Results overview: Found 77 records in 0.03 seconds.
Articles, 23 records found
Contributions to meetings and congresses, 3 records found
Books and collections, 1 records found
Research literature, 50 records found
Articles 23 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
14 p, 574.2 KB Dels programes de diversificació curricular (PDC) als programes de millora de l'aprenentatge i el rendiment (PMAR) : canvi de nom i qualque cosa més? / Amer Fernández, Joan (Universitat de les Illes Balears) ; Mir Gual, Andreu (Universitat de les Illes Balears) ; Félix Arranz, Maria (Projecte Home Balears)
Analizamos el incipiente proceso de aplicación de los PMAR en diferentes contextos educativos. Nuestro enfoque metodológico es cualitativo y descriptivo. En primer lugar, buscamos de qué maneras los centros, a través de los equipos docentes, se apropian y despliegan los PMAR. [...]
Analitzam el procés incipient d'aplicació dels PMAR en diferents contextos educatius. El nostre enfocament metodològic és qualitatiu i descriptiu. En primer lloc, cercam les maneres com els centres, a través dels equips docents, s'apropien dels PMAR i els despleguen. [...]

2016
Anuari de l'educació de les Illes Balears, 2016, p. 122-135  
2.
18 p, 833.7 KB Estrategias del alumnado de Educación Secundaria para estimar la densidad / Napal Fraile, María (Universidad Pública de Navarra. Departamento de Psicología y Pedagogía) ; Echeverría Morrás, Jesús (Universidad de Navarra. Departamento de Química) ; Zulet González, Amaia ; Santos Cervera, Leyre ; Ibarra Murillo, Julia (Universidad Pública de Navarra. Departamento de Psicología y Pedagogía)
La densidad, o concentración de materia, es un concepto muy relevante pero que genera muchas dificultades de comprensión. Para medir la competencia en la estimación de la densidad del alumnado de la ESO, se pasó un cuestionario acompañado de un juego de materiales a 196 alumnos de los cuatro cursos de la ESO en dos colegios. [...]
La densitat, o concentració de matèria, és un concepte rellevant però que genera moltes dificultats de comprensió. Per mesurar la competència en l'estimació de la densitat de l'alumnat de l'ESO, es va passar un qüestionari acompanyat d'un joc de materials a 196 alumnes dels 4 cursos de l'ESO a dues escoles. [...]
Density, or concentration of matter, is a central concept in science, and yet creates many learning and comprehension difficulties. To estimate how competent Secondary School students at estimating density are, we administered a 4-item questionnaire to 196 students at the 4 courses in two schools. [...]

2018 - 10.5565/rev/ensciencias.2215
Enseñanza de las ciencias, Vol. 36 Núm. 1 (2018) , p. 61-78 (Investigaciones Didácticas)  
3.
14 p, 181.9 KB D'ensenyar geografia a través del paisatge a educar en paisatge / Batllori, Roser (Universitat de Girona. Departament de Didàctiques Específiques) ; Serra i Sala, Joan Maria
L'estudi del paisatge és un tema recurrent en la impartició de la geografia a l'educació obligatòria. Aquest article té dos propòsits: d'una banda, pretén revisar l'ensenyament del concepte de paisatge analitzant principalment les aportacions relacionades amb el Conveni europeu del paisatge, que ha estat promogut pel Consell d'Europa des de l'any 2002. [...]
The study of the landscape is a recurring theme in the teaching of geography during compulsory education. The aim of this article is twofold: firstly it discusses the concept and teaching of landscape mainly through the contributions of the European Convention on landscape promoted by the Council of Europe since 2002. [...]
El estudio del paisaje es un tema recurrente en la impartición de la geografía en la educación obligatoria. El artículo tiene dos objetivos: por una parte, se propone revisar la enseñanza del concepto de paisaje analizando principalmente las aportaciones del Convenio europeo del paisaje, promovido por el Consejo de Europa desde el año 2002. [...]
L'étude du paysage est un thème récurrent de l'enseignement de la géographie dans l'enseignement obligatoire. Le but de cet article est double: d'abord, il traite du concept et de l'enseignement du paysage, principalement à travers les contributions de la Convention européenne sur le paysage promue par le Conseil de l'Europe depuis 2002. [...]

2017 - 10.5565/rev/dag.485
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 63 Núm. 3 (setembre-desembre 2017) , p. 617-630 (Estats de la qüestió)  
4.
7 p, 158.7 KB "Geoactiva't" : establir sinergies entre nivells educatius diferents / Padullés Cubino, Josep (Universitat de Girona. Departament de Geografia) ; Roset Pagès, Dolors (Universitat de Girona. Departament de Geografia) ; Ribas Palom, Anna (Universitat de Girona. Departament de Geografia) ; Feliu Torrent, Jaume (Universitat de Girona. Departament de Geografia)
El projecte Geoactiva't neix al Departament de Geografia de la Universitat de Girona com a eina per acostar els estudiants del grau de Geografia, Ordenació del Territori i Gestió del Medi Ambient a la tasca docent de secundària i, alhora, presentar, als alumnes d'ESO, conceptes, eines i mètodes de la geografia des d'una perspectiva experimental i dinàmica. [...]
El proyecto Geoactiva't nace en el Departamento de Geografía de la Universidad de Girona con el doble objetivo de, por una parte, acercar el alumnado del grado de Geografía, Ordenación del Territorio y Gestión del Medio Ambiente a las tareas docentes de secundaria y, por otra, presentar a los alumnos de secundaria conceptos, herramientas y métodos de la geografía desde una perspectiva experimental y dinámica. [...]
Le projet Geoactiva't a été conçu dans le Département de Géographie de l'Universitat de Girona dans un double objectif : en premier lieu, faire connaître l'enseignement secondaire aux étudiants suivant la licence de Géographie, de l'Aménagement du Territoire et de Gestion de l'Environnement, et aussi, initier les élèves de l'enseignement secondaire aux concepts, outils et méthodes de la géographie dans une perspective dynamique et expérimentale. [...]
The Geoactiva't project was designed by the Department of Geography at the University of Girona as a tool to introduce undergraduate students to secondary teaching, as well as to show secondary school students various concepts, tools and methods used in geography from an experimental and dynamic perspective. [...]

2017 - 10.5565/rev/dag.484
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 63 Núm. 3 (setembre-desembre 2017) , p. 641-647 (Estats de la qüestió)  
5.
9 p, 145.5 KB "Geovivència", el vídeo participatiu per estudiar geografia a l'ensenyament secundari / Royo Climent, Jordi (Institut Barri Besòs de Barcelona)
La nostra percepció de la situació actual de l'ensenyament de la geografia a secundària i a batxillerat no és positiva, ja que hi predominen uns enfocaments que no interessen a l'alumnat i que projecten una imatge poc útil de la disciplina. [...]
Nuestra percepción de la situación actual de la enseñanza de la geografía en la educación secundaria y en el bachillerato no es positiva, porque predominan unos enfoques que no interesan al alumnado y que proyectan una imagen poco útil de la disciplina. [...]
Le diagnostic de la situation actuelle de l'enseignement de la géographie dans l'enseignement secondaire n'est pas positif. Les approches dominantes n'intéressent pas les étudiants et projettent l'image d'une discipline inutile. [...]
Our diagnosis of the current situation of teaching geography in Catalan secondary schools is not positive: students seem to show no interest in the subject because the approaches that teachers use do not convey the significance and utility of geography content. [...]

2017 - 10.5565/rev/dag.497
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 63 Núm. 3 (setembre-desembre 2017) , p. 649-657 (Estats de la qüestió)  
6.
18 p, 367.1 KB Rasgos del profesorado asociados al uso de diferentes estrategias metodológicas en las clases de ciencias / Gil-Flores, Javier (Universidad de Sevilla. Departamento de Métodos de Investigación y Diagnóstico en Educación)
En este trabajo se analiza la actuación en el aula del profesorado que imparte ciencias en educación secundaria obligatoria, considerando una muestra de 365 profesores españoles de ciencias que participaron en la encuesta TALIS 2013 (Teaching and Learning International Survey) promovida por la OCDE. [...]
En aquest treball s'analitza l'actuació a l'aula del professorat que imparteix ciències en educació secundària obligatòria, considerant una mostra de 365 professors espanyols de ciències que van participar en l'enquesta TALIS 2013 (Teaching and Learning International Survey) promoguda per l'OCDE. [...]
In this paper we have analysed the Science teacher ́s classroom practices in Compulsory Secondary Education. We used a sample of 365 Science Spanish teachers who took part in TALIS 2013 (Teaching and Learning International Survey), promoted by the OECD. [...]

2017 - 10.5565/rev/ensciencias.1970
Enseñanza de las ciencias, Vol. 35 Núm. 1 (2017) , p. 175-192 (Investigaciones Didácticas)  
7.
21 p, 518.0 KB Resiliència, immigració i èxit escolar / Sandín Esteban, Ma. Paz (Universitat de Barcelona. Grup de Recerca en Educació Intercultural (GREDI)) ; Bazoco García, Josep (Universitat de Barcelona. Grup de Recerca en Educació Intercultural (GREDI)) ; del Campo Sorribas, Jaume (Universitat de Barcelona. Grup de Recerca en Educació Intercultural (GREDI)) ; Forés i Miravalles, Anna (Universitat de Barcelona. Departament de Didàctica i Organització Educativa) ; Massot Lafon, Inés (Universitat de Barcelona. Grup de Recerca en Educació Intercultural (GREDI)) ; Sacramento, Rafael (Universitat de Barcelona. Grup de Recerca en Educació Intercultural (GREDI)) ; Sánchez Martí, Angelina (Universitat de Barcelona. Grup de Recerca en Educació Intercultural (GREDI))
El projecte de recerca que es presenta té la intenció d'abordar i caracteritzar des de l'enfocament de la resiliència com l'alumnat de procedència estrangera s'enfronta a una etapa d'alt risc d'abandonament escolar, l'Educació Secundària Obligatòria (ESO) -especialment en el segon cicle-, i el moment de transició acadèmica cap a la Post-Obligatòria (PO). [...]
El proyecto de investigación que se presenta tiene la intención de abordar y caracterizar desde el enfoque de la resiliencia como el alumnado de procedencia extranjera se enfrenta a una etapa de alto riesgo de abandono escolar, la Educación Secundaria Obligatoria (ESO) - especialmente en el segundo ciclo-, y el momentod e transición académica hacia la Post-obligatoria (PO). [...]
Le projet de recherche présenté a pour but d'aborder et de caractériser, en mettant l'accent sur la résilience, la manière dont les élèves d'origine étrangère affrontent une étape à haut risque d'abandon scolaire, l'Enseignement secondaire obligatoire (ESO) -tout spécialement dans le second cycle-, et le moment de transition académique vers l'enseignement post-obligatoire (PO) (aux alentours de 16 ans). [...]
From the perspective of resilience, the aim of the research project presented here was to examine and describe how students from other countries face a stage of education in which there is a high risk of dropping out. [...]

2014
Temps d'educació, Núm. 46 (2014) , p. 11-31  
8.
6 p, 153.4 KB La luz y las sombras / Jorba Bisbal, Jaume ; Sanmarti, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Experiencia llevada a cabo en Educación Secundaria Obligatoria dentro del Plan de Formación del Profesorado de las Escuelas Municipales del Ayuntamiento de Barcelona en las áreas de Ciencias de la Naturaleza y Matemáticas. [...]
1994
Cuadernos de pedagogía, Num. 221 (Enero 1994) , p. 20-23  
9.
2 p, 52.0 KB Prejuicios persistentes / Moreno Sardà, Amparo, 1947- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Análisis de los contenidos del programa de Ciencias Sociales en la Educación Secundaria Obligatoria, según la Ley de Orgánica de Ordenación del Sistema Educativo (LOGSE). Se destaca la persistencia de algunos prejuicios y estereotipos sexistas. [...]
1991
Cuadernos de pedagogía, Num. 193 (1991) , p. 78-79  
10.
5 p, 118.7 KB Actitudes y tipologías / Masjuan, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball)
Resultado de una investigación realizada por el ICE de la Universidad Autónoma de Barcelona sobre las actitudes del profesorado de Secundaria ante la Reforma educativa en dos Institutos de Bachillerato y dos de Formación profesional elegidos en función de las características sociales de su alumnado. [...]
1995
Cuadernos de pedagogía, Vol. 238 (1995) , p. 55-58  

Articles : 23 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Contributions to meetings and congresses 3 records found  
1.
8 p, 3.7 MB Expectativas del alumnado que finaliza la enseñanza obligatoria / García Gracia, Maribel (Universitat Autònoma de Barcelona)
2002
Conferencia de sociología de la educación. Palma de Mallorca, Balears, 9a : 2002  
2.
770x577, 554.7 KB Eligiendo el futuro : las influencias familiares, escolares e individuales en la construcción de expectativas / Daza Pérez, Lidia (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Elias, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Fachelli, Sandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Figueroa González, Mijail (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; García Gracia, Maribel (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Merino Pareja, Rafael (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Sanchez Gelabert, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Torrents, Dani (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Troiano i Gomà, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Valls, Ona (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball
El objetivo de esta comunicación es el de presentar algunos resultados de la primera fase de una investigación sobre las trayectorias formativas y laborales de los jóvenes de una muestra de 2000 estudiantes que cursaban 4º de ESO en 2013-14 -o que habían nacido en el año 1998- matriculados en 27 centros de la ciudad de Barcelona. [...]
2015
Conferencia Ibérica de Sociología de la Educación. Lisboa, Portugal, 1a : 2015  
3.
6 p, 30.8 KB Planificació d'unitats didàctiques amb l'enfocament educatiu de l'ensenyament protegit / Medina Restoy, Ferran (Escola Sala i Badrinas, Terrassa) ; Alba Roma, Núria (Departament d'Ensenyament, Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 225-230  

Books and collections 1 records found  
1.
18 p, 362.8 KB Després de l'ESO, què? Eleccions i restriccions en els itineraris acadèmics i laborals de l'alumnat d'origen immigrat / Merino Pareja, Rafael (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Termes López, Andreu (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball)
Aquest article analitza, des d'una perspectiva biogràfica, la construcció dels itineraris acadèmics i laborals de joves d'origen sud-americà pertanyents a la generació 1,5 d'un institut públic de l'Hospitalet de Llobregat. [...]
Este artículo analiza, desde una perspectiva biográfica, la construcción de los itinerarios académicos y laborables de jóvenes de origen sudamericano pertenecientes a la generación 1'5 de un instituto público del Hospitalet de Llobregat. [...]
This article analyzes, from a biographical perspective, the construction of academic and occupational pathways of young people of South American origin, belonging to the 1. 5 generation, in a state secondary school in L'Hospitalet de Llobregat. [...]
Cet article analyse la construction de parcours scolaires et professionnels des jeunes d'origine sud-américaine, qui appartiennent à la génération «1. 5», dans un collège publique à Hospitalet de Llobregat. [...]

Barcelona, Catalunya Generalitat de Catalunya. Departament de Benestar Social i Família 2013 (Ciutadania i Immigració; 9)
Recerca i immigració V. Convocatòria d'ajuts 2009, 2013, p. 55-72  

Research literature 50 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
76 p, 1005.6 KB Aprendre història mitjançant el llenguatge audiovisual : disseny d'una estratègia per incentivar l'assoliment de conceptes i la motivació de l'alumnat de secundària en el marc del 'Programa Èxit' / Recasens Benito, Aina ; Niqui Espinosa, Jacint, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte pretén fer un repàs de la situació actual en l'aplicació de l'audiovisual a les aules per fer un posterior disseny d'una estratègia per incentivar i facilitar l'aprenentatge en la secundària dins del marc del 'Programa Èxit'. [...]
Este proyecto pretende hacer un repaso de la situación actual en la aplicación del audiovisual en las aulas para hacer un posterior diseño de una estrategia para incentivar y facilitar el aprendizaje en la secundaria dentro del marco del 'Programa Èxit'. [...]
This project intends to go over the current state of the use of audiovisuals in classrooms to later design a strategy to encourage and facilitate learning in secondary education within the framework of the 'Èxit Program'. [...]

2020
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
2.
95 p, 6.6 MB Inquiry into the influence of motivation in dyad task engagement : a case study in an EFL high school classroom / Palomeque Ortiz, Víctor ; Simon Auerbach, Jill, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
The following paper is a small-scale case study of four Catalan students of 4th of ESO (the last course of Spanish compulsory education) who were organized in dyads for task completion. The aim of the study is to examine the influence of motivation in task engagement while working in pairs. [...]
El siguiente ensayo es un estudio de caso a pequeña escala de cuatro estudiantes catalanes de 4o de ESO, que fueron distribuidos en parejas para la realización de una tarea durante la clase de inglés. [...]

Juny 2020  
3.
46 p, 2.3 MB The use of translation in L2 language learning in secondary school / Wimmer, Stefanie ; Dooly Owenby, Melinda ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This paper explores the usefulness of translation in foreign language teaching and learning (FLT). It is based upon previous studies and the arguments of theorists in favor and against translation in FLT on the one hand, and an empirical study on student perception, on the other hand. [...]
Aquest document explora la utilitat de la traducció en l'ensenyament d'idiomes estrangers (FLT). Es basa en estudis previs i en els arguments dels teòrics a favor i en contra la traducció en l'ensenyament de llengües estrangeres per una banda, i en un estudi empíric sobre la percepció dels estudiants, de l'altra. [...]

juny 2020  
4.
60 p, 885.7 KB Aspects of intrinsic and competence motivation in the (English) classroom / Vila Estrada, Elisenda ; Lorenzo Galés, Maria Nieves ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
Motivation is the key to engaging students and making them participants in their own learning. One of the central points to keep in mind when teaching is that what is taught in the classroom has to cater to students' needs and be engaging. [...]
La motivació és la clau perquè els alumnes vulguin ser còmplices del seu propi aprenentatge. Uns del punts centrals a considerar quan es fa classe és que el que s'ensenya ha de tenir en compte les necessitats dels alumnes i que el contingut ha de ser del seu interès. [...]
La motivación es clave para que los alumnos quieran ser cómplices de su propio aprendizaje. Algunos de los puntos centrales para tener en cuenta al impartir una clase es que lo que se enseña debe reflejar las necesidades de los alumnos y ser de su interés. [...]

juny 2020  
5.
52 p, 1.4 MB Coteaching in Foreign Language Education (FLE) Contexts : a narrative of a coteaching experience / Terès Arcarons, Clara ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This thesis aims to narrate a coteaching experience in real context during an internship period in a Catalan high-school. This narration exposes how the interns implemented a predesigned TeachingUnit in a ninth-grade classroom as well as its challenges and opportunities encountered in this implementation. [...]
Aquesta tesi té com a objectiu narrar una experiència de codocència viscuda en un context real durant el període de pràctiques en un institut Català. La narració exposa com les estudiants de pràctiques van implementar una unitat didàctica prèviament dissenyada en una classe de quart d'ESO, alhora que mostra els reptes i oportunitats que se'n van derivar. [...]

juny 2020  
6.
41 p, 526.0 KB Warm-up activity proposal for oral communicative competence improvement in secondary education / Surroca Compta, Cristina ; Lorenzo Galés, Maria Nieves ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This master's dissertation presents an innovative teaching proposal to improve the oral communicative competence of students in obligatory secondary education (ESO). It is well known that most secondary education students are not provided with many other opportunities or contexts in which to practice and to communicate in English outside the ESL classroom. [...]
El present Treball de Fi de Màster es presenta una proposta didàctica d'innovació per a millorar la competència comunicativa oral dels estudiants d'Educació Secundària Obligatòria (ESO). Com tothom sap, a molts estudiants d'educació secundària no se'ls ofereix gaire oportunitats i contextos per a practicar o comunicar-se en anglès fora de l'aula ordinària. [...]
En el presente Trabajo de Fin de Máster se presenta una propuesta didáctica de innovación para mejorar la competencia comunicativa oral de los estudiantes de la Educación Secundaria Obligatoria (ESO). [...]

Juny 2020  
7.
33 p, 485.6 KB Time for change : technological and soft skills in the EFL class / Miras Lima, Alba ; Dooly Owenby, Melinda ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This master's dissertation analyses the ways in which tasks carried out during an international telecollaborative project helped students develop and improve their competencies in English as a Foreign Language as well as their competencies in technological and "soft" skills. [...]
Este trabajo de fin de máster analiza de qué manera las actividades realizadas durante un proyecto telecolaborativo internacional ayudaron a que los alumnos desarrollaran competencias en inglés como lengua extranjera, habilidades tecnológicas y habilidades blandas. [...]

Juny 2020  
8.
44 p, 1.6 MB Dialogic teaching and blind-spots : proposal of a teaching unit / Mena Ribas, Ignasi ; Lorenzo Galés, Maria Nieves ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This dissertation explores dialogic teaching and learning as classroom management techniques and also as theory of education. This paper analyses some dialogic academia constructs, such as "blind-spots" and "ontological traps" and puts forward the claim that dialogic education helps to foster self-acknowledge and selfesteem. [...]
Aquest treball de fi de màster explora l'aprenentatge i l'ensenyament dialògics com a mètodes de gestió de l'aula i també com a una teoria de l'educació. Analitza constructes de la literatura acadèmica dialògica, com ara "punts cecs" o "trampes ontològiques", i afirma que l'educació dialògica ajuda al desenvolupament de l'auto- coneixement i de l'auto-estima, al mateix temps que permet evitar trampes conceptuals i hàbits que poden conduir a violència escolar. [...]

2020  
9.
42 p, 2.0 MB The Bright side of social media : the use of Instagram as a learning tool in the English classroom in the Catalan secondary school context / Laguna García, Sara ; Lorenzo Galés, Maria Nieves ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This Master's dissertation aims to explore the use of a social networking site such as Instagram as a learning tool in the English classroom, specifically in the Catalan secondary school context. In order to conduct the research, the implementation of a nine- session teaching unit (in a 4th of ESO class) was analyzed. [...]
Aquest treball de fi de Màster té com a objectiu explorar l'ús d'una xarxa social com l'Instagram com a eina d'aprenentatge a l'aula d'anglès; concretament en el context d'un Institut d'Educació Secundària a Catalunya. [...]

Juny 2020  
10.
36 p, 1.3 MB Coteaching in Foreign Language Education (FLE). Contexts : perceptions of english student-teachers towards coteaching / Esgleyes Cadanet, Sandra ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This Master's dissertation aims to explore the views of student-teachers towards coteaching. Coteaching is an emergent teaching initiative widely used in the current educational system, as a way to promote collaborative work and more inclusive classrooms. [...]
Aquest treball té com a objectiu explorar la codocència des del punt de vista dels estudiants en pràctiques. La codocència és una iniciativa cada cop més utilitzada en el sistema educatiu actual com a eina per a promoure el treball cooperatiu i la inclusió. [...]

Juny 2020  

Research literature : 50 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.