Results overview: Found 11 records in 0.03 seconds.
Articles, 4 records found
Contributions to meetings and congresses, 5 records found
Research literature, 2 records found
Articles 4 records found  
1.
14 p, 181.9 KB D'ensenyar geografia a través del paisatge a educar en paisatge / Batllori Roser (Universitat de Girona. Departament de Didàctiques Específiques – Didàctica de les Ciències Socials) ; Serra i Sala, Joan Maria
L'estudi del paisatge és un tema recurrent en la impartició de la geografia a l'educació obligatòria. Aquest article té dos propòsits: d'una banda, pretén revisar l'ensenyament del concepte de paisatge analitzant principalment les aportacions relacionades amb el Conveni europeu del paisatge, que ha estat promogut pel Consell d'Europa des de l'any 2002. [...]
The study of the landscape is a recurring theme in the teaching of geography during compulsory education. The aim of this article is twofold: firstly it discusses the concept and teaching of landscape mainly through the contributions of the European Convention on landscape promoted by the Council of Europe since 2002. [...]
El estudio del paisaje es un tema recurrente en la impartición de la geografía en la educación obligatoria. El artículo tiene dos objetivos: por una parte, se propone revisar la enseñanza del concepto de paisaje analizando principalmente las aportaciones del Convenio europeo del paisaje, promovido por el Consejo de Europa desde el año 2002. [...]
L'étude du paysage est un thème récurrent de l'enseignement de la géographie dans l'enseignement obligatoire. Le but de cet article est double: d'abord, il traite du concept et de l'enseignement du paysage, principalement à travers les contributions de la Convention européenne sur le paysage promue par le Conseil de l'Europe depuis 2002. [...]

2017 - 10.5565/rev/dag.485
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 63 Núm. 3 (setembre-desembre 2017) , p. 617-630 (Estats de la qüestió)  
2.
21 p, 463.0 KB Competencias profesionales en Educación para la Sostenibilidad: un estudio exploratorio de la visión de futuros maestros / Cebrián, Gisela (University of Southampton) ; Junyent i Pubill, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
La investigación que se presenta en este artículo se basa en un estudio exploratorio sobre la visión de un grupo de futuros maestros de educación primaria en relación a la Educación para la Sostenibilidad desde un punto de vista competencial. [...]
The research presented in this paper is based on an exploratory study on the views of a group of future primary education teachers in Education for Sustainability from a competence standpoint. First, we redefine a conceptual framework of professional competencies of teachers in Education for Sustainability. [...]

2014 - 10.5565/rev/ensciencias.877
Enseñanza de las ciencias, Vol. 32, Núm. 1 (2014) , p. 29-49  
3.
5 p, 120.2 KB Contribución a un futuro sostenible : una dimensión necesaria y posible en toda acción e investigación educativa / Vilches, Amparo ; Segarra, Alex ; Redondo, Laura ; Mira, Isabel ; López Alcantud, Javier ; González Mario Helí ; Gil-Pérez, Daniel ; Ferreira-Gauchía, Carlos ; Calero, María
2005
Enseñanza de las Ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-5  
4.
4 p, 106.6 KB ¿Cómo promover el interés por la cultura científica? una propuesta didáctica fundamentada / Macedo, B. ; Gil-Pérez, D. ; Vilches, A. ; Martínez Torregrosa, J. ; Sifredo, C. ; Valdés, P.
2005
Enseñanza de las Ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-4  

Contributions to meetings and congresses 5 records found  
1.
1 p, 148.3 KB Conversem per avaluar en Educació per a la Sostenibilitat / Grau Roca, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat) ; Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat)
Aquesta experiència avaluadora s'ha realitzat en el marc del conveni de col·laboració entre la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i l'àrea de Medi Ambient de l'ajuntament de Sant Cugat del Vallès, amb la finalitat d'avaluar les noves activitats d'Educació per a la Sostenibilitat del Pla de Dinamització Educativa (PDE), un programa educatiu que s'ofereix a les escoles de Sant Cugat. [...]
2010
Forum d'Educació Ambiental 2000+10. Tarragona, Catalunya, : 2010  
2.
21 p, 77.2 KB Fer recerca en Educació per la Sostenibilitat: un joc d'articulacions. Resum de les aportacions de la Taula 1 / Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Cano Soler, Marcel (Universitat Politècnica de Catalunya. Càtedra Unesco en Tecnologia, Desenvolupament Sostenible, Desequilibris i Canvi Global)
Resum de les aportacions fetes a la taula rodona 1 a les Jonades de la Xarxa EduSost de 2010.
2010
L'Estat de la Recerca en Educació per a la Sostenibilitat,"Xarxa de Recerca en Educació per a la sostenibilitat". Barcelona, Catalunya, : 2010  
3.
5 p, 349.9 KB L'avaluació d'activitats d'educació per a la sostenibilitat com a espais de participació / Grau Roca, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat) ; Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat)
Presentació de diapositives que va acompanyar a la presentació oral a les Jornades de la Xarxa EduSost de 2010.
2010
L'Estat de la Recerca en Educació per a la Sostenibilitat. 'Xarxa de Recerca en Educació per a la sostenibilitat'. Bellaterra, Catalunya, : 2010  
4.
11 p, 1.6 MB Trobant el propi camí cap a l'escola sostenible… (canviant el model d'Agenda 21 escolar) / Llerena del Castillo, Germán (Ajuntament de Sant Cugat del Vallès) ; Grau Roca, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat) ; Amat, Arnau (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat) ; Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat)
Presentació de diapositives que va acompanyar la presentació oral a les Jornades de la Xarxa de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat del 2010.
2010
L'Estat de la Recerca en Educació per a la Sostenibilitat. 'Xarxa de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat'. Barcelona, Catalunya, : 2010  
5.
1 p, 598.7 KB Communication strategies to promote school community collaboration in ESD: the use of blogs in school agroecology / Grau Roca, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat) ; Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat) ; Llerena del Castillo, Germán (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat)
This poster deals with the communicative strategies developed in an ESD school network from a Catalan municipality with a common interest in scholar agroecology. These communication strategies not only have the function to spread information, but also to introduce participants' perspectives. [...]
2014
CoDeS Final Conference. Designing a Sustainable Future through School and Community Collaboration. Bellaterra, Catalunya, : 2014  

Research literature 2 records found  
1.
136 p, 2.2 MB Educació per a la sostenibilitat en menjadors escolars ecològics / Vidal Yago, Aitana (Universitat Autónoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Espinet Blanch, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Treball de recerca elaborat en el marc del Màster de recerca en didàctica de les matemàtiques i de les ciències experimentals. Se situa en el context dels Menjadors Escolars Ecològics Sostenibles (MEES). [...]
2010  
2.
53 p, 447.2 KB La presa de decisions per consens a l'hort de l'escola primària en el context de la sequera a Catalunya, memòria de recerca / Rekondo Iparragirre, Miren (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Espinet Blanch, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Treball de recerca en el marc del Màster Oficial d'iniciació a la recerca en didàctica de les matemàtiques i de les ciències. El context de la recerca és un hort en l'àmbit de l'educació per la sostenibilitat en una escola pública d'infantil i primària, en la recerca però se centrarà en l'etapa de primària i concretament en el cicle mitjà i superior. [...]
2008  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.