Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
4 p, 89.4 KB Exprimiendo el dossier CAMform, una herramienta útil para la gestión de los aprendizajes en el aula / Domenech Casal, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Guillaumes, Marta (Institut de Sils (Sils, Catalunya)) ; Lobo, Julián (Institut Miquel Crusafont (Sabadell, Cataluya))
El dossier es una herramienta de evaluación generalizada que genera desconcierto entre profesorado y alumnado. Como respuesta, se ha elaborado CAMform, una ficha de soporte dirigida a la mejora de la comunicación, autoevaluación, y modelaje, dentro de una unidad didáctica. [...]
2011
Aula de innovación educativa, Núm. 201 (2011) , p. 63-66  
2.
10 p, 63.7 KB El Brasil de los populismos : de la construcción de la identidad nacional a la supuesta democracia racial / Ruiz-Peinado, José Luis
El autor estudia la creación de una identidad nacional en Brasil durante los siglos XIX y XX, incidiendo en los intereses de las élites gobernantes para formular un determinado discurso integrador de lo indígena y lo africano.
L'autor estudia la creació d'una identitat nacional al Brasil durant els segles XIX i XX, incidint en els interessos de les èlits governants per formular un determinat discurs integrador d'allò indígena i allò africà.
The author studies the creation of a national identity in Brazil during the 19th and 20th century, focus on the elites rulers interests to formulate a determined integrative speech of the “native” and the “African”.

2003
HMiC : Història Moderna i Contemporània, N. 1 (2003) p. 3-11  

Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
9 p, 55.1 KB Reflexions sobre metodologia docent a partir de l’elaboració d’un dossier de docència en l’àrea de llengua espanyola / Mota Gorriz, Carme de la (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola i Teoria de la Literatura)
L’elaboració d’un dossier de docència constitueix un acte de reflexió sobre la pròpia metodologia docent. Cada fase per la qual es passa en el procés d’elaboració, des de la selecció de la informació i la classificació de dades fins la verbalització d’una filosofia docent personal i unes metes per al futur, comporta dificultats per al professor que s’hi posa per primer cop. [...]
Developing a teaching portfolio constitutes a reflective practice about one’s current teaching strategies. Any stage of the elaboration process, from the selection of information and data classification to the verbalización of a personal educational philosophy and a series of goals for the future, poses difficulties to the teacher who is working on the porfolio for the first time. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.