Resultats globals: 9 registres trobats en 0.04 segons.
Articles, 4 registres trobats
Documents de recerca, 5 registres trobats
Articles 4 registres trobats  
1.
4 p, 214.9 KB La reflexión especular y la simetría / Fiol, M. L. (Maria Lluïsa) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Pintó, R. (Roser) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Para aprovechar el interés del niño ante el mundo que le rodea, debemos estimularlo intelectualmente. En función del desarrollo intelectual del niño, se puede introducir la física a lo largo de las diferentes edades de la EGB. [...]
1980
Cuadernos de pedagogía, Núm. 67-88 (Julio 1980) , p. 31-32  
2.
7 p, 231.9 KB Clima motivacional, competencia percibida, compromiso y ansiedad en Educación Física. Diferencias en función de la obligatoriedad de la enseñanza / Coterón López, Javier (Universidad Politécnica de Madrid) ; Franco Álvarez, Evelia (Universidad Politécnica de Madrid) ; Pérez-Tejero, Javier (Universidad Politécnica de Madrid) ; Sampedro Molinuevo, Javier (Universidad Politécnica de Madrid)
This study describes relationships between perceived motivational climate, perceived competence, commitment and anxiety in a sample of physical education students; and analyses differences found according to the compulsory nature of education. [...]
2013
Revista de psicología del deporte, Vol. 22, Núm. 1 (2013) , p. 151-157  
3.
5 p, 163.8 KB Indicadores de bienestar psicológico percibido en alumnos de Educación Física / González, Juan (Universidad de Murcia) ; Garcés de Los Fayos Ruiz, Enrique J. (Universidad de Murcia) ; García Dantas, Ana (Universidad de Sevilla)
Suplemento de artículos seleccionados con revisión del Congreso Andaluz de Psicología de la Actividad Física y el Deporte (13 : 2011 : Sevilla). Editores : José Carlos Caracuel ; Rocío Bohórquez.
Adolescence is a critical step in learning healthy and wellness behaviours, which include physical activity; furthermore the habits developed during this phase may continue into adulthood. If psychological well-being is considered one of the factors that facilitates adhesion to exercise and health and allows physical exercise to be practiced, adequately perceiving indicators of well-being should be teachers’ main objective in teaching physical education at school. [...]

2012
Revista de psicología del deporte, Vol. 21, Núm. 1 (2012) , p. 183-187  
4.
5 p, 118.9 KB Relación entre la universidad y la física como disciplina escolar : una perspectiva histórica / Aisenstein, Ángela ; López Arriazu, Francisco ; Soba, Alejandro
2005
Enseñanza de las Ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-5  

Documents de recerca 5 registres trobats  
1.
149 p, 2.6 MB L'Educació física des de l'aprenentatge per projectes : un estudi sobre la visió del professorat / Cortés Ferrero, Francisco ; Prat Grau, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En les primeres edats, la Psicomotricitat i després l'Educació Física, constitueixen la base que permet als alumnes assolir cert domini vers la seva motricitat i les seves capacitats cognitives front el seu desenvolupament. [...]
2014  
2.
39 p, 918.1 KB L'educació amb els ulls del professorat d'educació física / Santamaria Font, Anna ; Prat Grau, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La present investigació té la intenció de conèixer i descriure la perspectiva del professorat d'E. F. sobre la coeducació de gènere a les classes i a l'entorn dels diferents centres educatius participants a l' investigació, a partir de conèixer les intervencions educatives, els coneixements, creences, i els sentiments que el professorat d'E. [...]
2015
2 documents
3.
688 p, 1.9 MB El Profesorado de educación física ante la realidad multicultural : percepción sobre el alumnado, intervención pedagógica y trayectoria profesional : un estudio de casos en educación primaria / Flores Aguilar, Gonzalo ; Prat Grau, Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Soler Prat, Susanna, dir. (Institut Nacional d'Educació Física de Catalunya) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió de la Música, Arts Plàstiques i l'Educació Corporal
A la luz de los nuevos retos y problemáticas que ha desencadenado el progresivo incremento de la población escolar extranjera en la escuela primaria catalana, la escuela se reafirma como un marco privilegiado para favorecer su rol inclusivo, socializador y transformador de la realidad social. [...]
In light of the new challenges and problems that have triggered the progressive increase of the foreign student population in Catalan primary education, schools are being reaffirmed as a privileged context to promote their inclusive and socialising role and their role as transformers of the social reality. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  
4.
135 p, 1.1 MB Coeducació a l'etapa d'Educació Primària : estereotips de gènere, preferències i actituds a l'Educació Física i l'esport / Carbonero Sánchez, Laura ; Prat Grau, Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Soler, Susana, dir. (INEFC Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquest treball de recerca és detectar la presència d'estereotips de gènere en infants del Cicle Superior de Primària en relació amb l'Educació Física i l'esport. A més, també s'identifiquen les seves preferències en aquest àmbit, i s'analitza la representació que tenen del joc i l'esport (si és masculí o femení). [...]
2009  
5.
401 p, 1.9 MB La Competició esportiva a les classes d'educació física de l'etapa primària : el seu tractament com a mitjà educatiu / Estrada Aguilar, Joan ; Tejada Fernández, José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
La competició esportiva a les classes d'EF és un tema controvertit i difícil d'entomar i ha generat un debat intens en els i les professionals de l'EF i l'esport. Existeixen posicions molt contrastades sobre el tema, des d'acèrrims/es defensors/es que veuen en la competició una de les fonts més importants per a generar motivació en les classes d'EF fins a detractors/es que en la competició veuen reflectits valors negatius de la societat que van en detriment de la formació dels nostres infants. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.