Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
20 p, 83.2 KB ELT Coursebooks and the Elite : Examining Social Representations in ESL / Lara, Clara
ESL/EFL instructional materials have traditionally represented an ideal society and some texts can be offensive to certain learners. The mainstream ideologies reflected in the coursebooks exert a negative influence to the diverse lifestyles we have in our classrooms. [...]
2012
TESOL-Spain Convention, 35 : 2012  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
40 p, 450.9 KB Identities of Catalan Speakers of English : The Influence of the English as a Lingua Franca Paradigm / Vinyet Masoliver, Ivet ; Ament, Jennifer Rose, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
This TFG explores the identity of Catalan speakers of English as a foreign language (EFL) reflecting on the impact of the positioning of English as a Lingua Franca (ELF). The literature review includes identity, ELF paradigm and English Language Teaching (ELT) studies. [...]
Aquest TFG explora les identitats de catalans parlants de l'anglès com a llengua estrangera, aprofundint en l'impacte del posicionament de l'anglès com a llengua franca. El marc teòric inclou estudis d'identitat, anglès com a llengua franca i ensenyament de l'anglès. [...]
Éste TFG explora las identidades de catalanes hablantes del inglés como lengua extranjera, profundizando en el impacto del posicionamiento del inglés como lengua franca. El marco teórico incluye estudios de identidad, inglés como lengua franca y enseñanza del inglés. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022
Grau en Estudis Anglesos [1482]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.