Resultats globals: 14 registres trobats en 0.04 segons.
Articles, 2 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 11 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
28 p, 1004.1 KB Desarrollo de las TIC en el turismo de nieve : análisis de la presencia en línea de las estaciones de esquí de España y Andorra / Daries Ramon, Natalia (Universitat de Lleida. Departament d'Administració d'Empreses) ; Cristóbal Fransi, Eduard (Universitat de Lleida. Departament d'Administració d'Empreses) ; Martin Fuentes, Eva (Universitat de Lleida. Departament d'Administració d'Empreses) ; Marine-Roig, Estela (Universitat de Lleida. Departament d'Administració d'Empreses)
La presente investigación busca conocer si los sitios web de las estaciones de esquí de España y Andorra facilitan una comunicación eficaz con sus públicos objetivo. Para ello, se propone y se aplica un modelo para el análisis de las páginas web de las estaciones de esquí, basado en la técnica de análisis de contenido, considerando las dimensiones de información, comunicación, comercio electrónico y funciones adicionales. [...]
Desenvolupament de les TIC en el turisme de neu: Anàlisi de la presència en línia de les estacions d'esquí a Espanya i Andorra La present investigació busca conèixer si els llocs web de les estacions d'esquí d'Espanya i d'Andorra faciliten una comunicació eficaç amb els seus públics objectiu. [...]
The aim of this study is to analyse whether the websites of ski resorts in Spain and Andorra facilitate effective communication with their target audiences. To this end, we propose and implement a model for the analysis of ski resort websites based on the content analysis technique, considering the dimensions of Information, Communication, E-commerce and Additional Functions. [...]
Cette recherche vise à savoir si les sites web des stations de ski en Espagne et en Andorre fournissent une communication efficace avec leurs publics cibles. À cette fin, nous proposons et appliquons un modèle pour l'analyse des sites web des stations de ski fondé sur la technique d'analyse du contenu, en considérant les aspects de l'information, de la communication, du commerce électronique et des fonctions supplémentaires. [...]

2017 - 10.5565/rev/dag.348
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 63 Núm. 2 (maig-agost 2017) , p. 399-426 (Miscel·lània)  
2.
23 p, 1.5 MB Abundancia audiovisual y compra virtual : usos del comercio electrónico entre los abonados a la televisión digital / Garitaonandia Garnacho, Carmelo (Universidad del País Vasco. Departamento de Periodismo) ; Fernández Peña, Emilio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Oleaga Páramo, José Antonio (Universidad del País Vasco. Departamento de Sociología)
El uso del comercio electrónico entre los abonados de la televisión digital es realmente bajo (7. 7%) como consecuencia del todavía escaso porcentaje de hogares conectados a Internet y los arraigados hábitos de la compra tradicional con la posibilidad de comprobar los productos in situ. [...]
2005
Zer : revista de estudios de comunicación = komunikazio ikasketen aldizkaria, Vol. 10, Núm. 18 (mayo 2005) , p. 159-181  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
17 p, 118.7 KB RisolviOnline, médiateur du net and internet Ombudsmann : have they experienced a significant evolution lastly? / Gabarró, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia)
This paper aims at monitoring the evolution of three European ODR providers that were studied in our previous paper "Mediation for B2C Disputes: Results of a Study of Three European ODR Providers". We focus on quantitative data such as the number of disputes managed, their type and their nature for 2007, 2008 and 2009 to see if any development has taken place. [...]
Barcelona Huygens 2011 (IDT series ; 7)
Proceedings of the International Workshop Online Dispute Resolution : ODR Workshop'10 : in conjunction with the 23rd International Conference on Legal Knowledge and Information Systems (JURIX 2010), 2011, p. 13-26  

Documents de recerca 11 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
118 p, 5.1 MB Creación y desarrollo de un e-commerce : Scrapbooking Shop / Gudiña Gil, Cristina ; Pedro Suárez Ramírez, Pedro, dir. (Universidad Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El e-commerce o comercio electrónico es una vía mediante la cual se realizan todos los procesos de compra-venta de todo tipo de bienes, servicios, y productos empleando internet como canal principal para llevar a cabo dicho proceso. [...]
2018
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
2 documents
2.
14 p, 2.3 MB UniversEcom : Tu tienda de informática / Palau Girón, Carles ; Benítez Fernández, Yolanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Junto al desarrollo y popularización de internet, ha nacido comercialmente un nuevo aire optimista que prefiere ofrecer sus productos virtualmente acogiendo nuevas ventajas competitivas: comodidad, instantaneidad y universalidad. [...]
Next to the development and popularization of Internet, has emerged commercially a new optimistic air which prefers offer its products in a virtual way hosting new competitive advantages: comfort, instantaneousness, and universality. [...]
Juntament amb el desenvolupament i popularització d'internet, ha nascut comercialment un nou aire optimista que prefereix oferir els seus productes virtualment acollint nous avantatges competitius: comoditat, instantaneïtat i universalitat. [...]

2017-02-06
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
15 p, 7.7 MB Estudi i implementació del procés digital d'una reserva i compra en el sector automobilístic / Andión Sesé, Núria ; Gesa Boté, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Avui en dia les compres en línia són un aspecte imprescindible tant per les empreses com per particulars. Gràcies a l'evolució constant de les TIC, aquest sistema de venda ha crescut enormement, arribant inclús al sector de l'automòbil. [...]
Nowadays, online shopping is an essential aspect for both companies and individuals. Due to the constant evolution of ICT, this system of selling has grown enormously, reaching even the automobile sector. [...]
Hoy en día, las compras en línea son un aspecto imprescindible tanto para las empresas como para los particulares. Gracias a la evolución constante de las TIC, este sistema de venta ha crecido enormemente, llegando incluso al sector del automóvil. [...]

2017-02-08
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
11 p, 966.3 KB Realización de un framework en el back-end de una aplicación móvil en el entorno comercial / Getino Gavara, Nuria ; Gesa Boté, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El comportamiento del consumidor ha cambiado en los últimos años. Las empresas se han ido adaptando a las nuevas tendencias de marketing apostando por utilizar herramientas tecnológicas que les permitan darse a conocer y a su vez, a conocer y satisfacer las necesidades de las nuevas generaciones. [...]
In the last years, consumers' behaviour has changed. The companies have been adapting to the new marketing trends, and they now go for technological tools that enable them to put themselves on the spot and, at the same time, to know the new generations and fulfil their needs. [...]
El comportament del consumidor ha canviat en els últims anys. Les empreses s'han anat adaptant a les noves tendències de màrqueting apostant per utilitzar eines tecnològiques que els permetin donar-se a conèixer i al seu torn, a conèixer i satisfer les necessitats de les noves generacions. [...]

2017-02-08
Enginyeria Informàtica [958]  
5.
11 p, 383.1 KB Creación de herramienta de back-office para la gestión de devoluciones en la sección de E-business de Mango / Ortega Rodrigo, Egoitz ; Roca i Marvà, Francesc Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
A día de hoy la venta online supone uno de los mayores canales de venta para las empresas, incluyendo al sector textil. Mango no es una excepción y por ello dispone un sistema que soporta todos los elementos de la actividad e-commerce a nivel internacional, entre ellos módulos de pagos y devoluciones de pedidos. [...]
Nowadays online retailing is one of the greatest selling channels for companies, including textile industry. Mango is no exception and that is why it has a system supporting all international e-commerce business activity elements, including order payments and refunds modules. [...]
Avui en dia la venda online suposa un canal de venda molt important per a empreses, incloent el sector tèxtil. Mango no és una excepció, i per aquest motiu disposa d'un sistema que suporta tots els elements de l'activitat e-commerce a nivell internacional, entre ells mòduls de pagament i devolucions de comandes. [...]

2016-06-25
Enginyeria Informàtica [958]  
6.
14 p, 2.0 MB Sistemes de gestió de continguts i Wordpress : les claus del sector / Quijorna Pérez, Cristian ; Vanrell i Martorell, Maria Isabel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Els Sistemes de Gestió de Continguts, o CMS, estan augmentant la seva presència al mercat d'una forma molt destacada en els últims anys. Cada vegada són més les empreses i particulars que han decidit apostar per aquest tipus de frameworks per a implementar els seus llocs i plataformes web. [...]
The Content Management System, or CMS, are increasing their market presence in a very prominent in recent years. More and more companies and individuals who have decided to opt for this type of frameworks to implement their web sites and platforms. [...]
Los Sistemas de Gestión de Contenidos o CMS están aumentado su presencia en el mercado de una forma destacada en los últimos años. Cada vez son más las empresas y particulares que han decidido apostar por este tipo de frameworks para implementar sus sitios y plataformas web. [...]

2016-06-27
Enginyeria Informàtica [958]  
7.
10 p, 2.9 MB Newlook : desenvolupament d'un comerç online / Balasch Pérez, David ; Grau Sala, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El comerç online suposa un gran avanç per les empreses que es dediquen a aquest sector, ja que, Internet ha suposat un increment important dins d'aquesta industria i tot el sector que és dedica a la venda de productes, per tant, tots ells han de disposar d'un sistema adaptable a qualsevol dispositiu mòbil, ja que no podem oblidar que la venda d'aquests dispositius s'ha incrementat notablement en els últims anys. [...]
The e-commerce is a major step forward for companies engaged in this sector, because the Internet has meant a significant increase in this industry and the entire sector is dedicated to selling products, so they should all have a system adaptable to any mobile device, we can not forget the sale of these devices has increased significantly in recent years. [...]
El comercio online supone un gran avance para las empresas que se dedican a este sector, ya que, Internet ha supuesto un incremento importante dentro de esta industria y todo el sector que se dedica a la venta de productos, por lo tanto, todos ellos tienen que disponer de un sistema adaptable a cualquier dispositivo móvil, ya que no podemos olvidar que la venta de estos dispositivos se ha incrementado notablemente en los últimos años. [...]

2015-06-29
Enginyeria Informàtica [958]  
8.
104 p, 23.9 MB La implantació d'una marca de roba en e-commerce / Miralles Papell, Carlota ; Martínez Surinyac, Gabriel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent projecte tracta sobre la implantació de Bowser Bcn al comerç electrònic: la reestructuració d'una pàgina web que no era rendible i l'adequació de la seva imatge en el posicionament de marca.
El siguiente proyecto trata acerca de la implantación de Bowser Bcn en el comercio electrónico: la reestructuración de una web que no era rendible y la adecuación de su imagen en el posicionamiento de marca.
The next project is about the implementation of Bowser Bcn in e-commerce: the restructuring of a web that was not rendible and the adequacy of its image branding.

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
373 p, 1.7 MB La responsabilitat davant la intel·ligència artificial en el comerç electrònic / Martín i Palomas, Elisabet ; Morales Plaza, Antonio, dir. ; Ballbé, Manuel, (Ballbé Mallol) tutor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques
Es planteja en aquesta tesi l'efecte produït sobre la responsabilitat derivada de les accions realitzades autònomament per sistemes dotats d'intel·ligència artificial, sense la participació directa de cap ésser humà, en els temes més directament relacionats amb el comerç electrònic. [...]
Se plantea en esta tesis el efecto producido sobre la responsabilidad derivada de las acciones realizadas autónomamente por sistemas dotados de inteligencia artificial, sin la participación directa de ningún ser humano, en los temas más directamente relacionados con el comercio electrónico. [...]
This thesis considers the effect on responsibility produced by actions taken autonomously by systems equipped with artificial intelligence, without the direct involvement of human beings, for issues directly related to e-commerce. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
10.
189 p, 18.1 MB El Impacto de Internet en los medios de comunicación y la industria del deporte / Moragas Spà, Miquel de, 1943-, director ; Kennett, Christopher ; García Sedó, Ramón ; Cerezuela, Berta ; Blasco Gil, Jose Joaquín ; Centre d'Estudis Olímpics
Resultados de la investigación financiada por el Consejo Superior de Deportes en 2002 cuyo objetivo fue profundizar en cómo el consumo deportivo a través de la televisión e Internet afecta a la economía deportiva. [...]
The results of the research project funded by the Spanish National Sports Council in 2002, the aim of which was to examine, in depth, how the consumption of sport via television and the Internet impacts on the sports economy. [...]
Resultats de la recerca finançada pel Consejo Superior de Deportes l'any 2002 que va tenir com a objectiu aprofundir en com el consum esportiu mitjançant la televisió i Internet afecta l'economia esportiva. [...]

Bellaterra Centre d'Estudis Olímpics, Universitat Autònoma de Barcelona 2003  

Documents de recerca : 11 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.