1.
|
12 p, 390.6 KB |
Generador automàtic de problemes basat en IA generativa
/
Sanz Mateo, Oscar ;
Martinez Carrascal, Juan Antonio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
En aquest projecte, s'ha implementat una aplicació amb caràcter docent. Aquesta, té l'objectiu d'ajudar a professors a generar problemes parametritzables aleatoris amb l'ajuda de la intel·ligència artificial, que posteriorment podran ser resolts per estudiants. [...] In this project, an application with educational purpose has been implemented. With the objective of helping professors to generate random parameterised problems with the help of artificial intelligence. [...] En este proyecte se ha implementado una aplicación con carácter docente. Esta tiene el objetivo de ayudar a profesores a generar problemas parametrizables con la ayuda de la inteligencia artificial, que posteriormente podrán ser resueltos por estudiantes. [...]
2024 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
2.
|
25 p, 557.1 KB |
L'Orientació Educativa pensada des d'una perspectiva de transformació social
/
Arnau Monterde, Daniel ;
Griera Llonch, Eudald, dir. ;
Garcia Hernández, Rosa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
L'orientació educativa és una pràctica instaurada en els centres educatius què prové de la pedagogia. En els últims anys, i aprofitant el descrèdit de l'educació, s'han implementat moltes pràctiques noves sota el marc pedagògic de la innovació educativa. La orientación educativa es una práctica instaurada en los centros educativos qué proviene de la pedagogía. En los últimos años, y aprovechando el descrédito de la educación, se han implementado muchas prácticas nuevas bajo el marco pedagógico de la innovación educativa. Career guidance is a practice established in the educational institution that comes from pedagogy theory. In recent years and due to the discredit that the education is suffering, many new practices have been implemented under the pedagogical framework of educational innovation.
2023 Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]
|
|
3.
|
20 p, 267.3 KB |
Evaluación de 'Evaluación Conductual de la Función Ejecutiva - Versión Infantil : BRIEF-P'
/
Gioia, Gerard A. ;
Espy, Kimberly A. ;
Isquith, Peter K. ;
Bausela, Esperanza ;
Luque, Tamara ;
Viladrich, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ;
Doval Dieguez, Eduardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ;
Penelo Werner, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ;
Espelt, Albert, 1981- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ;
Angulo-Brunet, Ariadna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ;
Garcia Rueda, Rebeca Pilar ;
Colegio Oficial de Psicólogos (Espanya)
Se pretende evaluar la función ejecutiva de infantes mediante cinco escalas clínicas: Inhibición, Flexibilidad, Control emocional, Memoria de trabajo y Planificación y organización. La primera evalúa el control de impulsos y regulación conductual; la segunda, la realización de transiciones; la tercera, la modulación de respuestas emocionales; la cuarta, el mantenimiento de información en mente, y la última, la capacidad de anticipación. [...]
Madrid : Consejo General de Psicología España, 2019
|
|
4.
|
16 p, 204.5 KB |
Evaluación de Prueba para la evaluación del conocimiento fonológico : PECO
/
Ramos Sánchez, José Luís ;
Cuadrado Gordillo, Isabel ;
Viladrich, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ;
Doval Dieguez, Eduardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ;
Penelo Werner, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ;
Espelt, Albert, 1981- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ;
Angulo-Brunet, Ariadna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ;
Colegio Oficial de Psicólogos (Espanya)
El objetivo de PECO es evaluar la capacidad del alumnado para tomar conciencia y manipular intencionalmente las sílabas y los fonemas que componen las palabras. En cuanto a su estructura, y considerando que la conciencia fonológica no es una entidad homogénea, se utilizan distinta actividades en la evaluación. [...]
Madrid : Consejo General de Psicología España, 2019
|
|
5.
|
|
6.
|
1.5 MB |
La identidad profesional a través de los incidentes críticos en la orientación y el asesoramiento educativo
/
Vargas Fajardo, Andrea del Pilar ;
Cano Ortiz, Maria Isabel, dir. ;
Monereo i Font, Carles, 1957-, dir.
Aquesta tesi descriu la identitat professional d'un grup d'assessors i d'orientadors educatius a través dels seus incidents crítics a Colòmbia. El primer estudi, titulat "Incidents crítics i perfils identitaris d'assessors acadèmics a Colòmbia: anàlisi de casos", explora els incidents crítics percebuts per un grup d'assessors acadèmics, perfils identitaris i experiències d'aprenentatge. [...] La presente tesis describe la identidad profesional de un grupo de asesores y orientadores educativos a través de sus incidentes críticos en Colombia. El primer estudio, titulado "Incidentes críticos y perfiles identitarios de asesores académicos en Colombia: análisis de casos", explora los incidentes críticos percibidos por un grupo de asesores académicos, sus perfiles identitarios y experiencias de aprendizaje. [...] This thesis describes the professional identity of a group of academic and school counsellors through their critical incidents in Colombia. The first study, entitled "Critical incidents and identity profiles of academic advisers in Colombia: case analysis", explores the critical incidents perceived by a group of academic counsellors, their identity profiles and learning experiences. [...] Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Psicologia de l'Educació.
2023
|
|
7.
|
55 p, 1.1 MB |
From Policies to Practices. Intercultural Education in Schools in Barcelona
/
Rodriguez i Moner, Helena ;
Levatino, Antonina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El punt de partida d'aquest projecte és l'existència i la creixent prevalença d'una societat culturalment i ètnicament diversa, que requereix, entre altres coses, un enfocament educatiu adequat. Dins el marc legislatiu, l'educació intercultural és reconeguda com el model pedagògic més adequat per promoure la inclusió, la convivència i la cohesió social. [...] El punto de partida de este trabajo es la existencia y creciente prevalencia de una sociedad cultural y étnicamente diversa, lo que requiere, entre otras cosas, de una respuesta educativa adecuada. En el marco legislativo, la educación intercultural es reconocida como el modelo pedagógico más adecuado para promover la inclusión, la convivencia y la cohesión social. [...] The starting point of this project is the existence and growing prevalence of a culturally and ethnically diverse society, which requires, among other things, an appropriate educational approach. Within the legislative framework, intercultural education is recognized as the pedagogical model best suited to promote inclusion, coexistence, and social cohesion. [...]
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023 Grau en Educació Primària [1140]
|
|
8.
|
109 p, 5.7 MB |
El procés educatiu en els centres de justícia juvenil
/
Jiménez Marcè, Paula ;
Tello Sánchez, Jose, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta recerca mostra una anàlisi sobre el procés educatiu dut a terme en el centre educatiu l'Alzina, un centre de justícia juvenil de règim tancat. La importància de la present investigació rau en el fet que l'educació en els centres de justícia juvenil és un vessant educatiu sovint desconeguda i és essencial fomentar la recerca en aquest àmbit per tal de millorar les oportunitats de reinserció. [...] Esta investigación muestra un análisis sobre el proceso educativo llevado a cabo en el centro educativo de la Alzina, un centro de justicia juvenil de régimen cerrado. La importancia de la presente investigación radica en el hecho que la educación en los centros de justicia juvenil es una vertiente educativa a menudo desconocida y es esencial fomentar la indagación en este ámbito para mejorar las oportunidades de reinserción. [...] This research presents an analysis of the educational process carried out at Alzina School, a closed juvenile justice center. The significance of this investigation lies in the fact that education in juvenile justice centers is often an overlooked aspect and it is crucial to promote inquiry in this field to enhance reintegration opportunities. [...]
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023 Grau en Educació Primària [1140]
|
|
9.
|
27 p, 609.1 KB |
Implementing evidence-informed practice for school inclusion - Guidelines for policymakers
/
Ion, Georgeta, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Suárez, Cecilia Inés (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
López-Crespo, Saida (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Iftimescu, Simona, coord. (University of Bucharest) ;
Stingu, Mihaela, coord. (University of Bucharest) ;
Marin, Elena, coord. (University of Bucharest) ;
Gaber, Slavko (Univerza V Ljubljani) ;
Tasner, Veronika (Univerza V Ljubljani) ;
Kos, Ziva (Univerza V Ljubljani) ;
Šušterič, Nika (Univerza V Ljubljani) ;
Brown, Chris (Durham University) ;
Flood, Jane (Durham University) ;
Călinec, Marcela Claudia (Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Oancea, Ana Maria (Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Jarnea, Claudia (Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Ion, Camelia Elena (Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Lorenzo Galés, Maria Nieves (Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament) ;
Burriel Manzanares, Francesca (Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament)
This resource package includes guidelines that school leaders and policymakers at various levels of the educational system should consider when planning educational processes and change, and we urge them to maintain and strengthen their efforts in providing all students with meaningful access to the full range of opportunities education should offer.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu (CRiEDO), 2023
6 documentos
|
|
10.
|
8.3 MB |
La atención a la diversidad en las Escuelas de Cultura y Difusión Artística de Chile
/
Villarroel Raimilla, Cony Fernanda ;
Muñoz Moreno, José Luis, 1980-, dir.
A Xile, les darreres reformes educatives han posat en evidència un avanç significatiu en la promoció de la inclusió educativa amb el propòsit de garantir el dret a l'accés, la permanència i l'egrés de totes les persones al Sistema Educatiu. [...] En Chile, las últimas reformas educativas han puesto en evidencia un significativo avance en la promoción de la inclusión educativa con el propósito de garantizar el derecho al acceso, la permanencia y el egreso de todas las personas al Sistema Educativo. [...] In Chile, the latest educational reforms have evidenced a significant advance in the promotion of educational inclusion with the purpose of guaranteeing the right of access, permanence and graduation of all people to the Educational System. [...]
2022
|
|