Resultats globals: 13 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 11 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Articles 11 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
21 p, 376.0 KB Los trabajos de fin de grado (TFG) como innovación en el EEES : una propuesta de tarea colaborativa basada en la tutoría piramidal / Gómez Parra, María Elena (Universidad de Córdoba. Departamento de Filologías Inglesa y Alemana) ; Serrano Rodríguez, Rocío (Universidad de Córdoba) ; Amor Almedina, M.ª Isabel (Universidad de Córdoba) ; Huertas Abril, Cristina A. (Universidad de Córdoba)
El Espacio Europeo de Educación Superior y la implantación de las nuevas titulaciones han generado una serie de cambios en el sistema universitario español, entre los cuales encontramos la elaboración del trabajo de fin de grado como culminación del proceso formativo. [...]
L'Espai Europeu d'Educació Superior i la implantació de les noves titulacions han generat una sèrie de canvis en el sistema universitari espanyol, entre els quals trobem l'elaboració del treball de fi de grau com a culminació del procés formatiu. [...]
The European Higher Education Area and the implementation of the new degrees have resulted in a number of changes in the Spanish university system, among which is the Final Degree Project as the culmination of the training process. [...]

2018 - 10.5565/rev/educar.829
Educar, Vol. 54 Núm. 2 (2018) , p. 369-389 (Monográfico)  
2.
22 p, 276.3 KB Formació inicial del professorat d'Educació Primària i internacionalització a casa : disseny i resultats preliminars del desplegament del Grau d'Educació Primària-Docència Universitaria en Anglès (GEP-DUA) / Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
L'enfocament AICLE (Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua) en l'educació primària exigeix professionals formats per actuar com a docents en aquest tipus de contexts. Sensible a aquesta qüestió, la UAB va posar en marxa al 2012 un programa pilot d'internacionalització a casa denominat «Grau d'Educació Primària - Docència Universitària en Anglès» (GEP-DUA), amb un 65-80% dels crèdits en anglès i amb un sistema d'accés propi. [...]
El enfoque (Aprendizaje Integrado de Contenidos y Lengua) en la educación primaria exige profesionales formados para actuar como docentes en este tipo de contextos. Sensible a esta cuestión, la UAB puso en marcha en el 2012 un programa piloto de internacionalización en casa denominado «Grado de Educación Primaria-Docencia en Inglés» (GEP-DUI), en el cual un 65-80% de los créditos se cursa en inglés y que cuenta con un sistema de acceso propio. [...]
Pour mettre en œuvre une approche EMILE (Enseignement de matières par l'intégration d'une langue étrangère) dans l'enseignement primaire, les professionnels doivent être formés au préalable pour pouvoir enseigner dans ce type de contextes. [...]
The CLIL (Content and Language Integrated Learning) approach in primary education calls for professionals trained to perform as teachers in contexts of this sort. Recognizing the importance of this issue, the UAB launched a pilot programme on internationalization at home in 2012. [...]

2016 - 10.1344/TE2017.52.2
Temps d'educació, Núm. 52 (2017) , p. 11-32  
3.
17 p, 221.1 KB Internacionalització en el Grau d'Educació Primària - docència universitària en anglès : mirades crítiques dels estudiants i del professorat / Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Sánchez Sola, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura)
L'inici de l'itinerari «Grau d'Educació Primària - Docència Universitària en Anglès» (GEP-DUA) dins del context català va ser una decisió valenta de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB, i la seva entrada en funcionament, un èxit —avalat, entre d'altres indicadors, per la bona acceptació dels estudiants. [...]
Comienzo del itinerario «Grado de Educación Primaria - Docencia Universitaria en Inglés» (GEP-DUI) en el contexto catalán fue una decisión valiente de la Facultad de Ciencias de la Educación de la UAB, y su entrada en funcionamiento, un éxito —avalado, entre otros indicadores, por la buena aceptación de los estudiantes. [...]
Dans le contexte catalan, le "Grade d'Enseignement primaire - Cours universitaires en anglais" (GEP-DUA) est le fruit d'une décision courageuse de la faculté des sciences de l'éducation de l'UAB et son lancement a été un succès à en juger, notamment, d'après le bon accueil reçu auprès des étudiants. [...]
The courageous decision of the UAB's Faculty of Education to launch the Bachelor's Degree in Primary Education - University Teaching in English (GEP-DUA) in the Catalan context has proved a success when we consider such indicators as how well it has been received by students. [...]

2017 - 10.1344/TE2017.52.3
Temps d'educació, Núm. 52 (2017) , p. 33-49  
4.
29 p, 370.7 KB La Universidad del Espacio Europeo de Educación Superior ante el abandono de los estudios de grado : causas y propuestas estratégicas de prevención / Íñiguez Berrozpe, Tatiana (Universidad de Zaragoza) ; Elboj Saso, Carmen (Universidad de Zaragoza) ; Valero Errazu, Diana (Universidad de Zaragoza)
El artículo presenta los resultados del proyecto «Causas de abandono en los estudios de grado de la Universidad de Zaragoza», promovido por el Instituto de Ciencias de la Educación y el Vicerrectorado de Estudiantes de esta universidad, con el objetivo de conocer el índice de abandono universitario desde la implantación del Espacio Europeo de Educación Superior (EEES), así como sus causas y sus posibles estrategias de prevención. [...]
L'article presenta els resultats del projecte «Causes d'abandonament en els estudis de grau de la Universitat de Saragossa», promogut per l'Institut de Ciències de l'Educació i el Vicerectorat d'Estudiants d'aquesta universitat, amb l'objectiu de conèixer l'índex d'abandonament universitari des de la implantació de l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), així com les seves causes i les seves possibles estratègies de prevenció. [...]
This article presents the results of the project titled "Causes of Undergraduate Dropout at the University of Zaragoza" sponsored by the Institute of Education Sciences and the Vice- Rectorate of Students of this university to determine the dropout rate since the implementation of the European Higher Education Area (EHEA), as well as its causes and possible prevention strategies. [...]

2016 - 10.5565/rev/educar.674
Educar, Vol. 52 Núm. 2 (2016) , p. 285-313 (Monográfico)  
5.
14 p, 345.9 KB La formación en Psicología Social de segundo ciclo en el Espacio Europeo de Educación Superior / Seixas, Pablo de Sousa (Universidade Federal do Rio do Norte (Brasil)) ; Yamamoto, Oswaldo Hajime (Universidade Federal do Rio Grande do Norte (Brasil)) ; Peñaranda-Cólera, María del Carmen (Universidad de Valladolid) ; Garrido Luque, Alicia (Universidad Complutense de Madrid) ; Álvaro Estramiana, José Luis (Universidad Complutense de Madrid)
El Plan Bolonia orientó una serie de transformaciones en el ámbito de las políticas de educación superior, siendo el Máster uno de los niveles de enseñanza con más modificaciones. A partir de estos cambios, se consideró pertinente evaluar la introducción de estos estudios de segundo ciclo. [...]
The Bologna Process conducted a series of transformations at the level of higher education policies, being the Master one of the levels of education that suffered the greatest change. So we realized the need to assess the implementation of the Master. [...]

2016 - 10.5565/rev/qpsicologia.1331
Quaderns de psicologia, Vol. 18 Núm. 1 (2016) , p. 93-106 (Artículos)  
6.
28 p, 263.9 KB Audiovisual translation learning platform : a new tool for audiovisual translation training / Arumí Ribas, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Carrabina Bordoll, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Mesa Lao, Bartolomé (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Orero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Serrano García, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona)
The article aims to describe AVT-LP (Audiovisual Translation Learning Platform), a new tool devised by a team made up of researchers from both the translation and engineering departments at the Universitat Autònoma de Barcelona which looks to foster self-learning in the main modes of audiovisual translation (dubbing, subtitling, voice-over, audio description, subtitling for the deaf and hard-of-hearing). [...]
El artículo describe AVT-LP (Audiovisual Translation Learning Platform), una nueva herramienta creada por un equipo de investigadores de los departamentos de Traducción e Ingeniería de la Universitat Autònoma de Barcelona que pretender promover el autoaprendizaje de las principales modalides de traducción audiovisual (doblaje, subtitulado, voces superpuestas, audiodescripción, subtitulado para sordos). [...]

2013
Hermeneus, Núm. 15 (2013) , p. 39-66  
7.
13 p, 1.2 MB The UAB virtual campus, an essential platform for a European environment of higher education / Yábar, J. M. (José Manuel) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Hernández Reynés, Jesús (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filosofia) ; López-Roldán, Pedro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Castellà Espuny, Joaquim (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals)
The university is currently immersed - within Europe - in a process of coordinating higher education with the adaptation into the new ECTS European credits, which implies changing from a teacher-centred model (teacher conveys knowledge) to a learner-centred model, a real challenge. [...]
2006
CEUR workshop proceedings, Vol. 186 (2006)  
8.
18 p, 619.2 KB Developing a learning platform for AVT : challenges and solutions / Igareda González, Paula (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació) ; Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació)
The implementation of the Bologna process across Europe has meant a shift in university teaching methodology and practice. While the focus was previously on lectures, the new system proposes more active methodologies, with an emphasis on new technologies. [...]
2011
JoSTrans: Journal of Specialised Translation, Núm. 16 (2011) , p. 145-162  
9.
21 p, 621.8 KB Estrategias de gestión y comunicación de los líderes intermedios en la aplicación de los ECTS / Troiano i Gomà, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Masjuan, Josep Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Elías Andreu, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball)
Los datos que se utilizan en este artículo proceden de una investigación sobre el Proceso de Bolonia llevada a cabo en diez titulaciones de una sola universidad; seis de ellas forman parte del proyecto piloto para incorporar los European Credit Transfer System (ECTS). [...]
This paper uses data obtained from a research project about the Bologna Process, carried out in ten degree programmes at one university; six of these degrees are part of a pilot project to implement the European Credit Transfer System (ECTS). [...]

2011 - 10.5565/rev/papers/v96n4.166
Papers : revista de sociologia, Vol. 96, Núm. 4 (2011) , p. 1235-1255  
10.
9 p, 124.2 KB Un exemple de millora de la metodologia docent i de l'avaluació dels aprenentatges en l'assignatura Llatí i Cultura Clàssica / Puigvert i Planagumà, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de l'Antiguitat i de l'Edat Mitjana)
En aquesta contribució, s'hi presenten els resultats d'un projecte d'innovació docent que va permetre crear unes pàgines docents interactives pensades per a l'assignatura Llatí i Cultura Clàssica de la titulació d'Humanitats, però d'ús possible en altres assignatures del futur grau en Estudis Clàssics.
This article presents the results of a research project on innovative teaching methodologies. Interactive teaching webpages were created to be used in the subject Latin and Classical Culture, inscribed in the Humanities Degree, although the materials created can also be used in other subjects of the future Classical Studies Degree that is currently under development.

2009
Faventia, Vol. 31, Núm. 1-2 (2009) , p. 295-303  

Articles : 11 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
708 p, 5.0 MB Bases del diseño curricular para la formación de traductores e intérpretes en Turquía / Aka, Özlem ; Hurtado Albir, Amparo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i Interpretació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació
La presente tesis doctoral presenta algunas bases para el diseño curricular para la formación de traductores e intérpretes en Turquía. Consta de tres partes. La primera parte se trata de la formación de traductores e intérpretes en Europa y el proceso de implantación del EEES. [...]
This thesis presents some basis for curriculum design for the training of translators and interpreters in Turkey. It consists of three parts. The first part is the training of translators and interpreters in Europe and the process of implementation of the EHEA and its requirements. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
2.
340 p, 5.1 MB Análisis y propuesta de intervención sobre la alineación entre el trabajo por competencias, la estrategia metodológica y el sistema de evaluación (Alineación C*M*E) / Moreno Oliver, Verónica ; Tejada Fernández, José, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
Este trabajo recoge un estudio de caso basado en el análisis descriptivo de la alineación entre competencias, metodología de enseñanza-aprendizaje y el sistema de evaluación (alineación C*M*E) en educación superior. [...]
This PhD thesis presents a case study based on the descriptive analysis of the alignment processes between competencies, learning-teaching methodology, and assessment (Alignment C*M*E) in higher education. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.