Resultats globals: 2 registres trobats en 0.06 segons.
Documents de recerca, 2 registres trobats
Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
11 p, 4.0 MB Adversarial attack on a deep model of pedestrian detection in CARLA simulator / Contreras Rodríguez, Ainoa ; López Peña, Antonio M, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'assistència a la conducció i la conducció autònoma utilitzen models profunds de percepció per dur a terme tasques com la detecció i classificació d'objectes. Un cop entrenats els models, és important trobar casos en què aquests puguin fallar amb l'objectiu d'incloure'ls en un posterior reentrenament i aconseguir models més robusts. [...]
La asistencia a la conducción y la conducción autónoma utilizan modelos profundos de percepción para realizar tareas como la detección y clasificación de objetos. Una vez entrenados los modelos, es importante encontrar casos en los que éstos puedan fallar con el objetivo de incluirlos en un posterior reentrenamiento y conseguir modelos más robustos. [...]
Driving assistance and autonomous driving use deep perception models to perform tasks such as object detection and classification. Once the models have been trained, it is important to find cases where they can fail, with the aim of including them in subsequent retraining and achieving more robust models. [...]

2023
Enginyeria de Dades [1394]  
2.
10 p, 1.1 MB Knockout Racing : Joc de curses amb Intel·ligència artificial / Aparicio Romero, Lucía ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La intel·ligència artificial (IA) és una de les parts més importants que caracteritzen el gènere de curses en videojocs. Aquesta IA ha de calcular la posició dels cotxes contrincants en el circuit d'una forma realista. [...]
Artificial intelligence (AI) is one of the most important features that characterize the genre of racing games. This IA has to calculate the position of the car rivals on the circuit. The genre consists in a set of vehicles that aim to reach the finish line first after giving a certain number of laps. [...]
La inteligencia artificial (IA) es una de las partes más importantes que caracterizan el género de carreras en videojuegos. Esta IA debe calcular la posición de los coches contrincantes en el circuito de una forma realista. [...]

2016-02-11
Enginyeria Informàtica [958]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.