ; Pereira Garza, Manuel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els reality shows són programes de gran audiència a la nostra societat. Degut a la proliferació de les noves cadenes de televisió, aquests programes s'emeten en qualsevol franja horària, fet que encara els hi dona major visibilitat. [...]
Los reality shows son programas de gran audiencia en nuestra sociedad. Debido a la proliferación de nuevas cadenas de televisión, estos programas se emiten en cualquier franja horaria, con lo que todavía han adquirido mayor visibilidad. [...]
Reality shows are television programs with large audiences in our society. Due to the proliferation of new television channels, these programs are broadcasted at any time. Reason why they have gained a greater visibility. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 15 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 1 registres trobats  
1.
1 p, 144.2 KB Aquest és el relat del patriarcat, quin és el nostre? / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Gayà Morlà, Catalina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Roldán Lozano, Emma (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Gonzàlez Gavara, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Calvet Renedo, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Rodríguez Escoin, Oscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Exposició organitzada per la Comissió d'Igualtat de la Facultat de Ciències de la Comunicació i la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General, entre el 24 de novembre de 2022 i el 6 de gener de 2023, amb motiu del 25N, Dia Internacional contra les Violències Masclistes.
2022
46 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.