Resultados globales: 6 registros encontrados en 0.04 segundos.
Artículos, Encontrados 1 registros
Libros y colecciones, Encontrados 2 registros
Materiales didàcticos, Encontrados 3 registros
Artículos Encontrados 1 registros  
1.
14 p, 582.9 KB El nou paradigma docent i la problemàtica de la implantació a les escoles d'empresarials d'acord amb el Pla Bolonya. Els estudis a les empreses, cobreixen les expectatives dels empresaris? / Rodríguez Ávila, Núria ; Monllau Jaques, Teresa
El projecte Tunning sobre educació superior a Europa centra les seves accions, entre d'altres, a definir competències genèriques (instrumentals, interpersonals i sistèmiques) i competències específiques (saber concret d'un àmbit acadèmic). [...]
The Tunning project on higher education focuses, among other issues, on the definition of generic (instrumental, interpersonal, and systemic) as well as specific competences. Social sciences face the challenge of adapting this process to the existence of some shortcomings in their usefulness for labour markets. [...]

2010
Papers : revista de sociologia, Vol. 95, Núm. 1 ( 2010) , p. 213-226  

Libros y colecciones Encontrados 2 registros  
1.
26 p, 1.1 MB L'estudi d'ocupadors: anàlisi qualitativa : l'opinió de les empreses de finances, d'assegurances i d'activitats immobiliàries sobre els graduats en Economia, ADE i Empresarials / Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya ; Verd Pericàs, Joan Miquel ; Barranco Font, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball
Aquest informe és resultat de la fase qualitativa del projecte Ocupadors, dissenyat i dirigit per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya) i que s'ha dut a terme gràcies a la col·laboració de l'Obra Social "la Caixa". [...]
2016  
2.
53 p, 807.7 KB Jacques H. Drèze : discurs llegit a la cerimònia d'investidura celebrada a la sala d'actes de l'edifici del Rectorat el dia 3 de març de l'any 2008 / Drèze, Jacques H. ; Barberà, Salvador, 1946- ; Universitat Autònoma de Barcelona.
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona 2008 (Doctor honoris causa (Universitat Autònoma de Barcelona))

Conté: Presentació de Jacques H. Drèze / per Salvador Barberà ; Europe's persistent unemployment: is there a way out? / discurs de Jacques H. Drèze ; curriculum vitae de Jacques H. Drèze

3 documentos

Materiales didàcticos Encontrados 3 registros  
1.
4.9 KB Els darrers premis Nobel d'Economia / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials.
Inclou: presentació, biografies, catàleg, bases de dades, recursos web, exposició presencial, crèdits.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, Biblioteca de Ciències Socials, 2015. (Exposicions bibliogràfiques (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials))  
2.
12.9 KB Premis Nobel en Ciències Econòmiques 2006-2012 / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Inclou: presentació, biografies, cerca al catàleg, bases de dades, recursos web, exposició presencial i crèdits.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2012 (Exposicions bibliogràfiques (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials))  
3.
7.9 KB Premis Nobel en ciències econòmiques 2000-2005 / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició sobre els Premis Nobel en Ciències Econòmiques des de l'any 2000 fins a 2005. Aquest guardó, creat el 1968, s'anomena oficialment Premi Banc de Suècia en Ciències Econòmiques en Memòria d'Alfred Nobel i el concedeix la Reial Acadèmia Sueca de Ciències als autors que hagin realitzat un treball destacat dins la ciència econòmica segons uns barems qualitatius establerts per la Fundació Nobel. [...]
2005 (Exposicions bibliogràfiques (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials))  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.