Resultats globals: 3 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 1 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
6 p, 335.3 KB Escribir para aprender : ensayo de una alternativa en la enseñanza universitaria de las ciencias / Muñoz-Chápuli, R. (Universidad de Málaga. Departamento de Biología Animal)
Many professors of scientific disciplines are unsatisfied by a teaching strategy which consists mainly of formal lectures and laboratory exercises. We describe in this paper the implementation of a possible alternative based on the principles of the educational approach termed "Writing to Learn". [...]
1995 - 10.5565/rev/ensciencias.4249
Enseñanza de las ciencias, V. 13 n. 3 (1995) p. 273-278  

Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
18 p, 598.9 KB El treball en grup com a mètode docent / Masjuan, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Elias, Marina (Universitat de Barcelona) ; Troiano i Gomà, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona)
Tot i que diverses titulacions han adoptat diferents graus i versions del treball de grup, des de fa algun temps, sembla clar que la modificació dels mètodes docents associada a Bolonya n'ha estès la seva consideració com a competència a assolir, el seu ús i la seva pràctica a gairebé tots els àmbits de docència universitària. [...]
The teaching and learning Bologna's reform has promoted the use of the working group as a teaching methodology. However, we must consider that different degrees and faculties have implemented diverse versions of this way of organising the learning experience. [...]

2010
CIDUI : Nuevos espacios de calidad en la Educación Superior. un análisis comparado y de tendencias. Barcelona, Catalunya, : 2010  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
567 p, 5.7 MB La joyería contemporánea como arte. Un estudio filosófico / Cabral Almeida Campos, Ana Maria ; Vilar, Gerard, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filosofia
El proceso de apertura nacido con la ilustración abre amplios caminos para la libertad y la democracia. En la estela de Descartes, Kant introduce un sujeto que piensa por sí mismo y juzga según su gusto. [...]
The opening process that started with the Enlightenment opened many roads for freedom and democracy to develop. In the stele of Descartes, Kant introduced the idea of an individual able to think with his own mind and to judge by his own taste. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.