Resultats globals: 3 registres trobats en 0.07 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
22 p, 440.1 KB Educar en valors és educar sentiments morals / Tey Teijón, Amelia (Universitat de Barcelona) ; Martínez Martín, Miquel (Universitat de Barcelona)
En aquest article presentem una proposta del que significa educar en valors partint d'una concepció activa del subjecte en desenvolupament. Per aquesta raó, considerem que educar en valors consisteix a crear condicions per aprendre èticament. [...]
El siguiente artículo presenta una propuesta sobre lo que significa educar en valores partiendo de una concepción activa del sujeto en desarrollo. Por esta razón, consideramos que educar en valores consiste en crear condiciones para aprender éticamente. [...]
This article presents a proposal about what does it mean to educate values, from the point of view of an active conception of the developing subject. For this reason we consider that to educate values consists of creating conditions to learn ethically. [...]

2003 - 10.5565/rev/educar.302
Educar, N. 31 (2003) , p. 11-32  
2.
16 p, 71.7 KB Razonamiento moral y educación / Sastre Vilarrassa, Genoveva (Universitat de Barcelona. Departament de Psicologia) ; Moreno Marimón, Montserrat (Universitat de Barcelona. Departament de Psicologia) ; Timón Herrero, Mónica (Universitat de Barcelona. Departament de Psicologia)
El texto se basa en el análisis del razonamiento moral a partir del marco de los modelos organizadores. A partir de la determinación de las diferentes representaciones que una serie de sujetos realizaron sobre un dilema basado en un conflicto moral entre iguales de edad, y que incluyó tres núcleos (justicia, felicidad y cuidado) se detectó que existen cuatro grandes modelos organizadores que se presentan en diferentes líneas evolutivas. [...]
El text es basa en l'anàlisi del raonament moral a partir del marc dels models organitzadors. A partir de la determinació de les diferents representacions que una sèrie de subjectes va realitzar sobre un dilema basat en un conflicte moral entre iguals d'edat, i que va incloure tres nuclis (justícia, felicitat i sol·licitud) es va detectar que existeixen quatre grans models organitzadors que es presenten en diferents línies evolutives. [...]
The theory of the organisational model becomes a basis for an analysis of the moral reasoning. At first, the different representations of a number of persons upon a certain dilemma are settled. That dilemma was based on a moral conflict among people with the same age and it involved three issues (justice, happiness and solicitude). [...]

1998 - 10.5565/rev/educar.353
Educar, N. 22-23 (1998) , p. 155-170  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
49 p, 3.4 MB Florita : educant en la flor. Anàlisi del procés de transmissió dels valors del franquisme per mitjà de la premsa femenina / Rodríguez Picas, Anna ; Burguet i Ardiaca, Francesc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Florita no és només una revista d'historietes per a nenes. Com la resta de tebeos femenins editats durant el franquisme, aquesta publicació serveix per adoctrinar a les nenes en els valors i la ideologia del Règim i situar el seu rol dins la societat española. [...]
Florita no es sólo una revista de historietas para niñas. Como el resto de tebeos femeninos editados durante el franquismo, esta publicación sirve para adoctrinar a las niñas en los valores y la ideología del Régimen y situar su rol dentro de la sociedad española. [...]
Florita is not just a comic book for girls. Like other comic books for females young women published during the Spanish dictatorship, this publication was used to indoctrinate girls with the values and ideologies of the Regime and to define their role within society. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.