Resultats globals: 4 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 3 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
16 p, 167.8 KB Qual educação não seria à distância? / Adegas de Azambuja, Marcos ; Fátima Guareschi, Neuza Maria de
Este artigo é proveniente de reflexões produzidas sobre práticas educativas atravessadas por Tecnologias da Informação e da Comunicação (TIC's), constituindo-se em uma modalidade de aprendizagem denominada Educação a Distância (EAD). [...]
The present work results from critical reflections about educational practices influenced by Information Technology (IT), in particular those which constitute the learning method known as Distance Education (DE). [...]

2010 - 10.5565/rev/athenead/v0n17.641
Athenea digital : revista de pensamiento e investigación social, Núm. 17 (2010) , p. 17-32  

Documents de recerca 3 registres trobats  
1.
39 p, 565.8 KB Las oclusivas sordas en un hablante con afasia de Broca : un estudio longitudinal / Martínez Bielsa, Paula ; Machuca Ayuso, María Jesús, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Este trabajo pretende analizar las características acústicas de [p, t, k] en el habla espontánea de un hablante con afasia de Broca en tres momentos diferentes de su enfermedad. Las principales variables estudiadas han sido la duración consonántica, de la fase de silencio y del VOT. [...]
Aquest treball pretén analitzar les característiques acústiques de [p, t, k] en la parla espontània d'un parlant amb afàsia de Broca en tres moments diferents de la seva malaltia. Les principals variables estudiades han estat la durada consonàntica, de la fase de silenci i del VOT. [...]

2020
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]  
2.
27 p, 791.5 KB Adquisición de la duración vocálica del inglés por hablantes bilingües / Gonzalez Sanchez, Anna ; Machuca Ayuso, María Jesús, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
En este trabajo se ha estudiado la adquisición de la duración vocálica del inglés por hispanohablantes. Debido a la diferencia que existe entre las vocales del español y las del inglés, se ha investigado si los estudiantes que cursan los grados "Estudios Ingleses" y "Estudios de Inglés y Español" han adquirido correctamente este parámetro después de cursar el grado. [...]
En aquest treball s'ha estudiat l'adquisició de la duració vocàlica de l'anglès per hispanoparlants. Degut a la diferencia que existeix entre les vocals de l'espanyol i les de l'anglès, s'ha investigat si els estudiants que cursen els graus "Estudis Anglesos" i "Estudis d'Anglès i Espanyol" han adquirit correctament aquest paràmetre després de cursar el grau. [...]

2019
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]  
3.
36 p, 1.0 MB Regressive Voicing Assimilation. Catalan Native Speakers' Performance in Advanced L2 English / Nobau Nanclares, Carla ; Solé Sabater, Maria Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
In Catalan, all obstruents in final position are voiceless due to Final Obstruent Devoicing (FOD). However, final obstruents will adapt their voicing to the following sound. This process is called Regressive Voicing Assimilation (RVA). [...]
En català, totes les obstruents en posición final són sordes. Tot i així, aquestes obstruents assimilaran la sonoritat del so que les segueixi. Aquest procés s'anomena Assimilació Regressiva de la Sonoritat (ARS). [...]

2017
Grau en Estudis Anglesos [801]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.