Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 3 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
19 p, 105.4 KB Ciudadanía y aprendizaje dialógico en los programas universitarios para mayores : reflexiones y experiencias desde la pedagogía crítica / Tejedor Mardomingo, María (Universidad de Valladolid) ; Rodríguez Navarro, Henar (Universidad de Valladolid)
El trabajo que presentamos a continuación es una reflexión y una propuesta para trabajar el concepto de ciudadanía con grupos de educación de personas adultas. Los programas universitarios para adultos mayores se centran en construir condiciones y modos de participación que nos permitan a los adultos no solamente ser gestores de nuestros procesos educativos, culturales y sociales, sino también responder al gran desafío de la educación a nivel global: aprender a convivir juntos. [...]
L'article que presentem a continuació és una reflexió i una proposta per treballar el concepte de ciutadania amb grups d'educació de persones adultes. Els programes universitaris per a adults grans se centren a construir condicions i estils de participació que ens permetin a les persones adultes no solament ser gestores dels nostres processos educatius, culturals i socials, sinó també, a més a més, respondre al gran desafiament de l'educació a nivell global: aprendre a conviure junts. [...]
The current essay is a reflexion and a proposal to work upon the concept of citizenship with educational groups of aged-adult. The universitarian programmes for adults are based on building conditions and ways of participation that allow us adults not just promote educational, cultural and social process, but also respond to the great handicap of education at a global level: to learn to cohabit with each other. [...]

2008 - 10.5565/rev/educar.135
Educar, N. 42 (2008) p. 97-115  
2.
15 p, 99.5 KB La formació de les famílies en el marc de l'escola inclusiva : un repte per a les comunitats d'aprenentatge / Ferrer-Esteban, Gerard (Universitat Autònoma de Barcelona. Fòrum IDEA) ; Martínez Ortiz, Sergi (Universitat Autònoma de Barcelona. Fòrum IDEA)
És fonamental per a l'estratègia d'una escola que pretengui esdevenir una «comunitat d'aprenentatge» apuntar cap a la plena inclusió i la participació efectiva de les famílies en els diferents espais i nivells de l'escola. [...]
It is fundamental for the strategy of schools which wish to become a «Learning Community », to aim to full inclusion and effective participation of parents and other relatives in different spaces of school. [...]
Es fundamental para la estrategia de una escuela que pretenda convertirse en una «comunidad de aprendizaje» apuntar hacia la plena inclusión y la participación efectiva de las familias en los diferentes espacios y niveles de la escuela. [...]

2005 - 10.5565/rev/educar.215
Educar, N. 35 (2005) , p. 71-85  
3.
11 p, 77.0 KB La educación de las personas adultas : la complejidad de un campo y de una práctica social / Rumbo Arcas, Begoña (Universidade da Coruña. Facultade de Ciencias da Educación)
La educación de las personas adultas, al igual que ocurre con otras ciencias de la educación, se enfrenta a los mismos problemas epistemológicos sobre el grado de dependencia o independencia que ésta tiene respecto a las demás ciencias sociales. [...]
L'educació de les persones adultes, igual com passa amb altres ciències de l'educació, s'enfronta als mateixos problemes epistemològics sobre el grau de dependència o independència que aquesta té respecte de les altres ciències socials. [...]
The adult education, like it happens with other sciences of the education, it faces the same epistemologic problems on the degree of dependency or independence that this one has respect to other social sciences. [...]

2003 - 10.5565/rev/educar.286
Educar, N. 32 (2003) , p. 55-65  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.