visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Educación secundaria
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Chemical Ecology and Toxicolog...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
UNITAT D'ECOLOGIA GLOBAL (CREA...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
GENOCOV
Geologica acta
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Gestió Aeronàutica. PFC
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Grup de Síntesi Orgànica Ester...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut d'Investigació Biomèd...
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jordi Bigues i Balcells
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Laboratori de Mesures Magnètiq...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Mathematical programming
Memòria Càrnia Digital (MCD)
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells,contrib...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
Multimèdia
Multimèdia de la UAB
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Patents
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
prova
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recercat (pendents de repassar...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
Revista española de economia
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Xavier Fàbregas i Comadran, ar...
Classificació de canals
Xavier Fàbregas i Comadran, co...
Cuirs i pells
Xavier Fàbregas i Comadran, do...
Gossos / Cinofília
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Xavier Fàbregas i Comadran, mu...
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
214
registres trobats en 0.02 segons.
Articles
,
202
registres trobats
Contribucions a jornades i congressos
,
3
registres trobats
Llibres i col·leccions
,
4
registres trobats
Documents de recerca
,
3
registres trobats
Materials didàctics
,
1
registres trobats
Documents gràfics i multimèdia
,
1
registres trobats
Articles
202
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
26 p, 696.6 KB
Horizontal inequality in the transition to upper secondary education in Spain
/
Valdés, Manuel T.
(Universidad Complutense de Madrid)
Effectively maintained inequality theory posits that a reduction in vertical inequality following the expansion of a level of education will be compensated by an increase in horizontal inequality. Although this theory has been intensely studied in various countries, it has barely been explored in the Spanish case. [...]
La teoria de la desigualtat efectivament mantinguda postula que la reducció de la desigualtat vertical després de l'expansió d'un nivell educatiu es veurà compensada per un augment de la desigualtat horitzontal. [...]
La teoría de la desigualdad efectivamente mantenida postula que la reducción de la desigualdad vertical tras la expansión de un nivel educativo se verá compensada por un aumento de la desigualdad horizontal. [...]
2022 -
10.5565/rev/papers.2968
Papers : revista de sociologia
,
Vol. 107 Núm. 2 (2022)
, p. e2968 (Artículos)
Registre complet
-
2.
30 p, 433.3 KB
Educational trajectories, traceability, and self-perception of grades in post-compulsory transitions
/
García Gracia, Maribel
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sanchez Gelabert, Albert
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Valls, Ona
(Universidad de Viena)
The aim of this article is to describe and analyze the continuities and ruptures in students' educational trajectories in the transition to post-compulsory education. The incidence of social inequalities and the mediation of the self-perception of school grades in their educational choices are investigated. [...]
El presente artículo tiene por objetivo describir y analizar las continuidades y rupturas en los itinerarios formativos de los jóvenes en sus transiciones tras finalizar de la enseñanza secundaria obligatoria. [...]
2022 -
10.4438/1988-592X-RE-2022-396-531
Revista de Educación
,
Núm. 396 (abril-junio 2022)
, p. 95-123
2 documents
Registre complet
-
3.
20 p, 437.5 KB
Un modelo de formación del profesorado de educación secundaria para la sostenibilidad
/
Collazo Expósito, Leslie Mahe
(Universitat de Girona) ;
Geli de Ciurana, Anna Maria
(Universitat de Girona)
Este artículo expone el proceso de investigación realizado para diseñar un modelo de formación para la sostenibilidad, en el marco del máster de Formación del Profesorado de Educación Secundaria. [...]
This article exposes the research process carried out to design a training model for sustainability, within the framework of the Master's Degree in High School Teacher's Training. The goals were focused on determining the theoretical approaches, the priority contents and the most effective and appropriate teaching methodologies to incorporate sustainability into the Master's subjects. [...]
2022 -
10.5565/rev/ensciencias.3378
Enseñanza de las ciencias
,
Vol. 40 Núm. 1 (2022)
, p. 243-262 (Investigaciones Didácticas)
Registre complet
-
4.
21 p, 862.7 KB
Modelización matemática en actividades estadísticas : identificando elementos clave del diseño para promover la generación de modelos en el estudio de la variabilidad
/
Aymerich, Àngels
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Albarracín Gordo, Lluís
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En nuestro trabajo estamos interesados en promover el aprendizaje de conocimientos estadísticos a partir de la modelización matemática. Usamos problemas estadísticos donde se estudian fenómenos sociales reales a partir de grandes cantidades de datos y que cumplen con los principios de diseño de las Modelling Eliciting Activities con alumnos de Educación Secundaria (15 años). [...]
2021 -
10.48489/quadrante.23686
Quadrante : Revista de Investigação em Educação Matemática
,
Vol. 30 Núm. 2 (2021)
, p. 179-199
Registre complet
-
5.
12 p, 519.3 KB
Socioeconomic Status, English Exposure and CLIL Motivation in High and Low Exposure CLIL Groups
/
Tompkins, Forrest Leah
(Universidad Autónoma de Madrid)
Content and Language Integrated Learning (CLIL) programs are often praised for bringing equity to foreign language learning (e. g. , Lorenzo et al. , 2020). However, streaming processes, such as those of the Community of Madrid Bilingual Program, may reinforce social inequalities among students (e. [...]
Alguns estudis han posat en valor els programes d'Aprenentatge Integrat de Contingut i Llengües Estrangeres (AICLE) per aportar equitat a l'aprenentatge de llengües estrangeres (p. ex. ; Lorenzo et al. [...]
Algunos estudios han puesto en valor los programas de Aprendizaje Integrado de Contenido y Lenguas Extranjeras (AICLE) por aportar equidad al aprendizaje de lenguas extranjeras (p. ej. , Lorenzo et al. [...]
2022 -
10.5565/rev/clil.67
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
,
Vol. 5 Núm. 1 (2022)
, p. 41-52 (Investigació i qüestions teòriques)
Registre complet
-
6.
16 p, 253.8 KB
Experiencia de aprendizaje con tecnologías digitales y su influencia en la competencia científica de estudiantes de secundaria
/
Vela Acero, Claudia
(Colegio Veintiún Ángeles IED) ;
Jiménez-Cortés, Rocío
(Universidad de Sevilla)
Estudios previos relacionan el uso educativo de las tecnologías digitales con la alfabetización científica, pero hay escasez de análisis que se centren en el impacto de la experiencia de aprendizaje con tecnologías en la competencia científica. [...]
Estudis previs relacionen l'ús educatiu de les tecnologies digitals amb l'alfabetització científica, però hi ha molt pocs estudis que se centrin en l'impacte de l'experiència d'aprenentatge amb tecnologies a la competència científica. [...]
Previous studies link the educational use of digital technologies with scientific literacy, but there is a shortage of studies that focus on the impact of the learning experience with technologies on scientific competence. [...]
2021 -
10.5565/rev/educar.1319
Educar
,
Vol. 58 Núm. 1 (2022)
, p. 141-156 (Temas de investigación)
Registre complet
-
7.
22 p, 1.8 MB
Efectos de trabajar con GeoGebra en el aula en la relación afecto-cognición
/
García López, María del Mar
(Universidad de Almería. Departamento de Educación) ;
Romero Albaladejo, Isabel María
(Universidad de Almería. Departamento de Educación) ;
Gil Cuadra, Francisco
(Universidad de Almería. Departamento de Educación)
El auge del uso de la tecnología en educación matemática, especialmente en el enfoque dinámico de la geometría, requiere estudios empíricos bien fundamentados que informen sobre su uso efectivo en las aulas. [...]
The rise of the use of technology in mathematics education, especially in the dynamic approach to geometry, requires well-founded empirical studies that inform its effective use in the classroom. This article responds to the demand for interventions that address the affective and cognitive dimensions, as well as the study of the relationship between them. [...]
2021 -
10.5565/rev/ensciencias.3299
Enseñanza de las ciencias
,
Vol. 39 Núm. 3 (2021)
, p. 177-198 (Investigaciones Didácticas)
Registre complet
-
8.
22 p, 491.3 KB
¿Qué naturaleza de la ciencia se presenta en los libros de química para la educación secundariaen América Latina?
/
Amador-Rodríguez, Rafael
(Universidad del Norte) ;
Adúriz-Bravo, Agustín
(Universidad de Buenos Aires)
Este trabajo de investigación tuvo como objetivo principal caracterizar las concepciones de naturaleza de la ciencia (NOS) que se promueven en libros de química para la educación secundaria de cuatro países latinoamericanos. [...]
This piece of research had as its main aim characterising the conceptions on the nature of science (NOS) promoted in secondary chemistry textbooks from four Latin American countries. The methodological approach was qualitative; for the analysis, ten different aspects of the scientific activity («topics from the philosophy of science») were employed; each topic was modelled from five schools of 20th century philosophy of science. [...]
2021 -
10.5565/rev/ensciencias.3272
Enseñanza de las ciencias
,
Vol. 39 Núm. 3 (2021)
, p. 11-31 (Investigaciones Didácticas)
Registre complet
-
9.
18 p, 679.7 KB
Conocimiento previo, emociones y aprendizaje en una actividad experimental de ciencias
/
Marcos Merino, José María
(Universidad de Extremadura) ;
Esteban Gallego, María Rocío
(Universidad de Extremadura) ;
Gómez Ochoa de Alda, Jesús Antonio
(Universidad de Extremadura)
Los futuros maestros describen con frecuencia emociones negativas hacia la ciencia. Estas emociones, según las teorías psicológicas y neurocientíficas sobre el rendimiento académico y la integración emoción-cognición, podrían estar conectadas con su aprendizaje pasado y futuro. [...]
Future Primary teachers describe negative emotions toward science. According to psychological and neuroscientific theories about academic performance and emotion-cognition integration, these emotions could be linked to their past and future learning. [...]
2021 -
10.5565/rev/ensciencias.3361
Enseñanza de las ciencias
,
Vol. 40 Núm. 1 (2022)
, p. 107-124 (Investigaciones Didácticas)
Registre complet
-
10.
16 p, 267.6 KB
Reading the world through the educational curriculum : The Social Sciences curriculum in Brazil in the context of the rise of conservatism
/
Oliveira, Amurabi
(Federal University of Santa Catarina)
In Brazil, the growing political polarization that culminated in the election of Jair Bolsonaro in 2018 consolidated a shift in educational policy that had already been pointed out in previous years, as demonstrated by the Nonpartisan school movement performance. [...]
Al Brasil, la creixent polarització política que va culminar amb l'elecció de Jair Bolsonaro el 2018 va consolidar un gir en la política educativa que ja havia estat assenyalat en anys anteriors, com ho demostra l'acompliment del moviment Escola sense Partit. [...]
En Brasil, la creciente polarización política que culminó con la elección de Jair Bolsonaro en 2018 consolidó un giro en la política educativa que ya había sido señalado en años anteriores, como lo demuestra el desempeño del movimiento Escuela sin Partido. [...]
Au Brésil, la polarisation politique croissante qui a culminé avec l'élection de Jair Bolsonaro en 2018 a consolidé un changement de politique éducative déjà signalé les années précédentes, comme en témoigne la performance du mouvement École sans Parti. [...]
2021 -
10.5565/rev/jtl3.948
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature
,
Vol. 14 Núm. 2 (2021)
, p. e948 (Invited Authors)
Registre complet
-
Articles :
202
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos
3
registres trobats
1.
720x960, 107.6 KB
Importancia de la gestión del tiempo periescolar del alumnado sobre el rendimiento académico
/
Barberá Cebolla, Juan Pedro
;
Fuentes Agustí, Marta
El tiempo es una variable física que dentro del mundo educativo se ha estudiado desde diversas ópticas considerándose como un elemento clave en el proceso de enseñanza y aprendizaje. Este tiempo de aprendizaje se puede dividir en dos partes: el escolar, que hace referencia a las tareas académicas que se realizan dentro del centro educativo, y el extraescolar, con tareas también de tipo académico consideradas como una prolongación del aprendizaje más allá del aula y la supervisión del profesorado como: deberes, trabajos, preparación de exámenes, etc. [...]
2015
Registre complet
-
2.
11 p, 551.6 KB
Eligiendo el futuro : las influencias familiares, escolares e individuales en la construcción de expectativas
/
Troiano i Gomà, Helena
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ;
Daza Pérez, Lidia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ;
Elias, Marina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ;
Fachelli, Sandra
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball)
;
Figueroa González, Mijail
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ;
García Gracia, Maribel
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ;
Merino Pareja, Rafael
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ;
Sanchez Gelabert, Albert
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ;
Torrents, Dani
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ;
Valls, Ona
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Grup de Recerca Educació i Treball
El objetivo de esta comunicación es el de presentar algunos resultados de la primera fase de una investigación sobre las trayectorias formativas y laborales de los jóvenes de una muestra de 2000 estudiantes que cursaban 4º de ESO en 2013-14 -o que habían nacido en el año 1998- matriculados en 27 centros de la ciudad de Barcelona. [...]
2014
Conferencia Ibérica de Sociología de la Educación
. Lisboa, Portugal, 1a : 2015
Registre complet
-
3.
770x577, 554.7 KB
Eligiendo el futuro : las influencias familiares, escolares e individuales en la construcción de expectativas
/
Daza Pérez, Lidia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ;
Elias, Marina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ;
Fachelli, Sandra
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ;
Figueroa González, Mijail
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball)
;
García Gracia, Maribel
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ;
Merino Pareja, Rafael
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ;
Sanchez Gelabert, Albert
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ;
Torrents, Dani
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ;
Troiano i Gomà, Helena
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ;
Valls, Ona
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Grup de Recerca Educació i Treball
El objetivo de esta comunicación es el de presentar algunos resultados de la primera fase de una investigación sobre las trayectorias formativas y laborales de los jóvenes de una muestra de 2000 estudiantes que cursaban 4º de ESO en 2013-14 -o que habían nacido en el año 1998- matriculados en 27 centros de la ciudad de Barcelona. [...]
2015
Conferencia Ibérica de Sociología de la Educación
. Lisboa, Portugal,
1a
: 2015
Registre complet
-
Llibres i col·leccions
4
registres trobats
1.
183 p, 1.3 MB
La gestión de centros de enseñanza obligatoria en Iberoamerica - RedAGE
/
Gairín Sallán, Joaquín,
coord. ;
Aguerrondo, Inés
;
Baraibar, Alicia
;
Barboza, Oruam
;
Barroso, João
;
Bengoa, Luis
;
Brito, Juana María
;
Castro Ceacero, Diego
;
Carvalho, Luís Miguel
;
Carranza, Alicia
;
Chow, Arturo
;
Castro, Jacqueline de
;
Donoso, Sebastián
;
González, Sandra
;
Herdocia, María Cecilia
;
Kravetz, Silvia
;
López, Vanesa
;
Martínez, Héctor A.
;
Martínez, Daniel
;
Ortiz, Constanza
;
Parra, Oscar
;
Plasencia, Alicia
;
Selmar Rocha, Fernando
;
Sánchez, Sebastián
;
Tafur, Rosa María
;
Vázquez, María Inés
La presente aportación recoge la visión de los especialistas de once países iberoamericanos sobre aspectos de gestión relevantes en los niveles de la educación obligatoria. Muchas de las aportaciones se pueden calificar de ensayos, otras de investigaciones y algunas de análisis críticos sobre un aspecto considerado significativo. [...]
2009 (
Informes ; 1
)
Registre complet
-
2.
295 p, 3.4 MB
Competencias para el ejercicio de la dirección de instituciones educativas : reflexiones y experiencias en Iberoamérica
/
Gairín Sallán, Joaquín,
coord. ;
Castro Ceacero, Diego,
coord. ;
Aguerrondo, Inés
;
Donoso, Sebastián
;
Parra, Oscar
;
Del Arco, Isabel
;
Escobar, Vielka
;
Plasencia, Alicia
;
Baráibar, Alicia
;
Gairín Sallán, Joaquín
;
Richards, Eladio
;
Barrales Villegas, Adoración
;
García Olaya, Ana
;
Rodríguez Gómez, David
;
Martínez Barrientos, Alejandra
;
García, Rodolfo
;
Rugilo, Ana María
;
Benavides, Nibaldo
;
González, Nurys del Carmen
;
Sánchez, Sebastián
;
Bengoa, Mario
;
Herrera, Esmelda
;
Sánchez, Dagmar de
;
Bosco Bernal, Juan
;
Jované, Jaime
;
Silva, José Manuel
;
Calvo, Marcela
;
Medrano, Hernán
;
Schurmann, Sebastián
;
Contreras Chacón, Azael Eduardo
;
López, Leopoldo
;
Serrano, Walter
;
Corea, Norma
;
López, Noemí
;
Smith, Guillermo
;
Brito, Juana M.
;
Lugo, María Teresa
;
Tafur, Rosa María
;
Cancino, Victor
;
Martínez, Daniel
;
Tejera, Andrea
;
Castro, Diego
;
Molina, Nuby
;
Terreros, Nicolasa
;
Díaz, Carmen
;
Oviedo, Rosa Divina
;
Vaillant, Denise
El presente texto es el resultado de las aportaciones al encuentro realizado por los miembros de la Red de Apoyo a la Gestion Educativa (http://www. redage. org) en junio de 2011 en la ciudad de Lima. [...]
Santillana del Pacífico - RedAGE , 2012 (
Informes ; 3
)
Registre complet
-
3.
222 p, 9.2 MB
La organización y atención a la diversidad en centros de educación secundaria de Iberoamérica. Reflexiones y experiencias
/
Gairín Sallán, Joaquín,
coord. ;
Aguilar Chávez, Nohemy
;
Fidalgo, Fernando
;
Paraíso, Isabel
;
Alarcón, Jorge
;
Fonseca Jarquín, Mª del Carmen
;
Parra Trepowski, Óscar
;
Baraibar, Alicia
;
Rocha Fidalgo, Nara Luciene
;
Barrales Villegas, Adoración
;
García Veja, Rodolfo
;
Román Medina, Luciano
;
Benavides, Nibaldo
;
Hernández, Wilfrido
;
Ruiz, Vielka
;
Bengoa, Mario
;
Jerónimo, Miguel
;
Salles Viana Neves, Inajara de
;
Bolaños Prado, Elena
;
Lopes Reis, Márcia
;
Smith, Guillermo
;
Bosco Bernal, Juan
;
Martínez, Daniel
;
Villanueva Núñez, Gloria Janeth
;
Castillo Vado, Francisco
;
Medrano Rodríguez, Hernán
;
Sánchez, Sebastián
;
Castro, Moyra
;
Molina, Nuby L.
;
Silva, José Manuel
;
Corea Tórrez, Norma Cándida
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Tafur Puente, Rosa María
;
Contreras Chacón, Azael Eduardo
;
Navarro, Elida
;
Terreros Barrios, Nicolasa
;
Donado, Vielka de
;
Nicolau, Ana
;
Vázquez, María Inés
;
Donoso, Sebastián
;
Palmeros y Ávila, Guadalupe
;
Martínez, Alejandra
La organización y atención a la diversidad en centros de educación secundaria de Iberoamérica. Reflexiones y experiencias" es el nuevo título de la Serie Informes de RedAGE. La misma recoge la visión de 41 especialistas de 13 países iberoamericanos sobre la realidad y perspectivas de la atencion a la diversidad en centros de educación secundaria. [...]
Santillana del Pacífico - RedAGE , 2013 (
Informes ; 4
)
Registre complet
-
4.
226 p, 6.4 MB
Relación de los centros educativos de enseñanza secundaria con el entorno en Iberoamérica
/
Gairín Sallán, Joaquín,
coord. ;
Aguilar, Maritza
;
Hernández, Wilfredo
;
Parra, Oscar Ignacio
;
Aguirre, Mabel
;
Jerónimo, Miguel
;
Pérez Castro, Judith
;
Barrales Villegas, Adoración
;
Laginha, Ana Pula
;
Rodríguez, Jacqueline
;
Benavides, Nibaldo
;
Landín Miranda, María del Rosario
;
Román Medina, Luciano
;
Biscaia, pedro
;
Lopes Reis, Márcia
;
Ruiz, Vielka
;
Bosco Bernal, Juan
;
Lorenzo Delgado, Manuel
;
Sánchez Díaz, Sebastián
;
Cancino, Victor
;
Martínez, Alejandra
;
Sarasola, Marcos
;
Contreras Chacón, Azael Eduardo
;
Martínez, Daniel
;
Silva, José Manuel
;
Corea Tórrez, Norma
;
Medrano Rodríguez, Hernán
;
Suarez Díaz, Guadalupe
;
Dávila, Daniela
;
Molina Granados, Sergio A.
;
Tafur Puente, Rosa María
;
Donoso Díaz, Sebastian
;
Molina Yuncosa, Nuby L.
;
Terreros Barrios, Nicolasa
;
Fidalgo, Fernando
;
Monteiro, Ricardo
;
Vázquez, María Inés
;
Fonseca Jarquín, Mª del Carmen
;
Musselli, Sharon
;
de Salles Viana Neves, Inajara
;
Nicolau, Ana
;
Villanueva Núñez, Gloria Janeth
;
García, Rodolfo
;
Nossar, Karina
;
Gonçalves, Paula
;
Palmeros y Ávila, Guadalupe
La presente aportación recoge la visión de 46 especialistas de trece países iberoamericanos sobre las formas de entender y promover la relación de los centros educativos con el entorno. Situados en la enseñanza secundaria (y en la franja de edad de 15 a 18 años), se trata de delimitar la manera cómo se conecta la vida interna y la vida externa del centro educativo, presentando los modelos que se utilizan, las estrategias de intervención y las experiencias más significativas en cada uno de los países. [...]
Santillana del Pacífico - RedAGE, 2013
Registre complet
-
Documents de recerca
3
registres trobats
1.
87 p, 9.7 MB
Propuesta didáctica para la enseñanza de las oraciones pasivas en secundaria
/
López Palacios, Diana
;
Cánovas Hernández, Germán,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Filologia Espanyola
La forma de enseñar la gramática en secundaria no permite que el estudiante reflexione sobre la lengua, motivo por el cual la metodología y los ejercicios necesitan modernizarse teniendo en cuenta este aspecto. [...]
La forma d'ensenyar la gramàtica a secundària no permet que l'estudiant reflexioni sobre la llengua, motiu pel qual la metodologia i els exercicis necessiten modernitzar- tenint en compte aquest aspecte. [...]
The way of teaching grammar in secondary school does not allow the student to reflect on the language, which is why the methodology and exercises need to be modernized with this in mind. This work is a didactic proposal for the teaching of passive sentences in secondary school. [...]
2021
Grau en Estudis de Català i Espanyol
[
834
]
Registre complet
-
2.
45 p, 1.1 MB
Mapa de l'ensenyament de l'àrab per a estudiants de primària i secundària a Catalunya
/
Lluch Pedregosa, Clara
;
Molina, Lucía,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació
La llengua àrab és la principal llengua del col·lectiu immigrant majoritari a Catalunya, el marroquí. L'objectiu d'aquest treball és el de presentar, de manera concisa i, a la vegada completa, tota la informació referent a l'ensenyament de l'àrab per a estudiants de primària i secundària a Catalunya.
La lengua árabe es la principal lengua del colectivo inmigrante mayoritario en Cataluña, el marroquí. El objetivo de este trabajo es el de presentar, de manera concisa, y a la vez completa, toda la información referente a la enseñanza del árabe para estudiantes de primaria y secundaria en Cataluña.
The Arabic language is the main language of the major immigrant collective in Catalonia, the moroccan. The main goal of the present work is to present in a concise, as well as complete way, the main information regarding the teaching of Arabic for primary and secondary students in Catalonia.
2015
Grau en Traducció i Interpretació
[
1202
]
Registre complet
-
3.
361 p, 8.0 MB
L'ús de les controvèrsies sociocientífiques per promoure la competència científica a l'educació secundària: el cas de la medicalització i el TDA-H
/
Domènech Calvet, Ana Mª
;
Márquez, Conxita,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Roca Tort, Montserrat,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
La tesi L'ús de les controvèrsies sociocientífiques per promoure la competència científica a l'educació secundària: el cas de la medicalització i el TDA-H té la finalitat principal de descriure, analitzar i interpretar el desenvolupament de la competència científica dels alumnes de secundària (14 a 17 anys) a partir de la implementació d'una unitat didàctica contextualitzada en una controvèrsia sociocientífica (CSC). [...]
The main objective of the thesis The use of socioscientific issues as a way to promote the scientific competence in secondary education: the case of medicalization and ADHD is to describe, analyze and interpret the development of the scientific competence in high school students (aged 14 to 17) following the deployment of a SSI context-based teaching unit. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014
Registre complet
-
Materials didàctics
1
registres trobats
1.
232 p, 3.1 MB
Modelo para la mejora del acceso y permanencia de grupos vulnerables en educación secundaria postobligatoria (APESE)
/
Armengol Asparó, Carme,
coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Castro Ceacero, Diego
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Barrera-Corominas, Aleix
(Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Manzanares Moya, María Asunción
(Universidad de Castilla-La Mancha) ;
Suárez, Cecilia Inés
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sánchez Romero, Cristina
(Universidad Nacional de Educación a Distancia (UNED)) ;
Iglesias Vidal, Edgar
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Ramos Pardo, Francisco Javier
(Universidad de Castilla-La Mancha) ;
Gómez Jarabo, Inmaculada
(Universidad Complutense de Madrid) ;
Del Arco Bravo, Isabel
(Universitat de Lleida) ;
Sánchez Delgado, Primitivo
(Universidad Complutense de Madrid) ;
Castillo Arredondo, Santiago
(Universidad Nacional de Educación a Distancia (UNED)) ;
Encinar Prat, Laia
(Universitat Autònoma de Barcelona)
El presente documento es resultado del Proyecto 'Acceso y permanencia de grupos vulnerables en la educación secundaria no obligatoria. Creación y validación de un modelo de intervención' financiado por la convocatoria de I+D RETOS (EDU2013-47452-R). [...]
2016
Registre complet
-
Documents gràfics i multimèdia
1
registres trobats
1.
Apoyo a la inclusión educativa y social de los jóvenes en riesgo de abandono escolar prematuro
/
Olmos Rueda, Patricia
;
Díaz Vicario, Anna
;
Mas, Oscar
;
Muñoz, José Luís
El pasado 7 de julio de 2021 se realizó la Jornada Local de Difusión de resultados del proyecto Orienta4YEL "Supporting educational and social inclusion of early youth leavers and youth at risck of early leaving throught mechanisms of orientation and tutorial action", financiado por el programa Erasmus + de la Unión Europea (Ref. [...]
2021 (
CRiEDO (Centro de Investigación y Estudios para el Desarrollo Organizativo)
)
Registre complet
-
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.